ΦόρουμΚαζίνο31bet Casino - γενική συζήτηση

31bet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από ktm79
|
2123 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 31bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Η πληρωμή απορρίπτεται κάθε φορά!!! Επειδή η διεύθυνση email δεν πρέπει να ταιριάζει!?!?! Μετά αποδεικνύω σε αυτούς τους απατεώνες ότι όλα ταιριάζουν, ζητάνε συγγνώμη και μου λένε να ξαναπροσπαθήσω και μετά μετά από ώρες/μέρες ελέγχου ξαφνικά έχουν πάλι το ίδιο πρόβλημα!!!! Απόλυτοι απατεώνες!!

Τώρα δοκιμάζω άλλο μέσο πληρωμής, είμαι περίεργος τι δικαιολογία έχουν τότε

Αυτόματη μετάφραση:
ktm79
πριν από 1 έτος

Hello, I understand your frustration but let me just note and ask you a few words. Under which country did you register, please? Via our information this casino doesn't accept players from Austria and doesn't allow using the VPN as you can see here. Couldn't be this fact connected to your issue? Do I guess right, that you account hasn't been fully verified yet?

file

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε!!! Δείτε στιγμιότυπο και η Αυστρία δεν είναι στη λίστα με τις αποκλεισμένες χώρες!!! filefilefile


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μην δίνετε λοιπόν σε αυτό το αμφίβολο καζίνο τέτοιες ιδέες!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Διαθέσιμο στην Αυστρία!!!

Αυτόματη μετάφραση:
ktm79
πριν από 1 έτος

Thank you for quick reply and the screenshots. You are absolutely right. I've just checked restricted countries on their website and the version of T&C is from 2nd August. Same date as the update on our website. I'll inform our colleagues about that. I apologize, they probably missed it by mistake. 

Well, I see you have already submitted the complaint, what is great. Please wait for Kristina's reply now, I hope she will be able to help you. I wish you a good luck!✨

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have a problem with withdrawing from this casino. I am informing all the data correctly and they are refusing stating that I am entering the data incorrectly or that I am canceling the withdrawal. the account is verified and still they continue to deny my withdrawal.

nandinmendes
πριν από 1 έτος

Hello there,

I read the complaint and to me, it seems that the casino, as a fresh one is lacking experienced personnel at least when it comes to withdrawal handling. I think that there is not a really serious reason behind the issue.

I hope we will be able to help you soon. 🤞



πριν από 11 μήνες

Έχω προβλήματα με αυτό το καζίνο όσον αφορά την ανάληψη των χρημάτων μου, το απορρίπτουν χωρίς καμία δικαιολογία και δεν μου δίνουν καμία πληροφορία, νομίζω ότι χάνουν χρόνο και δεν πρόκειται να με πληρώσουν, καμία λύση;

Αυτόματη μετάφραση:
Jorcafer
πριν από 11 μήνες

You already made a step toward the solution by submitting your complaint.

However, I believe you should be more specific and explain the issue in more detail to allow us to respond adequately.

When exactly did you place the withdrawal, please? Is it your first withdrawal from this casino? Have your account been fully verified?

Anyway, the casino updated your complaint thread just a few hours ago - saying they're working on it.

Good effort, I'd say.

πριν από 11 μήνες

Προσοχή σε αυτό το καζίνο της 31bet, όταν κάνετε ανάληψη δεν συμμορφώνεται με τους συμφωνημένους όρους, προσπαθούν να σας πουν ψέματα και δεν σας πληρώνουν ποτέ, αναφέρετε αυτό το καζίνο παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Λοιπόν, έγραψα χθες σε αυτό το καζίνο, αλλά αν οι απόψεις και οι κριτικές λένε ότι δεν πληρώνουν, νομίζω ότι δεν πρόκειται να καταθέσω τίποτα.

Αν δεν πληρώσουν, κακό, αν και ο Γκουρού του δίνει καλή βαθμολογία.

Τι μας μένει, σε ένα καλό καζίνο ή είναι ένα κακό καζίνο που δεν πληρώνει;

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 9 μήνες

Hello, and welcome back!

Have you tried to browse user reviews and complaints? I think it is the best way to fill the gap between the safety index and your questions. 🙂

You should also mind the casino is considered a fresh one, hence there is no "good rating" Instead:

"We've thoroughly reviewed 31bet Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal Safety Index rating we give to established casinos. "

No one can foretell the future of a fresh casino. Wouldn't you agree?

I would be careful, I prefer well-established and proven casinos, personally.

πριν από 3 μήνες

Γεια σε όλους,

Με λένε Francisco, έχω 807 ευρώ στον λογαριασμό μου και θα ήθελα να τα κάνω ανάληψη. Κάνω όλες τις επαληθεύσεις που μου ζητούν αλλά ο τρόπος πληρωμής δεν περνάει το τεστ, αφού η κάρτα που χρησιμοποίησα είναι εικονική, από την τράπεζά μου. Μου ζητούν τη δήλωση πληρωμής 200 ευρώ που έκανα στις 16/12/23, και τα στέλνω χωρίς πρόβλημα, αλλά δεν ωφελεί τους κυρίους γιατί δεν φαίνεται το όνομά μου, (ποιο είναι το δικό μου φταίει ότι στα αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων Santander δεν φαίνεται το όνομα;) τους έστειλα με pdf το στιγμιότυπο όπου μπορείτε να δείτε τη λίστα όλων των κινήσεών μου συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής στον ιστότοπό τους, όπου εμφανίζονται το όνομα, το επώνυμο, οι αριθμοί της κάρτας μου εδώ... αλλά φαίνεται και το οποίο δεν λειτουργεί, οπότε ζήτησα από την τράπεζα πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της κάρτας, το οποίο δείχνει όλα τα στοιχεία μου και τα στοιχεία της κάρτας, αλλά δεν τους βοήθησε ούτε. δεν έχουν αρνηθεί να στείλουν τίποτα, μάλιστα, μπορούν να μου ζητήσουν ότι θέλουν, είτε από την κάρτα μου είτε οτιδήποτε άλλο, εφόσον υπάρχει κάτι τέτοιο θα το στείλω αμέσως.

Δεν ξέρω από ποιον να ζητήσω βοήθεια, μιας και είμαι νέος εδώ, σας ευχαριστώ πολύ για αυτό το φόρουμ, ελπίζω να επικοινωνήσετε μαζί μου παρακαλώ, θα ενημερώνω περισσότερες πληροφορίες καθώς προχωράω, σας ευχαριστώ.

Χαιρετίσματα

Φραγκίσκο

Αυτόματη μετάφραση:
travonig25
πριν από 3 μήνες

Hello, I see you have a problem with the account verification. But from what I read from you, it looks like you tried to do everything you could to make sure the document the casino wants is in order. You wrote that the first problem was that your name and surname were not visible. When you delivered the document where it was visible, what was the casino's problem then ? Did they tell you why your document was rejected ? How long has this whole account verification process been going on ? 

Anyway, I saw that you opened a complaint and I don't think it was a bad move at all if you don't have any answer why the casino doesn't accept your documents. A reply would certainly be useful so you know what to do. Also, not to forget, here is a guide on what you can expect from the complaint if you are interested.

Well, our team will try to help you in this situation and hopefully you will be successful in the end and get your money. 

If you have something new, be sure to update me, I'll be waiting. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα