Γεια σας και ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες.
Ξέρετε, μπορεί απλώς να είναι ένας εσωτερικός έλεγχος για τον οποίο δεν χρειάζονται πρόσθετα έγγραφα, ίσως ο λογαριασμός σας να επισημάνθηκε με κάποιο τρόπο, που σημαίνει ότι το εσωτερικό σύστημα εντόπισε πιθανά προβλήματα και τέτοιου είδους πράγματα πρέπει να καλύπτονται από τους υπαλλήλους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι περαιτέρω έλεγχοι είναι τυχαίοι, αλλά πρέπει να γίνουν πριν πραγματοποιηθεί η απόσυρση.
Προσπαθώ να πω ότι μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες εδώ, και καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσει πολύ η αναμονή.
Εδώ που τα λέμε, πόσο καιρό περιμένατε μέχρι τώρα; Ή καλύτερα, πότε υποβάλατε το αίτημα ανάληψης, παρακαλώ;
Hello, and thanks for the details.
You know, it just might be an internal check for which no additional documents are needed, maybe your account got somehow flagged, meaning the internal system has found possible issues and that sort of thing needs to be covered by employees. In some cases, further checks are random, but they must be done before the withdrawal takes place.
I'm trying to say we can only speculate here, and I understand you are not very fond of waiting.
Speaking of which, for how long have you been waiting so far? Or better, when did you submit the withdrawal request, please?
Αυτόματη μετάφραση: