Πολύ περίεργο καζίνο. Αν δεν είχα λάβει την πρώτη μου ανάληψη, θα έλεγα ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι καζίνο απάτης. Ωστόσο, πλήρωσαν την πρώτη ανάληψη, ωστόσο δεν έχουν λάβει τη δεύτερη για 5 ημέρες ήδη, ενώ δηλώνουν ότι επεξεργάζονται τις αναλήψεις σε 24 ώρες και μερικές φορές λόγω κάποιων πορτοφολιών κρυπτογράφησης μπορεί να χρειαστούν έως και 3 ημέρες. Αλλά το πιο ανησυχητικό είναι αφού ζήτησα τη δεύτερη απόσυρση άρχισαν να δίνουν τυχαίες δικαιολογίες. Στην αρχή απορρίφθηκε και όταν ρώτησα γιατί μου είπαν ότι υπάρχουν τεχνικά προβλήματα και μπορώ να το ζητήσω ξανά και όλα θα πάνε καλά. Ωστόσο, απορρίφθηκε τη δεύτερη φορά και είπαν να προσπαθήσω αύριο. Το έκανα αυτό αλλά τώρα έχει κολλήσει σε κατάσταση εκκρεμότητας και άρχισαν να δίνουν διαφορετικές δικαιολογίες, είπαν ότι έπρεπε να επαληθεύσουν το πορτοφόλι (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), αλλά το θέμα είναι ότι είναι το ίδιο πορτοφόλι και η ίδια διεύθυνση με την πρώτη μου ανάληψη. Μετά από αυτό, όταν ζήτησα μια ενημέρωση, με ρώτησαν τυχαία αν επαλήθευσα το πορτοφόλι. Εξήγησα ότι φυσικά είναι επαληθευμένο γιατί έπρεπε να κάνω κλικ στον σύνδεσμο επιβεβαίωσης όταν έκανα την πρώτη ανάληψη. Και τέλος μετά από αυτό το email απάντησαν για άλλη μια φορά ότι η συναλλαγή μου διεκπεραιώνεται περαιτέρω από το οικονομικό τμήμα. Έτσι, ενεργούν ενάντια στους δικούς τους κανόνες όπου λένε ότι οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται το πολύ εντός 3 ημερών. Και όπως είπα πριν, το πιο ανησυχητικό πράγμα είναι ότι φαίνεται απλά λένε ψέματα ή κάποιος που απαντά σε email δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει
Very weird casino. If I hadn't received my first withdrawal I would say there is a chance they are a scam casino. However, they paid out the first withdrawal however haven't received the second one for 5days already, while they state they process the withdrawals in 24hours and sometimes because of some crypto wallets it can take up to 3 days. But the most worrying thing is after I requested the second withdrawal they started giving random excuses. At the beginning it was rejected and when I asked why they told me there were technical issues and I can request it again and everything would be fine. However, it was rejected the second time and they said try tomorrow. I did that but now it is stuck in pending mode and they started giving different excuses, they said they had to verify the wallet (whatever that means), but the thing is it is the same wallet and address as for my first withdrawal. After that when I requested for an update they randomly asked me if I verified the wallet. I explained that it is of course verified because I had to click confirmation link when I made the first withdrawal. And lastly after that email they replied once again that my transaction is being processed further by the finance department. So they are acting against their own rules where they say that the withdrawals are processed maximum within 3 days. And as I said before the most worrying thing is it looks they are simply lying or somebody who is replying to emails does not understand what is going on
Αυτόματη μετάφραση: