ΦόρουμΚαζίνοAlphabook Casino - γενική συζήτηση

Alphabook Casino - γενική συζήτηση

πριν από 12 μήνες από Robin
|
3497 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 12 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Alphabook Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 12 μήνες

Καλημέρα περιμένω την απόσυρσή μου εδώ και δύο βδομάδες, δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου, σκέφτομαι ότι πρόκειται για απάτη και θα συνεχίσουν να περνούν κι άλλες μέρες και δεν θα με πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Robin
πριν από 12 μήνες

Hello, I see that you have encountered problems in the casino with the withdrawal. 2 weeks is the time we give casinos to solve this process and it seems that nothing has moved yet.

However, it was a good step that you filed a complaint, because our team will try to help you. 

Anyway, is your account fully verified yet? Have you had any successful withdrawals at the casino?

Let me know. 

Jaro
πριν από 12 μήνες

Σωστά, προσπαθώ να επικοινωνήσω, μου λένε άλλες δύο εβδομάδες. Θα ήθελα να επικοινωνήσουν με το καζίνο γιατί είναι απάτη, κύριοι, κοιτάξτε, έχουν περάσει ήδη τρεις εβδομάδες και μου δίνουν δικαιολογίες για να πληρώσω. Γράφω ένα email και δεν απαντούν, αλλά μου στέλνουν συνεχώς προσφορές. Θα ήθελα να με βοηθήσετε. με αυτό το αίτημα

Αυτόματη μετάφραση:
Robin
πριν από 12 μήνες

The best you can do now to move forward is to address your complaint, it is quite urgent since there is one day left for you to respond. So, please do not delay the reply; use this green link to update the complaint now.

Thank you, and keep a close eye on your complaint, please.

πριν από 11 μήνες

even if all the casino's conditions are met, they reject withdrawals, they do not provide accurate information to support, there is a huge disconnect between the support sectors and unfortunately it seems to be an unresolved problem, it is extremely stressful and an unpleasant experience, this Alphabook casino, if you need it withdrawing your winnings will be in serious trouble

tatodcampos
πριν από 11 μήνες

Hi, what happened at the casino when you say your withdrawals are rejected, did the casino give you any reason for that ? Do you already have a verified account at this casino ? How long has your withdrawal situation been going on ?

Please describe a bit more so we can try to help you. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Everything is ok, account verified, deposit made, support says they need to carry out additional checks, but they don't ask for any additional documents, they just say they need more time and this time period never comes to an end and they say they don't know the exact date This can happen.

tatodcampos
πριν από 11 μήνες

Hello, and thanks for the details.

You know, it just might be an internal check for which no additional documents are needed, maybe your account got somehow flagged, meaning the internal system has found possible issues and that sort of thing needs to be covered by employees. In some cases, further checks are random, but they must be done before the withdrawal takes place.

I'm trying to say we can only speculate here, and I understand you are not very fond of waiting.

Speaking of which, for how long have you been waiting so far? Or better, when did you submit the withdrawal request, please?

Radka
πριν από 11 μήνες

I will wait a few more days, but if there is no answer or solution I will comment here again, I imagine that non-transparent casinos are not supported here.


tatodcampos
πριν από 11 μήνες

I don't think that would be a bad idea and if the casino ignores you or doesn't give you any relevant information we will try to help you. But let's try to hope for the best and that the situation will eventually be resolved. Be sure to let us know if there is anything new. 

Jaro
πριν από 11 μήνες


I would like to know if you can provide any intervention with this casino, there is no answer to my questions from them, my nickname is tatocampos

tatodcampos
πριν από 11 μήνες

If the casino hasn't replied and you still don't know anything new, you can file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all

Let's see where our team can get to and if your case will be resolved. I'm also attaching a guide so you know what to expect when you file a complaint: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

I will keep my fingers crossed that your situation is resolved as soon as possible. If you have any new information, be sure to let us know.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Το Alphabook casino έκανε αυτό που περίμενα και είπε ότι για «μυστικούς» λόγους ο λογαριασμός μου παραβίασε τους όρους του καζίνο, αλλά δεν μπορούν να μου πουν γιατί συνέβη. Καταλαβαίνουν? Δεν μπορούν απλώς να μου πουν ότι δεν θα πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
tatodcampos
πριν από 11 μήνες

I get what you're describing. In some situations, the casino cannot disclose why they chose to do so for security reasons. 

However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and learn more in this case. 

So will it be possible to update us if you find out some information as well ?

πριν από 11 μήνες

file

file


The casino offers multiple virtual currency options for withdrawals, but they actually only accept USDC ERC20.

I thought my withdrawal problems were resolved when I filed a previous complaint, but after this, I have been repeatedly denied withdrawals for unknown reasons.

I think you need to have a representative of the casino explain this here and resolve the root cause of the problem.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
andandjonnyx
πριν από 11 μήνες

Dear player!

It is unfortunate, but the availability of the payment option is not something we can solve on the forum. It would be nice to get a casino representative here, but we can't make that demand - as I'm sure you already know 🙂

Once again, if you struggle to get your winnings, please submit a complaint. 🙏

I'm not able to explain the meaning of those "unknown reasons" - Are you able to do so?

πριν από 4 μήνες

Αυτό το καζίνο φαινόταν υπέροχο στην αρχή, αλλά έκανα λάθος, έπαιζα αθλήματα στην αρχή και όλα ήταν εντάξει μέχρι που αφαίρεσαν το αθλητικό μπόνους αφού κέρδισα λίγο εκεί και μετά αποφάσισα να παίξω μερικούς κουλοχέρηδες και βλέπω ότι το μπόνους καλωσορίσματος μετράει έχει κλαπεί (για παράδειγμα, στοιχηματίζετε 1000 BRL ότι μετρούν πολύ λιγότερο στη σελίδα μετατροπής μπόνους). Οι όροι και οι προϋποθέσεις μπόνους δεν καθορίζουν απολύτως τίποτα για συγκεκριμένα παιχνίδια που μετρούν 100% ή όχι στο rollover και μου φαίνεται ότι όλοι οι κουλοχέρηδες μετρούν λιγότερο από το υποσχεμένο 100%. Παίκτες προσοχή!!!!


Αυτόματη μετάφραση:
rafaelsanchesdepieri
πριν από 4 μήνες

Have you contacted the casino regarding this? This kind of information should always be stated in the bonus terms, and if you can not find it anywhere, try to ask the support. They should give you an explanation.

Let us know, please, if you find out anything regarding this.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Το πρόβλημα επιλύθηκε αφού επικοινώνησα με την υποστήριξη, αλλά χρειάστηκε λίγος χρόνος για να επιλυθεί. Κάποιοι πάροχοι παιχνιδιών δεν μετρούσαν το ίδιο με τους άλλους για λίγο, μου φάνηκε περίεργο!


Μετά από λίγο έφτιαξαν όλους τους παρόχους εξίσου.

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα