ΦόρουμΚαζίνοBeem Casino - γενική συζήτηση

Beem Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από franztheuerw
|
33439 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
Προσθήκη ανάρτησης
erikolsen
πριν από 2 έτη

Well, I'm eager to see what this speed-up means in practice...

πριν από 2 έτη

I’m not a fan of escalating but I asked them if they preferred a complaint or a formal dispute, so I hope they get the message. This does not look good though.

file

erikolsen
πριν από 2 έτη

There are several opened complaints regarding delayed payments at the moment, I'd give them a few more days - let's say till Monday. If nothing changes, I think it's time for your complaint, I'm afraid.

erikolsen
πριν από 2 έτη

I'm quite sure we're in a close touch with the Beem casino representatives so I'd suggest you to submit a complaint on our website. I believe that could help in this case.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια σας, αντιμετώπισε κανείς ποτέ πρόβλημα με την εγγραφή; Κατηγορούμαι ότι έκανα λάθος την εγγραφή μου επειδή δεν μπήκα στη χώρα από την οποία κατάγομαι στο πεδίο "χώρα" ή χώρα. Ή την εθνικότητα μου. Δεν μπαίνετε αυτόματα στη χώρα που ζείτε σε αυτό το πεδίο; Όπως και σε άλλα καζίνο. LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I closed my account there.. Had a bad feeling with the support and stuff.

Ella092
πριν από 2 έτη

Hello,

are you allowed to fill the missing country field and nationality retrospectively, maybe?

Did the support suggest any solution?


Radka
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς, η υποστήριξη δεν πρότεινε λύση. Έχω επισημάνει ότι έχω υποβάλει όλα τα ιταλικά έγγραφά μου και έχω προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία ότι ζω στη Γερμανία ως Ιταλός. Συνέχισε να παρηγοριέμαι, και όχι πολύ ωραίο σε αυτό. Ως απάντηση στις ερωτήσεις μου στη συνομιλία, αν τελικά υπάρχει κάτι νέο από την επαλήθευση, η απάντηση είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Τίποτα άλλο.


Έστειλα ακόμη και την απόδειξη της διεύθυνσής μου, τραπεζικό αντίγραφο, τα πάντα κατά την επαλήθευση. Ελπίζω να βρούμε μια λύση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 2 έτη

I see. Just to make sure, at the moment, you are passing KYC verification, aren't you? Is there any document you find hard to provide them with? Or are you waiting for the verification to be processed and completed, please?

Anyway, I can see you submitted the complaint. That's good.


Radka
πριν από 2 έτη

Υπέβαλα τα έγγραφα για επαλήθευση στα τέλη Φεβρουαρίου. Σήμερα είναι 15 Μαρτίου, αυτό τα λέει όλα, έτσι δεν είναι; Μετά την υποβολή των εγγράφων μου, έλαβα ένα μήνυμα από το beemcasino που μου ζητούσε να ανεβάσω μια γερμανική ταυτότητα καθώς μπήκα στη Γερμανία στο πεδίο χώρας στον ιστότοπο, αλλά δεν έχω γερμανική ταυτότητα καθώς έχω ιταλική υπηκοότητα. Εγώ πάντως μένω Γερμανία! Ο ιστότοπος beemcasino έχει την ιταλική μου ταυτότητα από τα τέλη Φεβρουαρίου. Τώρα με παρηγορεί που το οικονομικό τμήμα πρέπει να αναθεωρήσει αυτή την υπόθεση γιατί δεν μπήκα στην Ιταλία σε αυτόν τον τομέα! Αλλά ζω στη Γερμανία γιατί πρέπει να μπω στην Ιταλία; Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Αν είναι αυτό που λέει το καζίνο είναι. Εφόσον πρέπει να εισαγάγετε τη χώρα ιθαγένειας σε αυτό το πεδίο, δεν θα έπρεπε να εισάγω αυτόματα ιταλική οδό και ταχυδρομικό κώδικα; Αλλά σίγουρα δεν μπορώ να το κάνω αυτό, μιας και ζω στη Γερμανία!

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 2 έτη

Oh, I see the problem now.

You should have entered Italy because you are still an Italian citizen - even if you live in Germany. But this problem should be solved the moment you provided your ID.

I mean if you provided all necessary documents, the casino should be able to verify you, no matter the country field you filled earlier. We all can put a wrong country unintentionally, so it should not be so big a deal.

Honestly, I think that maybe they are overwhelmed at the moment and the staff is not in the best shape. 🙂

Please, wait a bit for our complaint team to go through your complaint.

Radka
πριν από 2 έτη

Αισθάνομαι το ίδιο. Έχω ανεβάσει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που χρειάζεται το καζίνο. Ανεξάρτητα από το τι καταχωρήθηκε στο προφίλ, ο καθένας μπορεί να κάνει λάθη. Ειδικά τα πράγματα αν έχετε ήδη μπει στη Γερμανία σε πολλά καζίνο σε αυτόν τον τομέα. Ελπίζω το beemcasino να βρει μια κατάλληλη λύση για το είδος. Και ότι παίρνω τα λεφτά μου. Σε αυτό το σημείο, τους ευχαριστώ πολύ. Τις καλύτερες ευχές μου

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

I got the 7000 NOK that Beem owed me, and even if the payout took more than a week later than they have stated in their terms that it was supposed to do I`m happy. I have since discovered that I was not playing with "bonus money" when I won most of the total 14000 that I requested that they should pay me. I had wagered through the deposit and the bonus amount in full so I`ll ask them for an explanation on what.


I would in any case not recommend the casino due to their capping on winnings when playing with bonus money. I have verified accounts at so many casinos that I don`t need to deposit without getting a deposit bonus without maximum payout  limitations. As a rule, I only play with bonuses active from whatever casino that offered me a bonus. 


I guess that Beem Casino is an ok outfit - they did pay me, so if you have patience to wait and are happy with relatively low RTPs and a 10x capping on any winnings - go ahead. I`ll stick to my regular casinos in the future. 


Ella092
πριν από 2 έτη

Honestly, when I see "a country" in the field description, then I'd add the country where I live in. If it says nationality, then it would be Italian in your case.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, αυτό έχω δει μέχρι τώρα. Αλλά δυστυχώς το καζίνο διαμορφώνει τους δικούς του κανόνες! Πολλά χαιρετίσματα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 2 έτη

Let's see how the complaint develops. I can see you already submitted one.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ναι, έχει ήδη γίνει καταγγελία. Σήμερα το καζίνο beem απάντησε στην κριτική μου. Μου ανέφεραν ξανά την πολιτική απορρήτου τους. Σε αυτό είναι τώρα ξαφνικά στο σημείο Γ) η εθνικότητα. Αλλά στο site τους, στην πολιτική απορρήτου (και έχω ένα στιγμιότυπο από αυτό τώρα).. λέει χώρα. Δεν υπάρχει τίποτα να διαβάσετε για την εθνικότητα ή την υπηκοότητα. Για να δούμε 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 2 έτη

Hello.

It's good you have this screenshot 🙂. Would you be so kind to add it to your complaint thread, please?

(If you have not done so already of course.)


Radka
πριν από 2 έτη

Παρακαλώ! Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα