Λοιπόν, σε αυτήν την περίπτωση, λυπάμαι πολύ, γιατί σύμφωνα με το παράπονο που είδα, το αποτέλεσμα ήταν να χάσεις όλα τα χρήματα στο τέλος. Φυσικά, είναι επίσης περίεργο ότι δεν υπήρχε τρόπος πληρωμής για να κάνετε ανάληψη. Θα ήμουν της άποψης ότι το καζίνο θα προσπαθούσε να βρει μια εναλλακτική ή να σας βοηθήσει, αλλά δεν συνέβη.
Ούτως ή άλλως, η λύση θα ήταν φυσικά το καλύτερο δυνατό πράγμα, αλλά όταν το καζίνο δεν παρείχε καμία, έμεινες να κλαις. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσετε παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον και να έχετε μια καλύτερη εμπειρία.
Λοιπόν, θα δίνατε άλλη μια ευκαιρία σε αυτό το καζίνο αν διορθώνονταν οι τρόποι πληρωμής;
Well, in that case, I'm quite sorry, because according to the complaint I saw, the result was that you lost all the money in the end. Of course, it is also strange that no payment method was available for you to withdraw. I would have been of the opinion that the casino would try to find an alternative or help you out, but it didn't happen.
Anyway, solution would of course be the best possible thing, but when the casino didn't provide any, you were left crying your eyes out. I hope you will not encounter a similar problem in the future and you will have a better experience.
Well, would you give this casino another chance if the payment methods were fixed?
Αυτόματη μετάφραση: