Γεια, μπορείτε επίσης να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ, αλλά θα ανυπομονούσα για λίγο. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και για τις δύο διαδικασίες που αναφέρετε.
Όσον αφορά την επαλήθευση, είπατε ότι χρειάζεστε περίπου 7 ημέρες, θα πρέπει να είναι τώρα που λέτε ότι περιμένετε 7 ημέρες, οπότε δεν έχετε επαληθευτεί ακόμα; Δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων χωρίς αυτό και τις περισσότερες φορές τα Σαββατοκύριακα δεν μετράνε γιατί τότε το καζίνο δεν κάνει πάντα τέτοια πράγματα πια.
Προσπαθήστε λοιπόν να κοιτάξετε πρώτα τα έγγραφα και όταν είναι σε σειρά, μετά αποσύρετε. Αν το όλο θέμα συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό και πλησιάζεις τις 14 μέρες, ενημέρωσε με και κάνε καταγγελία.
Hi, you can also file a complaint here but I'd hold off for a while. We give casinos 14 days for both processes you mention.
As far as verification is concerned, you said you need about 7 days, should that be now that you say you are waiting for 7 days, so you are still not verified? You can't withdraw the money without that and most of the time weekends doesn't count because that's when the casino doesn't always do such things anymore.
So try to look at the documents first and when they are in order, then withdraw. If the whole thing has been going on for quite a while and you are approaching 14 days, let me know and file a complaint.
Αυτόματη μετάφραση: