Γειά σου! Θα έλεγα ότι σας δόθηκαν λάθος πληροφορίες ή ότι οι πληροφορίες από τον χειριστή συνομιλίας ήταν σωστές αλλά δεν έγιναν σεβαστές στη συνέχεια. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η υποβολή καταγγελίας ήταν ένα έξυπνο βήμα . Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε το στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει την απάντηση του πιο σημαντικού χειριστή συνομιλίας στο ερώτημά σας. Πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει πολύ.
Έχετε ένα τέτοιο στιγμιότυπο οθόνης, παρακαλώ;
Hello! I'd say you were given the wrong information, or the information from the chat operator was correct but not respected afterward. One way or another, submitting a complaint was a smart step. Please make sure to provide the screenshot showing the most important chat operator's response to your inquiry. I believe that will help us a lot.
Do you possess such a screenshot, please?