Και σου εξήγησαν τον λόγο της απόρριψης;
Έχει επαληθευτεί ο λογαριασμός σας σε αυτό το καζίνο;
Προσπαθήστε να μας πείτε περισσότερα για αυτό, για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, παρακαλώ.
And did they explain the reason for rejection to you?
Is your account verified at this casino?
Try to tell us more about this, so we can try to be of any help, please.
Έχει ήδη επιλυθεί, έφτασε ένα email που έλεγε ότι η ανάληψη εγκρίθηκε και ότι θα χρειαστούν από 3 έως 5 ημέρες για να είναι στον λογαριασμό
It has already been resolved, an email arrived saying that the withdrawal was approved and that it would take between 3 and 5 days for it to be in the account
ja foi resolvido, chegou um email dizendo que o saque foi aprovado e que iria demorar entre 3 a 5 dias para estar na conta
Αυτά είναι όντως καλά νέα.
Ενημερώστε μας βεβαίως εάν λαμβάνετε τα χρήματα, παρακαλώ.
This is good news, indeed.
Surely keep us informed whether you receive the money, please.
Και εξήγησαν καν ποιο είναι το θέμα;
Στείλατε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα στη σωστή μορφή και καλή ποιότητα;
Πολλές φορές αυτός είναι ο λόγος για την καθυστέρηση της επαλήθευσης, ξέρετε. Φυσικά ο καλύτερος τρόπος είναι η υποστήριξη να ενημερώσει τον παίκτη ποιο είναι το πρόβλημα και να μην αφήσει τον παίκτη να περιμένει και να περιμένει. Σωστά;🤷♀️
Πώς επικοινωνείτε μαζί τους, αν μου επιτρέπεται; Ζωντανή υποστήριξη ή μέσω email;
And did they even explain what the issue is?
Did you send all the required documents in the right format and of good quality?
Many times this is the reason for delaying verification, you know. Of course the best way is for the support to let the player know what the issue is and not let the player wait and wait. Right?🤷♀️
How do you contact them, if I may? Live support or by email?
Γεια σας, καταλαβαίνω τι εννοεί ο χρήστης πριν από εμένα, έχω κάνει επιτυχή ανάληψη χρημάτων εδώ, αρκετές φορές [χωρίς προβλήματα] και μετά μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον εαυτό μου, το οποίο επίσης διαχειρίστηκα με επιτυχία. Πριν 2 μέρες έκανα ανάληψη 900€, δεν έγινε τίποτα, τώρα έρχεται το περίεργο... 2 μέρες μετά έκανα μια ανάληψη 50€ ως δοκιμή και αυτό στη συνέχεια υποβλήθηκε σε επεξεργασία και στάλθηκε στο κρυπτοπορτοφόλι μου... Λοιπόν Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένος.
Hello, I understand what the user before me means, I have successfully withdrawn money here, several times [without problems] then I was asked to verify myself, which I also successfully managed. 2 days ago I made a withdrawal of €900, nothing happened, now comes the strange thing... 2 days later I made a withdrawal of €50 as a test and this was then processed and sent to my crypto wallet... So I am honestly very confused.
Hallo, ich verstehe was der user vor mir meint, ich habe hier erfolgreich geld ausgezahlt, des öfteren [ohne probleme] dann wurde ich dazu aufgefordert mich zu verifizieren, das habe ich auch erfolgreich geschafft. Vor 2 tagen habe ich 900€ in auszahlung gestellt, es ist nichts passiert, jetzt kommt das komische.. ich habe 2 tage später aus test 50€ in auszahlung gestellt und diese wurde dann bearbeitet und auf meiner crypto wallet gesendet... Also ich bin ehrlichweise sehr verwirrt.
Γειά σου,
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Έχω αυτό το δικαίωμα — ούτε εσείς έχετε ενημερωθεί ούτε έχετε δώσει εξηγήσεις;
Αναρωτιέμαι αν το γεγονός ότι είστε και οι δύο από τη Γερμανία είναι τυχαίο. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι σε αυτό το σημείο είναι εξαιρετικά σημαντικό να προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επαφή με την υποστήριξη. Δοκίμασες, παρακαλώ;
Hello,
Thank you very much for your help. Do I have this right—you have not been informed or given an explanation either?
I wonder if the fact that you are both from Germany is a coincidence. In any case, I believe at this point it is super important to try to get in touch with the support. Have you tried, please?
Γεια σου Radka, νομίζω ότι είναι σύμπτωση, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά μάταια, αλλά χθες μπόρεσα να επικοινωνήσω με κάποιον για λίγο, αλλά ξαφνικά σταμάτησε να απαντά... μου είπε ότι κάτι πρέπει ακόμα να επαληθευτεί, δηλαδή «πηγή ευημερίας». Θα μπορούσα να το επαληθεύσω χωρίς πρόβλημα, αλλά αν δεν λάβω βοήθεια ή/και απάντηση, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...
Νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί βλέπω πολλές δυνατότητες σε αυτό το καζίνο
Hello Radka, I think it's a coincidence, I tried to contact support, but to no avail, but yesterday I was able to reach someone briefly, but he suddenly stopped answering... he told me that something still needs to be verified, namely "source of whealth". I could verify it without any problem, but if I don't get help and/or a response, I can't do anything...
I think it's a shame because I see a lot of potential in this casino
Hallo Radka, ich denke es ist zufall, ich hab versucht den support zu kontaktieren, und das ohne erfolg, jedoch konnte ich gestern jemanden kurz erreichen, er hat aber plötzlich nicht mehr geantwortet... er meinte zu mir das noch etwas verifiziert werden muss, und zwar "source of whealth" Ich könnte es problemlos verifizieren, aber wenn mir nicht geholfen wird und/oder nicht geantwortet wird kann ich leider nichts machen...
Ich finde es schade, da ich in diesem casino viel potenzial sehe
Γεια σου Radka, νομίζω ότι είναι σύμπτωση, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, αλλά μάταια, αλλά χθες μπόρεσα να επικοινωνήσω με κάποιον για λίγο, αλλά ξαφνικά σταμάτησε να απαντά... μου είπε ότι κάτι πρέπει ακόμα να επαληθευτεί, δηλαδή «πηγή ευημερίας». Θα μπορούσα να το επαληθεύσω χωρίς πρόβλημα, αλλά αν δεν λάβω βοήθεια ή/και απάντηση, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...
Νομίζω ότι είναι κρίμα γιατί βλέπω πολλές δυνατότητες σε αυτό το καζίνο
Hello Radka, I think it's a coincidence, I tried to contact support, but to no avail, but yesterday I was able to reach someone briefly, but he suddenly stopped answering... he told me that something still needs to be verified, namely "source of whealth". I could verify it without any problem, but if I don't get help and/or a response, I can't do anything...
I think it's a shame because I see a lot of potential in this casino
Hallo Radka, ich denke es ist zufall, ich hab versucht den support zu kontaktieren, und das ohne erfolg, jedoch konnte ich gestern jemanden kurz erreichen, er hat aber plötzlich nicht mehr geantwortet... er meinte zu mir das noch etwas verifiziert werden muss, und zwar "source of whealth" Ich könnte es problemlos verifizieren, aber wenn mir nicht geholfen wird und/oder nicht geantwortet wird kann ich leider nichts machen...
Ich finde es schade, da ich in diesem casino viel potenzial sehe
Ρώτησα μέσω ζωντανής συνομιλίας γιατί ακυρώθηκε η πληρωμή μου, μετά μου είπαν ότι λείπει ένα έγγραφο, αλλά δεν μπορώ να ανεβάσω αυτό το έγγραφο στο προφίλ μου, στη συνέχεια το έστειλα με email και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση, το βρίσκω εξαιρετικά ατυχές
I asked via live chat why my payment had been cancelled, then they told me that a document was missing, but I cannot upload this document to my profile, I then sent it by email, and still no answer, I find that extremely unfortunate
Ich hab per livechat gefragt warum meine auszahlung storniert worden ist, dann haben sie mir gesagt das ein Dokument fehlt, dieses dokument kann ich aber nicht in meinem profil hochladen, ich hab es dann per email gesendet, und immernoch keine Antwort, finde ich extrem schade
Ναι, καταλαβαίνω την άποψη σου.
Γιατί δεν μπόρεσες να το ανεβάσεις στο προφίλ σου; Υπάρχει αυτή η επιλογή, όμως, και ρωτήσατε την υποστήριξη σχετικά με αυτό;
Yeah, I get your point.
Why couldn't you upload it to your profile? Is there that option, though, and did you ask the support about it?
Υπάρχει χώρος για να ανεβάσετε και ονομάζεται "έγγραφα AML", αλλά όταν προσπαθείτε να ανεβάσετε κάτι δεν λειτουργεί
There is space to upload and it is called "AML Documents" but when you try to upload something it doesn’t work
Da gibt es platz zum hochladen und es heisst „AML-Documents" wenn man aber versucht etwas hochzuladen geht es nicht
Γεια σου! Έχω το ίδιο πρόβλημα με το Awbit Casino.
Έκανα ανάληψη 5000 ευρώ. Το καζίνο μου ζήτησε να επιβεβαιώσω τον λογαριασμό μου και έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα: αποδεικτικό της διεύθυνσης (λογαριασμός ρεύματος), απόδειξη εισοδήματος, αποδεικτικό της κατάθεσής μου στο καζίνο, φωτογραφία διαβατηρίου και βιομετρικά στοιχεία. Ωστόσο, ο ιστότοπος δείχνει ότι δεν έχω στείλει ορισμένα από τα έγγραφα. Δεν μπορώ να τα υποβάλω ξανά μέσω του ιστότοπου.
Έστειλα όλα τα έγγραφά μου στο Καζίνο ξανά με email. Δεν έχουν ανταποκριθεί.
Έχω επίσης επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών τρεις φορές μέσω email, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Η συνομιλία υποστήριξης πελατών δεν είναι ποτέ ενεργή όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους με αυτόν τον τρόπο. Τι μπορώ να κάνω;
Hey! I have the same problem with Awbit Casino.
I made a 5000 euro withdrawal. The casino asked me to confirm my account and I sent all the necessary documents: proof of address (my electricity bill), proof of income, evidence of my deposit at the casino, a passport photo, and my biometric data. However, the website shows that I haven't sent some of the documents. I can't seem to resubmit them through the website.
I sent all my documents to the Casino again with email. They haven't responded.
I have also contacted customer support three times by email, but I haven't received any response. The customer support chat is never active when I try to contact them that way. What can I do?
Γεια σου φιλε μου, εχω ακριβως το ιδιο προβλημα... καμια βοηθεια.. και καμια απαντηση
Hello my friend, I have exactly the same problem... no help.. and no answers
Hallo mein freund, ich habe exakt dasselbe problem... keine hilfe.. und keine antworten
Υπάρχει χώρος για να ανεβάσετε και ονομάζεται "έγγραφα AML", αλλά όταν προσπαθείτε να ανεβάσετε κάτι δεν λειτουργεί
There is space to upload and it is called "AML Documents" but when you try to upload something it doesn’t work
Da gibt es platz zum hochladen und es heisst „AML-Documents" wenn man aber versucht etwas hochzuladen geht es nicht
Γεια σου! Έχω το ίδιο πρόβλημα με το Awbit Casino.
Έκανα ανάληψη 5000 ευρώ. Το καζίνο μου ζήτησε να επιβεβαιώσω τον λογαριασμό μου και έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα: αποδεικτικό της διεύθυνσης (λογαριασμός ρεύματος), απόδειξη εισοδήματος, αποδεικτικό της κατάθεσής μου στο καζίνο, φωτογραφία διαβατηρίου και βιομετρικά στοιχεία. Ωστόσο, ο ιστότοπος δείχνει ότι δεν έχω στείλει ορισμένα από τα έγγραφα. Δεν μπορώ να τα υποβάλω ξανά μέσω του ιστότοπου.
Έστειλα όλα τα έγγραφά μου στο Καζίνο ξανά με email. Δεν έχουν ανταποκριθεί.
Έχω επίσης επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών τρεις φορές μέσω email, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Η συνομιλία υποστήριξης πελατών δεν είναι ποτέ ενεργή όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους με αυτόν τον τρόπο. Τι μπορώ να κάνω;
Hey! I have the same problem with Awbit Casino.
I made a 5000 euro withdrawal. The casino asked me to confirm my account and I sent all the necessary documents: proof of address (my electricity bill), proof of income, evidence of my deposit at the casino, a passport photo, and my biometric data. However, the website shows that I haven't sent some of the documents. I can't seem to resubmit them through the website.
I sent all my documents to the Casino again with email. They haven't responded.
I have also contacted customer support three times by email, but I haven't received any response. The customer support chat is never active when I try to contact them that way. What can I do?
Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε κι εσείς από αυτήν την εμπειρία.
Μπορώ να ρωτήσω πότε ζητήσατε την απόσυρση, παρακαλώ;
Σίγουρα θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να μάθει τι συμβαίνει με την επαλήθευσή σας το συντομότερο δυνατό.
Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε.
Εξηγήστε στην ομάδα μας τι ακριβώς συνέβη και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να φτάσουμε στο βάθος των πραγμάτων και να επιλύσουμε το πρόβλημα.
I am sorry that you have to go through this experience as well.
May I ask when you requested the withdrawal, please?
I would surely recommend you file a complaint here, and our team will try to find out what is happening with your verification as soon as possible.
Please follow this link to do so.
Explain to our team what exactly happened, and hopefully we'll be able to get to the bottom of things and resolve the issue.
Γεια σου! Ευχαριστώ για την απάντηση. Έκανα την καταγγελία. Δεν θα μου επέτρεπε να προσθέσω στιγμιότυπα οθόνης. Θα προσπαθήσω να τα προσθέσω σε αυτό το μήνυμα
Hey! Thanks for replying. I made the complaint. It would't let me add screenshots tho. I'll try to add them in this message
Γεια, κατάφερα να επικοινωνήσω με κάποιον μια φορά, το πρόβλημα είναι ότι το άτομο υποστήριξης δεν μου έχει απαντήσει πια, δεν μπορώ να ανεβάσω κανένα έγγραφο... δεν λειτουργεί... ούτε τα email δεν απαντώνται
Hi, I managed to contact someone once, the problem is that the support person hasn't answered me anymore, I can't upload any documents... it doesn't work... emails aren't answered either
Hi, ich habe es geschafft einmal jemanden zu kontaktieren, das problem ist dass der Supporter mir nichtmehr geantwortet hat, ich kann keine Dokumente hochladen.. es geht nicht.. auf emails wird auch nicht geantwortet
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.