ΦόρουμΚαζίνο1xBet Casino - γενική συζήτηση

1xBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 12 μήνες από Rafaeliton
|
5697 προβολές 80 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Έρχομαι εδώ για να ευχαριστήσω την πλατφόρμα 1xbet, οι αναλήψεις μου πιστώθηκαν. Ευχαριστώ 😊

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I am glad for this news. Thank you very much for the update.

πριν από 4 μήνες

Πρώτα η άδεια του Κουρασάο είναι ψεύτικη!

Δεύτερον: δεν απέρριψαν το παράπονό μου, το καζίνο 1xbet απαντά με δική του άδεια που είναι ψεύτικη!

Τρίτον: όλοι στην ομάδα στοιχημάτων, περισσότερα από 500 χιλιάδες άτομα, συμφώνησαν μαζί μου και είδαν ολόκληρο το αποτέλεσμα του ιστότοπου 1xbet, ο οποίος πλέον θα χάσει επίσης πελάτες μαζικά.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Third: As you probably understand, the other 500 people in some group have nothing to do with our process until they submit their own complaints. This statement possesses no value, but I understand you need to mention that anyway.

Second + First: What you call a fake license is more likely a fact that the licensing authority decided the way they did. But it does not mean the license itself—the product—is fake.

If you want to carry on this way with the conversation, try to at least use appropriate meanings.

Furthermore, we've asked you to provide relevant proofs on almost every occasion; if you can't do that, this whole conversation is again pointless.

Since the Complaint Team could not help you with the complaint, and when it comes to the licensing authority based on the info:"I have also discussed your complaint to the regulator with the casino and they were not contacted by the regulator again after the ruling that was made on 19/10/23, so it seems the regulator has rejected your self-exclusion complaint as well."

I'd say, we are still running in circles where you are accusing us of supporting casinos. Focus on the court, please, it was your choice anyway. We tried to help, but it simply didn't work.

Last warning, I'm serious.

Radka
πριν από 4 μήνες

Δεν είναι 500 άτομα, είναι 500 χιλιάδες άτομα, έχω μια ομάδα άνω του 1 εκατομμυρίου ατόμων, οπότε μην με απειλείτε, κάντε το!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Το αγόρι πήρε 1 μήνα για να λάβει 700 ρεάλ χαχαχα τι υπέροχο στοιχηματικό σπίτι χαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν είναι 500 άτομα, είναι 500 χιλιάδες άτομα, έχω μια ομάδα άνω του 1 εκατομμυρίου ατόμων, οπότε μην με απειλείτε, κάντε το!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

A group of people we have never been in touch with is not relevant at this point. At least this is rather obvious

Since you consistently fail to comprehend the logic behind any kind of responses, I won't respond to you anymore.

Adhere to the rules, or see your access to the forum restricted.

ivanvidalr1
πριν από 4 μήνες

Bring the boy here to submit a complaint or present his proofs.

Simple as that.

Radka
πριν από 4 μήνες

Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον ιστότοπο παραπόνων στη Βραζιλία, ίσως ξυπνήσετε και δείτε ότι ο ιστότοπος 1XBET είναι διεφθαρμένος και δόλιος και δείτε μόνοι σας πόσοι άνθρωποι κλέβονται από τον ιστότοπο 1XBET 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 4 μήνες

I'm sorry but I have to respond.

You should really try to focus your energy on bringing these people here - on one spot - if you really want to prove something. That could make a difference.

Unless you comprehend this simple thought, I want to waste my time on that matter.


Radka
πριν από 4 μήνες

Δείτε 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/


Θα βάλω τον σύνδεσμο για το καζίνο Guru, δεν θα μπορείτε να επιλύσετε τόσα πολλά παράπονα σχετικά με τον ιστότοπο 1xbet!

Αυτόματη μετάφραση:
ivanvidalr1
πριν από 4 μήνες

It makes little sense to me, because it seems like you try to keep other players as theoretical hostages.

I'm sorry, there is no room for that anymore.

Restricting you from the forum now.

Radka
πριν από 3 μήνες

Θα μπορούσατε να ξεμπλοκάρετε τον αρχικό μου λογαριασμό εδώ στο Guru, (ivanvidalr1) επειδή δεν είμαι διπρόσωπος, έχω μόνο ένα, και δόξα τω Θεώ είχα καλή εκπαίδευση και να μην μπλοκάρετε τους ανθρώπους χωρίς να τους δίνετε την εξουσία να αποφασίζουν, τωρα ποσο στο τσιγκαμεντο ναι καταραστηκα, γιατι εξαπατηθηκα, Ή με φοβασαι, γιατι λεω την αληθεια, ναι ετσι ειμαι με εμενα δεν υπαρχει μεση, αν το εκανα θα το παραδεχτω, τώρα μη μου δίνεις δειλία, ελευθερώστε τον λογαριασμό μου από τον Γκουρού παρακαλώ!

Αυτόματη μετάφραση:
ivan3vidal
πριν από 3 μήνες

Hello,

To be totally impartial, I polled the entire team to see if we ought to take your request into consideration. To be honest, nobody recommended you. We were not persuaded by your post that you have moved on from the past. We back then we decided to ban your account and restrict you from the forum as a result of your approach.

It appears to have remained the same.

I'm truly sorry I have to do the same again with your second account.


πριν από 1 μήνα

Είμαι πολύ απογοητευμένος με το 1Xbet, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα, θα είναι 5 ημέρες, και απλώς με κλείνουν λέγοντας ότι η πληρωμή επέστρεψε και περιμένουν απάντηση από τις πληρωμές d3 σύστημα και ότι οι ειδικοί δεσμεύονται. Μου ζήτησαν 48 ώρες που έχουν ήδη περάσει, μετά ζήτησαν άλλες 24 ώρες που έχουν ήδη περάσει. Φοβάμαι ότι δεν θα πληρωθώ σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 1 μήνα

Is this your first withdrawal attempt at this casino, please, or have you had any before? What about the verification of your account? Is it needed?🤔

I hope that they will be able to fix the issue soon and send you your winnings. Please let us know about any updates there.

πριν από 1 μήνα

Έχω κάνει ήδη 5 ή 6 αναλήψεις που έφτασαν σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Αυτό περίμενε 5 μέρες,

Πηγαίνω σε υποστήριξη κάθε μέρα και λένε ότι "οι ειδικοί μου λύνουν το πρόβλημα με το σύστημα πληρωμών" δεν καταλαβαίνω, ξέρεις περισσότερα για αυτό;


Υπάρχει ένας ιστότοπος εδώ στη Βραζιλία όπου οι άνθρωποι κάνουν παράπονα για οποιαδήποτε εταιρεία και ο ιστότοπος χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές για να αξιολογήσουν τις εταιρείες πριν από την κατανάλωση. Και 1xbet βλέπω ότι τις τελευταίες 10 μέρες υπάρχουν αμέτρητοι χρήστες με το ίδιο πρόβλημα με τους δικούς μου που παραπονιούνται εκεί.


Ανησυχώ ότι δεν θα λάβω τα κέρδη μου


Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 μήνα

Μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω το πρόβλημά μου; Είναι φυσιολογικό;

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 1 μήνα

If I may add my point of view, the explanation is quite simple:

Everything you have mentioned so far makes me believe this company is dealing with an unexpected payment provider issue. The way I see it, they try to resolve it; hence, all players get the same explanation as you did, and the withdrawals are delayed.

The fact that all your previous withdrawals made it through without any issues declares that this current situation caught the casino staff by surprise. It's only logical; they need some time to resolve it.

You see, it's very common for casinos to use independent third-party payment providers to handle all transactions, so the casino staff may focus on players and their needs. Frankly, when such problem arise, dealing with it takes more time. I know it's frustrating, but try to be patient, please.

Is there any alternative payment option you could use eventually? The most common "last resort" option is crypto, though not every player is used to that.


Radka
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, μετά από 6 ημέρες επέστρεψαν την παραγγελία στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου και κατάφερα να κάνω ανάληψη πολύ γρήγορα, ήταν ανακούφιση.


Σας ευχαριστώ που με κάνατε να κατανοήσω τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχουν προκύψει ή να προκύψουν με το σύστημα πληρωμών.


Νομίζω όμως ότι θα έπρεπε να μου εξηγήσουν καλύτερα το πρόβλημα, να μου είχαν πει τι συνέβαινε αντί να δημιουργήσουν προθεσμίες 24 ή 48 ωρών που δεν τήρησαν.


Το σημαντικό όμως είναι ότι όλα λειτούργησαν.

Αλλά μετά από αυτό, είμαι πολύ επιφυλακτικός με το να καταθέσω ξανά μεγάλα ποσά στην 1xBet

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 1 μήνα

So that is great that everything worked out well.

We are really glad that we could help you understand the possible reasons better. Radka is pretty good in explaining, right?😉

It would really be better if the casino would face the players and tell them exactly what was happening. That is right.

But are you going to continue playing there at all? What do you think?


Romi
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, θέλω ακόμα να δοκιμάσω να παίξω εκεί, γιατί ήμουν τυχερός εκεί. Αλλά θα περιμένω μερικές εβδομάδες μέχρι να ξεπεράσω τα παράπονα που έχουν κάνει πολλοί χρήστες σχετικά με αναλήψεις/καταθέσεις.


Ξέρεις το καζίνο; Τι μπορείτε να μου πείτε για αυτούς;

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη