ΦόρουμΚαζίνο500 Casino - γενική συζήτηση

500 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από Radka
|
1021 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 500 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Γεια, πολύ καλό, πρόσεχε με το 500.casino, έχω καταθέσει σε αρκετούς λογαριασμούς εδώ και μήνες χωρίς πρόβλημα και δεν με μπλοκάρουν ενώ έχασα, μέχρι πριν λίγες μέρες που κέρδισα ένα αθλητικό στοίχημα και έφτασα τα 2700 ευρώ κέρδος και τι σύμπτωση ακριβώς εκεί Σύμφωνα με αυτούς, εντοπίζουν τους λογαριασμούς μου, με μπλοκάρουν, κατάσχουν τα πάντα και δεν επιστρέφουν καν τις προηγούμενες καταθέσεις μου, έχετε προειδοποιηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

Uhm, so technically you were accused of creating multiple accounts, thus your winnings were voided, correct?

This is usually confirmed during the verification process, which is normally triggered by withdrawal. Had you verified your account sooner, maybe?

Also, have you ever created more than one account? Sorry, I had to ask...

Hold on - I found your complaint! You self-excluded in the past, yet were able to create a new account with the very same personal details,... That's something! 🙁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

For months and months I deposited without problems in the accounts, they blocked me just when I won the highest amount 2700 euros, while I lost there were no problems, they acted in bad faith

πριν από 7 μήνες

Αν δημιούργησα περισσότερους λογαριασμούς για να παρακάμψω τους 3 μήνες αυτοαποκλεισμού, το μετάνιωσα καθώς απέκλεισα τον εαυτό μου, το καζίνο παραβίασε τους κανόνες του ενώ έχανα, καθώς κέρδισα πολλά, με απαγόρευσαν και με κατάσχεσαν, καλή τη πίστη δεν ενήργησαν , ακόμα και αν υποθέσουμε το λάθος μου.

Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

I understand why you feel like this, it is indeed a troublesome situation you find yourself in. Maybe you're correct and mistakes have been made on both sides. At this moment it looks like this.

Give Kristina some time, though. She'll get back to you in 3 days by the way. I ask you to be patient.

I also spotted something about sports betting, have you ever played casino games too?


πριν από 7 μήνες

Γεια σας, ευχαριστώ πολύ, ναι, έπαιξα αθλητικά στοιχήματα και καζίνο, ειδικά dreamcatcher, black Jack και μερικές φορές funkytimes και τρελούς χρόνους, χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

Hi there!

I appreciate your feedback. There is actually one issue, we do not deal with sports-betting-related situations; thus, I hope Kristina will find a way to escalate your complaint further. I think we both feel your complaint is more complex, so let's see how it develops. I just thought you should know.


πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ πολύ, όπως σας είπα, στοιχηματίζω στο καζίνο και στο αθλητικό στοίχημα, στην πραγματικότητα τα χρήματα που στοιχηματίζω στο καζίνο είναι πολύ περισσότερα από τα αθλήματα, χαιρετισμούς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

Hi!

That's certainly good news regarding the complaint. I truly hope there is a way to resolve it fairly! For the moment, we just need to give it some time. Even though I hate waiting for myself, it is inevitable.

Let's be positive!🤞🤞🤞

πριν από 7 μήνες

Το παράπονό μου απορρίφθηκε, δύο σημειώσεις,

Λέτε ότι έχω παραδεχτεί ότι άνοιξα περισσότερους λογαριασμούς για να παρακάμψω τα όρια στοιχήματος, αυτό είναι ψευδές, έχω παραδεχτεί μόνο τον χρόνο αυτοαποκλεισμού, δεύτερον, φαίνεται πολύ ξεκάθαρο από τα στιγμιότυπα οθόνης που σας έστειλα ότι το καζίνο δεν εφάρμοσε κανόνας πολλών λογαριασμών για πολλούς μήνες, και τον εφάρμοσε μόνο όταν τον ωφέλησε να δικαιολογήσει την κλοπή των χρημάτων μου, αν η κλοπή από εμένα είναι η σωστή λέξη, αν αυτό είναι δίκαιο για εσάς, με έχετε απογοητεύσει,

Ωστόσο, ευχαριστώ για τον χρόνο σας, χαιρετισμούς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

Hello.

You know this is a forum, the members of the Complaint Team do not respond here. Thus, I'd like to ask you whether you can send this response to the complaint handler.

I found this:

"Hello, well, I opened 9 accounts, some of which I sent you the deposit history during this year, as I told you, I was excluding myself when I lost but since I regretted it and I didn't want to wait the 3 months, I opened more and more seeing that they didn't put any problem,"

Why do you think you should be refunded now for the money you've lost? I think it is rather obvious that it was you who broke the rules to be able to play again.

Is there something more to that, please? In such a case, provide new information and ask for the complaint to be reopened, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, κατάλαβα ότι σε αυτές τις περιπτώσεις επιστρέφονται οι καταθέσεις και πολύ περισσότερο λαμβάνοντας υπόψη ότι με αυτά τα 2700 ευρώ που κέρδισαν, συνολικά βγήκα με κέρδη μεταξύ όλων των λογαριασμών.


Τις προάλλες είπες ότι ήταν ένα σύνθετο παράπονο και ξαφνικά έρχεσαι σε μένα και μου λες: παραβίασες τον κανόνα και βιδώθηκες, τι άλλαξε; Είπες μάλιστα ότι ίσως είχα δίκιο και ότι τα λάθη ήταν δικά μου και του καζίνο, αλλά είναι ο παίκτης που αναλαμβάνει όλη τη ζημιά, πραγματικά αστείο


Γιατί με επαναλαμβάνεις σαν το καζίνο που παραβίασε τους κανόνες; Το ξέρω πολύ καλά, αλλά το καζίνο το έσπασε επίσης εφαρμόζοντας τον κανόνα του ΜΟΝΟ όταν κερδίζεις ένα σημαντικό ποσό, νομίζω ότι είναι ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΦΑΝΕΣ Η ΚΑΚΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ 500. ΚΑΖΙΝΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΑ ΜΗΝΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ , να δούμε αν ισχύει αυτό με κεφαλαία γράμματα που θα μάθεις μια και καλή για την καταγγελία, ευχαριστώ, χαιρετισμούς


ΥΓ: Πες στον υπεύθυνο της καταγγελίας να το γράψει σωστά μιας και λέει μέσα ότι παραδέχτηκα ότι δημιούργησα λογαριασμούς για να παρακάμψω τα όρια στοιχήματος. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΤΕΙ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
loquitoo
πριν από 7 μήνες

I think it was written quite clearly. If there was a problem in communication and something was misunderstood by the complaint team or if you would like to add something, you have the possibility to reopen the complaint. From what Radka wrote, I would also understand that you had 9 accounts open in the casino, which is a clear violation of the rules. 

I understand your frustration, but if something has been misinterpreted, we are just admins on the forum and not directly involved in the complaint process. I hope you understand the situation. 

πριν από 5 μήνες


Date: 26/11/2023

CSGO500


Hello! I have a problem with the output. I made a deposit of $2300 and was immediately banned from betting on sports. On November 26, 2023, I tried to withdraw my deposit and was refused. In the support chat they told me that I need to win back the deposit amount. I did this in the casino section as they told me in the chat. My profit was $1600. After the repeated withdrawal, I was asked for verification. When I passed it, I was told that I was suspected of fraud and having other accounts. I never cheated and played honestly. I never had other accounts, after that at first they stopped responding to me and then my account was blocked and my balance was canceled. They blocked my chat with support and they don't respond to my email. I think I was blocked by mistake and I want my money back

Δημοσίευση από vasilek25 Έγινε επεξεργασία από Jaro
Αιτία: Hiding personal data
vasilek25
πριν από 5 μήνες

Hi, I'm sorry for the situation you're in. I see that you have a blocked account, so if you think it's not a mistake on your part, we'll try to help you. 

Nevertheless, is your case only related to sports betting ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

My account is completely blocked. I was not given the opportunity to withdraw money. First, the sports section was closed, I won back my deposit in the casino and after that all sections were closed and my balance was reset to zero

vasilek25
πριν από 4 μήνες

They you should consider submitting a complaint on our website.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα