ΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Mutairi33
|
7550 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
juroberta33
πριν από 12 μήνες

I'm aware you already submitted a complaint on our website so there's not much more you can do at this moment. Please, stay patient and I hope it will get resolved. Unfortunately, it usually takes some time.

πριν από 7 μήνες

Γεια, ξέρετε ότι το 888 δέχεται αντίγραφο κίνησης σε ψηφιακή μορφή ως απόδειξη κατοικίας (εννοώ το διαδικτυακό από το home banking της τράπεζας); Ή το δέχεστε μόνο σε έντυπη μορφή; Ζήτησαν λογαριασμό ή τραπεζικό αντίγραφο χωρίς να διευκρινίσουν αν είναι χαρτί ή ψηφιακό. Δυστυχώς μένω με τους γονείς μου και δεν έχω λογαριασμούς στο όνομά μου. Πρέπει να στείλω αυτό το έγγραφο και δεν θέλω να κάνω λάθη, διαφορετικά πρέπει να ζητήσω από την τράπεζα να μου στείλει ένα χαρτί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Alessio123
πριν από 7 μήνες

Usually, as far as I know, the proper format is .pdf. The best thing, though, is always check this kind of information with the casino itself. Try to ask the support, they should be able to answer this kind of questions.

πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα, γράφω για να μάθω πώς να ενεργοποιήσω ξανά τον λογαριασμό παιχνιδιών μου. Με λίγα λόγια, απενεργοποίησαν προσωρινά τον λογαριασμό μου. Στη συνέχεια έλαβα ένα email που μου έλεγε ότι ήθελαν όλα τα έγγραφα που προφανώς παρείχα. Μετά από περισσότερο από 1 μήνα ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 5 μήνες

Hi, so do I understand correctly that they closed your account for the time it would take you to pass the verification successfully ? You say that you have provided the documents and you have not yet heard from the casino if everything is okay or if there is still something to be done, is that correct ? 

I think if you have been waiting so long, I would file a complaint here on this link and our team will try to investigate and see if something can be done to help you. 

I don't think the document check should take that long, so I would definitely go for it. 

Let me know how you decide. 

πριν από 5 μήνες

Δεν με αφήνει καν να ανοίξω τον σύνδεσμο που παρείχατε. Αδύνατη η πρόσβαση

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 5 μήνες

Hello, would you care to send a screenshot, please?

Let the URL of the page and the error be visible. Indeed, it's better to be logged in before you try to submit the complaint.

We will be here for an update. 🙏

Radka
πριν από 5 μήνες

file αυτός είναι ο σύνδεσμος που μου έστειλαν για να υποβάλω την ανάκληση

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 5 μήνες

Thank you! Since we have been constantly under DDoS attacks since Friday afternoon, it may be the cause of this issue. Try to create the complaint when you can access the site.

I really think it may be connected. Sadly, not much to do about it. 🙁

Let me know how it goes, please.

πριν από 5 μήνες

Αν μπορείς στείλε μου το link γιατί απλά δεν με αφήνει να μπω

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 5 μήνες

You may find it in the complaint section, the general one is here 👈

Does it work, please?

πριν από 5 μήνες

Όχι, ούτε αυτό λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 5 μήνες

Please try to clear cookies and cache, perhaps as well, and then try to open the link to file a complaint here.

Let us know if all this will help, please.

πριν από 5 μήνες

Όχι, ούτε αυτό λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I would love to help you, but for that I need to understand what seems wrong, can you describe the issue or provide a screenshot at least?

In any case, if you're using a mobile device, try also switching to the computer, please. Open the developer's console and provide a screenshot showing the issue when the tab called "console" is clearly visible.

Only in this manner can our tech team identify the issue and its resolution.

I appreciate you taking the time to respond.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα