Έχετε κάνει το σωστό για να υποβάλετε το παράπονό σας εδώ.
Δυστυχώς, η ομάδα μας δεν είναι σε θέση να επέμβει πριν περάσει η χρονική περίοδος των 14 ημερών από την ημέρα που ζητήσατε την απόσυρσή σας, οπότε προς το παρόν πρέπει απλώς να περιμένουμε.
Εν τω μεταξύ, φυσικά, εάν έχετε ενημερώσεις από το καζίνο, ενημερώστε μας.
Προσπαθήστε επίσης να ελέγξετε το email σας, ακόμα και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, εάν υπάρχει κάποιο μήνυμα από το καζίνο σχετικά με την επαλήθευση σας. Συμβαίνει στην πραγματικότητα πολλές φορές ένα email από το καζίνο να μπορεί να τελειώσει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και οι παίκτες να μην το βλέπουν εκεί, ξέρετε.
Θα περιμένουμε για κανένα νέο.
You have done the right thing to submit your complaint here.
Unfortunately, our team is not able to intervene before the 14-day time period passes from the day you have requested your withdrawal, so for now we just need to wait.
In the meantime, of course, if you have any updates from the casino, surely let us know.
Try also to check your email, even the spam folder, if there is any message from the casino regarding your verification. It actually happens many times that an email from the casino can finish in the spam folder and players don't see it there, you know.
We'll wait for any news.
Αυτόματη μετάφραση: