Γεια, λυπάμαι που βρέθηκες σε τέτοια κατάσταση. Τι συνέβη όταν το καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει χρήματα; Σου έδωσε κάποιο λόγο; 84.000 είναι πάρα πολλά χρήματα, οπότε καταλαβαίνω ότι πρέπει να είσαι θυμωμένος.
Ωστόσο, παρατήρησα ότι έχετε υποβάλει μια καταγγελία σε εμάς για πάνω από ένα μήνα και περιμένετε την απάντηση του καζίνο, η οποία θα φτάσει σε λίγες ώρες. Είμαι περίεργος λοιπόν αν θα το κάνουν και θα απαντήσουν στο παράπονό σας και πώς θα εξελιχθεί όλη αυτή η υπόθεση.
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε εάν έχετε ενημερώσεις; Θα περιμένω.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Γεια σας, το καζίνο είπε ότι παραβίασα τον κανόνα Max Bet, ο οποίος είναι κρυμμένος στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι μια παγίδα για κάθε παίκτη και όλα τα κέρδη κατασχέθηκαν.
Έπαιξα διάφορα παιχνίδια και έκανα μερικά ωραία κέρδη, αν και πρέπει να τονίσω ότι δεν έπαιξα μόνο για μια μέρα, αλλά αρκετές μέρες πριν προσπάθησα να πληρώσω μέχρι και 4-5.000 και μετά από λίγες μέρες τα ακύρωσαν όλα και το απέσυρε Πήραν και το χρόνο τους!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Η υπόθεση ήταν άλυτη και έκλεισε, τι νόημα έχει να πάρεις όλους τους πόντους από το καζίνο και να γράψεις ότι δεν πρέπει να καταθέσει κανείς εκεί, τι νόημα έχει αυτό!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Λοιπόν, σας ευχαριστώ που περιγράψατε την κατάστασή σας και βλέπω ότι κατέληξε ως άλυτο - ενάντια στον δίκαιο τζόγο. Ωστόσο, με το να παίρνει μαύρους πόντους το καζίνο, μειώνει τον δείκτη ασφαλείας του, που καταλαβαίνω ότι δεν είναι αυτό που θέλετε να δείτε, αλλά είναι το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση. Ο Μιχάλ προσπάθησε να βοηθήσει όσο μπορούσε, αλλά δυστυχώς δεν βρήκε συναίνεση με το καζίνο.
Ωστόσο, υπάρχει ακόμα η ευκαιρία να υποβάλετε καταγγελία σε μια αρχή, όπως σας έχουν συμβουλεύσει να κάνετε στην καταγγελία σας.
Λυπάμαι που έτσι εξελίχθηκε αυτή η υπόθεση, αλλά πιστέψτε με, προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι μπορούσαμε.
Ελπίζω να μην συναντήσετε μια τόσο άσχημη εμπειρία στο μέλλον. 🙁
Well, thank you for describing your situation and I see that it ended up as unresolved- against fair gambling. However, by the casino getting black points, it lowers its safety index, which I understand is not what you want to see, but it is the only thing we can do in this case. Michal tried to help as much as he could, but unfortunately he didn't find a consensus with the casino.
Nevertheless, there is still a chance to file a complaint with an authority, as you have been advised to do in your complaint.
I'm sorry that this is the way this case turned out, but believe me, we tried to do everything we could.
I hope you will not encounter such a bad experience in the future. 🙁
Εγγράφηκα στο καζίνο που ονομάζεται bet24-7αυτό το καζίνο έκανα 400 Αποσύρθηκα ζήτησα κατάθεση 25 Ολοκλήρωσα την κατάθεση Είμαι εδώ από την Παρασκευή για να το λύσω και τίποτα από την υποστήριξή τους δεν λέει πάντα όχι σε σας. Επικοινωνήστε για επίλυση με το οικονομικό τους τμήμα
Και το οικονομικό τους τμήμα δεν απαντά στα email μου, αλλά η υποστήριξη δεν δίνει ποτέ μια βαρετή λύση.
Χρειάζομαι να με βοηθήσεις, έχουν έναν γκουρού του καζίνο και με υποστηρίζουν, ντρέπομαι πολύ
I registered at the casino called bet24-7this casino I made 400 I withdrew they asked for a deposit of 25 I completed the deposit I'm here from Friday to resolve it and nothing from their support always says no to you. Contact to resolve with their finance department
And their finance department doesn't respond to my emails, but support never gives a boring solution.
I need you to help me, they have a casino guru and they support me, I'm super embarrassed
Eu me cadastrei no casino chamado bet24-7esse cassino fiz 400 saquei pediram um deposito de 25 completei o depósito eu estou des sexta o feira pra resolver e nada suport deles sempre diz que não te. Contato de resolver com departamento finaceiro deles
E departamento finaceiro deles não mas me responde meus emails o suport nunca dar solução poxagente
Preciso que vocês me ajudem eles tem cassino guru como apoiado deles estou super costragido
Γειά σου. Αυτό ακούγεται ότι δυστυχώς βρέθηκες σε μια δύσκολη κατάσταση. Θα προσπαθήσεις να μου το εξηγήσεις καλύτερα σε παρακαλώ; Έχετε παίξει σε αυτό το καζίνο με μπόνους στην αρχή; Μπόνους χωρίς κατάθεση ίσως; Και από αυτό το μπόνους έχετε κερδίσει τα χρήματα. Αυτό είναι σωστό? Για να κάνετε ανάληψη των κερδών σας, σας ζήτησαν να κάνετε κατάθεση. Αυτή είναι μια αρκετά μη ασυνήθιστη τακτική, όπως θα έλεγα, για τα καζίνο. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν πραγματικά να ξεκινήσουν με τη διαδικασία KYC. Μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης πριν ολοκληρωθεί η ανάληψη.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία επαλήθευσης. Θα σας συνιστούσα να κάνετε λίγη υπομονή και να περιμένετε λίγες μέρες ακόμα. Επιτρέψτε μου να προσθέσω μόνο μια μικρή λεπτομέρεια εδώ. Απλώς έχετε υπόψη σας ότι έρχονται οι διακοπές των Χριστουγέννων, όπου τα πράγματα επιβραδύνονται, και υποθέτω ότι εδώ δεν θα είναι διαφορετικά.
Δώστε κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, ώστε η ομάδα μας να μπορεί να σας βοηθήσει με το πρόβλημά σας.
Θα περιμένω την απάντησή σας.🙂
Hello. This sounds like you unfortunately found yourself in a tricky situation. Would you try to explain it to me better please? Have you played at this casino with a bonus at first? A no deposit bonus maybe? And from this bonus you have won the money. Is that correct? To withdraw your winnings they have asked you to make a deposit. This is quite a non unusual tactic, as I would say, for casinos to do. This way they are actually able to start with the KYC process. It can take a few days to complete your verification before your withdrawal can be completed.
We give casinos 14 days to complete the verification process. I would recommend you to be just a little patient and wait few more days. Allow me to add just a little detail here. Just have in mind please that the Christmas holidays are coming, where things slow down, and I suppose here it won't be any different.
Please provide some additional information so therefore our team will be able to help you with your issue.
Will wait for your answer.🙂
Δεν θα δείτε χρήματα στο καζίνο, μου πήραν 84.000 €
You won't see any money at the casino, they took €84,000 from me
Du wirst bei dem Casino kein Geld sehen sie haben mir 84.000€ weggenommen
Γεια σου.
Είσαι σίγουρος ότι έκλεισε; Δηλαδή, σου έστειλαν τουλάχιστον ένα σημείωμα; Όχι ότι θα έλυνε το πρόβλημα των χρημάτων, αλλά προτιμώ να ρωτήσω αν δεν σε πειράζει.
Έστειλα τον ιστότοπο για επιθεώρηση, αλλά δυστυχώς, δεν μπορώ να κάνω πολλά για εσάς τώρα. Μη διστάσετε να κάνετε μια καταγγελία .
Ειλικρινά, ήταν ένας τρομερός ιστότοπος για να ασχοληθείς, οπότε θα αφήσω την απόφαση σε εσάς. Τουλάχιστον δεν υπάρχει κόστος για να το δοκιμάσετε. 🙏
Hey there.
Are you sure it has closed? I mean, did they at least send you a note? Not that it would solve the money problem, but I prefer to ask if you don't mind.
I sent the site for inspection, but sadly, there is not much I can do for you now. Feel free to make a complaint.
Honestly, it was a terrible site to deal with, so I'll leave the decision up to you. At least there are no costs for trying it out. 🙏
Πώς μπορεί να με βοηθήσει μια καταγγελία εάν το καζίνο έχει κλείσει και έχουν διαγράψει ακόμη και όλες τις επαφές τους;
How can a complaint help me if the casino has closed and they even deleted all their contacts?
Θα μπορούσατε να υποβάλετε την καταγγελία χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που έστειλα;
Προσπάθησες? Κάντε κλικ ή πατήστε εδώ 👈 και δοκιμάστε το, παρακαλώ.
Αλλά ειλικρινά, πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι φοβάμαι ότι λίγα μπορούμε να κάνουμε. Τα κλειστά καζίνο συνήθως δεν ανταποκρίνονται.
Could you submit the complaint using the link I sent?
Did you try? Click or tap here 👈 and try it, please.
But frankly, I have to remind you that I fear there's little we can do. Closed casinos usually don't respond.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.