Γεια, κατέθεσα 10 € μέσω JetonWallet για το μπόνους καλωσορίσματος στο Betssen Casino στις 03/06/23, αλλά δεν πιστώθηκε, επομένως επικοινώνησα απευθείας με την υπηρεσία συνομιλίας και τους εξήγησα το πρόβλημα του μπόνους χωρίς να αρχίσω να παίζω με τα 10 € πραγματικά μου χρήματα ... αν και είναι της γνώμης ότι έπρεπε να πατήσω το κατάλληλο κουμπί μπόνους πριν από την κατάθεση, αν και έχω ήδη μάθει από το CasinoGuru ότι ούτε ο κωδικός μπόνους ούτε η επιλογή κατάθεσης πρέπει να επιβεβαιωθούν πριν από την κατάθεση. Υπήρχε μόνο μια επιλογή επιστροφής μετρητών 10% πριν από την κατάθεση για επιβεβαίωση, αλλά στη συνέχεια μόνο για τους καταθέτες Sticpay και Netteler. Το έκανα ένα στιγμιότυπο στον λογαριασμό παίκτη μου και το έστειλα στην υπηρεσία συνομιλίας, αλλά λαμβάνω μια ηλίθια απάντηση ότι έπρεπε να το είχα κάνει κλικ για το μπόνους καλωσορίσματος.. και ότι αναδρομικά τίποτα δεν είναι δυνατό πια. Πριν υποβάλω μια καταγγελία, ήθελα να ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι
Hi, I deposited €10 via JetonWallet for the welcome bonus at Betssen Casino on 03/06/23 but it was not credited, so I contacted the chat service directly and explained the bonus problem to them without starting to play with my €10 real money ... although she is of the opinion that I had to press the appropriate bonus button before depositing, although I have already learned from CasinoGuru that neither the bonus code nor the deposit option has to be confirmed before depositing. There was only a 10% cashback option before the deposit to confirm, but then only for the Sticpay and Netteler depositors. I made a screenshot of it in my player account and sent it to the chat service, but I get a stupid answer that I should have clicked on it for the welcome bonus.. and that retrospectively nothing is possible anymore. Before I file a complaint, wanted to follow up this path
Hi, ich habe bei Betssen Casino am 06.03.23 10€ über JetonWallet für den Willkommensbonus eingezahlt, aber es wurde nicht gutgeschrieben, worauf ich direkt den Chatservice kontaktiert und dem das Bonus Problem beschildert habe, ohne mit meinem 10€ Echtgeld anzufangen hab zu spielen... wobei sie der Meinung ist, das ich vor der Einzahlung noch den zutreffenden BonusButton betätigen musste, obwohl ich von CasinoGuru aus schon in Erfahrung gebracht habe das weder Bonuscode noch Einzahlungsoption vor der Einzahlung bestätigt werden muss.Es gab nur 10% Cashback Option vor der Einzahlung zum bestätigen, aber dann auch nur für die Sticpay und Netteler einzahler. Ich habe in meinem Spielerkonto davon Screenshot gemacht und dem Chatservice abgeschickt aber kriege blöde Antwort das ich das anklicken hätte müssen für den Willkommensbonus.. und das rückwirkend nichts mehr möglich sei. Bevor ich eine Beschwerde einreiche, wollte auf diesem Wege nachhaken
Αυτόματη μετάφραση: