Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

16.217 προβολές 37 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
juroberta33
πριν από 2 έτη

I'm aware you already submitted a complaint on our website so there's not much more you can do at this moment. Please, stay patient and I hope it will get resolved. Unfortunately, it usually takes some time.

πριν από 1 έτος

Γεια, ξέρετε ότι το 888 δέχεται αντίγραφο κίνησης σε ψηφιακή μορφή ως απόδειξη κατοικίας (εννοώ το διαδικτυακό από το home banking της τράπεζας); Ή το δέχεστε μόνο σε έντυπη μορφή; Ζήτησαν λογαριασμό ή τραπεζικό αντίγραφο χωρίς να διευκρινίσουν αν είναι χαρτί ή ψηφιακό. Δυστυχώς μένω με τους γονείς μου και δεν έχω λογαριασμούς στο όνομά μου. Πρέπει να στείλω αυτό το έγγραφο και δεν θέλω να κάνω λάθη, διαφορετικά πρέπει να ζητήσω από την τράπεζα να μου στείλει ένα χαρτί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Alessio123
πριν από 1 έτος

Usually, as far as I know, the proper format is .pdf. The best thing, though, is always check this kind of information with the casino itself. Try to ask the support, they should be able to answer this kind of questions.

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, γράφω για να μάθω πώς να ενεργοποιήσω ξανά τον λογαριασμό παιχνιδιών μου. Με λίγα λόγια, απενεργοποίησαν προσωρινά τον λογαριασμό μου. Στη συνέχεια έλαβα ένα email που μου έλεγε ότι ήθελαν όλα τα έγγραφα που προφανώς παρείχα. Μετά από περισσότερο από 1 μήνα ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 1 έτος

Hi, so do I understand correctly that they closed your account for the time it would take you to pass the verification successfully ? You say that you have provided the documents and you have not yet heard from the casino if everything is okay or if there is still something to be done, is that correct ? 

I think if you have been waiting so long, I would file a complaint here on this link and our team will try to investigate and see if something can be done to help you. 

I don't think the document check should take that long, so I would definitely go for it. 

Let me know how you decide. 

πριν από 1 έτος

Δεν με αφήνει καν να ανοίξω τον σύνδεσμο που παρείχατε. Αδύνατη η πρόσβαση

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 1 έτος

Hello, would you care to send a screenshot, please?

Let the URL of the page and the error be visible. Indeed, it's better to be logged in before you try to submit the complaint.

We will be here for an update. 🙏

Radka
πριν από 1 έτος

file αυτός είναι ο σύνδεσμος που μου έστειλαν για να υποβάλω την ανάκληση

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 1 έτος

Thank you! Since we have been constantly under DDoS attacks since Friday afternoon, it may be the cause of this issue. Try to create the complaint when you can access the site.

I really think it may be connected. Sadly, not much to do about it. 🙁

Let me know how it goes, please.

πριν από 1 έτος

Αν μπορείς στείλε μου το link γιατί απλά δεν με αφήνει να μπω

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 1 έτος

You may find it in the complaint section, the general one is here 👈

Does it work, please?

πριν από 1 έτος

Όχι, ούτε αυτό λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
minutaf
πριν από 1 έτος

Please try to clear cookies and cache, perhaps as well, and then try to open the link to file a complaint here.

Let us know if all this will help, please.

πριν από 1 έτος

Όχι, ούτε αυτό λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I would love to help you, but for that I need to understand what seems wrong, can you describe the issue or provide a screenshot at least?

In any case, if you're using a mobile device, try also switching to the computer, please. Open the developer's console and provide a screenshot showing the issue when the tab called "console" is clearly visible.

Only in this manner can our tech team identify the issue and its resolution.

I appreciate you taking the time to respond.

πριν από 5 μήνες

Καταρχάς, πρέπει να πω ότι η περίπτωση που πρόκειται να περιγράψω δεν προέρχεται από τη δική μου εμπειρία. Όλα έχουν πάει ομαλά και με επιτυχία για μένα μέχρι στιγμής.

Συνέβη στον φίλο μου και τα είδα όλα.

Έτσι, είναι εγγεγραμμένος στο 888 εδώ και μερικά χρόνια, αλλά δεν ήταν ποτέ πραγματικά ενεργός. Φυσικά, έχουμε μια νέα διεύθυνση και όταν είδε ότι φαίνεται πολύ καλό και είμαι τυχερός, αποφάσισε να το δοκιμάσει. Κατάθεση, μπόνους Wheel, ακόμη και κέρδη 500€. Τώρα ήρθε το αγαπημένο του θέμα - η επαλήθευση. Δεδομένου ότι ήταν ουσιαστικά ανενεργός και είχαν περάσει μερικά χρόνια, θα έπρεπε/έπρεπε να τα ξανακάνει όλα.

Δεν θα ήταν πρόβλημα, πάντα ετοιμάζουμε αυτά τα ντοκιμαντέρ ως δοκιμαστές χόμπι. Με 500€ περιμέναμε αρχικά 72 ώρες όπως ισχυρίζονται. Μετά από αυτό σκέφτηκε, λοιπόν, δεν λέει τίποτα πια, οπότε ας το δοκιμάσουμε τώρα και μπαμ, παρακαλώ επαληθεύστε τον εαυτό σας. Ε, λοιπόν, και πάλι και έστειλε ακόμα περισσότερα ντοκιμαντέρ και τράβηξε πιο ευκρινείς φωτογραφίες. Μετά από ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, προσπάθησε ξανά και ήταν πάλι το ίδιο πράγμα! Με λίγα λόγια - το καζίνο μου έδινε συνέχεια μια απάντηση αντιγραφής/επικόλλησης (αν όχι αυτόματη απάντηση) ότι ήταν μέρος της διαδικασίας και είχαν έως και 72 ώρες. Παρ 'όλα αυτά, έστειλα στον XY τόσο φιλικά όσο και πολύ εχθρικά email και προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους όπου ήταν δυνατόν, δυστυχώς χωρίς επιτυχία. Λογικά, μετά από ένα μήνα ο φίλος μου απλώς το έχασε ξανά, αργά αλλά σταθερά, επειδή απλώς τον αγνόησαν (εμάς) κατάφωρα. Ακόμα και με την επιβεβαίωση εγγραφής, την οποία μόλις είχαν λάβει ειδικά για εσάς, δεν ήταν αρκετό. Οπότε αυτό είναι πραγματικά πολύ λυπηρό. Ένα από τα παλαιότερα καζίνο, και κατά συνέπεια επιτυχημένο, αλλά μπορείτε σχεδόν να είστε σίγουροι ότι η ικανοποίηση των πελατών, η υποστήριξη κ.λπ., δυστυχώς δεν αποτελούν προτεραιότητα. Μπορούμε να το δούμε αυτό και στα μπόνους. Είναι πολύ λίγα και πολύ σπάνια. Υπάρχει επίσης μόνο ένα bot που δεν είναι καν ικανό να συνδέσει τον πελάτη με άνθρωπο.


Λοιπόν, όπως είπα, μπορώ να αφήσω μόνο καλές κριτικές για την ιστοσελίδα μου, αλλά ήμουν συνεχώς εκεί για το πώς κάποιος μπορεί να νιώθει εντελώς αβοήθητος, μόνος και εξαπατημένος σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
ReMar222
πριν από 5 μήνες

Hello! Thank you very much for sharing this experience. I believe that customer service primarily depends on the people providing it, and not everyone is always at their best. I hope you won't ever have to go through something similar again, of course.

Radka
πριν από 5 μήνες

Hi Radka, i cant say how or why it went all wrong, but it has taken longer than one month and it was always somebody else and that’s why it’s even wierder. But anyway now it doesn’t matter, the money is gone and he still isn’t verify and nobody answers you at least with a reason why.

ReMar222
πριν από 5 μήνες

It's sad but sometimes these situations can happen. I hope, as Radka said, that it won't happen to you again. 

If you have any other experience, let me know.

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.