ΦόρουμΚαζίνοBluVegas Casino - γενική συζήτηση

BluVegas Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από sculli31
|
5751 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BluVegas Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους,

Περιμένω τις εκκρεμείς πληρωμές μου για πάνω από μια εβδομάδα τώρα. Έχω ήδη βάλει πολλές χιλιάδες ευρώ σε αυτό.

Μου ζητήθηκαν πολλές φορές προσωπικά έγγραφα (ταυτότητα, άδεια παραμονής, αποδεικτικό διεύθυνσης, εκκαθαριστικά λογαριασμών, τραπεζικά εκκαθαριστικά κ.λπ.) τα υπέβαλα με επιτυχία. Τώρα θέλουν όλο και περισσότερα τραπεζικά αντίγραφα και αυτό επηρεάζει πραγματικά το απόρρητό μου. Μπορείς να με βοηθήσεις.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
sculli31
πριν από 2 έτη

Hello there,

I can imagine that you may feel unpleasant that the casino always demands something more.

These checks are very important and also demanded by the law so the casino just has to confirm it's really you who deposited and who is going to be paid. It can be time-consuming from time to time.

It may be that you previously provided the statement much older than allowed or used the wrong file format, so the casino asks for additional statements.

Have you tried to ask them about the reason, please?


Radka
πριν από 2 έτη

Είναι γραμμένο εν μέρει στα αγγλικά και εν μέρει στα γερμανικά, αλλά νομίζω ότι ήταν η μορφή αρχείου. Έστειλα το σωστό.

σε κρατάω ενήμερο


Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
sculli31
πριν από 2 έτη

Sometimes it happens and it can be quite challenging to figure out what is wrong.

I can tell for sure that screenshots are not accepted because those can be altered so .pdf file is a much better variant for instance.

Sure, keep us informed. Hope it will be alright soon. 🙂


πριν από 2 έτη

Το Bluvegas είναι μακράν το τελευταίο καζίνο! Έχασε αρκετές εκατοντάδες ευρώ μέσα σε 2 ώρες! Δεν καταγράφηκε αποδεκτό κέρδος! ΚΑΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
tannyb74
πριν από 2 έτη

Hello,

sadly, you have lost but it's gambling after all. 🙁 What games did you play? If you played slots have you checked the RTP and volatility before?

πριν από 2 έτη

Ναι φυσικά.

Έχουν παίξει τα καλύτερα παιχνίδια "Book of dead", "legacy of dead", "Big bass splash" κ.λπ. και επίσης έκανε υψηλά στοιχήματα, μερικές φορές μέχρι και 1,50 €.. μετά έπαιξε ξανά χαμηλά.. και ούτε ένα Κέρδος! Αλλού παίρνεις έστω μερικά "παιχνιδάκια", μέχρι 60 ευρώ για να διασκεδάσεις τουλάχιστον, αλλά στο BLUVEGAS?? ΜΗΔΕΝΙΚΟ!! Και δεν έκανα μετρητά εκεί για πρώτη φορά. 2 φορές πριν και ούτε αποδεκτό κέρδος ..απλώς ένα rip off! Τέλος πάντων, ακύρωσα τον λογαριασμό μου εκεί..

Αυτόματη μετάφραση:
tannyb74
πριν από 2 έτη

Well, can you check the actual RTP in the casino? The same games in different casinos may have some differences.

But it sounds reasonable to me, if you do not enjoy the games, why bother playing?

Your point of view is appreciated, thank you.


πριν από 1 έτος

They(Blu Vegas Casino) can return the money I deposited last time that was included in the bonus money, too bad that I lost it

CesarF55
πριν από 1 έτος

Your complaint about this issue, Makes me feel that you probably think that Kristina is a casino employee. She is not, so she has to evaluate everything you stated in your complaint first. Kindly wait for an update, please.

Radka
πριν από 1 έτος

I made deposits faithfully almost daily for over a year+ I had 2 small cash outs that's it. Yes this is gambling we get it but this is clearly a scam site the ratio is suppose to be alot higher then 5% come on now. I played different games I played small bets big bets and everything in between and won absolutely nothing to brag over. In total I lost over $7000 easily if not more and had no more then 2 wins one of $300 and one of $800. It took over a year of playing to even get a win. Now that's what you call FRAUD!!!

mommy312012
πριν από 1 έτος

What can I say? I would ask the casino about the extremely bad luck you got, and then move to another casino.

The longer you play in one casino the most likely you'll get into the red numbers, that's what the math says. 🙁

Feel free to provide your full gaming history to our data team (data@casino.guru), its members always love to investigate possible fake games. Sadly, not much time for that at the moment.

Radka
πριν από 1 έτος

I did ask and I also asked because of my loyalty on the site for a free bonus, he said there was nothing available to me. I played on 7bit casino as well for 3 Years faithfully week after week and not a win there ever. I use to win online all the time I don't win anything really anymore. What's going on with these sites?

mommy312012
πριν από 1 έτος

I fear it's not within my grasp to express what's going on.... 🙁

Many players are concerned about fake slots or manipulated RTP, based on your experiences, I understand such explanations might sound real. Sadly, I have never heard of non a single tactic for proving slots tempered.

🤔

πριν από 10 μήνες

Αυτή η γυναίκα έχει δίκιο.

Το ίδιο συνέβη σε μένα σε αυτό το πολύ αμφισβητήσιμο καζίνο και σε άλλα επίσης. Απλώς δεν κερδίζεις τίποτα πια, πριν από 3,4 χρόνια κέρδισα μέχρι 8.000 ευρώ και επίσης αρκετά μικρά ποσά. Μόνο αυτό μπορείς να ονειρευτείς!! Απλώς δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις online γιατί απλά σε ξεγελούν!! Αυτές είναι μέθοδοι μαφίας...

Αυτόματη μετάφραση:
mommy312012
πριν από 10 μήνες

Ναι, το ξέρω αυτό. Σήμερα έζησα το ίδιο... στο natiocasino1... ένα καζίνο της μαφίας...🤬🤬🤬🤬

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αυτή η γυναίκα έχει δίκιο.

Το ίδιο συνέβη σε μένα σε αυτό το πολύ αμφισβητήσιμο καζίνο και σε άλλα επίσης. Απλώς δεν κερδίζεις τίποτα πια, πριν από 3,4 χρόνια κέρδισα μέχρι 8.000 ευρώ και επίσης αρκετά μικρά ποσά. Μόνο αυτό μπορείς να ονειρευτείς!! Απλώς δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις online γιατί απλά σε ξεγελούν!! Αυτές είναι μέθοδοι μαφίας...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Have you experienced these losses on multiple games, or perhaps only on one game provider's product? I'm asking because you can try to consult your gaming history with the game provider, wouldn't you say?

πριν από 7 μήνες

filefile

cwir18
πριν από 7 μήνες

Would you like to tell us the reason for posting those screenshots, please?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα