Λοιπόν, θα έλεγα ότι είστε πολύ χυδαίος για ένα μπόνους 88 BGN, οπότε παρακαλώ δουλέψτε λίγο τη γλώσσα σας, διαφορετικά θα κρύψω τα προσβλητικά μηνύματά σας.
Το πρόβλημα που βλέπω εδώ είναι ότι φαίνεται ότι η μητέρα και ο σύζυγός σας παίζουν επίσης στο ίδιο καζίνο, και αν όλοι είχατε πάρα πολλά μπόνους στο παρελθόν, το καζίνο απλά αποφάσισε να μην σας δώσει τίποτα άλλο.
Καταλαβαίνω επίσης ότι είναι ένας αρκετά κοινός κανόνας ότι δεν μπορείτε να έχετε περισσότερα από ένα ενεργά μπόνους τη φορά.
Έτσι, αν κάποιος πιστεύει, για παράδειγμα, ότι υπάρχει πολύ καλύτερη προσφορά, θα ήταν καλό να σκεφτεί να ακυρώσει το επί του παρόντος ενεργό μπόνους. Κατά προτίμηση, υπό τη συμβουλή της υποστήριξης πελατών ή του χειριστή συνομιλίας.
Ειλικρινά, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην κατάλαβα καθαρά το πλαίσιο, οπότε παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Well, I'd say you are far too vulgar for an 88BGN bonus, so please work on your tongue a bit, or I will hide your offensive messages.
The problem I see here is that it seems like your mother and husband also play in the same casino, and if you all had far too many bonuses in the past, the casino simply decided not to give you anything else.
I also understand that it is a pretty common rule that you can't possess more than one active bonus at a time.
So, if anyone feels, for instance, that there is a much better offer, it would be good to consider canceling the currently active bonus. Preferably, under the counsel of customer support or the chat operator.
Frankly, there is a fair chance I didn't understand the context clearly, so please correct me if I'm wrong.
Αυτόματη μετάφραση: