ΦόρουμΚαζίνοBet24-7 Casino - γενική συζήτηση

Bet24-7 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Tillykke
|
7182 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
ZWIERZAK
πριν από 11 μήνες

Hello! I'd say you were given the wrong information, or the information from the chat operator was correct but not respected afterward. One way or another, submitting a complaint was a smart step. Please make sure to provide the screenshot showing the most important chat operator's response to your inquiry. I believe that will help us a lot.

Do you possess such a screenshot, please?

Δημοσίευση από Jaro διαγράφηκε
Δημοσίευση από kristofer διαγράφηκε
πριν από 11 μήνες

Γειά σου. Τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτής της συνομιλίας

Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 11 μήνες

It's good that you made them, because it will certainly be helpful. Anyway, did you also provide these screenshots to Veronika at her email that she gave you in the complaint ? 

Nevertheless, if something new comes up in your case, don't hesitate to let us know.

We will be waiting.

πριν από 11 μήνες

Έτσι έστειλα τα στιγμιότυπα οθόνης στη διεύθυνση email που μου έδωσε

Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 11 μήνες

Smart move. It is always better to send all you can and let the complaint handler decide what she needs.

Hopefully, we'll find a way to resolve your issue soon.

πριν από 11 μήνες

Ξέρει κανείς γιατί δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για τόσο καιρό; Περιμένω περισσότερο από μια εβδομάδα. Δεν είναι φυσιολογικό! Άλλοι πελάτες παραπονιούνται επίσης για την καθυστέρηση στην ανάληψη χρημάτων! Έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά δεν πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ... ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ


Αυτόματη μετάφραση:
ZWIERZAK
πριν από 11 μήνες

Πώς μπορεί αυτό το καζίνο να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία αν πληρώνει για μήνες; Παρεμπιπτόντως, πληρώθηκες σε ένα μήνα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ FB GROUP ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25Ε. ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ LIVE ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ξέρει κανείς γιατί δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για τόσο καιρό; Περιμένω περισσότερο από μια εβδομάδα. Δεν είναι φυσιολογικό! Άλλοι πελάτες παραπονιούνται επίσης για την καθυστέρηση στην ανάληψη χρημάτων! Έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά δεν πληρώνουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, did the casino say why it takes more than a week? I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. Have you verified your account with the casino yet ? 

Anyway, I see that you have managed to file a complaint, so let's see where this all goes. 

πριν από 11 μήνες

ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25Ε. ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ LIVE ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I see that you have been having problems for a long time and according to your complaint we are waiting for an answer from the casino. So far it doesn't look rosy but I hope it will change and it will turn out well in the end, although I am a bit worried in this case. 

Fingers crossed. 🤞🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Jaro
πριν από 11 μήνες

Πέρασαν ήδη 14 μέρες! Κανένα από τα αιτήματά μου δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα! Δεν καταλαβαίνω πότε θα λάβω τα χρήματά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 11 μήνες

That's quite a lot and also our time average. Our team will try to help you as best as we can, since you have a complaint. 

However, I was wondering if the casino has told you the reason why you still haven't confirmed your withdrawal ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Όχι. Δεν έρχονται σε επαφή. Έγραψα περίπου 10 μηνύματα στο ταχυδρομείο υποστήριξης, καθώς και περίπου 10 μηνύματα στο τμήμα οικονομικών. Δυστυχώς δεν έλαβα καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 11 μήνες

Well, I'm sorry, because from what I've seen, the casino has solved all its complaints so far. We'll see how the situation develops when our team steps in. As much as I hate to say it, we'll have to wait.🙁

πριν από 11 μήνες

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ "Η ετυμηγορία μας"

Καμία αντίδραση, παθητικός ρυθμιστής

ΑΛΥΤΟΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I've got exactly the same problem.

Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.

The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.

The support isn't answering now since a week too.


Absolute scam-Casino...



1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη