Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetmotion Casino - γενική συζήτηση

Betmotion Casino - γενική συζήτηση

 από cpisa21
|
2.194 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betmotion Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Δεν πρέπει να βάζουν διαφορετικές μορφές ανάληψης αν όταν πας να κάνεις ανάληψη μέσω αυτών των φορμών σου πουν ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Πάντα έτσι είναι με όλους, αυτό το σπίτι είναι το ίδιο, αν και αν σε πληρώνει, κάνει πάντα τις αναλήψεις να αργούν πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
cpisa21

Hello.

Frankly, the English translation is so weird that I do not understand what seems to be wrong... 🤔

Luckily you've submitted the complaint already which gives us all chance to investigate - link here.

Short story: "The player from Mexico has been awaiting withdrawal for 3 weeks. Initially, the casino failed to process withdrawals via Skrill, and then advised the player to use bank transfer instead."

Meanwhile: "Betmotion already made the payment. case closed 🙂"

I love happy endings.

cpisa21

Γειά σου! Πόσο καιρό τους πήρε για να σας πληρώσουν; Το ίδιο εφάρμοσαν και δεν με έχουν πληρώσει 90 μέρες.


Αυτόματη μετάφραση:
davidabadi23

Hello. That is a very long wait for the withdrawal, and I am glad that you have submitted your complaint. Our team will try to get it solved and in the meantime, make sure you keep us updated about any news.

May I ask if you have tried to change the payment method by any chance, if the problem seems to be there?

Romi

Γεια σου Romi! Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε. Έκανα κατάθεση μέσω Binance Pay, αλλά τους έχω προτείνει να μου πληρώσουν BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle και δεν έχουν κάνει τίποτα για να με βοηθήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
davidabadi23

I see. So the casino is not willing to solve this issue for this long.🤔

I hope that our complaint team will be able to get in touch with them, because without the casino replying to us, the resolution of your case will not be possible. So, let's hope and see now.🤞

How long have you been playing at this casino, if you don't mind?

Romi

I played 1 month before I started the withdrawal process

davidabadi23

Alright. I really hope that Branislav will get some more information regarding your case from the casino and they will be able to solve it. It has been a really long time waiting for you.

If you have anything new from the casino, please come forward. We'll wait for your reply.

Γειά σου!

$1147 κλάπηκαν από την betmotion πριν από 130 ημέρες. Αρνούνται να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
davidabadi23

I am really sorry that our complaint team was not able to move anywhere with your case. Unfortunately, whenever a casino is not willing to cooperate and communicate, there's nothing much we can do.

I hope you will stay away from this casino from now on. Will you?

Πρέπει να συνεχίσω να πιέζω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Τι είδους πρακτικές ή δικαιολογίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κρατήσουν τα χρήματά μου στο μέλλον;

Αυτόματη μετάφραση:
davidabadi23

Well, that is why it'll be probably better to move somewhere else. What do you reckon?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα