Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBC.Game Casino - γενική συζήτηση

BC.Game Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Blazin9s
|
56.434 προβολές 380 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...20
Radka
πριν από 1 έτος

Όταν επικοινώνησα με τον πελάτη, μου ζήτησαν να του στείλω email, έτσι τους έστειλα email. Μου ζητήθηκε να επαληθεύσω την ταυτότητά μου, έτσι επαληθεύτηκα την ταυτότητα μου. Ωστόσο, όταν προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, αρνούνται. Δεν γνωρίζω την αιτία και επικοινώνησα μαζί τους, αλλά δεν έχω λάβει ακριβή απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
tnbkys
πριν από 1 έτος

I see that the casino didn't give you any relevant answer that we could grasp, which is quite a pity. Especially if they tell you to email them and they don't reply. 

It would also be nice to know the reason why your withdrawal is rejected so we have an idea of what might be causing it. 

However, how long has this situation been going on ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω τον λόγο για τον οποίο απορρίφθηκε η απόσυρσή μου.

Στέλνω ένα email γιατί θέλω να μάθω, αλλά δεν κατάφερα να βρω ξεκάθαρο λόγο. Συμβαίνει εδώ και πάνω από ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
tnbkys
πριν από 1 έτος

In this case, if it's been dragging on for a month, I recommend opening a complaint on this link, where our team will try to help you. I think for both of us a reason for the rejection would be appropriate, but if the casino can't give any relevant one, and it's taking so long to pay you off, I can only see one option with a complaint. 

You gonna go for it? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι παρακαλώ!

Αυτόματη μετάφραση:
tnbkys
πριν από 1 έτος

Perfect, you can create it on the link I gave you in my previous reply. If you have any questions or difficulties feel free to ask.

Also, if you get any response from the casino, or if you have received your money, be sure to let us know. 

πριν από 10 μήνες

Στις 17 Φεβρουαρίου, έκανα ανάληψη από τον λογαριασμό μου στο bc.game για το ποσό των 79.358 EOS https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c63, στέλνοντάς μου έναν διαφορετικό αριθμό error από ό,τι σε mo την οποία κατέθεσα αξίωση στην bibyt, όπου έκανα την απόσυρσή μου. Τα ανέκτησαν επιμελώς και τα επέστρεψαν στο πορτοφόλι από το οποίο στάλθηκαν, που είναι το πορτοφόλι BC, και μάλιστα το έκαναν, μου έστειλαν ένα email επιβεβαίωσης λέγοντάς μου ότι η συναλλαγή είχε διεκπεραιωθεί με επιτυχία και ότι επέστρεψαν το ποσό των 78,86 EOS και μου έστειλαν επιβεβαίωση με τον κατακερματισμό της συναλλαγής ή το αναγνωριστικό otxid https://bloks.io/transaction/4a62938317c81f384d442979c2c2c134316256efacb65de2f24f5fc8a944c rede24f5fc8a940c , για το οποίο έρχομαι σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης του bc και τους στέλνω όλους το ίδιο πληροφορίες που βάζω εδώ, μου λένε ότι έχει ήδη επιστρέψει ξανά στο πορτοφόλι μου, αλλά δεν μου δίνουν το txid της συναλλαγής, γι' αυτό και αποδείχθηκε κλοπή. και έλλειψη ηθικής ηθικής και παραβίαση της εμπιστοσύνης προς τους πελάτες τους.


Αυτόματη μετάφραση:
ElprofeMillo
πριν από 10 μήνες

Hi, I don't know if I understand this correctly. When you withdrew from the casino you entered incorrect details and the money was sent to someone else yes ? From there you got the money back using bibyt for help. 

Now the problem is the amount that was shown in your casino account ? Because you mention a much higher amount in the first time than the one you got back. Am I thinking right or wrong ? 

Please let me know so I don't misunderstand.  

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, αυτό που συνέβη ήταν το εξής: απέσυρα από το BC.game το ποσό 79.396 EOS στη διεύθυνση bybitdeposit στο σημείωμα 500066481 (το οποίο έβαλα λάθος) το σωστό ήταν 500066841, σε αυτό το βήμα έκανα λάθος με το σημείωμα όπως εγώ που ήδη αναφέρθηκε, για την οποία ετοιμάστηκα να φτιάξω ένα εισιτήριο για την ανάκτηση όσων επιλογών EOS που δίνει bybit για αυτές τις περιπτώσεις, ευτυχώς ή δυστυχώς έκαναν την ανάκτηση των περιουσιακών στοιχείων αλλά τα επιστρέφουν πάντα στον λογαριασμό του αποστολέα που σε αυτήν την περίπτωση είναι από το π.Χ. στο οποίο μου έστειλαν το TXID της επιστροφής στο εν λόγω χαρτοφυλάκιο των προαναφερθέντων περιουσιακών στοιχείων μόνο με έκπτωση 0,5 EOS για τις προμήθειες ανάκτησης, μετά επικοινώνησα με την υποστήριξη της BC ώστε να πιστώσουν αυτές τις EOS στο χαρτοφυλάκιό μου για να τις παίξω ή τα αποσύρω ή οτιδήποτε θέλω να κάνω με αυτά αλλά δεν μου τα πιστώνουν ούτε μου δίνουν συνεκτικές απαντήσεις, δηλαδή θέλουν να μου τα κλέψουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ElprofeMillo
πριν από 10 μήνες

Yes, so basically I was thinking quite similarly. So what does the casino give you as a reason when you ask why the money was not credited to your account ? I think the casino's answer would be important in such a case. 

However, I also saw that you have already filed a complaint and our team will try to help you. I wonder how long the process will be. 🤔

If you get a relevant response or if your money turns up, let us know.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Οι απαντήσεις τους ήταν:

Με λύπη σας ενημερώνω ότι δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφές χρημάτων για συναλλαγές που έχουν ήδη αποσταλεί στη διεύθυνση παραλαβής που μας έχετε δώσει.

Μετά από έλεγχο της σχετικής ομάδας μας σχετικά με τη συναλλαγή σας, επιστρέφονται ήδη τα χρήματα στον λογαριασμό σας.

Επικοινωνήστε με το πορτοφόλι παραλαβής σας! 😀

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του πορτοφολιού σας για περαιτέρω βοήθεια

Λυπούμαστε, κύριε, αλλά προς το παρόν προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με το γραφείο υποστήριξης του χαρτοφυλακίου σας που θα είναι σε θέση να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Επικοινωνήστε μαζί τους Ευχαριστώ.

Μόλις η κατάσταση είναι σωστή, δεν έχουμε καμία σχέση με αυτό, τα χρήματα έχουν ήδη σταλεί στη διεύθυνση παραλαβής που καταχωρίσατε.

Παρακαλούμε ελέγχετε πάντα τα στοιχεία που έχετε καταχωρίσει πριν συνεχίσετε με την κατάθεση ή την ανάληψη σας για να αποφύγετε το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον.

Παρακαλώ αγνοήστε το τελευταίο μου μήνυμα, κύριε, Μετά την επαλήθευση, τα χρήματα έχουν ήδη σταλεί από το άκρο μας, ωστόσο η υποστήριξη πορτοφολιού που λαμβάνετε θα μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Επικοινωνήστε μαζί τους Ευχαριστώ.

Επικοινωνήστε με το πορτοφόλι παραλαβής σας. Ευχαριστώ

Ελέγξτε τα στοιχεία που εισαγάγετε για να μην συμβεί ξανά κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
ElprofeMillo
πριν από 10 μήνες

In such a case, I would ask for the transaction's ID. What do you think? 🤔

It should be quite easy to provide when they claim the money has left their account,...

πριν από 10 μήνες

Είναι σωστό αλλά ξέρεις τι μου είπαν

Παρακαλώ αγνοήστε το τελευταίο μου μήνυμα, κύριε, Μετά την επαλήθευση, τα χρήματα έχουν ήδη σταλεί από το άκρο μας, ωστόσο η υποστήριξη πορτοφολιού που λαμβάνετε θα μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Επικοινωνήστε μαζί τους Ευχαριστώ.

Πέρασέ μου το txid

Από εκείνη την αποστολή

Σας παρακαλούμε

Και ένα στιγμιότυπο της αποστολής

Αυτό με ρωτάνε

Φίλε, πέρασέ μου το TXID αυτής της συναλλαγής

Σας παρακαλούμε


Μπορούμε να παρέχουμε μόνο τον επιτυχημένο σύνδεσμο blockchain. Στείλτε αυτόν τον σύνδεσμο στο πορτοφόλι παραλαβής σας κύριε. Ευχαριστώ

https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee

Φίλε αυτό το link που μου στέλνεις είναι το ίδιο που σου έστειλα από την πρώτη συναλλαγή που έκανα σε ποιον θέλεις να δεις το πρόσωπο;

Αυτός ο σύνδεσμος έχει ημερομηνία 17 Φεβρουαρίου, αυτή ήταν η συναλλαγή που έκανα από το πορτοφόλι μου BC στο πορτοφόλι μου, στην οποία έκανα ένα λάθος. Το σημείωμα, το πορτοφόλι μου, ναι, η ανταλλαγή μου ή το πορτοφόλι μου, έκαναν την επιστροφή στον λογαριασμό τους και εσύ δεν το έκανες. μου στέλνεις την επιστροφή που μου στέλνεις την ίδια που σου έστειλα

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
ElprofeMillo
πριν από 10 μήνες

I'm so glad you submitted the complaint earlier. Honestly, I'm pretty confused, not sure I follow the whole issue correctly. 🤷‍♂️


πριν από 9 μήνες

My BC.GAME account has been hacked

My account was stolen over $3000. Within just a few minutes, someone broke in and withdrew all the money I had to his USDT account. That's all the money I have. I trusted BCGAME's security so much that I left a large amount of money in my account. Currently I cannot contact live support, and emails have not been responded to. There is a big problem here: I did not share my account with anyone, did not access unusual links, but my account was hacked. I suspect it was related to the maintenance yesterday morning and the morning before yesterday. After the maintenance period, some situations occurred such as incorrect bet payouts. My complaint was resolved. I am very suspicious that my account was leaked during BCGAME's maintenance process or that the customer's account was exposed due to low security.

My ID: 30221204

I can provide the IP and device the thief logged in (in the photo below), including the USDT account he withdrew my money from. Therefore, I hope BC.game can help me solve this problem. This is all the money I have, please please have mercy on me.filefile

hduong120494
πριν από 9 μήνες

Hello, I saw that you immediately managed to file a complaint, which was the right thing to do if you have such suspicions. If someone tried to withdraw money from your gaming account, did they use the same withdrawal method as you ? I am wondering if there might be something in the transaction history and therefore if you can find some information on which account the money was withdrawn to. Have you tried looking at it ? 

Anyway, as I said, it's good that you filed a complaint and let's see what our team will find out in your case. I hope we can find a way to resolve this and get everything sorted out. 

If you have anything new, definitely let us know.

πριν από 9 μήνες

Username:abcdefghi3




User id:26992506# Password


Please listen to me carefully, I want kyc verification. She has failed. Now he is not coming here. Please resubmit the document. I have been waiting for 4 days, but the show is not happening here. Now I can't contact you through his email because I can't verify emai only i have register on mobile no. That's not the email itself. this is my email ssssssssss009988@gmail.com Please give me the resubmit link on this email . Please let me do KYC of the account on this email.you can clearly check on my screenshot that I am sending you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
sameer007
πριν από 9 μήνες

Do I understand correctly here, please, that you would like to send this message to the customer support of the casino? Have you tried to send them an email or contact them on live chat, perhaps? I can see, that it is related to your verification, right? If you'd like, you can tell us more about the issue you are having, so maybe we would be able to help you somehow. Will wait for your reply.

Romi
πριν από 9 μήνες

they don't reply me I have15 Gmail on support mail but 5 days ago they don't reply me

sameer007
πριν από 9 μήνες

It seems like several things are happening at the same time.

The KYC has failed, and you asked for a second attempt - right?

At the same time, you can't log into the account because your email has not been verified.

I think you could help us by sharing the latest discussion you had with the support or anyone from the casino. Can you do that, please?

In my opinion, we should focus on something solid. 🤔

Usually, when a player fails to verify his account, the casino decides to close it. Could this be related?




1...8 9 10...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα