ΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Mutairi33
|
7714 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 888 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Mutairi33
πριν από 2 έτη

Hello,

I have already come across this kind of VIP level before. The idea is that f you are lucky enough you do not need to get boosted by bonuses so those bonuses will be offered to players not so fortunate.

Does it mean that you gain nothing from being promoted? Some better cashback or kind of a "treasure chest"?

Mutairi33
πριν από 2 έτη

This sounds strange to me.

have they told/sent you any explanation, please?

Mutairi33
πριν από 2 έτη

I can understand that you feel deprived.

But considering the explanation, I can understand the message. You simply may became a certain kind of player they don't want to "sponsor" anymore because you mainly took advantage of a variety of bonuses. Maybe if you play only with your money for some time you'll get awarded again.

If they close your account for some verification purpose it's quite normal, but should be notified, that's for sure.

πριν από 1 έτος

Στις 19 Δεκεμβρίου, έγινε η τραπεζική μεταφορά της ανάληψης μου για 650 $, αλλά μέχρι σήμερα η εν λόγω μεταφορά δεν έχει φτάσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό, ο ιστότοπος λέει ότι είναι 7 ημέρες για να φτάσει αλλά έχει περάσει περισσότερος χρόνος, είναι φυσιολογικό;

Αυτόματη μετάφραση:
jespinosagzz
πριν από 1 έτος

Hi, I'd stay patient a little longer. As you know Christmas and New year holidays can be cause of this delay in these days. There might be some delay on payment provider side. In case nothing arrive to your account within 14 days since you asked for the withdrawal, please contact us again.

jespinosagzz
πριν από 1 έτος

Would be useful to know how long you have been waiting, plus we always like to hear good news, so let us know as soon as you get the winnings. 🤞

International banking transfers can take up to a few days, so I would assume that Magda is correct about the probability of delay though. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Είναι ήδη 4 Ιανουαρίου και η μεταφορά δεν έχει φτάσει ακόμα στον λογαριασμό μου, τι γίνεται εδώ;


Αυτόματη μετάφραση:
jespinosagzz
πριν από 1 έτος

Aaah, so no money has arrived? Well, the easiest explanation is that the transaction has not been proceeded with yet. Sorry to say that, but only the casino can explain further.

Sadly, I'm beginning to think that the complaint is now at hand.

If you feel the same, submit the complaint right here.


πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν έχει φτάσει ακόμα και η ζωντανή υπηρεσία του 888casino αφήνει πολλά περιθώρια, θα παραπονεθώ.

Αυτόματη μετάφραση:
jespinosagzz
πριν από 1 έτος

No need to hesitate further, now give the complaint team some time to review the complaint, and you'll be contacted soon.

Let's stay positive 🤞👍



πριν από 1 έτος

How can i access 888 casino and be able to withdrawal my money if i live in Oklahoma, Ok. in the United States.

trose1976
πριν από 1 έτος

Hi, I have moved your post under the casino you are writing about. 

Anyway, what's your problem if you can't log in to the casino ? I noticed that according to our website the casino does not accept players from the US. So how did you sign up ? 

πριν από 1 έτος

Δεν πληρώνουν, προσπαθώ να βγάλω τα χρήματά μου πάνω από 30 μέρες και τίποτα, μου διέγραψαν ακόμη και τον λογαριασμό και πλέον έχω πρόσβαση μόνο μέσω email και τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under the casino in question. I'm sorry you've been waiting so long for your withdrawal and from what I've seen, we have a warning on our site that the withdrawal process sometimes takes an unreasonably long time. Did you see that ? 

file

As far as your account being deleted, did the casino give any reason why they did that ? 

However, I saw that you have already filed a complaint, which is a good step from my point of view. Let's see where the team gets us. Would it be possible to answer Kristine's questions so she can move on ? 

I hope the situation can be resolved without any problems. 

πριν από 1 έτος

Διέγραψαν ακόμη και τον λογαριασμό μου, και τώρα λαμβάνω μόνο αυτόματα email, είναι πραγματικά δύσκολο για σένα να κερδίσεις κάτι και να μην μπορείς να το αποσύρεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εδώ στη Βραζιλία το καζίνο έχει αρκετές αναφορές όπως η δική μου, η βοήθειά τους είναι 0

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις και για άλλη μια φορά έστειλα τα δεδομένα επειδή ισχυρίστηκαν ότι υπήρχε σφάλμα, ρώτησα ποιο ήταν το σφάλμα και δεν μου είπαν, έστειλα ξανά τα δεδομένα όπως μου ζητήθηκε και τώρα ελπίζω να κερδίσουν άλλες 30 ημέρες Δεν περνά για την ίδια ιστορία λάθους. στα δεδομένα.

Όπως λέτε ότι η διαδικασία απόσυρσης είναι μεγάλη, εντάξει, είναι πολύ μεγάλο πράγμα τώρα, σχεδόν 60 ημέρες για να μπορέσετε να διεκδικήσετε ένα έπαθλο, δεν σας φαίνεται υπερβολικό; Όσον αφορά τη λήψη της κατάθεσής μας, δεν υπάρχει τέτοια γραφειοκρατία.

Αυτόματη μετάφραση:
juroberta33
πριν από 1 έτος

I clearly understand and I am certainly of the opinion that it is taking too long. 

However, as for the casino blocking your account, did they say why?

I'm also quite worried when the casino told you that they had a error, but they don't tell you anything more about it and you don't know how long it will take. I hope it won't be another month. 

Would it be possible to update us if you hear something new please ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια, έλαβα ένα email που έλεγε ότι τα στοιχεία μου ήταν λανθασμένα, έστειλα ξανά τα στοιχεία μου και ρώτησα τι ήταν λάθος; Δεν έλαβα απάντηση σχετικά με το σφάλμα, απλώς ένα email όπως το προηγούμενο που έλεγε ότι θα λάβω την κατάθεσή μου σε 2 έως 7 εργάσιμες ημέρες όπως πριν, ελπίζω ότι αυτή τη φορά είναι σίγουρο ότι θα αποκλειστεί ο λογαριασμός, δεν το έκανα να λάβω οποιαδήποτε εξήγηση, δεδομένου ότι δεν έχω πλέον. πώς να επικοινωνώ μέσω online chat μόνο μέσω email τις φορές που προσπάθησα να μάθω τον λόγο του αποκλεισμού έλαβα μόνο αυτόματα email και τίποτα άλλο.

Περιμένω να λάβω τουλάχιστον αυτό που δικαιωματικά μου ανήκει από τότε που κέρδισα στο Καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα