ΦόρουμΚαζίνοBetmaster Casino - γενική συζήτηση

Betmaster Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gabygg
|
1276 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betmaster Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Παρακαλώ μην καταθέτετε τα χρήματά σας σε αυτή τη σελίδα, σας παρακαλώ να μην το κάνετε, σας ικετεύω, είναι απατεώνες, η εξυπηρέτηση πελατών τους είναι κυριολεκτικά η χειρότερη που έχω συναντήσει ποτέ σε ολόκληρη τη ζωή μου, οι πράκτορες δεν ξέρουν άλλη λέξη να πουν , περίμενε περίμενε περίμενε.

Στις 6 Ιουνίου 2023, κατέθεσα 100.000 μεξικάνικα πέσος από το πορτοφόλι μου, από την τσάντα μου, από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΝΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, 100% ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, μπόρεσα να κερδίσω 410.744,7 δολάρια παίζοντας μεξικανικά πέσος ζωντανά παιχνίδια καζίνο και ένα ή άλλο αθλητικό στοίχημα, όταν ήθελε να κάνει ανάληψη υπήρχε ατελείωτος αριθμός αιτημάτων από το καζίνο, πρώτα ήταν πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών, μετά θα απαιτούσαν περισσότερα έγγραφα από εμένα, αντίγραφα κίνησης λογαριασμού κ.λπ., τα πάντα παρείχαν ΟΛΑ, στο τέλος και μετά από ένα μήνα ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, πάω για 2 μήνες, δεν απαντούν στο chat, δεν απαντούν στο email, ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ, ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΟΥ, έχω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και αυτή τη στιγμή ψάχνω τρόπο να τους μηνύσω στις αρμόδιες αρχές, αλλά παρακαλώ μην καταθέσετε εδώ, ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Gabygg
πριν από 1 έτος

We highly appreciate your warning as well you your complaint. I'm so glad you found us because sharing such a tedious experience might truly benefit the rest of your community.

I keep saying the casino must cooperate with players and address them properly with an explanation or solution, especially if troubles arise. What you've described sounds like a real nightmare to me.

The way I see it, you have no clue what made your account blocked, have you?

For now, let's just hope there is a way to shed some light on this matter!


πριν από 1 έτος

το μόνο μήνυμα που έλαβα για να κλέψουν περισσότερα από 20 χιλιάδες δολάρια ήταν "ο λογαριασμός σας παραβιάζει όρους και προϋποθέσεις" και "το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεν έχει δικαίωμα να σχολιάσει τέτοιες αποφάσεις" και αυτό ήταν, έψαξα για αριθμούς τηλεφώνου, emails, επαφές για να τους φτάσω και να ψάξω για εξηγήσεις και να ψάξω τα χρήματά μου, κανείς δεν μου απαντά, ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΕΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, μου πήραν ακόμη και την κατάθεσή μου περίπου 5 χιλιάδων δολαρίων, χρήματα που κέρδισα δουλεύοντας, 100% αληθινά και επαληθεύσιμα, ημερομηνία Ζητώ πληροφορίες ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΑΝΤΑ, αν συνδεθώ στο wifi μιας καφετέριας ή ενός εστιατορίου μου απαντούν: καλώς ήρθατε στο betmaster Mexico, πώς μπορώ να σας βοηθήσω;, όταν τους δώσω το αναγνωριστικό του λογαριασμού μου και την ερώτησή μου για το πού είναι χρήματα? ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ WIFI. Πρέπει να φτάσουν μέχρι εκεί για να μου αρνηθούν τις πληροφορίες για τα χρήματά μου. ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.

Αυτόματη μετάφραση:
Gabygg
πριν από 1 έτος

Forgive me for my curiosity are you aware of any rules you could possibly violate? At first, it seems like you have no idea and it comes up some rules or rule was violated.

Have you accumulated your winnings with a bonus perhaps?

One way or another, let's see how the complaint develops. 🤞


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Κανένας κανόνας δεν παραβιάστηκε, ισχυρίζονται ότι ήταν ένας "διπλός λογαριασμός" που είναι αδύνατο αφού δεν είχα δημιουργήσει ποτέ λογαριασμό εδώ, κανείς δεν έχει πρόσβαση στα προσωπικά μου δεδομένα και κανείς δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο Wi-Fi μου.

Επιπλέον, τα κέρδη προέκυψαν χωρίς κανένα μπόνους, χωρίς καμία προώθηση, 100% πραγματικά χρήματα, 100% νόμιμα, 100% αληθινά.

Αυτόματη μετάφραση:
Gabygg
πριν από 1 έτος

Ok, so the issue was caused by violating the multiple account rule - now we're getting somewhere.

Seems like asking you questions is a good way to go. 🙂

Thank you for providing all the relevant information to Kristina. She'll come to you when she's ready to assign a new complaint specialist to your case.

It takes some time, because they are all at their limits for quite some time.

For now, I wish you a fair ending to your issue.

Don't hesitate to keep us posted here on the forum as well.


πριν από 1 έτος

Αλλά αν απαντώ ότι δεν υπήρξε παραβίαση κανόνων χαχαχα αυτό το καζίνο ψάχνει για οποιοδήποτε πρόσχημα για να ακυρώσει τα κέρδη σας και ακόμη και να κλέψει την κατάθεσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Gabygg
πριν από 1 έτος

Yes, but understanding the casino's point of view is a vital start for finding a solution. Despite what you claim, we need to know why the casino acted like it did. Do you understand that?

Because once we know what caused the issue, we may start a dialog to find out whether the casino's actions were fair or justified. 🙂

I hope you now have a better understanding of my concern.

Next time feel free to state all important things right at the beginning, it is quite a contradiction not to do so, you know?

Let's now see what Branislav has to say further in the complaint.

🤞

χθες

Γεια σας καλησπέρα, η επαλήθευση μου απέτυχε

Με είχαν παραπληροφορήσει και έτσι άνοιξα τον λογαριασμό με οποιοδήποτε όνομα, όχι δικό μου.

Αλλά ο λογαριασμός από τον οποίο έκανα συναλλαγές είναι στο όνομά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
rnx2pnvw5g
χθες

Hello, how were you misinformed by the casino? You only have one account in the casino but the personal info is not yours yes? These things always have to be in your name because just like you wrote, you don't pass verification. 

Do you also have any screenshots or communication with the casino where they told you something that would indicate what you are describing? 

Please let me know. 

χθες

Γεια σας, καλημέρα, αγνοούσα τις οδηγίες.

Αλλά έχω την ταυτότητά μου και είμαι ο ιδιοκτήτης του τραπεζικού λογαριασμού όπου λαμβάνουν τις μεταφορές μου στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
χθες

file Καλημέρα, αυτή είναι η απάντηση που παίρνω.

Αυτόματη μετάφραση:
rnx2pnvw5g
πριν από 6 ώρες

But the fact that you were unaware unfortunately does not excuse you if you broke the basic rule of verification. But from what I've seen, the situation has escalated, so we'll see what happens in the end. You won't be able to withdraw money without going through verification. 

Can you describe to me what all you entered that was not in your name? Only the account you deposited from is yours? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα