ΦόρουμΚαζίνοBet24-7 Casino - γενική συζήτηση

Bet24-7 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Tillykke
|
8778 προβολές 70 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
ZWIERZAK
πριν από 1 έτος

Hello! I'd say you were given the wrong information, or the information from the chat operator was correct but not respected afterward. One way or another, submitting a complaint was a smart step. Please make sure to provide the screenshot showing the most important chat operator's response to your inquiry. I believe that will help us a lot.

Do you possess such a screenshot, please?

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτής της συνομιλίας

Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 1 έτος

It's good that you made them, because it will certainly be helpful. Anyway, did you also provide these screenshots to Veronika at her email that she gave you in the complaint ? 

Nevertheless, if something new comes up in your case, don't hesitate to let us know.

We will be waiting.

πριν από 1 έτος

Έτσι έστειλα τα στιγμιότυπα οθόνης στη διεύθυνση email που μου έδωσε

Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 1 έτος

Smart move. It is always better to send all you can and let the complaint handler decide what she needs.

Hopefully, we'll find a way to resolve your issue soon.

πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς γιατί δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για τόσο καιρό; Περιμένω περισσότερο από μια εβδομάδα. Δεν είναι φυσιολογικό! Άλλοι πελάτες παραπονιούνται επίσης για την καθυστέρηση στην ανάληψη χρημάτων! Έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά δεν πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ... ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ


Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 1 έτος

Πώς μπορεί αυτό το καζίνο να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία αν πληρώνει για μήνες; Παρεμπιπτόντως, πληρώθηκες σε ένα μήνα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ FB GROUP ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25Ε. ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ LIVE ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς γιατί δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για τόσο καιρό; Περιμένω περισσότερο από μια εβδομάδα. Δεν είναι φυσιολογικό! Άλλοι πελάτες παραπονιούνται επίσης για την καθυστέρηση στην ανάληψη χρημάτων! Έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά δεν πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, did the casino say why it takes more than a week? I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. Have you verified your account with the casino yet ? 

Anyway, I see that you have managed to file a complaint, so let's see where this all goes. 

πριν από 1 έτος

ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25Ε. ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ LIVE ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see that you have been having problems for a long time and according to your complaint we are waiting for an answer from the casino. So far it doesn't look rosy but I hope it will change and it will turn out well in the end, although I am a bit worried in this case. 

Fingers crossed. 🤞🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Πέρασαν ήδη 14 μέρες! Κανένα από τα αιτήματά μου δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα! Δεν καταλαβαίνω πότε θα λάβω τα χρήματά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 1 έτος

That's quite a lot and also our time average. Our team will try to help you as best as we can, since you have a complaint. 

However, I was wondering if the casino has told you the reason why you still haven't confirmed your withdrawal ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Όχι. Δεν έρχονται σε επαφή. Έγραψα περίπου 10 μηνύματα στο ταχυδρομείο υποστήριξης, καθώς και περίπου 10 μηνύματα στο τμήμα οικονομικών. Δυστυχώς δεν έλαβα καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 1 έτος

Well, I'm sorry, because from what I've seen, the casino has solved all its complaints so far. We'll see how the situation develops when our team steps in. As much as I hate to say it, we'll have to wait.🙁

πριν από 1 έτος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ "Η ετυμηγορία μας"

Καμία αντίδραση, παθητικός ρυθμιστής

ΑΛΥΤΟΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I've got exactly the same problem.

Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.

The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.

The support isn't answering now since a week too.


Absolute scam-Casino...



betzebub11
πριν από 1 έτος


Every casino owned by versus odds can hold you withdraw for 31 days without reason 😉 For Radka they due this because it is KYC... unfortunately there is no KYC (she know about this but shes job here is to convince you that every thing is ok and this is normal procedure ;p) in Curacao so they do this because they can... So my friend prepare yourself for 31 days delaying withdraw 😉 everybody who win will wait 🙂 normal procedure ;p

kiziorro1984
πριν από 1 έτος

Και γράφει κάπου στους κανόνες τους ότι μπορούν να κρατήσουν ταμεία για 31 μέρες;;; Κάνουν όπως θέλουν;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα