Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοAwbit Casino - γενική συζήτηση

Awbit Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από franztheuerw
|
1.654 προβολές 52 απαντήσεις |
|
1 2 3
πριν από 1 μήνα

έκανα ανάληψη πριν από 2 μέρες και δεν πέρασε, το έκανα ξανά και το ακύρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
filipebiel201
πριν από 1 μήνα

And did they explain the reason for rejection to you?

Is your account verified at this casino?

Try to tell us more about this, so we can try to be of any help, please.

Romi
πριν από 1 μήνα

Έχει ήδη επιλυθεί, έφτασε ένα email που έλεγε ότι η ανάληψη εγκρίθηκε και ότι θα χρειαστούν από 3 έως 5 ημέρες για να είναι στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
filipebiel201
πριν από 1 μήνα

This is good news, indeed.

Surely keep us informed whether you receive the money, please.

πριν από 1 μήνα

I can not pass verification on this site more that week. Support really dead

πριν από 1 μήνα

A lot of fake reviews from accounts which are news.

In reality this is dead casino, which do not make withdraws.

nocheinbier548
πριν από 1 μήνα

And did they even explain what the issue is?

Did you send all the required documents in the right format and of good quality?

Many times this is the reason for delaying verification, you know. Of course the best way is for the support to let the player know what the issue is and not let the player wait and wait. Right?🤷‍♀️

How do you contact them, if I may? Live support or by email?

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, καταλαβαίνω τι εννοεί ο χρήστης πριν από εμένα, έχω κάνει επιτυχή ανάληψη χρημάτων εδώ, αρκετές φορές [χωρίς προβλήματα] και μετά μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον εαυτό μου, το οποίο επίσης διαχειρίστηκα με επιτυχία. Πριν 2 μέρες έκανα ανάληψη 900€, δεν έγινε τίποτα, τώρα έρχεται το περίεργο... 2 μέρες μετά έκανα μια ανάληψη 50€ ως δοκιμή και αυτό στη συνέχεια υποβλήθηκε σε επεξεργασία και στάλθηκε στο κρυπτοπορτοφόλι μου... Λοιπόν Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένος.


file

Αυτόματη μετάφραση:
AleKing44
πριν από 1 μήνα

Hello,

Thank you very much for your help. Do I have this right—you have not been informed or given an explanation either?

I wonder if the fact that you are both from Germany is a coincidence. In any case, I believe at this point it is super important to try to get in touch with the support. Have you tried, please?

Radka
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka, νομίζω ότι είναι σύμπτωση, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά μάταια, αλλά χθες μπόρεσα να επικοινωνήσω με κάποιον για λίγο, αλλά ξαφνικά σταμάτησε να απαντά... μου είπε ότι κάτι πρέπει ακόμα να επαληθευτεί, δηλαδή «πηγή ευημερίας». Θα μπορούσα να το επαληθεύσω χωρίς πρόβλημα, αλλά αν δεν λάβω βοήθεια ή/και απάντηση, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...


Νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί βλέπω πολλές δυνατότητες σε αυτό το καζίνο



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka, νομίζω ότι είναι σύμπτωση, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά μάταια, αλλά χθες μπόρεσα να επικοινωνήσω με κάποιον για λίγο, αλλά ξαφνικά σταμάτησε να απαντά... μου είπε ότι κάτι πρέπει ακόμα να επαληθευτεί, δηλαδή «πηγή ευημερίας». Θα μπορούσα να το επαληθεύσω χωρίς πρόβλημα, αλλά αν δεν λάβω βοήθεια ή/και απάντηση, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...


Νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί βλέπω πολλές δυνατότητες σε αυτό το καζίνο



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

So, may I ask if they asked you to send the required document already?

Romi
πριν από 1 μήνα

Ρώτησα μέσω ζωντανής συνομιλίας γιατί ακυρώθηκε η πληρωμή μου, μετά μου είπαν ότι λείπει ένα έγγραφο, αλλά δεν μπορώ να ανεβάσω αυτό το έγγραφο στο προφίλ μου, στη συνέχεια το έστειλα με email και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση, το βρίσκω εξαιρετικά ατυχές

Αυτόματη μετάφραση:
AleKing44
πριν από 4 εβδομάδες

Yeah, I get your point.

Why couldn't you upload it to your profile? Is there that option, though, and did you ask the support about it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Romi
πριν από 4 εβδομάδες

Υπάρχει χώρος για να ανεβάσετε και ονομάζεται "έγγραφα AML", αλλά όταν προσπαθείτε να ανεβάσετε κάτι δεν λειτουργεί

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Hey! I have the same problem with Awbit Casino.

I made a 5000 euro withdrawal. The casino asked me to confirm my account and I sent all the necessary documents: proof of address (my electricity bill), proof of income, evidence of my deposit at the casino, a passport photo, and my biometric data. However, the website shows that I haven't sent some of the documents. I can't seem to resubmit them through the website.

I sent all my documents to the Casino again with email. They haven't responded.

I have also contacted customer support three times by email, but I haven't received any response. The customer support chat is never active when I try to contact them that way. What can I do?

Hannanen
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σου φιλε μου, εχω ακριβως το ιδιο προβλημα... καμια βοηθεια.. και καμια απαντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Υπάρχει χώρος για να ανεβάσετε και ονομάζεται "έγγραφα AML", αλλά όταν προσπαθείτε να ανεβάσετε κάτι δεν λειτουργεί

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I see. So what the issue is with that? Did the support explain it and fix it, perhaps?

πριν από 4 εβδομάδες

Hey! I have the same problem with Awbit Casino.

I made a 5000 euro withdrawal. The casino asked me to confirm my account and I sent all the necessary documents: proof of address (my electricity bill), proof of income, evidence of my deposit at the casino, a passport photo, and my biometric data. However, the website shows that I haven't sent some of the documents. I can't seem to resubmit them through the website.

I sent all my documents to the Casino again with email. They haven't responded.

I have also contacted customer support three times by email, but I haven't received any response. The customer support chat is never active when I try to contact them that way. What can I do?

πριν από 3 εβδομάδες

I am sorry that you have to go through this experience as well.

May I ask when you requested the withdrawal, please?

I would surely recommend you file a complaint here, and our team will try to find out what is happening with your verification as soon as possible.

Please follow this link to do so.

Explain to our team what exactly happened, and hopefully we'll be able to get to the bottom of things and resolve the issue.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Hey! Thanks for replying. I made the complaint. It would't let me add screenshots tho. I'll try to add them in this message

filefile

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, κατάφερα να επικοινωνήσω με κάποιον μια φορά, το πρόβλημα είναι ότι το άτομο υποστήριξης δεν μου έχει απαντήσει πια, δεν μπορώ να ανεβάσω κανένα έγγραφο... δεν λειτουργεί... ούτε τα email δεν απαντώνται

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα