ΦόρουμΚαζίνοAwbit Casino - γενική συζήτηση

Awbit Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 μήνες από franztheuerw
|
1103 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
AleKing44
πριν από 2 ημέρες

Yeah, they won't answer to me either. I have sent multiple emails and all I've received is one message last friday that said "Biometric and  Source of Wealth is missing and failed". Nothing else. Terrible customer service...

πριν από 2 ημέρες

Hey! Thanks for replying. I made the complaint. It would't let me add screenshots tho. I'll try to add them in this message

filefile

χθες

You have done the right thing to submit your complaint here.

Unfortunately, our team is not able to intervene before the 14-day time period passes from the day you have requested your withdrawal, so for now we just need to wait.

In the meantime, of course, if you have any updates from the casino, surely let us know.

Try also to check your email, even the spam folder, if there is any message from the casino regarding your verification. It actually happens many times that an email from the casino can finish in the spam folder and players don't see it there, you know.

We'll wait for any news.

πριν από 2 ημέρες

Γεια, κατάφερα να επικοινωνήσω με κάποιον μια φορά, το πρόβλημα είναι ότι το άτομο υποστήριξης δεν μου έχει απαντήσει πια, δεν μπορώ να ανεβάσω κανένα έγγραφο... δεν λειτουργεί... ούτε τα email δεν απαντώνται

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

I understand.

From your post and the other one above, I started to think maybe they have some technical issue or something. What do you think?🤔

Well, good that you filed a complaint here, so our team will try to get to the bottom of this. Now we just need to wait until we are able to intervene in your case.

If there are any updates, please let us know, and try to check your email if there is any message from the casino. Look into the spam folder as well, just in case. Okay?

We'll be waiting here.🙂

Romi
χθες

Γεια. Το πρόβλημα είναι όταν ακυρώνεται η πληρωμή. Πρέπει να περιμένετε 14 ημέρες ξανά; Αν ναι, τότε θα πάρει για πάντα, μέχρι τώρα οι πληρωμές έχουν ακυρωθεί --

Αυτόματη μετάφραση:
AleKing44
πριν από 7 ώρες

It depends on who would cancel the payment.

Do you mean rejected by the casino?

In that case, the 14-day time period will count from the date you requested the withdrawal, of course.

Romi
πριν από 7 ώρες

Και τι γίνεται αν συνεχίσουν να το ακυρώνουν; Τότε δεν μπορώ ποτέ να λάβω βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 ώρες

I also made my first withdrawal request last Tuesday, 9 days ago. They have cancelled it several times citing that the documents are insufficient. However, I have resubmitted the request each time, most recently on Monday. They haven't cancelled it yet.


I sent them an email yesterday with all of the documents again. Still no response.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα