Πρώτα η άδεια του Κουρασάο είναι ψεύτικη!
Δεύτερον: δεν απέρριψαν το παράπονό μου, το καζίνο 1xbet απαντά με δική του άδεια που είναι ψεύτικη!
Τρίτον: όλοι στην ομάδα στοιχημάτων, περισσότερα από 500 χιλιάδες άτομα, συμφώνησαν μαζί μου και είδαν ολόκληρο το αποτέλεσμα του ιστότοπου 1xbet, ο οποίος πλέον θα χάσει επίσης πελάτες μαζικά.
First the Curacao license is fake!
Second: they didn't reject my complaint, 1xbet casino responds with its own license which is fake!
Third: everyone in the betting group, more than 500 thousand people, agreed with me and saw the entire outcome of the 1xbet website, which will now also lose customers en masse.
Primeiro a licença de Curaçao é falsa!
Segundo: eles não rejeitou minha reclamação, o cassino 1xbet responde pela sua própria licença que é falsa!
Terceiro: todos no grupos de apostas mais de 500 mil pessoas me deu razão e viu todo o desfecho do site 1xbet, que agora também vai perder clientes em massa.
Τρίτον: Όπως μάλλον καταλαβαίνετε, τα άλλα 500 άτομα σε κάποια ομάδα δεν έχουν καμία σχέση με τη διαδικασία μας μέχρι να υποβάλουν τα δικά τους παράπονα. Αυτή η δήλωση δεν έχει καμία αξία, αλλά καταλαβαίνω ότι πρέπει να το αναφέρετε ούτως ή άλλως.
Δεύτερο + Πρώτο: Αυτό που αποκαλείτε ψεύτικη άδεια είναι πιο πιθανό να είναι γεγονός ότι η αρχή αδειοδότησης αποφάσισε όπως το έκανε. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ίδια η άδεια —το προϊόν— είναι ψεύτικη.
Εάν θέλετε να συνεχίσετε με αυτόν τον τρόπο τη συνομιλία, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον τις κατάλληλες έννοιες.
Επιπλέον, σας ζητήσαμε να παρέχετε σχετικές αποδείξεις σχεδόν σε κάθε περίπτωση. αν δεν μπορείς να το κάνεις, όλη αυτή η συζήτηση είναι και πάλι άσκοπη.
Επειδή η Ομάδα Παραπόνων δεν μπορούσε να σας βοηθήσει με την καταγγελία και όταν πρόκειται για την αρχή αδειοδότησης με βάση τις πληροφορίες: "Συζήτησα επίσης το παράπονό σας στη ρυθμιστική αρχή με το καζίνο και η ρυθμιστική αρχή δεν επικοινώνησε ξανά μετά την απόφαση που έγινε στις 19/10/23, επομένως φαίνεται ότι η ρυθμιστική αρχή απέρριψε και την καταγγελία αυτοαποκλεισμού σας."
Θα έλεγα ότι ακόμα τρέχουμε σε κύκλους όπου μας κατηγορείτε ότι υποστηρίζουμε τα καζίνο. Εστιάστε στο γήπεδο, παρακαλώ, ήταν επιλογή σας πάντως. Προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε, αλλά απλά δεν λειτούργησε.
Τελευταία προειδοποίηση, μιλάω σοβαρά.
Third: As you probably understand, the other 500 people in some group have nothing to do with our process until they submit their own complaints. This statement possesses no value, but I understand you need to mention that anyway.
Second + First: What you call a fake license is more likely a fact that the licensing authority decided the way they did. But it does not mean the license itself—the product—is fake.
If you want to carry on this way with the conversation, try to at least use appropriate meanings.
Furthermore, we've asked you to provide relevant proofs on almost every occasion; if you can't do that, this whole conversation is again pointless.
Since the Complaint Team could not help you with the complaint, and when it comes to the licensing authority based on the info:"I have also discussed your complaint to the regulator with the casino and they were not contacted by the regulator again after the ruling that was made on 19/10/23, so it seems the regulator has rejected your self-exclusion complaint as well."
I'd say, we are still running in circles where you are accusing us of supporting casinos. Focus on the court, please, it was your choice anyway. We tried to help, but it simply didn't work.
Last warning, I'm serious.
Δεν είναι 500 άτομα, είναι 500 χιλιάδες άτομα, έχω μια ομάδα άνω του 1 εκατομμυρίου ατόμων, οπότε μην με απειλείτε, κάντε το!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Το αγόρι πήρε 1 μήνα για να λάβει 700 ρεάλ χαχαχα τι υπέροχο στοιχηματικό σπίτι χαχαχα
It took the boy 1 month to receive 700 reais hahaha what a wonderful betting house hahaha
Demorou 1 mês pro rapaz receber 700 reais kkkkk que casa de aposta maravilhosa kkkkkkkkk
Δεν είναι 500 άτομα, είναι 500 χιλιάδες άτομα, έχω μια ομάδα άνω του 1 εκατομμυρίου ατόμων, οπότε μην με απειλείτε, κάντε το!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Μια ομάδα ανθρώπων με τους οποίους δεν είχαμε ποτέ επαφή δεν είναι σχετική σε αυτό το σημείο. Τουλάχιστον αυτό είναι μάλλον προφανές
Εφόσον αποτυγχάνετε συνεχώς να κατανοήσετε τη λογική πίσω από κάθε είδους απαντήσεις, δεν θα σας απαντήσω πια.
Τηρείτε τους κανόνες ή δείτε περιορισμένη την πρόσβασή σας στο φόρουμ.
A group of people we have never been in touch with is not relevant at this point. At least this is rather obvious
Since you consistently fail to comprehend the logic behind any kind of responses, I won't respond to you anymore.
Adhere to the rules, or see your access to the forum restricted.
Φέρτε το αγόρι εδώ για να υποβάλει μια καταγγελία ή να παρουσιάσει τις αποδείξεις του.
Τόσο απλό.
Bring the boy here to submit a complaint or present his proofs.
Simple as that.
Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον ιστότοπο παραπόνων στη Βραζιλία, ίσως ξυπνήσετε και δείτε ότι ο ιστότοπος 1XBET είναι διεφθαρμένος και δόλιος και δείτε μόνοι σας πόσοι άνθρωποι κλέβονται από τον ιστότοπο 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Take a look at this complaints website in Brazil, maybe you will wake up and see that the 1XBET website is corrupt and fraudulent and see for yourself how many people are robbed by the 1XBET website 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Da uma olhadinha nesse site de reclamações do Brasil talvez você acorde e veja que o site 1XBET é corrupto e fraudulento veja você mesmo o tanto de pessoas roubadas pelo site 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Λυπάμαι αλλά πρέπει να απαντήσω.
Θα πρέπει πραγματικά να προσπαθήσετε να εστιάσετε την ενέργειά σας στο να φέρετε αυτούς τους ανθρώπους εδώ - σε ένα σημείο - εάν θέλετε πραγματικά να αποδείξετε κάτι. Αυτό θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.
Αν δεν καταλάβετε αυτή την απλή σκέψη, θέλω να χάσω τον χρόνο μου σε αυτό το θέμα.
I'm sorry but I have to respond.
You should really try to focus your energy on bringing these people here - on one spot - if you really want to prove something. That could make a difference.
Unless you comprehend this simple thought, I want to waste my time on that matter.
Δείτε 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Θα βάλω τον σύνδεσμο για το καζίνο Guru, δεν θα μπορείτε να επιλύσετε τόσα πολλά παράπονα σχετικά με τον ιστότοπο 1xbet!
See 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
I'm going to put the link to the Guru casino, you won't be able to resolve so many complaints about the 1xbet website!
Veja 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Eu vou colocar o link do cassino Guru, vocês não vai dar conta de resolver tantas reclamações do site 1xbet!
Δεν έχει νόημα για μένα, γιατί φαίνεται ότι προσπαθείς να κρατήσεις άλλους παίκτες ως θεωρητικούς ομήρους.
Λυπάμαι, δεν υπάρχει πλέον χώρος για αυτό.
Σας περιορίζουν από το φόρουμ τώρα.
It makes little sense to me, because it seems like you try to keep other players as theoretical hostages.
I'm sorry, there is no room for that anymore.
Restricting you from the forum now.
Θα μπορούσατε να ξεμπλοκάρετε τον αρχικό μου λογαριασμό εδώ στο Guru, (ivanvidalr1) επειδή δεν είμαι διπρόσωπος, έχω μόνο ένα, και δόξα τω Θεώ είχα καλή εκπαίδευση και να μην μπλοκάρετε τους ανθρώπους χωρίς να τους δίνετε την εξουσία να αποφασίζουν, τωρα ποσο στο τσιγκαμεντο ναι καταραστηκα, γιατι εξαπατηθηκα, Ή με φοβασαι, γιατι λεω την αληθεια, ναι ετσι ειμαι με εμενα δεν υπαρχει μεση, αν το εκανα θα το παραδεχτω, τώρα μη μου δίνεις δειλία, ελευθερώστε τον λογαριασμό μου από τον Γκουρού παρακαλώ!
Could you unblock my original account here on Guru, (ivanvidalr1) because I'm not two-faced, I only have one, and thank God I had a good education, and not go around blocking people without giving them the power to decide, now how much to the chingamento yes I cursed, because I was deceived, Or are you afraid of me, because I speak the truth, yes I am like that with me there is no middle ground, if I did it I will admit it, now don't give me cowardice, free my account from the Guru please!
Poderia desbloquear minha conta original aqui no Guru, (ivanvidalr1) pois eu não sou duas caras, eu tenho somente uma, e graças a Deus tive uma boa educação, e não sair bloqueando as pessoas sem dar a elas o poder de devesa, agora quanto ao chingamento sim eu xinguei, pois eu fui enganado, Ou você tem medo de mim, por eu falar a verdade, sim eu sou assim comigo não tem meio termo, se eu fiz eu assumo, agora não me venha com covardia, libera minha conta do Guru por favor!
Γειά σου,
Για να είμαι εντελώς αμερόληπτη, ζήτησα από ολόκληρη την ομάδα να δω αν πρέπει να λάβουμε υπόψη το αίτημά σας. Για να είμαι ειλικρινής, κανείς δεν σας συνέστησε. Δεν μας έπεισε η ανάρτησή σας ότι έχετε προχωρήσει από το παρελθόν. Τότε αποφασίσαμε να απαγορεύσουμε τον λογαριασμό σας και να σας περιορίσουμε από το φόρουμ ως αποτέλεσμα της προσέγγισής σας.
Φαίνεται ότι παρέμεινε το ίδιο.
Λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να κάνω το ίδιο ξανά με τον δεύτερο λογαριασμό σας.
Hello,
To be totally impartial, I polled the entire team to see if we ought to take your request into consideration. To be honest, nobody recommended you. We were not persuaded by your post that you have moved on from the past. We back then we decided to ban your account and restrict you from the forum as a result of your approach.
It appears to have remained the same.
I'm truly sorry I have to do the same again with your second account.
Είμαι πολύ απογοητευμένος με το 1Xbet, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα, θα είναι 5 ημέρες, και απλώς με κλείνουν λέγοντας ότι η πληρωμή επέστρεψε και περιμένουν απάντηση από τις πληρωμές d3 σύστημα και ότι οι ειδικοί δεσμεύονται. Μου ζήτησαν 48 ώρες που έχουν ήδη περάσει, μετά ζήτησαν άλλες 24 ώρες που έχουν ήδη περάσει. Φοβάμαι ότι δεν θα πληρωθώ σύντομα.
I'm very frustrated with 1Xbet, I have a withdrawal pending, it's going to be 5 days, and they're just winding me up, saying that the payment has come back, and they're waiting for a response from the d3 payments system and that the specialists are committed. They asked me for 48 hours, which has already passed, then they asked for another 24 hours, which has already passed. I'm afraid I won't get paid any time soon.
Estou muito frustrado, com a 1Xbet, tenho um saque pendente vai completar 5 dias, e só me enrolam, dizendo que o pagamento voltou, e estão aguardando resposta do sistema d3 pagamentos e que os especialistas estão empenhados. Me pediram prazo de 48h, que já venceu, depois pediram mais 24hrs que venceu. Estou com medo de não receber já.
Αυτή είναι η πρώτη σας προσπάθεια ανάληψης σε αυτό το καζίνο, παρακαλώ, ή είχατε κάποια στο παρελθόν; Τι γίνεται με την επαλήθευση του λογαριασμού σας; Χρειάζεται;🤔
Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να διορθώσουν το πρόβλημα σύντομα και να σας στείλουν τα κέρδη σας. Ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις εκεί.
Is this your first withdrawal attempt at this casino, please, or have you had any before? What about the verification of your account? Is it needed?🤔
I hope that they will be able to fix the issue soon and send you your winnings. Please let us know about any updates there.
Έχω κάνει ήδη 5 ή 6 αναλήψεις που έφτασαν σε λιγότερο από 15 λεπτά.
Αυτό περίμενε 5 μέρες,
Πηγαίνω σε υποστήριξη κάθε μέρα και λένε ότι "οι ειδικοί μου λύνουν το πρόβλημα με το σύστημα πληρωμών" δεν καταλαβαίνω, ξέρεις περισσότερα για αυτό;
Υπάρχει ένας ιστότοπος εδώ στη Βραζιλία όπου οι άνθρωποι κάνουν παράπονα για οποιαδήποτε εταιρεία και ο ιστότοπος χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές για να αξιολογήσουν τις εταιρείες πριν από την κατανάλωση. Και 1xbet βλέπω ότι τις τελευταίες 10 μέρες υπάρχουν αμέτρητοι χρήστες με το ίδιο πρόβλημα με τους δικούς μου που παραπονιούνται εκεί.
Ανησυχώ ότι δεν θα λάβω τα κέρδη μου
I've already made 5 or 6 withdrawals that arrived in less than 15 minutes.
This one has been waiting for 5 days,
I go to support every day and they say that "specialists are solving my problem with the payment system" I don't understand, do you know more about this?
There is a website here in Brazil where people make complaints about any company, and the site is widely used by consumers to evaluate companies before consuming. And 1xbet I see that in the last 10 days there are countless users with the same problem as mine complaining there.
I'm getting worried that I won't receive my winnings
Já fiz uns 5, 6 saques que chegam em menos de 15 minutos.
Esse completa neste momento 5 dias aguardando,
Vou no suporte todos os dias e eles disseram que "especialistas estão a resolver o meu problema que o sistema de pagamento" não entendi, você sabe mais sobre isso?
Tem um site aqui no Brasil onde as pessoas fazem reclamações de qualquer empresa, e o site é muito usado por consumidores para avaliar as empresas antes de consumir . E a 1xbet vejo que nos últimos 10 dias são inúmeros usuários com o mesmo problema que o meu reclamando lá.
Estou ficando preocupado de não receber meus ganhos
Μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω το πρόβλημά μου; Είναι φυσιολογικό;
Can you help me understand my problem? Is it normal?
Você pode me ajudar a entender o meu problema? É normal?
Αν μπορώ να προσθέσω την άποψή μου, η εξήγηση είναι πολύ απλή:
Όλα όσα αναφέρατε μέχρι τώρα με κάνουν να πιστεύω ότι αυτή η εταιρεία αντιμετωπίζει ένα απροσδόκητο ζήτημα παρόχου πληρωμών. Όπως το βλέπω, προσπαθούν να το λύσουν. Ως εκ τούτου, όλοι οι παίκτες λαμβάνουν την ίδια εξήγηση με εσάς και οι αναλήψεις καθυστερούν.
Το γεγονός ότι όλες οι προηγούμενες αναλήψεις σας τα κατάφεραν χωρίς προβλήματα δηλώνει ότι αυτή η τρέχουσα κατάσταση αιφνιδίασε το προσωπικό του καζίνο. Είναι μόνο λογικό? χρειάζονται λίγο χρόνο για να το λύσουν.
Βλέπετε, είναι πολύ συνηθισμένο τα καζίνο να χρησιμοποιούν ανεξάρτητους τρίτους παρόχους πληρωμών για να χειρίζονται όλες τις συναλλαγές, επομένως το προσωπικό του καζίνο μπορεί να επικεντρωθεί στους παίκτες και τις ανάγκες τους. Ειλικρινά, όταν προκύπτει τέτοιο πρόβλημα, η αντιμετώπισή του απαιτεί περισσότερο χρόνο. Ξέρω ότι είναι απογοητευτικό, αλλά προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί, παρακαλώ.
Υπάρχει κάποια εναλλακτική επιλογή πληρωμής που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τελικά; Η πιο κοινή επιλογή "τελευταία λύση" είναι η κρυπτογράφηση, αν και δεν είναι όλοι οι παίκτες συνηθισμένοι σε αυτό.
If I may add my point of view, the explanation is quite simple:
Everything you have mentioned so far makes me believe this company is dealing with an unexpected payment provider issue. The way I see it, they try to resolve it; hence, all players get the same explanation as you did, and the withdrawals are delayed.
The fact that all your previous withdrawals made it through without any issues declares that this current situation caught the casino staff by surprise. It's only logical; they need some time to resolve it.
You see, it's very common for casinos to use independent third-party payment providers to handle all transactions, so the casino staff may focus on players and their needs. Frankly, when such problem arise, dealing with it takes more time. I know it's frustrating, but try to be patient, please.
Is there any alternative payment option you could use eventually? The most common "last resort" option is crypto, though not every player is used to that.
Λοιπόν, μετά από 6 ημέρες επέστρεψαν την παραγγελία στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου και κατάφερα να κάνω ανάληψη πολύ γρήγορα, ήταν ανακούφιση.
Σας ευχαριστώ που με κάνατε να κατανοήσω τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχουν προκύψει ή να προκύψουν με το σύστημα πληρωμών.
Νομίζω όμως ότι θα έπρεπε να μου εξηγήσουν καλύτερα το πρόβλημα, να μου είχαν πει τι συνέβαινε αντί να δημιουργήσουν προθεσμίες 24 ή 48 ωρών που δεν τήρησαν.
Το σημαντικό όμως είναι ότι όλα λειτούργησαν.
Αλλά μετά από αυτό, είμαι πολύ επιφυλακτικός με το να καταθέσω ξανά μεγάλα ποσά στην 1xBet
Well, after 6 days they returned the order to my account balance and I was able to withdraw very quickly, it was a relief.
Thank you for making me understand the possible problems that may have arisen or will arise with the payment system.
But I think they should have explained the problem to me better, told me what was happening instead of creating deadlines of 24 or 48 hours that they didn't meet.
But the important thing is that everything worked out.
But after that I'm very wary of depositing large amounts with 1xBet again
Bom após, 6 dias eles devolveram o pedido ao saldo da minha conta e consegui sacar bem rápido, foi um alívio.
Obrigado por me fazer entender os possíveis problemas que possam ter surgido ou surgir com sistema de pagamentos.
Mas penso eu que eles deveriam ter me detalhado melhor o problema, dizer o que acontecia em vez de criar prazos de 24, 48h onde não cumpriam.
Mas o importante é que tudo deu certo.
Mas depois disso estou muito receoso em voltar a depositar grandes valores na 1xBet
Άρα είναι υπέροχο που όλα πήγαν καλά.
Χαιρόμαστε πολύ που μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα τους πιθανούς λόγους. Η Radka είναι πολύ καλή στο να εξηγεί, σωστά;😉
Θα ήταν πραγματικά καλύτερο αν το καζίνο αντιμετώπιζε τους παίκτες και τους έλεγε τι ακριβώς συνέβαινε. Αυτό είναι σωστό.
Αλλά θα συνεχίσετε να παίζετε εκεί; Τι νομίζετε;
So that is great that everything worked out well.
We are really glad that we could help you understand the possible reasons better. Radka is pretty good in explaining, right?😉
It would really be better if the casino would face the players and tell them exactly what was happening. That is right.
But are you going to continue playing there at all? What do you think?
Λοιπόν, θέλω ακόμα να δοκιμάσω να παίξω εκεί, γιατί ήμουν τυχερός εκεί. Αλλά θα περιμένω μερικές εβδομάδες μέχρι να ξεπεράσω τα παράπονα που έχουν κάνει πολλοί χρήστες σχετικά με αναλήψεις/καταθέσεις.
Ξέρεις το καζίνο; Τι μπορείτε να μου πείτε για αυτούς;
Well, I still want to try playing there, because I've been lucky there. But I'm going to wait a few weeks until I get over the complaints many users have been making about withdrawals/deposits.
Do you know the casino? What can you tell me about them?
Bom, eu quero ainda tentar jogar lá, pois eu dei sorte lá. Mas vou esperar algumas semanas, até passar essas reclamações que muitos usuário vem fazendo com eles sobre saques/depósitos .
Você conhece o Cassino? O que sabe me dizer sobre eles?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.