ΦόρουμΚαζίνο7Signs Casino - γενική συζήτηση

7Signs Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από cgutiereez319
|
2195 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 7Signs Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

The casino is deceiving 7 signs. I won the amount of money more than 3000 euros, they refused to pay me and blocked my account. When I wrote to them, the chat operator answered that you did not pass the verification check, you violated paragraph 9.1. Although I did not violate anything, all the documents submitted to them for verification were reliable. When I asked on what basis I didn’t pass verification, no one answered me. They only write the same thing and you didn’t pass verification. This is the first time I come across such a casino that if you don’t pass verification, your account is blocked.

SERZ15
πριν από 1 έτος

Hello,

It's sad that the casino failed to explain what was wrong. Sometimes, the reason is kind of a security matter, and the casino is not interested to provide its services to the player anymore. It stands still that in order to get the winnings, the player must pass the verification though. I'm not going to speculate what went wrong, instead if you feel that you need help because you are not aware of anything unusual and you played and behaved according to terms and rules, the complaint is your best shot now.

Please provide Nick with everything you've got from the casino, and be prepared that it will probably take some time to advance. 🙏


πριν από 1 έτος

I have an account opened in more than one casino. I never had such problems if I didn’t go through verification right away, the casino re-sent a request for the necessary documents. But no one ever blocked the account. I couldn’t break anything. Yes, I sent Niku everything that came to my mail.

SERZ15
πριν από 1 έτος

Without asking the casino, I guess it's just an open space for imagination, now it's time to find out more about that issue. Let's see what the complaint brings us.

πριν από 1 έτος

Έχω κάνει καταγγελία

η καταγγελία απορρίφθηκε

Το καζίνο με κατηγορεί ότι έχω καταθέσει χρήματα από έναν φίλο


Έχω επιβεβαιώσει τραπεζικές δηλώσεις που δείχνουν ότι είχα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό για κατάθεση

και τους εξήγησα ότι αυτός ο φίλος μου χρωστάει χρήματα και τους απέδειξα ότι ο φίλος μου τα πληρώνει πίσω

Γι' αυτό μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου και μου παρακρατήθηκαν τα 1000€


Το Casino Guru δεν μου έδωσε καμία άλλη επιλογή, πίστεψαν το καζίνο και έκλεισαν την καταγγελία μου

Έχω παρουσιάσει πολλά αποδεικτικά στοιχεία όπου είναι ξεκάθαρο ότι είμαι 100% στο δίκιο αλλά αγνοούν το παράπονό μου


δεν θέλουν να ανοίξουν ξανά την καταγγελία μου

Εάν αυτή η υπόθεση διευκρινιστεί στα δικαιώματά μου, θα ζητήσω συγγνώμη από αυτό το καζίνο και από τον Γκουρού του Καζίνο. Μέχρι τότε θα περιμένω και θα δω




Αυτόματη μετάφραση:
Sabrina61
πριν από 1 έτος

I'm sorry to see you in this unpleasant situation. If I may provide a piece of advice, never ever use anyone else's payment option. According to the complaint, however, the main complication lies elsewhere.

Quoting from the complaint:

"Dear Sabrina61, I was in contact with a casino representative and was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos. This is prohibited as per the casino's terms of service and therefore we will be unable to help you further in this matter. Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."


This is something you should never do again. Do you agree this is far from ordinary behavior a casual player would express? Especially from the casino's point of view?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αν εκείνη τη στιγμή έχω 300€ στο λογαριασμό μου και λάβω 100€ από το άτομο και καταθέσω 50 συν 50 σε καζίνο


Πώς ξέρετε τώρα τι χρήματα χρησιμοποίησα;

αυτό δεν έχει νόημα

είναι πολύ εύκολο να υπολογιστεί


Μπορώ επίσης να σας πω ότι η ζωντανή συνομιλία είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας και ψεύτης


Έχω ανεβάσει πολλά αποδεικτικά στοιχεία που το μαρτυρούν, πλήρωσα σήμερα, πλήρωσα αύριο, όλα είναι καλά, τα μπερδέψαμε, επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας, επιβεβαιώστε, παρακαλώ γράψτε ένα email, δεν μπορώ να σας βοηθήσω άλλο , απλώς έχει αποκλειστεί εντελώς από αυτήν την εταιρεία

λυπημένος ο γκουρού του καζίνο μετά από τόσα άσχημα σχόλια από τη βαθμολογία των πελατών εξακολουθεί να δίνει τόσο καλή υποδοχή στην εταιρεία


βοήθεια βοήθεια

Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει εδώ σε αυτή τη διοίκηση

μόνο προβλήματα θα έχουν

Είχα τη χειρότερη εμπειρία μου με αυτή τη διοίκηση


δεν θα σας απαντήσουν ποτέ εάν υπάρχουν προβλήματα με την απόσυρση ή την επαλήθευση


ίσως με πολύ καλή τύχη αν υποβάλουν καταγγελία στο Casino Guru

οι πιθανότητες είναι 95%-5%

Δεν εξαρτάται από τον Γκουρού του Καζίνο, εξαρτάται από την εταιρεία αυτών των καζίνο



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αν εκείνη τη στιγμή έχω 300€ στο λογαριασμό μου και λάβω 100€ από το άτομο και καταθέσω 50 συν 50 σε καζίνο


Πώς ξέρετε τώρα τι χρήματα χρησιμοποίησα;

αυτό δεν έχει νόημα

είναι πολύ εύκολο να υπολογιστεί


Μπορώ επίσης να σας πω ότι η ζωντανή συνομιλία είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας και ψεύτης


Έχω ανεβάσει πολλά αποδεικτικά στοιχεία που το μαρτυρούν, πλήρωσα σήμερα, πλήρωσα αύριο, όλα είναι καλά, τα μπερδέψαμε, επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας, επιβεβαιώστε, παρακαλώ γράψτε ένα email, δεν μπορώ να σας βοηθήσω άλλο , απλώς έχει αποκλειστεί εντελώς από αυτήν την εταιρεία

λυπημένος ο γκουρού του καζίνο μετά από τόσα άσχημα σχόλια από τη βαθμολογία των πελατών εξακολουθεί να δίνει τόσο καλή υποδοχή στην εταιρεία


βοήθεια βοήθεια

Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει εδώ σε αυτή τη διοίκηση

μόνο προβλήματα θα έχουν

Είχα τη χειρότερη εμπειρία μου με αυτή τη διοίκηση


δεν θα σας απαντήσουν ποτέ εάν υπάρχουν προβλήματα με την απόσυρση ή την επαλήθευση


ίσως με πολύ καλή τύχη αν υποβάλουν καταγγελία στο Casino Guru

οι πιθανότητες είναι 95%-5%

Δεν εξαρτάται από τον Γκουρού του Καζίνο, εξαρτάται από την εταιρεία αυτών των καζίνο



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I understand you feel you are still right to claim your explanation covers all questions. But you should focus on the main point: You breached the casino's terms and conditions in a way that is absolutely nonacceptable:

"I was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos"

Thus the rest like "How do you now know what money I used?" does not actually matter.

Have you seen this?

file

Check out the terms 9 - 9,1, please.

πριν από 1 έτος

ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

As stated in the complaint: We have been shown that evidence.

πριν από 1 έτος

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I know you want to, but do you feel entitled to be right - when it comes to refunds of your deposits?

This is a question of fairness, not wishes, I'm afraid. 🙁

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχει καταφέρει κανείς να κάνει ανάληψη χρημάτων από αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 3 μήνες

For more information, you can always browse the user reviews for each casino. Here is the link for this one.

To be informed, reading complaints could help many times. For this casino, we have 14 of them here.

I hope it'll help somehow.

Is there anything we could do to be of any help? Do you experience some kind of issue, perhaps?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα