Γεια σου Jaro
Γεια σου Aida,
Ελπίζω να βρείτε καλά αυτό το email.
Να είστε βέβαιοι ότι το αρμόδιο τμήμα μας εργάζεται επιμελώς για τον εντοπισμό και την έγκαιρη επίλυση του προβλήματος. Κατανοούμε τη σημασία των έγκαιρων πληρωμών και δεσμευόμαστε να αντιμετωπίσουμε αυτό το θέμα με την επείγουσα ανάγκη που του αξίζει.
Η ομάδα μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσει ταχεία επίλυση και θα σας κρατάμε ενήμερους για τυχόν ενημερώσεις καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Επιπλέον, τα παράπονά σας θα αντιμετωπιστούν αναλόγως από τον εκπρόσωπο παραπόνων μας.
Να εχεις μια ωραια μερα!
Ενημερώστε μας εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!
Έτσι ισχύει χθες γιατί έστειλα και μια καταγγελία για τη μητέρα μου και επικοινώνησαν με τον χειρουργό, δεν έχω άλλη επιλογή ακόμα δεν είναι μόνο για χρήματα, είναι απάτη και θα συνεχίσω. Οι απαντήσεις δεν είναι διαθέσιμες σήμερα, η συνομιλία δεν είναι πια, καθώς ο άνθρωπος μπορεί να περιμένει Τίποτα για αυτό το καζίνο, για κοινό κέρδος, είπαν ότι αυτός είναι ο όρος και η προϋπόθεση του καζίνο, το μέρος του κέρδους πρέπει να είναι μέρος του, έχω τίποτα ενάντια στο αν αυτό δεν είναι δίκαιο ή απαραίτητο για ένα τέτοιο κέρδος. Δεν έχω διαβάσει ή βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο πριν, γιατί μόνο μέρος του κέρδους δεν μεταφέρθηκε το υπόλοιπο και χρειάζονται περισσότερους από 2 μήνες για την ενημέρωση; Δεν είναι δίκαιο και απαράδεκτο. ευχαριστώ Jaro
Hello Jaro
Hello Aida,
I hope you find this email well.
Please rest assured that our relevant department is working diligently to identify and resolve the issue promptly. We understand the importance of timely payouts, and we are committed to addressing this matter with the urgency it deserves.
Our team is taking all necessary steps to ensure a swift resolution, and we will keep you informed of any updates throughout the process.
Furthermore, your complaints will be addressed accordingly by our complaint representative.
Have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
Aso that's true yesterday because I also sent a complaint for my mother and they contacted the surgeon I have no choice yet it's not just about money, it's a scam and I'll continue. The answers aren't up today the chat isn't any more as man can expect Nothing about this casino apropo shared profit, they said that is the term and condition of the casino, the profit part has to be part of it, I have nothing against whether that is not fair or necessary for such a profit. I have never read or experienced anything like that before, why only part of the profit Didn't transfer the rest and do they need more than 2 months for the update? Not fair and not acceptable .thanks Jaro
Hallo Jaro
Hello Aida,
I hope this e-mail finds you well.
Please rest assured that our relevant department is working diligently to identify and resolve the issue promptly. We understand the importance of timely payouts, and we are committed to addressing this matter with the urgency it deserves.
Our team is taking all necessary steps to ensure a swift resolution, and we will keep you informed of any updates throughout the process.
Furthermore, your complaints will be addressed accordingly by our complaint representative.
Have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
Aso das wahr gestern weil ich hab auch Beschwerde für Madre geschickt und die haben kontaktiet die Operateur ich hab kein Wahl yetz geht nicht nur um Geld ist Betrug das und ich wird weiter machen .die Antworten nicht Up heute die Chat nicht meher aso Mann kann erwarten nix von diese Casino apropo geteilte Gewinn die haben gesagt das ist die Term and condition of Casino muss die das Gewinn Teil ich hab nix dagegen ob das nicht fair or nötig für so ein Gewinn .so was noch nie gelesen oder erlebt warum nur Teil das Gewinn überwiesen den Rest nicht und für Update Brauch die meher alles 2 Monat? Nicht fair und nicht acceptable .danke Jaro
Αυτόματη μετάφραση: