Οι απαντήσεις τους ήταν:
Με λύπη σας ενημερώνω ότι δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφές χρημάτων για συναλλαγές που έχουν ήδη αποσταλεί στη διεύθυνση παραλαβής που μας έχετε δώσει.
Μετά από έλεγχο της σχετικής ομάδας μας σχετικά με τη συναλλαγή σας, επιστρέφονται ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
Επικοινωνήστε με το πορτοφόλι παραλαβής σας! 😀
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του πορτοφολιού σας για περαιτέρω βοήθεια
Λυπούμαστε, κύριε, αλλά προς το παρόν προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με το γραφείο υποστήριξης του χαρτοφυλακίου σας που θα είναι σε θέση να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Επικοινωνήστε μαζί τους Ευχαριστώ.
Μόλις η κατάσταση είναι σωστή, δεν έχουμε καμία σχέση με αυτό, τα χρήματα έχουν ήδη σταλεί στη διεύθυνση παραλαβής που καταχωρίσατε.
Παρακαλούμε ελέγχετε πάντα τα στοιχεία που έχετε καταχωρίσει πριν συνεχίσετε με την κατάθεση ή την ανάληψη σας για να αποφύγετε το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.
Παρακαλώ αγνοήστε το τελευταίο μου μήνυμα, κύριε, Μετά την επαλήθευση, τα χρήματα έχουν ήδη σταλεί από το άκρο μας, ωστόσο η υποστήριξη πορτοφολιού που λαμβάνετε θα μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Επικοινωνήστε μαζί τους Ευχαριστώ.
Επικοινωνήστε με το πορτοφόλι παραλαβής σας. Ευχαριστώ
Ελέγξτε τα στοιχεία που εισαγάγετε για να μην συμβεί ξανά κάτι τέτοιο.
Their responses have been:
I regret to inform you that we cannot issue refunds for transactions that have already been sent to the receiving address you have provided to us.
Upon checking of our Relevant Team regarding your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
We are sorry sir, but for now please try to contact your portfolio support desk who will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Once the status is correct we have nothing to do about it, the funds have already been sent to the receiving address you provided.
Please always check the details entered before continuing with your deposit or withdrawal to avoid the same problem in the future.
Please ignore my last message sir, Upon verification, the funds have already been sent from our end however your receiving wallet support will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Contact your receiving wallet. Thank you
Please check the details you enter to prevent this from happening again.
las respuesta de ellos han sido:
Lamento comunicarle que no podemos realizar reembolsos de transacciones que ya han sido enviadas a la dirección de recepción que nos ha facilitado.
Upon checking of our Relevant Team regarding to your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
Lo sentimos señor, pero por ahora por favor trate de ponerse en contacto con su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
una vez que el estado es correcto no tenemos nada que hacer al respecto, los fondos ya han sido enviados a la dirección de recepción que usted proporcionó.
Por favor, compruebe siempre los datos introducidos antes de continuar con su depósito o retirada para evitar el mismo problema en el futuro.
Por favor, haga caso omiso de mi último mensaje, señor, Tras la comprobación, los fondos ya han sido enviados desde nuestro extremo sin embargo su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
Póngase en contacto con su monedero receptor. Gracias
Por favor, compruebe los datos que introduce para evitar que esto vuelva a suceder.
Αυτόματη μετάφραση: