ΦόρουμΚαζίνο24Bettle Casino - γενική συζήτηση

24Bettle Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από aida75
|
4806 προβολές 47 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 24Bettle Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Κέρδισα κάτι στις 15 Νοεμβρίου 2023 2400 δυστυχώς έχουν τα κέρδη μου στο Zwei Tele Πήρα μόνο 1200 στις 22 Νοεμβρίου 2023 και ο Dan μετά από 50 μέρες μέχρι τώρα δεν έχω λάβει τίποτα απλώς ότι το αρμόδιο τμήμα τα έστειλε μόνο πίσω στον Dan Dan το έστειλα ξανά Έστειλα τραπεζικό αντίγραφο ότι δεν έχω κανένα αποδεικτικό στοιχείο μέχρι σήμερα ακόμα και μετά από παράπονα στο Casino Guru σήμερα είπαν σύμφωνα με το chat ότι δεν έχουν καμία πληροφορία πια, απλά πρέπει να περιμένω όπως έκανε η Emma κάτι τέτοιο από την Casio δεν τους έχω δει ποτέ να κάνουν αυτό τι θέλουν να παίξουν για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

Hi, I read about your problem and I saw in the complaint that the casino responded a couple of days ago and said that they will pay the money as they had some technical difficulties. I think you should be patient for a while and since the complaint is still open, if the casino fails in this step you can write it there. But I don't think it is necessary to mention it every single day. It is necessary to wait a bit and if nothing happens for some period of time then it will be appropriate to update the situation. Of course, I don't mean that in a bad way because I know that I would be nervous too when money is involved. 

Anyway, let's wait and see how it all develops.

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Λάβετε υπόψη ότι οι ανησυχίες σας αντιμετωπίζονται και ότι η ομάδα μας εργάζεται επιμελώς για να επισπεύσει αυτό το ζήτημα. Έλαβα αυτόν τον βαθμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα περιμένω ακόμα, ευχαριστώ Jaro

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

I'm glad you're patient and I firmly believe that the casino will pay you your money as soon as possible. Be sure to let me know when that happens.

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Αυτήν τη στιγμή συνομιλώ αλλά δυστυχώς δεν έχουν ενημέρωση ή περισσότερες πληροφορίες για μένα.

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

Well, I'm sorry to tell you the truth, because I thought you'd have it today. I saw that you updated the complaint and since the casino has already replied to you once, I strongly believe that they will do so again and explain what is going on and when you will get your money. 

Be sure to let me know if that happens, but for now, as much as I hate to say it, we'll have to wait. 🙁

πριν από 10 μήνες

Γεια σου, Jaro πραγματικά πηγαίνουν τόσο μακριά και αφιερώνουν χρόνο χωρίς σεβασμό στα παιχνίδια. Έχω περισσότερα τα πάντα 45 ενότητα συνομιλίας και 20 email που στάλθηκαν αθέμιτα στους παίκτες και αυτό επειδή δεν είναι δικό μου λάθος από την αρχή και καμία ενημέρωση επίσης με θυμώνει περισσότερο κάτι έτσι δεν μου έχει ξανασυμβεί, πόσο καιρό περίμενα και κάνε υπομονή με την απάντηση, Έμμα, σε παρακαλώ κάνε λίγο υπομονή, μια εβδομάδα αργότερα, δεν έχουν καθόλου πληροφορίες, το chat δεν έχει πληροφορίες, γιατί το κάνουν ότι? Το μισώ συνέχεια. Σας ευχαριστώ Jaro πάντως για την υποστήριξή σας και θα συνεχίσω να παλεύω μέχρι να πάρω τα χρήματά μου, ελπίζω. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

I definitely understand that you are upset because I would be in this situation as well. 

As for your question as to why the casino is doing this, I'm not sure. Last time they said that they have implemented technical improvements within the payment system, which may take some time but I think this is dragging on unnecessarily. 

Also, no news is not very reassuring when a player asks for something. Of course, if the casino doesn't have an update, it's possible that's why you don't get an answer. 

Anyway, as I have already mentioned, I strongly believe that the casino will reply to your complaint and hopefully this time with a clear answer which will mean that they have sent you the money. 

Nevertheless, I will not jump to conclusions and will wait to see how it turns out.

I wish you good luck. ☘️

πριν από 10 μήνες

γεια σου Jaro

Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και με τη σκέψη κατάλαβα αυτό:


Αυτό σίγουρα δεν είναι το πρότυπο που τηρούμε, και έχω επικοινωνήσει τώρα με το αρμόδιο τμήμα μας προκειμένου να επιταχύνω τη διαδικασία για εσάς και να βεβαιωθώ ότι το ζήτημα επιλύεται με ύψιστη προτεραιότητα.


Θα ήθελα να τονίσω πόσο εκτιμάται η υπομονή σας σε αυτό το θέμα και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι το αρμόδιο τμήμα μας θα βρει λύση το συντομότερο δυνατό για εσάς.


Καλή μέρα!

Αυτό που νομίζω είναι καθησυχαστικό, αλλά δυστυχώς έχω ήδη περισσότερα από αυτά μέσω email, αλλά δεν μπορώ να λάβω πληρωμές ή ενημερώσεις, κάτι που είναι περίεργο. Έχω ήδη λάβει δύο πληρωμές νωρίτερα και το καζίνο μετράει μόνο τα μισά κέρδη και άλλα δεν λένε το ίδιο πράγμα κατά το ήμισυ, αλλά με άλλα λόγια, είμαι ακόμα περίεργος για το αν θα πάρω τα χρήματά μου και αν το καζίνο θα απαντώ.

Ευχαριστώ Jaro

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro


Να είστε βέβαιοι ότι μόλις γίνουν διαθέσιμες ενημερώσεις σχετικά με την πληρωμή σας, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.


Οι ειδικοί μας εργάζονται ακούραστα για να εξασφαλίσουν μια ικανοποιητική επίλυση στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

Αυτό κατάλαβα ότι πραγματικά όλοι οι τελευταίοι από αυτό το καζίνο έχουν την ίδια απάντηση και ο andres διατύπωσε κάτι τέτοιο από το καζίνο που το Yetz ΕΙΝΑΙ απάτη περισσότερο. Πραγματικά πιστεύω ότι φτάνουν μακριά. Είμαι πραγματικά πολύ νευριασμένος.

Τι λες? Δεν ξέρω τι να κάνω.

ευχαριστω για την απαντηση

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

Yes, at least a little bit reassuring such an email certainly is, but I also definitely understand that if you get more of them for some time, you tend not to believe it much anymore. 

Anyway, the positive thing is that the casino keeps communicating and doesn't leave you without any answer. 

I also read your second post about the email you received and I see that it is the same thing over and over again, just written a bit differently. 

However, the most sensible thing to do in this case is to wait and see how the complaint develops. So that means being patient, because the ball is in the court of the casino, which should answer. 

Do you think you can cope? 

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Λυπάμαι που νιώθετε έτσι, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα

Αυτό ισχύει και σήμερα στο Chat καθώς και στην Emma.

Ότι είμαι εντάξει με το όλο θέμα, δεν έχω ιδέα, αλλά έκανα υπομονή πάντως, αλλά είμαι απογοητευμένος και αναρωτιέμαι γιατί όλο αυτό, είτε το έχουν πληρώσει, είναι παράξενο και ανησυχητικό , μου έχει συμβεί ήδη, αλλά το έχουν ήδη επισκευάσει αμέσως και ταιριάζει. Αυτό είναι περίεργο, αλλά θα το παραμείνω όσο καιρό κι αν χρειαστεί γιατί είναι δικαίωμά μου να έχω τα κέρδη μου. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ελπίζω το καζίνο να το αναφέρει και να λέει ότι κάτι συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 10 μήνες

When you say that a similar situation happened in the past and the casino managed to solve it, I hope it will be the same now. I know that waiting in such cases is not great, but it is all we can do. I hope they will reply and give an update on what's going on with your withdrawal. 

I will definitely wait for your response. I hope it will be positive and you can enjoy your money. 🙂

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Μέχρι σήμερα καμία ενημέρωση, καμία απάντηση από το Casino Chat δεν είπε ότι δεν έχουν ενημέρωση όπως η Emma. Δεν έχω ιδέα ακόμα αν τα νούμερα είναι τα ίδια, αλλά γιατί πληρώνουν μόνο τα μισά από τα κέρδη μου και η πρώτη ειδοποίηση είναι φυσιολογική, τότε τίποτα περισσότερο, κάτι δεν πάει καλά. παρακαλώ για τη δική σας γνώμη. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
aida75
πριν από 9 μήνες

I also think it's quite strange to tell you the truth, because I still have the feeling that you get pretty similar emails. But you've been waiting quite a bit and the fact that your withdrawal was split into two, I don't really understand that, since the casino didn't say any reason. 

However, I saw what you wrote in the complaint and you didn't get any update and Mirka again asked the casino to reply. So we'll probably have to wait a while to hear from them and see what's going on. I would have liked them to do so sooner and I expected them to do so since they have already replied to you once, but for now we see how it is. So I don't think it's quite right, but we have no choice but to wait and trust that we will get the answers we need.

πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro

Γεια σου Aida,


Ελπίζω να βρείτε καλά αυτό το email.


Να είστε βέβαιοι ότι το αρμόδιο τμήμα μας εργάζεται επιμελώς για τον εντοπισμό και την έγκαιρη επίλυση του προβλήματος. Κατανοούμε τη σημασία των έγκαιρων πληρωμών και δεσμευόμαστε να αντιμετωπίσουμε αυτό το θέμα με την επείγουσα ανάγκη που του αξίζει.


Η ομάδα μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσει ταχεία επίλυση και θα σας κρατάμε ενήμερους για τυχόν ενημερώσεις καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.


Επιπλέον, τα παράπονά σας θα αντιμετωπιστούν αναλόγως από τον εκπρόσωπο παραπόνων μας.


Να εχεις μια ωραια μερα!


Ενημερώστε μας εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Έτσι ισχύει χθες γιατί έστειλα και μια καταγγελία για τη μητέρα μου και επικοινώνησαν με τον χειρουργό, δεν έχω άλλη επιλογή ακόμα δεν είναι μόνο για χρήματα, είναι απάτη και θα συνεχίσω. Οι απαντήσεις δεν είναι διαθέσιμες σήμερα, η συνομιλία δεν είναι πια, καθώς ο άνθρωπος μπορεί να περιμένει Τίποτα για αυτό το καζίνο, για κοινό κέρδος, είπαν ότι αυτός είναι ο όρος και η προϋπόθεση του καζίνο, το μέρος του κέρδους πρέπει να είναι μέρος του, έχω τίποτα ενάντια στο αν αυτό δεν είναι δίκαιο ή απαραίτητο για ένα τέτοιο κέρδος. Δεν έχω διαβάσει ή βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο πριν, γιατί μόνο μέρος του κέρδους δεν μεταφέρθηκε το υπόλοιπο και χρειάζονται περισσότερους από 2 μήνες για την ενημέρωση; Δεν είναι δίκαιο και απαράδεκτο. ευχαριστώ Jaro

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Jaro


Unfortunately, there are no new information we can provide you with. Once we have it, you will be informed. Unti, the only thing we can do is ask you for more patience. In the meantime, we are constantly contacting our relevant department regarding this matter so you can be sure this is being addressed daily. I understand you are feeling frustrated, but we want to find a solution as much as you to - and we will not leave this unresolved.

So das ist Chat antwort heute .ich bin sprachlos??ich bin meher enttäuscht so IS das .

aida75
πριν από 9 μήνες

I see it the same way, and 2 months is also long enough for me with you getting the same answer over and over again. 

Well, since our team contacted the casino and we are waiting for their reply to your complaint, there is nothing more to do than wait, although I know you have waited long enough to be honest. 

However, we will see how it all turns out and I want to firmly believe that good and you will get your rest of the money. 😥

πριν από 9 μήνες

Bitte Jaro

Shau das bitte an hab gerade bekommen yetz 24/1/2023

Dear Aida, 


Thank you for your e-mail. 


Understanding the importance of timely payouts, we are fully committed to addressing this matter urgently and will keep you informed of any updates. We want to assure you that our team is working to resolve the issue, hence I am sure that we will soon receive positive feedback on the resolution efforts.


Your time and patience have been greatly appreciated throughout this process. 


Hope you have an amazing day! 


Let us know if you have more questions, we are happy to help you!

IS das normal echt yetz die gehen so weit das sie nicht zahlen so was von unseieuse .yeden Tag die gleiche antwort.bitte dein Meinung Jaro????

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα