ΦόρουμΚαζίνοBetvistas Casino - γενική συζήτηση

Betvistas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Melissitha15
|
4024 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Έχω το ίδιο πρόβλημα, το Καζίνο δεν με πληρώνει.

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Τι έρχεται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hmm, I don't know what's going on, but I saw Kristina asking in your complaint if you could confirm whether you got the money or not. Would that be possible ? You can do so on this link here

πριν από 10 μήνες

Έχω το ίδιο πρόβλημα, το Καζίνο δεν με πληρώνει.

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, how long has this situation of yours been going on ? We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you verified your casino account yet ?

However, I also noticed that you have an open complaint with us and if nothing moves forward within the mentioned time, we will intervene. If you would like to know what to expect when you open a complaint with us, you will find useful information here.

I'll keep my fingers crossed and if you have anything new, don't hesitate to let me know.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Σήμερα συμπληρώνονται 14 ημέρες σε λίγες ώρες.

Και το Καζίνο Betvistas δεν έχει πληρώσει τα κέρδη από ό,τι βλέπω σε κανέναν παίκτη.

Στην περίπτωσή μου, κατέθεσα χρήματα δύο φορές ακολουθώντας τις απαιτήσεις τους και παρόλα αυτά, δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω απευθείας με κάποιον στο καζίνο Betvistas με κανέναν τρόπο.

Ελπίζω να μπορείτε να κάνετε κάτι τουλάχιστον να επικοινωνήσετε με κάποιον στο Καζίνο.

Θα είμαι προσεκτικός στην απάντηση.

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
RickRichard5
πριν από 10 μήνες

I think it would be very appropriate to tell Kristina that it has been going on for 2 weeks in your complaint. 

However, did the casino give any reason why it's been going on longer or did you not find out anything ? Have you already verified your account with the casino ? 

Well, let's see what can be done and where your case goes. I'm really hoping that everything gets sorted out and you get your money. Be sure to let me know if you get any news. 

πριν από 10 μήνες

Δεν έχω λάβει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Και είναι σχεδόν ένας μήνας

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Και είμαι σχεδόν ένα μήνα μακριά

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Το Καζίνο δεν έχει δώσει κανένα λόγο, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε στο καζίνο.

Υπάρχει μια ομάδα Telegram στην οποία σας κατευθύνουν για οποιαδήποτε διευκρίνιση https://t.me/spinblizbot Αλλά είναι μόνο ένα Bot που δεν είναι πολύ χρήσιμο, στην πραγματικότητα το ίδιο bot σας λέει ότι εάν θέλετε να επιστρέψετε στο σελίδα και το μέρος όπου σε μεταφέρει σε άλλο ιστότοπο που είναι ακριβώς το ίδιο, απλά με διαφορετικό όνομα https://www.spinbliz.com/#/ αλλά είναι η ίδια σελίδα και μάλιστα σε στέλνει στο ίδιο Telegram Κανάλι.

Μάλιστα, υπάρχει και μια σελίδα στο Facebook στο κανάλι Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 στην οποία αρκετοί έχουν παραπονεθεί για πληρωμές που δεν έφτασαν ποτέ για κανέναν. Σε αυτήν τη σελίδα στο FB δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν, αλλά πρόσφατα, στις 6 Ιανουαρίου, ένας Διαχειριστής αυτής της σελίδας δημοσίευσε ένα σχόλιο σχετικά με τις καταγγελίες, στο οποίο λένε στα αγγλικά ότι παρακαλώ σταματήστε να δημοσιεύετε πράγματα για ένα ξένο καζίνο που δεν έχω τι να κάνω μαζί τους.

"Adam Palmer Κορυφαίος διαχειριστής

Για άτομα που συνεχίζουν να δημοσιεύουν σχετικά με κάποιο ξένο καζίνο spinbliz, αυτή η σελίδα είναι η Spin Blitz μια σελίδα τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχει καμία σχέση με κανένα καζίνο της Νότιας Αμερικής;

Κανείς εδώ δεν μπορεί να σας βοηθήσει με προβλήματα καζίνο.

Αυτή η σελίδα δεν είναι spinbliz! Είναι το Spin Blitz. Δεν είναι το ίδιο».

Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με οποιονδήποτε από την Betvistas. Όλα μοιάζουν να είναι απάτη.

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 10 μήνες
Αιτία: Broken link
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Και είμαι σχεδόν ένα μήνα μακριά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm so sorry, actually your case has been dragging on for quite a long time. Would it be possible to update your complaint on this link: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed and tell Kristina that you didn't get anything ?

It would certainly be useful so that she can move on with your case and so that the complaint doesn't close because you didn't reply. It would be a pity if it is possible to help you.

Would that be an option, please? 

πριν από 10 μήνες

Το Καζίνο δεν έχει δώσει κανένα λόγο, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε στο καζίνο.

Υπάρχει μια ομάδα Telegram στην οποία σας κατευθύνουν για οποιαδήποτε διευκρίνιση https://t.me/spinblizbot Αλλά είναι μόνο ένα Bot που δεν είναι πολύ χρήσιμο, στην πραγματικότητα το ίδιο bot σας λέει ότι εάν θέλετε να επιστρέψετε στο σελίδα και το μέρος όπου σε μεταφέρει σε άλλο ιστότοπο που είναι ακριβώς το ίδιο, απλά με διαφορετικό όνομα https://www.spinbliz.com/#/ αλλά είναι η ίδια σελίδα και μάλιστα σε στέλνει στο ίδιο Telegram Κανάλι.

Μάλιστα, υπάρχει και μια σελίδα στο Facebook στο κανάλι Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 στην οποία αρκετοί έχουν παραπονεθεί για πληρωμές που δεν έφτασαν ποτέ για κανέναν. Σε αυτήν τη σελίδα στο FB δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν, αλλά πρόσφατα, στις 6 Ιανουαρίου, ένας Διαχειριστής αυτής της σελίδας δημοσίευσε ένα σχόλιο σχετικά με τις καταγγελίες, στο οποίο λένε στα αγγλικά ότι παρακαλώ σταματήστε να δημοσιεύετε πράγματα για ένα ξένο καζίνο που δεν έχω τι να κάνω μαζί τους.

"Adam Palmer Κορυφαίος διαχειριστής

Για άτομα που συνεχίζουν να δημοσιεύουν σχετικά με κάποιο ξένο καζίνο spinbliz, αυτή η σελίδα είναι η Spin Blitz μια σελίδα τυχερών παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχει καμία σχέση με κανένα καζίνο της Νότιας Αμερικής;

Κανείς εδώ δεν μπορεί να σας βοηθήσει με προβλήματα καζίνο.

Αυτή η σελίδα δεν είναι spinbliz! Είναι το Spin Blitz. Δεν είναι το ίδιο».

Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με οποιονδήποτε από την Betvistas. Όλα μοιάζουν να είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I see, so it is not possible to contact anyone, therefore you did not get any answer from the casino why this situation arose. 

However, you have an open complaint so we will see where this goes and if our team manages to contact the casino. 

I also noticed that you have a complaint against Betvisa Casino, which is not the same casino as Betvistas. Then to which casino is your problem related ? I'm just asking to clarify. 

Unfortunately, the choice of this casino was not the best, because they have a pretty low safety index and a couple of warnings. I think that no matter how it turns out you will definitely be careful where you play in the future because I would avoid such a casino and not deposit here. 

Well, on the other hand nothing is lost yet and we'll see what we can do. 

πριν από 9 μήνες

Δεν μου λύνουν τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Melissitha15
πριν από 9 μήνες

Are you in any contact with the casino and try to ask them what is the problem with the withdrawal ? Do they have any technical problems or why is it taking them so long ?

Well, your complaint is still open, but I think it would be better if you describe more because we can't learn much from these answers. 

πριν από 9 μήνες

Η υπόθεσή μου συνεχίζεται από τις 20 Δεκεμβρίου που κέρδισα και δεν έχω πληρωθεί, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν ή συμβούλους, κανέναν.


Αυτόματη μετάφραση:
Melissitha15
πριν από 9 μήνες

Perhaps in this case it would be good if you answered all of Kristina's questions in complaint in one post. If you reply to one of the three and then reply again a week later to the next one, you are just prolonging the time for the team to investigate and contact the casino. So try to keep an eye on how your complaint develops and the responses from Kristina. 

Anyway, you still haven't heard anything new ? No one from the casino has responded to you at all ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα