πριν από 1 έτος
Προσπαθώ να το βρω στους κανόνες, αλλά δεν το έκανα 🙂 μπορείτε να ρωτήσετε στο chat για αυτούς τους κανόνες 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
0
Προσπαθώ να το βρω στους κανόνες, αλλά δεν το έκανα 🙂 μπορείτε να ρωτήσετε στο chat για αυτούς τους κανόνες 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ "Η ετυμηγορία μας"
Καμία αντίδραση, παθητικός ρυθμιστής
ΑΛΥΤΟΣ
BEWARE OF THIS CASINO THEY DID NOT THINK TO RESPOND TO MY COMPLAINT "Our Verdict"
No reaction, passive regulator
UNRESOLVED
UWAZJCIE NA TO KASYNO NA MOJA SKARGE NIE RACZYLI ODPISAC ,,,Nasz werdykt
Brak reakcji, regulator pasywny
NIE ROZWIĄZANY
Χμ, παρατήρησα ότι το καζίνο δεν απάντησε στο παράπονό σας, για το οποίο λυπάμαι και γι' αυτό έκλεισε. Ωστόσο, ο Πέτρος σας συμβούλεψε να υποβάλετε το παράπονό σας στην αρχή. Πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε;
Hmm I noticed that the casino didn't respond to your complaint, which I'm sorry about and that's why it was closed. However, Peter advised you to take your complaint to the authority. Do you think you'll go for it?
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Η ανάληψη εκκρεμεί εδώ και 13 ημέρες, η υποστήριξη μου είπε ότι έχω επαληθευτεί και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με το οικονομικό τμήμα.
Η διεύθυνση e-mail του finance@ δεν απάντησε σε κανένα e-mail.
Η υποστήριξη δεν απαντά τώρα εδώ και μια εβδομάδα.
Απόλυτη απάτη-Καζίνο...
I've got exactly the same problem.
Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.
The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.
The support isn't answering now since a week too.
Absolute scam-Casino...
Γεια, μισώ να βλέπω τέτοιες αναρτήσεις. Νομίζω ότι έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που περιμένατε την απόσυρσή σας και σίγουρα δεν είναι άνετο αν το καζίνο δεν ξέρει πώς να σας απαντήσει.
Υποθέτω ότι είναι καλό που υποβάλατε μια καταγγελία και θα δούμε αν είστε πιο τυχεροί και το καζίνο θα λάβει τη σωστή στάση. Θα ήμουν ευτυχής αν το έκαναν.
Τέλος πάντων, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε και αν ακούσετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. Θα περιμένω.
Hi, I hate to see posts like this. I think it's been quite a long time since you've waited for your withdrawal, and it's certainly not comfortable if the casino doesn't know how to respond to you.
I suppose it's a good thing you filed a complaint and we'll see if you're more lucky and the casino will take a proper attitude. I'd be happy if they did.
Anyway, all we can do is wait and if you hear anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
Επιτέλους πήρα τα χρήματά μου! Έγραψαν ότι είχαν τεχνικά προβλήματα!
I finally got my funds! They wrote that they had technical problems!
Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!
Πόσο καιρό περιμένατε για τα χρήματά σας, ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε και τι σας έστειλαν μήνυμα όταν τελικά ολοκλήρωσαν την ανάληψη σας;
Περιμένω την ανάληψη τράπεζας εδώ και 27 μέρες και ακόμα δεν έχω καταφέρει να λάβω ούτε μία ενημέρωση από το οικονομικό τους τμήμα, παρόλο που τους έστειλα πολλά mail..
Και όπως όλοι γνωρίζετε, οι υποστηρικτές της συνομιλίας δεν μπορούν να βοηθήσουν με τίποτα..
Ελπίζω πραγματικά να ολοκληρωθεί η ανάληψη μου σύντομα 🙏🏻
How long did you wait for your moneys, what payment method did you use and What did they text you when they finally completed your withdraw?
I have waited for bank withdraw for 27 days now and I have still not been able to get one single Update from their finance department even though I sent alot of mails to them..
And as you all know, the chat supporters can’t help with anything..
Really hope to get my withdraw completed soon 🙏🏻
Περίμενα ακριβώς 20 μέρες. Έκανα ανάληψη χρημάτων σε έναν λογαριασμό κρυπτογράφησης. Ούτε εγώ έλαβα γράμματα στο ταχυδρομείο αυτές τις 20 μέρες. Αλλά χθες έλαβα τελικά τα χρήματα και μια επιστολή που εξηγούσε ότι είχαν τεχνικά προβλήματα.
I waited exactly 20 days. I withdrew funds to a crypto account. I did not receive any letters in the mail during these 20 days either. But yesterday I finally received the funds and a letter explaining that they had technical problems.
Я чекав рівно 20 днів. Виводив кошти на крипто рахунок. Листів на пошту ніяких не отримував також протягом цих 20 днів. Але вчора нарешті отримав кошти і листа в якому пояснювалось що в них були технічні проблеми.
Γειά σου.
Μπορώ να σας ζητήσω ευγενικά να γράψετε μια κριτική χρήστη που να περιέχει αυτό το χρονικό πλαίσιο και την ανάλυση, παρακαλώ; Νομίζω ότι θα ήταν ένα καλό βήμα να γίνει επειδή το πρωτότυπο ήταν πραγματικά ξεπερασμένο.
Πρέπει να πω ότι οι είκοσι μέρες είναι μάλλον ακραίο 🙁
Μα φυσικά, χαίρομαι για τα καλά νέα!
Hello.
May I ask you kindly to write a user review containing this time frame and the resolution, please? I think it would be a good step to take because the original one was truly out of date.
I must say that twenty days is rather an extreme 🙁
But of course, I'm glad for the good news!
Η ίδια εμπειρία εδώ. Αναμονή ήδη για 13 ημέρες για ανάληψη πιστωτικής κάρτας.
Καμία απάντηση στα e-mail μου και η υποστήριξη συνομιλίας δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
@Casino.Guru, πρέπει πραγματικά να το δηλώσετε κάπου επειδή είναι ξεκάθαρα απάτη, δεν υπάρχουν "τεχνικά ζητήματα" που είναι απλώς η στρατηγική που έχει τελειώσει. Έτσι οι παίκτες ίσως πετάξουν τα κέρδη τους...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Αγαπητέ μου φίλε 🙂 γκουρού του καζίνο που κερδίζει χρήματα για χάσατε όταν εγγραφείτε μέσω επανασύνδεσης σε αυτόν τον ιστότοπο θέλω 🙂 ο γκουρού του καζίνο ήταν στο sigma europe με χορηγία από επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών και είναι πιστοποιημένοι από την gpwa, ιστότοπο όπου μπορείτε να διαβάσετε πώς λειτουργεί πραγματικά ο γκουρού του καζίνο 🙂 αν πείτε "βοηθάμε πολλούς ανθρώπους να αποσύρονται" ρωτήστε τους "οοοοοο καλό και πώς πολλά χρήματα κερδίζεις από ανθρώπους που χάνονται στο καζίνο;" 🙂 είναι σαν το διαφημιστικό του Λόττο στην Πολωνία όταν ο Λεβαντόφσκι λέει "Το λότο βοηθά τους ανθρώπους να χτίσουν skatepark, χωράφια κ.λπ." 😉 αυτό είναι απλά κόλπο μάρκετινγκ φίλε μου 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Η ίδια εμπειρία εδώ. Αναμονή ήδη για 13 ημέρες για ανάληψη πιστωτικής κάρτας.
Καμία απάντηση στα e-mail μου και η υποστήριξη συνομιλίας δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
@Casino.Guru, πρέπει πραγματικά να το δηλώσετε κάπου επειδή είναι ξεκάθαρα απάτη, δεν υπάρχουν "τεχνικά ζητήματα" που είναι απλώς η στρατηγική που έχει τελειώσει. Έτσι οι παίκτες ίσως πετάξουν τα κέρδη τους...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Γεια, λυπάμαι για την κατάσταση στην οποία βρεθήκατε, αλλά βλέπω ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία . Η αναμονή για 13 ημέρες είναι πολύ μεγάλη και ακόμη χειρότερη αν η υποστήριξη του καζίνο δεν είναι καθόλου χρήσιμη. Σύμφωνα με αυτά που έγραψες σου είπαν ότι έχουν τεχνικά προβλήματα με τις αναλήψεις ;
Ωστόσο, τίποτα δεν έχει χαθεί και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει καθώς δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης.
Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν δυνατό να μας ενημερώσετε εάν αλλάξει κάτι.
Hi, I'm sorry for the situation you've got yourself into, but I see you've managed to file a complaint. Waiting for 13 days is quite a lot and even worse if the casino support is not helpful at all. According to what you wrote they told you that they have technical problems with withdrawals ?
However, nothing is lost and our team will try to help you as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Anyway it would be possible to give us an update if something changes.
Αγαπητέ μου φίλε 🙂 γκουρού του καζίνο που κερδίζει χρήματα για χάσατε όταν εγγραφείτε μέσω επανασύνδεσης σε αυτόν τον ιστότοπο θέλω 🙂 ο γκουρού του καζίνο ήταν στο sigma europe με χορηγία από επιχειρήσεις τυχερών παιχνιδιών και είναι πιστοποιημένοι από την gpwa, ιστότοπο όπου μπορείτε να διαβάσετε πώς λειτουργεί πραγματικά ο γκουρού του καζίνο 🙂 αν πείτε "βοηθάμε πολλούς ανθρώπους να αποσύρονται" ρωτήστε τους "οοοοοο καλό και πώς πολλά χρήματα κερδίζεις από ανθρώπους που χάνονται στο καζίνο;" 🙂 είναι σαν το διαφημιστικό του Λόττο στην Πολωνία όταν ο Λεβαντόφσκι λέει "Το λότο βοηθά τους ανθρώπους να χτίσουν skatepark, χωράφια κ.λπ." 😉 αυτό είναι απλά κόλπο μάρκετινγκ φίλε μου 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Θα ήθελα να μάθω από πού βρήκατε ότι είναι εντάξει και λέμε επίσης ότι το καζίνο έχει 30 ημέρες για να πληρώσει. Ωστόσο, θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι προειδοποιούμε τους παίκτες ότι το καζίνο έχει ένα πλεονέκτημα έναντι αυτών και ότι τελικά θα χάσουν τα χρήματά τους. Αυτό σημαίνει ότι δεν συμβουλεύουμε τους παίκτες να πάνε στο καζίνο για να παίξουν.
I'd like to know where you got that it's okay and we also say that the casino has 30 days to pay. However, I would also like to add that we warn players that the casino has an advantage over them and that they will eventually lose their money. This means that we do not advise players to go to the casino to play.
Λοιπόν, έχω κάποια ανάρτηση σε αυτό το φόρουμ, μπορείτε να διαβάσετε απαντήστε φίλε Radka τι πιστεύει για την καθυστέρηση απόσυρσης 30 ημερών και γιατί αυτό είναι εντάξει για εμάς, τους πελάτες και γιατί αυτό είναι φυσιολογικό 😉 Και θέλω να προσθέσω ότι πρέπει να προειδοποιήσετε τους παίκτες ότι το καζίνο έχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με αυτά επειδή αυτός είναι ο νόμος 🙂 πρέπει να προειδοποιήσετε τους παίκτες για τις συνέπειες του τζόγου 😉 όλοι οι ιστότοποι τυχερών παιχνιδιών έχουν τέτοιες πληροφορίες ;p ή... ο ιστότοπος που κερδίζει χρήματα από τον τζόγο πρέπει να έχει αυτές τις ευγενικές πληροφορίες 🙂 αν δεν υπάρχουν πληροφορίες μπορείς να πάρεις πέναλτι 🙂
well i have some post on this forum you can read answer you friend Radka what she think about 30 days delay withdraw and why this is ok for us, the customers and whyt this is normal 😉 And i want to add that you must warn players that the casino has an advantage over them because this is the law 🙂 you must warn players about gambling consequence 😉 all gambling site have this kind info ;p or... site earning money on gambling must have this kind info 🙂 if there is no info you can get penalty 🙂
Κάθε κατάσταση είναι διαφορετική και μερικές φορές, δυστυχώς, δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε περισσότερα. Η Radka είναι φυσικά διαχειριστής στο φόρουμ, επομένως μιλάει από εμπειρία με άλλους παίκτες, αλλά δεν νομίζω ότι λέει ότι είναι εντάξει να περιμένεις 30 ημέρες για απόσυρση καζίνο. Είναι πολύς καιρός και πάντα προτείνουμε ένα άμεσο παράπονο αν μπει κάποιος. Αυτό είναι περίπου.
Every situation is different and sometimes, unfortunately, it is not in our power to do more. Radka is of course an admin on the forum so she speaks from experience with other players, but I don't think she is saying that it's ok to wait 30 days for a casino withdrawal. It's a long time and we always recommend an immediate complaint if one comes in. That's about it.
ναι, κάθε κατάσταση είναι διαφορετική, γι' αυτό η απάντηση της Radka είναι πάντα η ίδια 🙂 πείθει τους ανθρώπους ότι αυτή είναι η πολιτική της KYC και αυτό είναι φυσιολογικό 🙂 κανένας booking με άδεια ΕΕ δεν έχει ευγενικούς κανόνες (παράνομους στην ΕΕ 😉) και στο Curacao KYC δεν υπάρχει 😉 αυτό είναι απλά επιχειρήσεις 🙂 όπως η Sigma Europe είναι απλώς μια επιχείρηση που χορηγείται από μπουκ ή η GPWA που χορηγείται από μπουκ/καζίνο 😉
yes every situation is different thats why Radka answer is always the same 🙂 she convince people this is KYC politics and this is normal 🙂 no bookies with EU license have shit kind rules (illegal in EU 😉) and on Curacao KYC not exist 😉 this is just business 🙂 like Sigma Europe is just business sponsored by bookies or GPWA sponsored by bookies/casinos 😉
Νομίζω ότι δεν με γνωρίζετε τόσο καλά για να μπορέσετε να μιλήσετε εκ μέρους μου. 🙂 Οι ιδέες, οι τάσεις σας και οποιεσδήποτε άλλες κατασκευές χτίζετε εδώ είναι λίγο πολύ εστιασμένες στο ίδιο σημείο.
Όπως αυτό το μέρος για το SiGMA για παράδειγμα. Ξέρεις, όταν θέλεις να δεις τον κόσμο στα μαύρα, πάντα θα βρεις έναν τρόπο. Αλλά όλοι ξέραμε ότι τα πράγματα δεν είναι απλά μαύρα ή άσπρα, νόμιμα ή παράνομα, σωστά;
Πρέπει να σας ξαναπώ ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με δικαιοσύνη; Άρα όχι, σε μια αιτιακή κατάσταση, δεν είναι εντάξει να αφήσετε τον παίκτη να περιμένει 30 ημέρες για τα τακτικά κέρδη.
Αλλά αυτή δεν ήταν η συζήτηση που είχαμε πριν. Ούτε στοχεύουμε να το επαναλάβουμε ξανά.
Έχεις κάτι να πεις ή μόλις ξύπνησες για να με πειράξεις ξανά εδώ για κάποιο λόγο; Επειδή εδώ είναι φόρουμ, δεν καθόμαστε στο καφενείο να κουβεντιάζουμε.
Αρχίστε να ενεργείτε λογικά. Εάν δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε μη προσωπικές αναρτήσεις με έγκυρες πληροφορίες για αυτήν την κοινότητα, απλώς χάνετε χρόνο. Σαφή?
I think you do not know me so well to be able to actually speak on my behalf. 🙂 Your ideas, tendencies, and any other constructs you build here are more or less focused on the very same point.
Like this part about SiGMA for instance. You know, when you want to see the world in black, you'll always find a way. But we all knew that things are not just black or white, legal or illegal, right?
Do I have to tell you again that we deal with fairness here? So no, in a causal situation, it is not okay to let the player wait 30 days for regularly gained winnings.
But this is not the debate we had before. Nor do we aim to repeat that again.
Do you have something to say, or have you just woken up to tease me here for some reason again? Because this is a forum, we are not sitting in the cafe chatting.
Start acting reasonably. If you can't post non-personal posts with valid information for this community, you're just wasting time. Clear?
Γεια, λυπάμαι που βρέθηκες σε τέτοια κατάσταση. Τι συνέβη όταν το καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει χρήματα; Σου έδωσε κάποιο λόγο; 84.000 είναι πάρα πολλά χρήματα, οπότε καταλαβαίνω ότι πρέπει να είσαι θυμωμένος.
Ωστόσο, παρατήρησα ότι έχετε υποβάλει μια καταγγελία σε εμάς για πάνω από ένα μήνα και περιμένετε την απάντηση του καζίνο, η οποία θα φτάσει σε λίγες ώρες. Είμαι περίεργος λοιπόν αν θα το κάνουν και θα απαντήσουν στο παράπονό σας και πώς θα εξελιχθεί όλη αυτή η υπόθεση.
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε εάν έχετε ενημερώσεις; Θα περιμένω.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Γεια σας, το καζίνο είπε ότι παραβίασα τον κανόνα Max Bet, ο οποίος είναι κρυμμένος στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι μια παγίδα για κάθε παίκτη και όλα τα κέρδη κατασχέθηκαν.
Έπαιξα διάφορα παιχνίδια και έκανα μερικά ωραία κέρδη, αν και πρέπει να τονίσω ότι δεν έπαιξα μόνο για μια μέρα, αλλά αρκετές μέρες πριν προσπάθησα να πληρώσω μέχρι και 4-5.000 και μετά από λίγες μέρες τα ακύρωσαν όλα και το απέσυρε Πήραν και το χρόνο τους!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Η υπόθεση ήταν άλυτη και έκλεισε, τι νόημα έχει να πάρεις όλους τους πόντους από το καζίνο και να γράψεις ότι δεν πρέπει να καταθέσει κανείς εκεί, τι νόημα έχει αυτό!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.