πριν από 2 έτη
Λοιπόν, ανυπομονώ να δω τι σημαίνει στην πράξη αυτή η επιτάχυνση...
Well, I'm eager to see what this speed-up means in practice...
0
Λοιπόν, ανυπομονώ να δω τι σημαίνει στην πράξη αυτή η επιτάχυνση...
Well, I'm eager to see what this speed-up means in practice...
Δεν είμαι λάτρης της κλιμάκωσης, αλλά τους ρώτησα αν προτιμούν μια καταγγελία ή μια επίσημη διαμάχη, οπότε ελπίζω να λάβουν το μήνυμα. Αυτό όμως δεν φαίνεται καλό.
I’m not a fan of escalating but I asked them if they preferred a complaint or a formal dispute, so I hope they get the message. This does not look good though.
Υπάρχουν αρκετές ανοιχτές καταγγελίες σχετικά με καθυστερημένες πληρωμές αυτή τη στιγμή, θα τους έδινα λίγες μέρες ακόμα - ας πούμε μέχρι τη Δευτέρα. Αν δεν αλλάξει τίποτα, νομίζω ότι είναι ώρα για το παράπονό σου, φοβάμαι.
There are several opened complaints regarding delayed payments at the moment, I'd give them a few more days - let's say till Monday. If nothing changes, I think it's time for your complaint, I'm afraid.
Είμαι βέβαιος ότι είμαστε σε στενή επαφή με τους εκπροσώπους του καζίνο της Beem, γι' αυτό θα σας πρότεινα να υποβάλετε ένα παράπονο στον ιστότοπό μας. Πιστεύω ότι θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
I'm quite sure we're in a close touch with the Beem casino representatives so I'd suggest you to submit a complaint on our website. I believe that could help in this case.
Γεια σας, αντιμετώπισε κανείς ποτέ πρόβλημα με την εγγραφή; Κατηγορούμαι ότι έκανα λάθος την εγγραφή μου επειδή δεν μπήκα στη χώρα από την οποία κατάγομαι στο πεδίο "χώρα" ή χώρα. Ή την εθνικότητα μου. Δεν μπαίνετε αυτόματα στη χώρα που ζείτε σε αυτό το πεδίο; Όπως και σε άλλα καζίνο. LG
Hello, has anyone here ever had a problem with the registration? I am accused of having made my registration wrong because I did not enter the country where I come from in the field "country" or country. Or my nationality. Don't you automatically enter the country where you live in this field? Just like in other casinos. LG
Hallo, hatte jemand hier schon mal das Problem mit der Registrierung? Mir wird vorgeworfen meine Registrierung falsch gemacht zu haben, da ich in dem Feld "country" bzw land, nicht das land eingegeben zu haben wo ich herstamme. Bzw meine Nationalität. Gibt man in diesem Feld nicht Automatisch das Land ein, wo man lebt? So wie in anderen casinos auch. LG
Έκλεισα τον λογαριασμό μου εκεί.. Είχα ένα κακό προαίσθημα με την υποστήριξη και άλλα.
I closed my account there.. Had a bad feeling with the support and stuff.
Χαίρετε,
επιτρέπεται να συμπληρώσετε το πεδίο της χώρας που λείπει και την εθνικότητα αναδρομικά, ίσως;
Η υποστήριξη πρότεινε κάποια λύση;
Hello,
are you allowed to fill the missing country field and nationality retrospectively, maybe?
Did the support suggest any solution?
Δυστυχώς, η υποστήριξη δεν πρότεινε λύση. Έχω επισημάνει ότι έχω υποβάλει όλα τα ιταλικά έγγραφά μου και έχω προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία ότι ζω στη Γερμανία ως Ιταλός. Συνέχισε να παρηγοριέμαι, και όχι πολύ ωραίο σε αυτό. Ως απάντηση στις ερωτήσεις μου στη συνομιλία, αν τελικά υπάρχει κάτι νέο από την επαλήθευση, η απάντηση είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Τίποτα άλλο.
Έστειλα ακόμη και την απόδειξη της διεύθυνσής μου, τραπεζικό αντίγραφο, τα πάντα κατά την επαλήθευση. Ελπίζω να βρούμε μια λύση.
Unfortunately, the support didn't suggest a solution. I have pointed out that I have submitted all my Italian documents and have provided evidence that I live in Germany as an Italian. Continued to be comforted, and not very nice at that. As an answer to my questions in the chat, whether there is finally something new since verification, the answer is still pending. Nothing else.
I even sent my proof of address, bank statement, everything when I verified. I hope we can find a solution.
Der Support hat leider keine lösung vorgeschlagen. Ich habe darauf hingewiesen das ich meine italienischen Dokumente alle eingereicht habe, und habe Beweise erbracht das ich als Italienerin in Deutschland lebe. Werde weiterhin getröstet, und das nicht gerade nett. Als Antwort auf meine Fragen im Chat, ob es denn seit Verifizierung endlich was neues gibt, kommt nur still pending. Nicht anderes.
Ich habe bei der Verifizierung sogar meine adressnachweise geschickt, mein Bankkonto Auszug, alles. Ich hoffe wir koennen eine Lösung finden.
Βλέπω. Απλώς για να βεβαιωθώ, αυτή τη στιγμή, περνάτε την επαλήθευση KYC, έτσι δεν είναι; Υπάρχει κάποιο έγγραφο που δυσκολεύεστε να τους παρέχετε; Ή περιμένετε να υποβληθεί σε επεξεργασία και να ολοκληρωθεί η επαλήθευση, παρακαλώ;
Τέλος πάντων, βλέπω ότι υπέβαλες την καταγγελία. Αυτό είναι καλό.
I see. Just to make sure, at the moment, you are passing KYC verification, aren't you? Is there any document you find hard to provide them with? Or are you waiting for the verification to be processed and completed, please?
Anyway, I can see you submitted the complaint. That's good.
Υπέβαλα τα έγγραφα για επαλήθευση στα τέλη Φεβρουαρίου. Σήμερα είναι 15 Μαρτίου, αυτό τα λέει όλα, έτσι δεν είναι; Μετά την υποβολή των εγγράφων μου, έλαβα ένα μήνυμα από το beemcasino που μου ζητούσε να ανεβάσω μια γερμανική ταυτότητα καθώς μπήκα στη Γερμανία στο πεδίο χώρας στον ιστότοπο, αλλά δεν έχω γερμανική ταυτότητα καθώς έχω ιταλική υπηκοότητα. Εγώ πάντως μένω Γερμανία! Ο ιστότοπος beemcasino έχει την ιταλική μου ταυτότητα από τα τέλη Φεβρουαρίου. Τώρα με παρηγορεί που το οικονομικό τμήμα πρέπει να αναθεωρήσει αυτή την υπόθεση γιατί δεν μπήκα στην Ιταλία σε αυτόν τον τομέα! Αλλά ζω στη Γερμανία γιατί πρέπει να μπω στην Ιταλία; Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.
I submitted the documents for verification at the end of February. Today is March 15th, that says it all, doesn't it? After submitting my documents, I got a message from beemcasino asking me to upload a German ID as I entered Germany in the country field on the site, but I don't have a German ID as I have Italian citizenship. Nevertheless, I live in Germany! The beemcasino site has had my Italian ID card since the end of February. Now I am comforted that the finance department has to review this case because I did not enter Italy in this field! But I live in Germany why do I have to enter Italy? Thanks for your help.
Die Dokumente zur Verifizierung habe ich schon Ende Februar eingereicht. Heute ist der 15.03 das sagt schon alles oder? Nachdem ich meine Dokumente eingereicht habe, bekam ich eine Nachricht von beemcasino, mit der Bitte ich soll einen deutschen Ausweis hochladen, da ich auf der Seite im Feld country Germany eingegeben habe, ich habe aber keinen deutschen Ausweis, da ich die italienische Staatsangehorigkeit habe. Dennoch lebe ich in Deutschland! Meine italienischen Personalausweis hat die Seite beemcasino schon seit Ende Februar. Jetzt werde ich damit getröstet das die finanzabteilung diesen Fall überprüfen muss, weil ich in diesem Feld nicht Italy eingetragen habe! Aber ich wohne in Deutschland warum muss ich Italien eingeben? Danke fuer Ihre Hilfe.
Αν είναι αυτό που λέει το καζίνο είναι. Εφόσον πρέπει να εισαγάγετε τη χώρα ιθαγένειας σε αυτό το πεδίο, δεν θα έπρεπε να εισάγω αυτόματα ιταλική οδό και ταχυδρομικό κώδικα; Αλλά σίγουρα δεν μπορώ να το κάνω αυτό, μιας και ζω στη Γερμανία!
If it is what the casino says it is. Since you have to enter the country of nationality in this field, shouldn't I have automatically entered an Italian street and postal code? But I definitely can't do this, since I live in Germany!
Wenn es so ist, wie das casino es sagt. Das man in diesem Feld das Land der Nationalität eingeben muss, dann hätte ich doch automatisch auch eine italienische Straße und PLZ eingeben muessen? Diese kann ich aber definitiv nicht erbringen, da ich ja in Deutschland nunmal lebe!
Α, τώρα βλέπω το πρόβλημα.
Θα έπρεπε να είχες μπει στην Ιταλία γιατί είσαι ακόμα Ιταλός πολίτης - ακόμα κι αν ζεις στη Γερμανία. Αλλά αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί τη στιγμή που παρείχατε την ταυτότητά σας.
Εννοώ ότι εάν παρείχατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το καζίνο θα μπορεί να σας επαληθεύσει, ανεξάρτητα από το πεδίο χώρας που συμπληρώσατε νωρίτερα. Όλοι μπορούμε να βάλουμε μια λάθος χώρα άθελά μας, οπότε δεν πρέπει να είναι τόσο μεγάλη υπόθεση.
Ειλικρινά, νομίζω ότι ίσως είναι υπερφορτωμένοι αυτή τη στιγμή και το προσωπικό δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση. 🙂
Περιμένετε λίγο μέχρι η ομάδα παραπόνων μας να εξετάσει το παράπονό σας.
Oh, I see the problem now.
You should have entered Italy because you are still an Italian citizen - even if you live in Germany. But this problem should be solved the moment you provided your ID.
I mean if you provided all necessary documents, the casino should be able to verify you, no matter the country field you filled earlier. We all can put a wrong country unintentionally, so it should not be so big a deal.
Honestly, I think that maybe they are overwhelmed at the moment and the staff is not in the best shape. 🙂
Please, wait a bit for our complaint team to go through your complaint.
Αισθάνομαι το ίδιο. Έχω ανεβάσει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που χρειάζεται το καζίνο. Ανεξάρτητα από το τι καταχωρήθηκε στο προφίλ, ο καθένας μπορεί να κάνει λάθη. Ειδικά τα πράγματα αν έχετε ήδη μπει στη Γερμανία σε πολλά καζίνο σε αυτόν τον τομέα. Ελπίζω το beemcasino να βρει μια κατάλληλη λύση για το είδος. Και ότι παίρνω τα λεφτά μου. Σε αυτό το σημείο, τους ευχαριστώ πολύ. Τις καλύτερες ευχές μου
I feel the same way. I have uploaded all the required documents that the casino needs. Regardless of what was entered in the profile, everyone can make mistakes. Especially things if you have already entered Germany in several casinos in this field. I hope beemcasino finds a species-appropriate solution. And that I get my money. At this point, many thanks to them. Best wishes
Das sehe ich genau so. Ich habe alle erforderlichen Dokumente die das casino benötigt,hochgeladen. Unabhängig davon was im Profil eingegeben wurde, jeder kann Fehler machen. Vorallem Dinge wenn man in etlichen casinos schon in diesem Feld Deutschland eingegeben hat. Ich hoffe das beemcasino findet eine artgerechte Lösung. Und das ich mein Geld bekomme. An dieser Stelle herzlichen Dank an ihnen. Liebe Grüße
Πήρα τα 7000 NOK που μου χρωστούσε η Beem, και ακόμα κι αν η πληρωμή χρειάστηκε περισσότερο από μία εβδομάδα αργότερα από ό,τι δήλωσαν στους όρους τους ότι έπρεπε να γίνει, είμαι χαρούμενος. Από τότε ανακάλυψα ότι δεν έπαιζα με "χρήματα μπόνους" όταν κέρδισα τα περισσότερα από τα συνολικά 14000 που ζήτησα να μου πληρώσουν. Είχα στοιχηματίσει μέσω της κατάθεσης και του ποσού του μπόνους πλήρως, οπότε θα τους ζητήσω μια εξήγηση για το τι.
Σε καμία περίπτωση δεν θα συνιστούσα το καζίνο λόγω του περιορισμού των κερδών όταν παίζετε με χρήματα μπόνους. Έχω επαληθεύσει λογαριασμούς σε τόσα πολλά καζίνο που δεν χρειάζεται να κάνω κατάθεση χωρίς να λάβω μπόνους κατάθεσης χωρίς μέγιστους περιορισμούς πληρωμής. Κατά κανόνα, παίζω μόνο με ενεργά μπόνους από οποιοδήποτε καζίνο μου πρόσφερε μπόνους.
Υποθέτω ότι το Beem Casino είναι μια εντάξει στολή - με πλήρωσαν, οπότε αν έχετε υπομονή να περιμένετε και είστε ευχαριστημένοι με σχετικά χαμηλά RTP και 10x ανώτατο όριο σε τυχόν κέρδη - προχωρήστε. Θα παραμείνω στα κανονικά μου καζίνο στο μέλλον.
I got the 7000 NOK that Beem owed me, and even if the payout took more than a week later than they have stated in their terms that it was supposed to do I`m happy. I have since discovered that I was not playing with "bonus money" when I won most of the total 14000 that I requested that they should pay me. I had wagered through the deposit and the bonus amount in full so I`ll ask them for an explanation on what.
I would in any case not recommend the casino due to their capping on winnings when playing with bonus money. I have verified accounts at so many casinos that I don`t need to deposit without getting a deposit bonus without maximum payout limitations. As a rule, I only play with bonuses active from whatever casino that offered me a bonus.
I guess that Beem Casino is an ok outfit - they did pay me, so if you have patience to wait and are happy with relatively low RTPs and a 10x capping on any winnings - go ahead. I`ll stick to my regular casinos in the future.
Ειλικρινά, όταν βλέπω "μια χώρα" στην περιγραφή του πεδίου, τότε θα πρόσθετα τη χώρα στην οποία μένω. Εάν γράφει εθνικότητα, τότε θα ήταν ιταλική στην περίπτωσή σας.
Honestly, when I see "a country" in the field description, then I'd add the country where I live in. If it says nationality, then it would be Italian in your case.
Ευχαριστώ, αυτό έχω δει μέχρι τώρα. Αλλά δυστυχώς το καζίνο διαμορφώνει τους δικούς του κανόνες! Πολλά χαιρετίσματα 🙂
Thank you, that's what I've seen so far. But unfortunately the casino makes up its own rules! Many greetings 🙂
Vielen Dank, so habe ich es bisher auch gesehen. Aber leider reimt sich das casino seine eigenen Regeln zusammen! Viele grüße 🙂
Ναι, έχει ήδη γίνει καταγγελία. Σήμερα το καζίνο beem απάντησε στην κριτική μου. Μου ανέφεραν ξανά την πολιτική απορρήτου τους. Σε αυτό είναι τώρα ξαφνικά στο σημείο Γ) η εθνικότητα. Αλλά στο site τους, στην πολιτική απορρήτου (και έχω ένα στιγμιότυπο από αυτό τώρα).. λέει χώρα. Δεν υπάρχει τίποτα να διαβάσετε για την εθνικότητα ή την υπηκοότητα. Για να δούμε 🙂
Yes, a complaint has already been filed. Today the beem casino replied to my review. They listed their privacy policy again for me. On this is now suddenly in point C) nationality. But on their site, in the privacy policy (and I have a screenshot of that now).. it says country. Nothing to read about nationality or citizenship. Let's see 🙂
Ja genau, Beschwerde ist schon eingereicht. Heute hat das beem casino auf meine Bewertung geantwortet. Sie haben mir deren Datenschutzbestimmungen nochmal aufgelistet. Auf dieser steht jetzt ploetzlich im Punkt C) Staatsangehorigkeit. Auf deren Seite aber, in den Datenschutzbestimmungen, (und davon habe ich jetzt auch Screenshot).. steht Land. Nichts von Nationalität oder Staatsangehorigkeit zu lesen. Mal sehen 🙂
Χαίρετε.
Είναι καλό που έχετε αυτό το στιγμιότυπο οθόνης 🙂. Θα θέλατε να το προσθέσετε στο νήμα των παραπόνων σας, παρακαλώ;
(Αν δεν το έχετε κάνει ήδη φυσικά.)
Hello.
It's good you have this screenshot 🙂. Would you be so kind to add it to your complaint thread, please?
(If you have not done so already of course.)
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.