ΦόρουμΚαζίνο1GoodBet Casino - γενική συζήτηση

1GoodBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized134
|
12674 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 2 3
AK1982888
πριν από 1 έτος

This is truly an unpleasant situation and you've made a good step by submitting the complaint. I'd love to prove some reasonable explanation, but it seems that even the casino has not given you any clue that something was actually wrong. Is this correct? 🤔Let the complaint proceed further, I'd say that the team will ask the casino eventually, seems inevitable to me.


πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι, το καζίνο δεν μπορεί να μου πει γιατί ο λογαριασμός μου είναι αποκλεισμένος. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί, δεν είχα διεκδικήσει μπόνους, όλα πήγαν σωστά. Ακόμα περιμένω απάντηση από το 1good.bet.

Αυτόματη μετάφραση:
AK1982888
πριν από 1 έτος

Bonuses are often reasons for blocked accounts and breached terms and conditions. If you didn't claim any bonus, then it really remains a mystery. I hope the casino will be willing to cooperate and we'll manage to find out what happened.

Daniel
πριν από 1 έτος

Dear Casino Guru team and AK1982888,


We will give a brief insight into the details for transparency, however we would like to take this case to the complaint resolution center and discuss more confidential details.


We are aware of the situation with the player, who has been a customer of 1GoodBet since 28.07.2022 and made a single deposite of 10 EUR on 31.07.2022. The player has been informed that his account was suspended as our compliance team is monitoring this specific case. We are investigating the connection of the player to the table tennis association of Germany, since the player was betting in similar patterns in the leagues where we are informed that the player used to participate or participates as a representative/player.


We would like to drag the attention of players, that we are very transparent and reasonable with each case and compliant. We have no intention of not paying out the righteous winnings of any player, and this has been proved by the amount of payouts that the casino has done. There is a reason why we have to monitor the activity of specific players.


We are looking forward to providing more details in the private compliant section.


Best Regards,

1GoodBet Team

πριν από 1 έτος

Γεια σας, παίζω πινγκ πονγκ από χόμπι και όχι επαγγελματικά. Όλοι έχουν ένα χόμπι, ο ένας παίζει ποδόσφαιρο, ο άλλος παίζει τένις και ο άλλος πινγκ πονγκ. Θέλετε να αποκλείσετε οποιονδήποτε παίκτη που στοιχηματίζει σε αθλήματα που παίζει ως χόμπι; Δεν ενημερώθηκα ποτέ ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος, μπορούσα πάντα να στοιχηματίζω κανονικά. Δεν θέλουν να πληρώσουν σωστά κέρδη επειδή είναι ένα απατεώνα καζίνο. Αυτό είναι το πρόβλημά της.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα με παρουσιάζουν ως επαγγελματίας η 1good.bet. Αυτο ειναι ψεμα. Ασχολούμαι με τον αθλητισμό για χόμπι και στοιχηματίζω για διασκέδαση. Έβαλα μόνο στοιχήματα μεταξύ 5 και 15 ευρώ. δεν υπάρχουν άλλα χρήματα Τώρα το καζίνο δεν θα μου πληρώσει τα κέρδη μου. Δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με αυτόν τον πάροχο. Εάν παίζετε ποδόσφαιρο σε αθλητικό σωματείο ως χόμπι και στη συνέχεια στοιχηματίζετε στην Bundesliga, η 1goodbet θα αποκλείσει επίσης τον λογαριασμό σας και θα ισχυριστεί ότι έχετε σύνδεση με το ποδόσφαιρο. Για μένα αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες. Ένα πολύ μικρό καζίνο που μπλοκάρει τον λογαριασμό ενός σωστού πελάτη για ένα γελοίο ποσό 289 ευρώ. Μπορείτε να ελέγξετε το ιστορικό στοιχημάτων μου. Έχω ποντάρει μόνο μικρά ποσά μέχρι το πολύ 15 ευρώ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τι θα γίνει με τον λογαριασμό μου τώρα που έχω 289 ευρώ σε αυτόν. θα πάρω τα χρήματά μου Είστε ευπρόσδεκτοι να διερευνήσετε τη σχέση μου με το πινγκ πονγκ. Θα δείτε ότι παίζω το άθλημα σε ένα ερασιτεχνικό πρωτάθλημα ως χόμπι και στοιχηματίζω μικρά ποσά για διασκέδαση, όπως κάθε κανονικός άνθρωπος στοιχηματίζει μικρά ποσά στο ποδόσφαιρο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Casino Guru team and AK1982888,


We will give a brief insight into the details for transparency, however we would like to take this case to the complaint resolution center and discuss more confidential details.


We are aware of the situation with the player, who has been a customer of 1GoodBet since 28.07.2022 and made a single deposite of 10 EUR on 31.07.2022. The player has been informed that his account was suspended as our compliance team is monitoring this specific case. We are investigating the connection of the player to the table tennis association of Germany, since the player was betting in similar patterns in the leagues where we are informed that the player used to participate or participates as a representative/player.


We would like to drag the attention of players, that we are very transparent and reasonable with each case and compliant. We have no intention of not paying out the righteous winnings of any player, and this has been proved by the amount of payouts that the casino has done. There is a reason why we have to monitor the activity of specific players.


We are looking forward to providing more details in the private compliant section.


Best Regards,

1GoodBet Team

πριν από 1 έτος

Hello, and thank you for this update - I informed the complaint team about this post to help the complaint process a bit.

πριν από 1 έτος

Τι θα γίνει με τον λογαριασμό μου τώρα που έχω 289 ευρώ σε αυτόν. θα πάρω τα χρήματά μου Είστε ευπρόσδεκτοι να διερευνήσετε τη σχέση μου με το πινγκ πονγκ. Θα δείτε ότι παίζω το άθλημα σε ένα ερασιτεχνικό πρωτάθλημα ως χόμπι και στοιχηματίζω μικρά ποσά για διασκέδαση, όπως κάθε κανονικός άνθρωπος στοιχηματίζει μικρά ποσά στο ποδόσφαιρο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello AK1982888,

Try to stay calm. The complaint team is informed about the issue and will do its best to clarify the matter.

As you can see the casino representative responds even here, I would take that as a good sign for the complaints' development.

πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι το πρόβλημα του καζίνο είναι ότι κατέθεσα μόνο 10 ευρώ. Και πήρα μόνο 289 ευρώ με 10 ευρώ. Έχασα όμως και πολλά στοιχήματα. Έπαιξα εκεί συνολικά έξι μήνες, πάντα μικρά ποσά των 5 ευρώ ή το πολύ 15 ευρώ. Το καζίνο προσπαθεί τώρα με άλλα μέσα για να μην μου πληρώσει τα χρήματά μου μπλοκάροντας τον λογαριασμό μου. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε ένα email από αυτούς σχετικά με αυτό το θέμα και η συνομιλία δεν μου απαντά. Θεωρώ λυπηρό το γεγονός ότι ένα μικρό καζίνο υποπτεύεται απάτη ή κάτι παρόμοιο για ένα μικρό ποσό όπως 289 ευρώ. Αν κάποιος καταθέσει μόνο 10 ευρώ τότε παίζει στο καζίνο κυρίως για διασκέδαση. Ελπίζω να πάρω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
AK1982888
πριν από 1 έτος

I understand your feelings. Be assured that Nick will take care of the proper explanation in the complaint.

The casino claims to be transparent, and it makes me confident that we will be provided with evidence declaring the issue. I see that as a good starting point to clear things out.

πριν από 1 έτος

🚨🚨⚠️⚠️ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ DUBE🚨🚨⚠️

1 GOOD BET ΚΑΖΙΝΟ

Διαφημίζουν και δελεάζουν άτομα με 250 δωρεάν περιστροφές μετά την εγγραφή τους. Στη συνέχεια εγγράφεστε και μετά αρχίζει ο τρόμος αυτός ο κωδικός δράσης δεν λειτουργεί καθόλου, το λαμβάνετε αμέσως κατά τη δοκιμή, πριν εγγραφείτε. Μετά πηγαίνετε στη σελίδα και βρίσκετε έναν άλλο κωδικό με 250 δωρεάν περιστροφές που εμφανίζεται δύο φορές για να μην τον παραβλέπουν οι άνθρωποι. Στη συνέχεια, παίρνετε αυτόν τον κωδικό και εγγραφείτε και μετά την εγγραφή, τυχαίνει να μην λειτουργεί ούτε αυτός ο κωδικός. Μετά κουβεντιάζετε με τον κύριο και αυτός ανατρέπει τα γεγονότα σαν να μην πληκτρολογήσατε τον κωδικό κατά την εγγραφή σας και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και θα πάρω νέο κωδικό. Τι ωραίοι που είναι αυτοί οι άνθρωποι αλλά νομίζεις δ

Μέχρι να πληκτρολογήσετε τον κωδικό, τότε θα προωθηθείτε τυχαία σε μια κατάθεση, επειδή ο κωδικός λειτουργεί μόνο εάν κάνετε μια κατάθεση, ώστε να παρασύρουν άτομα με ψεύτικες υποσχέσεις που είναι απίστευτο αν υπάρχουν προβλήματα με τις δωρεάν περιστροφές, τότε δεν θέλω καν για να μάθετε πώς είναι η πληρωμή. Μετά ρώτησα στο chat να μου κλείσουν τον λογαριασμό, μου στέλνουν email με 100 δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση σε άλλο παιχνίδι.

Και τα ψιλά γράμματα λένε ότι οι δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση δεν λειτουργούν.

Μην δίνετε σε αυτό το καζίνο καθόλου σοβαρά, δεν θα του έδινα ούτε ένα αστέρι.

Αυτόματη μετάφραση:
Haik88
πριν από 1 έτος

Hello there.

I just wanted to add a note about this bonus, we seem it is intentionally dangerous to unaware players, hence we added a warning:

"We strongly recommend that you do not claim this bonus unless you are completely certain of how it works and what is required. It is very likely that you will not be able to withdraw real money from the use of this bonus. Initially, you will be given a free spins bonus and the winnings of this must then be wagered 30x after making a deposit. However, only 25% of any money won during the game will be credited to your real money balance. The remaining 75% is added to the bonus balance. This results in a very large wagering requirement, and if your real money balance is depleted, you will have to make further deposits to continue the wagering. Please read the terms and conditions very carefully."

Just mind it doesn't have the same merit as your experience. Are you sure the casino made that on purpose?

Any chance there was some other problem instead?

πριν από 1 έτος

Είχα επίσης πολύ κακές εμπειρίες με αυτό το καζίνο, αλλά χρησιμοποίησα μόνο την ενότητα αθλητικών στοιχημάτων. Παραδόξως, τώρα έχει αφαιρεθεί εντελώς. Υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο, προσπαθήστε να παίξετε κάπου αλλού όπου θα σας φέρονται δίκαια και πάρτε τα χρήματά σας χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να συνεχίσω να παίζω με τα κέρδη μου με δωρεάν περιστροφές πρώτη κατάθεση 50 € ????

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είχα επίσης πολύ κακές εμπειρίες με αυτό το καζίνο, αλλά χρησιμοποίησα μόνο την ενότητα αθλητικών στοιχημάτων. Παραδόξως, τώρα έχει αφαιρεθεί εντελώς. Υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο, προσπαθήστε να παίξετε κάπου αλλού όπου θα σας φέρονται δίκαια και πάρτε τα χρήματά σας χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, I'd love to say something comforting, yet have nothing on my mind now. Sometimes, it's better to move on...

πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να συνεχίσω να παίζω με τα κέρδη μου με δωρεάν περιστροφές πρώτη κατάθεση 50 € ????

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey.

I believe you should ask a chat or support. Since we do not have access to your gaming history no way we can provide a certain explanation just like that.

Share what you learn, please.



πριν από 1 έτος

more than a month ago, after completing the bonus rollover where my bonus balance was incorrectly converted to real balance, I had 480 euros, with a deposit of 200 euros, and it was converted to 150 euros! Since then I've been trying to get my money back, I always get in touch through the chat and they tell me that it's still being analyzed.

Tulio
πριν από 1 έτος

It's been analyzed for over a month? Very unpleasant, still I guess no one can speed up the process outside the casino.🤔

Submitting a complaint is a possibility, even though it may possibly also delay the whole process since we would like to receive a further explanation from the casino. So, on the contrary, I'm keen to think you should wait a bit.

Has the casino given you any deadline?

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα