Έλαβα άλλη απάντηση.
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα της BetUS.com.
Όσον αφορά την πιο πρόσφατη αξίωσή σας, έχετε υπόψη σας ότι προστατεύουμε τους λογαριασμούς των πελατών μας με ασφάλεια. Όσον αφορά την πρόσβαση στον λογαριασμό σας, δεν έχουμε πρόσβαση στους λογαριασμούς κανενός από τους πελάτες μας, ζητάμε αριθμό λογαριασμού και κωδικό πρόσβασης μόνο για προτάσεις ασφαλείας. Εάν δεν αισθάνεστε άνετα να απαντήσετε με τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας με άλλες 4 ερωτήσεις σχετικά με τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, τα γενέθλιά σας και το email σας. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι χωρίς αυτές τις πληροφορίες δεν μπορούμε να σας παράσχουμε καμία βοήθεια.
Ο αριθμός λογαριασμού και ο κωδικός πρόσβασης δεν τους δίνουν πρόσβαση. Δεν καταλαβαίνω εκεί την εξήγηση, αν και προτιμώ να μου κάνουν τις 4 ερωτήσεις.
I received another response.
Thank you for contacting The BetUS.com Team.
In regards to your most recent claim, be aware that we safeguard our clients accounts safely. Regarding access to your account, we do not have access to the accounts of any of our clients, we ask account number and password only for security proposes. If you do not feel comfortable responding with your password, we can confirm your identify with other 4 questions about, your address, telephone number, birthday and your email. Also be advised that without this information we can not provided you any help.
Doesn't the account number and password give them access. I don't understand there explanation though I rather have them ask me the 4 questions.
Αυτόματη μετάφραση: