ΦόρουμΚαζίνοBet24-7 Casino - γενική συζήτηση

Bet24-7 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Tillykke
|
7192 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Το καζίνο μου αφαίρεσε τα κέρδη των €84.000!!


Παίξτε με δική σας ευθύνη!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Rolexesh
πριν από 9 μήνες

Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.

However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.

Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, το καζίνο είπε ότι παραβίασα τον κανόνα Max Bet, ο οποίος είναι κρυμμένος στους όρους και τις προϋποθέσεις.

Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι μια παγίδα για κάθε παίκτη και όλα τα κέρδη κατασχέθηκαν.


Έπαιξα διάφορα παιχνίδια και έκανα μερικά ωραία κέρδη, αν και πρέπει να τονίσω ότι δεν έπαιξα μόνο για μια μέρα, αλλά αρκετές μέρες πριν προσπάθησα να πληρώσω μέχρι και 4-5.000 και μετά από λίγες μέρες τα ακύρωσαν όλα και το απέσυρε Πήραν και το χρόνο τους!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Η υπόθεση ήταν άλυτη και έκλεισε, τι νόημα έχει να πάρεις όλους τους πόντους από το καζίνο και να γράψεις ότι δεν πρέπει να καταθέσει κανείς εκεί, τι νόημα έχει αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
Rolexesh
πριν από 9 μήνες

Well, thank you for describing your situation and I see that it ended up as unresolved- against fair gambling. However, by the casino getting black points, it lowers its safety index, which I understand is not what you want to see, but it is the only thing we can do in this case. Michal tried to help as much as he could, but unfortunately he didn't find a consensus with the casino. 

Nevertheless, there is still a chance to file a complaint with an authority, as you have been advised to do in your complaint. 

I'm sorry that this is the way this case turned out, but believe me, we tried to do everything we could. 

I hope you will not encounter such a bad experience in the future. 🙁

πριν από 9 μήνες

Εγγράφηκα στο καζίνο που ονομάζεται bet24-7αυτό το καζίνο έκανα 400 Αποσύρθηκα ζήτησα κατάθεση 25 Ολοκλήρωσα την κατάθεση Είμαι εδώ από την Παρασκευή για να το λύσω και τίποτα από την υποστήριξή τους δεν λέει πάντα όχι σε σας. Επικοινωνήστε για επίλυση με το οικονομικό τους τμήμα

Και το οικονομικό τους τμήμα δεν απαντά στα email μου, αλλά η υποστήριξη δεν δίνει ποτέ μια βαρετή λύση.

Χρειάζομαι να με βοηθήσεις, έχουν έναν γκουρού του καζίνο και με υποστηρίζουν, ντρέπομαι πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

filefile Δεν θέλουν να με πληρώσουν, χρειάζομαι βοήθεια, είναι μέρες μακριά να μου δώσουν τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
marcelolopes8246
πριν από 9 μήνες

Hello. This sounds like you unfortunately found yourself in a tricky situation. Would you try to explain it to me better please? Have you played at this casino with a bonus at first? A no deposit bonus maybe? And from this bonus you have won the money. Is that correct? To withdraw your winnings they have asked you to make a deposit. This is quite a non unusual tactic, as I would say, for casinos to do. This way they are actually able to start with the KYC process. It can take a few days to complete your verification before your withdrawal can be completed.

We give casinos 14 days to complete the verification process. I would recommend you to be just a little patient and wait few more days. Allow me to add just a little detail here. Just have in mind please that the Christmas holidays are coming, where things slow down, and I suppose here it won't be any different.

Please provide some additional information so therefore our team will be able to help you with your issue.

Will wait for your answer.🙂


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
marcelolopes8246
πριν από 9 μήνες

Δεν θα δείτε χρήματα στο καζίνο, μου πήραν 84.000 €

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

The casino closed without paying the promised money

haper
πριν από 7 μήνες

Hey there.

Are you sure it has closed? I mean, did they at least send you a note? Not that it would solve the money problem, but I prefer to ask if you don't mind.

I sent the site for inspection, but sadly, there is not much I can do for you now. Feel free to make a complaint.

Honestly, it was a terrible site to deal with, so I'll leave the decision up to you. At least there are no costs for trying it out. 🙏

Radka
πριν από 7 μήνες

How can a complaint help me if the casino has closed and they even deleted all their contacts?

haper
πριν από 7 μήνες

Could you submit the complaint using the link I sent?

Did you try? Click or tap here 👈 and try it, please.

But frankly, I have to remind you that I fear there's little we can do. Closed casinos usually don't respond.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη