Δεν αποφασίσαμε υπέρ της. σε αυτό το κομμάτι κάνεις λάθος.
"Αγαπητέ ivanvidalr1 , δυστυχώς, δεν χειριζόμαστε παράπονα σχετικά με τους κανονισμούς και τις πολιτικές αδειοδότησης. Παρόλο που καταλαβαίνω την άποψή σας, δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να παρέχουμε βοήθεια σε αυτό το θέμα. Ο ρόλος μας είναι αυτός μιας ανεξάρτητης βάσης δεδομένων διαδικτυακών καζίνο που ενεργεί ως διαμεσολαβητής στην επίλυση διαφορών των παικτών Καθώς η διαφωνία σας απορρίφθηκε από την αρχή αδειοδότησης, δεν μπορώ παρά να σας συμβουλεύσω να συνεχίσετε αυτό το θέμα νομικά και σας εύχομαι καλή τύχη.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκατασταθεί, οπότε θα επισημάνω αυτό το παράπονο ως επιλυμένο, καθώς το ζήτημα του αυτο-αποκλεισμού ήταν αυτό στο οποίο επικεντρωθήκαμε στην καταγγελία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!"
Για μένα, δεν ακούγεται ότι είμαστε με το μέρος του καζίνο.
We did not decide in its favor; in that part, you are mistaken.
"Dear ivanvidalr1, regrettably, we do not handle complaints related to licensing regulations and policies. While I understand your perspective, unfortunately, we are not in a position to provide assistance in this matter. Our role is that of an independent online casino database that acts as a mediator in resolving players' disputes. As your dispute was now rejected by the licensing authority I'm unable to assist further. I can only advise you to pursue this matter legally and I wish you good luck.
I would like to ask you if you could please confirm that your account has been reinstated in which case I will mark this complaint as resolved as the self-exclusion issue was the one we were focused on in the complaint.
Thank you in advance!"
To me, it does not sound like we sided with the casino.