Χμ, δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά είδα την Κριστίνα να ρωτάει στην καταγγελία σου αν μπορείς να επιβεβαιώσεις αν πήρες τα χρήματα ή όχι. Θα ήταν δυνατό αυτό; Μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο εδώ .
Hmm, I don't know what's going on, but I saw Kristina asking in your complaint if you could confirm whether you got the money or not. Would that be possible ? You can do so on this link here.
Γεια, πόσο καιρό συνεχίζεται αυτή η κατάστασή σας; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία ανάληψης. Έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
Ωστόσο, παρατήρησα επίσης ότι έχετε ανοιχτή καταγγελία μαζί μας και αν δεν προχωρήσει τίποτα εντός του προαναφερθέντος χρόνου, θα επέμβουμε. Εάν θέλετε να μάθετε τι να περιμένετε όταν κάνετε μια καταγγελία μαζί μας, θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες εδώ .
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα και αν έχετε κάτι νέο, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
Hi, how long has this situation of yours been going on ? We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you verified your casino account yet ?
However, I also noticed that you have an open complaint with us and if nothing moves forward within the mentioned time, we will intervene. If you would like to know what to expect when you open a complaint with us, you will find useful information here.
I'll keep my fingers crossed and if you have anything new, don't hesitate to let me know.
Γεια σου Jaro
Σήμερα συμπληρώνονται 14 ημέρες σε λίγες ώρες.
Και το Καζίνο Betvistas δεν έχει πληρώσει τα κέρδη από ό,τι βλέπω σε κανέναν παίκτη.
Στην περίπτωσή μου, κατέθεσα χρήματα δύο φορές ακολουθώντας τις απαιτήσεις τους και παρόλα αυτά, δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω απευθείας με κάποιον στο καζίνο Betvistas με κανέναν τρόπο.
Ελπίζω να μπορείτε να κάνετε κάτι τουλάχιστον να επικοινωνήσετε με κάποιον στο Καζίνο.
Θα είμαι προσεκτικός στην απάντηση.
Ευχαριστώ.
Hello Jaro
Today marks 14 days in a couple of hours.
And the Betvistas Casino has not paid the winnings from what I see to any player.
In my case, I deposited money twice following their requirements and still, there is no way to communicate directly with someone at Betvistas casino by any means.
I hope you can do something at least communicate with someone at the Casino.
I will be attentive to the response.
Thank you.
Hola Jaro
Hoy ya se cumplen 14 dias en un par de horas.
Y el Casino Betvistas no a pagado las ganancias por lo que veo a ningun jugador.
En mi caso, yo deposite dinero 2 veces siguiendo sus requisitos y aun asi, no hay manera de comunicarse directamente con alguien del casino Betvistas por ningun medio.
Espero puedan hacer algo al menos comunicarse con alguien del Casino.
Estare atento a la respuesta.
Gracias.
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ σωστό να πεις στην Κριστίνα ότι συνεχίζεται εδώ και 2 εβδομάδες στο παράπονό σου.
Ωστόσο, το καζίνο έδωσε κάποιο λόγο για τον οποίο συνεχίζεται περισσότερο ή δεν μάθατε τίποτα; Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
Λοιπόν, ας δούμε τι μπορεί να γίνει και πού πηγαίνει η περίπτωσή σας. Ελπίζω πραγματικά να τακτοποιηθούν όλα και να πάρεις τα χρήματά σου. Φροντίστε να με ενημερώσετε αν έχετε νέα.
I think it would be very appropriate to tell Kristina that it has been going on for 2 weeks in your complaint.
However, did the casino give any reason why it's been going on longer or did you not find out anything ? Have you already verified your account with the casino ?
Well, let's see what can be done and where your case goes. I'm really hoping that everything gets sorted out and you get your money. Be sure to let me know if you get any news.
Και είμαι σχεδόν ένα μήνα μακριά
And I'm almost a month away
Y yo ya casi el mes
Το Καζίνο δεν έχει δώσει κανένα λόγο, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε στο καζίνο.
Υπάρχει μια ομάδα Telegram στην οποία σας κατευθύνουν για οποιαδήποτε διευκρίνιση https://t.me/spinblizbot Αλλά είναι μόνο ένα Bot που δεν είναι πολύ χρήσιμο, στην πραγματικότητα το ίδιο bot σας λέει ότι εάν θέλετε να επιστρέψετε στο σελίδα και το μέρος όπου σε μεταφέρει σε άλλο ιστότοπο που είναι ακριβώς το ίδιο, απλά με διαφορετικό όνομα https://www.spinbliz.com/#/ αλλά είναι η ίδια σελίδα και μάλιστα σε στέλνει στο ίδιο Telegram Κανάλι.
Μάλιστα, υπάρχει και μια σελίδα στο Facebook στο κανάλι Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 στην οποία αρκετοί έχουν παραπονεθεί για πληρωμές που δεν έφτασαν ποτέ για κανέναν. Σε αυτήν τη σελίδα στο FB δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν, αλλά πρόσφατα, στις 6 Ιανουαρίου, ένας Διαχειριστής αυτής της σελίδας δημοσίευσε ένα σχόλιο σχετικά με τις καταγγελίες, στο οποίο λένε στα αγγλικά ότι παρακαλώ σταματήστε να δημοσιεύετε πράγματα για ένα ξένο καζίνο που δεν έχω τι να κάνω μαζί τους.
"Adam Palmer Κορυφαίος διαχειριστής
Για άτομα που συνεχίζουν να δημοσιεύουν σχετικά με κάποιο ξένο καζίνο spinbliz, αυτή η σελίδα είναι η Spin Blitz μια σελίδα τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχει καμία σχέση με κανένα καζίνο της Νότιας Αμερικής;
Κανείς εδώ δεν μπορεί να σας βοηθήσει με προβλήματα καζίνο.
Αυτή η σελίδα δεν είναι spinbliz! Είναι το Spin Blitz. Δεν είναι το ίδιο».
Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με οποιονδήποτε από την Betvistas. Όλα μοιάζουν να είναι απάτη.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Γεια, λυπάμαι πολύ, στην πραγματικότητα η υπόθεσή σας καθυστερεί εδώ και πολύ καιρό. Θα μπορούσατε να ενημερώσετε το παράπονό σας σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed και να πείτε στην Kristina ότι δεν λάβατε τίποτα;
Σίγουρα θα ήταν χρήσιμο για να προχωρήσει η υπόθεσή σου και να μην κλείσει η καταγγελία επειδή δεν απάντησες. Θα ήταν κρίμα αν είναι δυνατόν να σε βοηθήσω.
Θα ήταν μια επιλογή, παρακαλώ;
Hi, I'm so sorry, actually your case has been dragging on for quite a long time. Would it be possible to update your complaint on this link: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed and tell Kristina that you didn't get anything ?
It would certainly be useful so that she can move on with your case and so that the complaint doesn't close because you didn't reply. It would be a pity if it is possible to help you.
Would that be an option, please?
Το Καζίνο δεν έχει δώσει κανένα λόγο, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε στο καζίνο.
Υπάρχει μια ομάδα Telegram στην οποία σας κατευθύνουν για οποιαδήποτε διευκρίνιση https://t.me/spinblizbot Αλλά είναι μόνο ένα Bot που δεν είναι πολύ χρήσιμο, στην πραγματικότητα το ίδιο bot σας λέει ότι εάν θέλετε να επιστρέψετε στο σελίδα και το μέρος όπου σε μεταφέρει σε άλλο ιστότοπο που είναι ακριβώς το ίδιο, απλά με διαφορετικό όνομα https://www.spinbliz.com/#/ αλλά είναι η ίδια σελίδα και μάλιστα σε στέλνει στο ίδιο Telegram Κανάλι.
Μάλιστα, υπάρχει και μια σελίδα στο Facebook στο κανάλι Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 στην οποία αρκετοί έχουν παραπονεθεί για πληρωμές που δεν έφτασαν ποτέ για κανέναν. Σε αυτήν τη σελίδα στο FB δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν, αλλά πρόσφατα, στις 6 Ιανουαρίου, ένας Διαχειριστής αυτής της σελίδας δημοσίευσε ένα σχόλιο σχετικά με τις καταγγελίες, στο οποίο λένε στα αγγλικά ότι παρακαλώ σταματήστε να δημοσιεύετε πράγματα για ένα ξένο καζίνο που δεν έχω τι να κάνω μαζί τους.
"Adam Palmer Κορυφαίος διαχειριστής
Για άτομα που συνεχίζουν να δημοσιεύουν σχετικά με κάποιο ξένο καζίνο spinbliz, αυτή η σελίδα είναι η Spin Blitz μια σελίδα τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχει καμία σχέση με κανένα καζίνο της Νότιας Αμερικής;
Κανείς εδώ δεν μπορεί να σας βοηθήσει με προβλήματα καζίνο.
Αυτή η σελίδα δεν είναι spinbliz! Είναι το Spin Blitz. Δεν είναι το ίδιο».
Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με οποιονδήποτε από την Betvistas. Όλα μοιάζουν να είναι απάτη.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Βλέπω, επομένως δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με κανέναν, επομένως δεν λάβατε καμία απάντηση από το καζίνο γιατί προέκυψε αυτή η κατάσταση.
Ωστόσο, έχετε ένα ανοιχτό παράπονο, οπότε θα δούμε πού θα πάει αυτό και εάν η ομάδα μας καταφέρει να επικοινωνήσει με το καζίνο.
Παρατήρησα επίσης ότι έχετε ένα παράπονο εναντίον του Betvisa Casino, το οποίο δεν είναι το ίδιο καζίνο με το Betvistas. Τότε με ποιο καζίνο σχετίζεται το πρόβλημά σας; Απλά ζητάω να διευκρινίσω.
Δυστυχώς, η επιλογή αυτού του καζίνο δεν ήταν η καλύτερη, επειδή έχουν αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας και μερικές προειδοποιήσεις. Νομίζω ότι όπως και να βγει σίγουρα θα προσέχεις πού παίζεις στο μέλλον γιατί θα απέφευγα ένα τέτοιο καζίνο και δεν θα κάνω κατάθεση εδώ.
Από την άλλη, τίποτα δεν έχει χαθεί ακόμα και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
I see, so it is not possible to contact anyone, therefore you did not get any answer from the casino why this situation arose.
However, you have an open complaint so we will see where this goes and if our team manages to contact the casino.
I also noticed that you have a complaint against Betvisa Casino, which is not the same casino as Betvistas. Then to which casino is your problem related ? I'm just asking to clarify.
Unfortunately, the choice of this casino was not the best, because they have a pretty low safety index and a couple of warnings. I think that no matter how it turns out you will definitely be careful where you play in the future because I would avoid such a casino and not deposit here.
Well, on the other hand nothing is lost yet and we'll see what we can do.
Είστε σε επαφή με το καζίνο και προσπαθήστε να τους ρωτήσετε ποιο είναι το πρόβλημα με την απόσυρση; Έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή γιατί τους παίρνει τόσο πολύ;
Λοιπόν, το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό, αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να περιγράψετε περισσότερα γιατί δεν μπορούμε να μάθουμε πολλά από αυτές τις απαντήσεις.
Are you in any contact with the casino and try to ask them what is the problem with the withdrawal ? Do they have any technical problems or why is it taking them so long ?
Well, your complaint is still open, but I think it would be better if you describe more because we can't learn much from these answers.
Η υπόθεσή μου συνεχίζεται από τις 20 Δεκεμβρίου που κέρδισα και δεν έχω πληρωθεί, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν ή συμβούλους, κανέναν.
My case has been going on since December 20th when I won and I have not been paid, I cannot communicate with anyone or advisors, no one.
Mi caso viene desdeel20 de diciembre que gane y no me an pagado no puedo comunicarme con nadie ni asesores nadie
Ίσως σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να απαντούσατε σε όλες τις ερωτήσεις της Κριστίνας σε μια ανάρτηση. Εάν απαντήσετε σε ένα από τα τρία και στη συνέχεια απαντήσετε ξανά μια εβδομάδα αργότερα στην επόμενη, απλώς παρατείνετε το χρόνο για να ερευνήσει η ομάδα και να επικοινωνήσει με το καζίνο. Προσπαθήστε λοιπόν να παρακολουθείτε πώς εξελίσσεται το παράπονό σας και τις απαντήσεις της Kristina.
Τέλος πάντων, ακόμα δεν έχετε ακούσει κάτι νέο; Κανείς από το καζίνο δεν σας έχει απαντήσει καθόλου;
Perhaps in this case it would be good if you answered all of Kristina's questions in complaint in one post. If you reply to one of the three and then reply again a week later to the next one, you are just prolonging the time for the team to investigate and contact the casino. So try to keep an eye on how your complaint develops and the responses from Kristina.
Anyway, you still haven't heard anything new ? No one from the casino has responded to you at all ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.