Τότε αφήνω την απόφαση σε εσάς.
Εάν προτιμάτε να υποβάλετε μια καταγγελία, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο .
Then I leave the decision up to you.
If you prefer to submit a complaint, use this link, please.
Η ζωντανή υποστήριξη δεν λειτουργεί! Εκτός από ένα «μόλις υπάρξει χρόνος θα το φροντίσουμε» ή κάτι τέτοιο, δεν υπήρξε απάντηση μέχρι στιγμής!;
Μετά μου έκλεψαν χρήματα στην κυριολεξία ζωντανά μπροστά στα μάτια μου!
Έπαιζα σε ένα PRAGMATIC SLOT, στοίχημα στο 0,80 ....
Μετά από περίπου 77 € που είχε απομείνει πίστωση...πήδηξε κάτω στα 8 € περίπου... Ήμουν απρόσεκτος, μετά το παρατήρησα κάποια στιγμή, με 5,20 € πίστωση σταμάτησα το SLOT!!
Κοίταξα τη λίστα του ιστορικού του παιχνιδιού και έκανα ένα SCREENSHOT, ο καθένας μπορεί να δει με τα μάτια του ότι ξαφνικά λίγο κάτω από τα 70 € εξαφανίζονται στον αέρα!; Τι μπορεί να κάνει κανείς σε μια τέτοια κατάσταση;
The live support doesn't work! Except for one "as soon as there is time, we will take care of it" or something like that, there was no answer so far!?
Then money was literally stolen from me live in front of my eyes!
I was playing in a PRAGMATIC SLOT, bet on 0.80 ....
Then from about 77 € remaining credit...he jumped down to about 8 € range... I was inattentive, I then noticed it at some point, with 5.20 € credit I stopped the SLOT!!
I looked at the game history list and made a SCREENSHOT, everyone can see with their own eyes that suddenly just under €70 vanish into thin air!? What can one do in such a situation?
Der live Support funktioniert nicht! Ausser mal einer "sobald einer Zeit hat wird man sich drum kümmern" oder so ähnlich, kam keine Antwort bis her!?
Dann ist mir ebend live vor meinen Augen Wort wörtlich Geld geklaut worden!
Ich war in einer PRAGMATIC SLOT am Spielen,Einsatz auf 0,80 ....
Dann ab ca. 77€ rest Guthaben...sprang er runter auf ca. 8€ Bereich... Ich war Unaufmerksam,ich habe es dann irgendwann bemerkt, bei 5,20€ Guthaben habe ich die SLOT gestoppt!!
Habe mir dem Spielverlaufs Liste angeschaut und SCREENSHOT gemacht, dort kann jeder mit eigenen Augen sehen, das auf einmal knapp 70€ sich in Luft auflösen!? Was kann man in solch einer Situation tun?
πριν λίγο εξαφανίστηκε μέρος του υπολοίπου μου και στην άλλη μου κατάθεση έγινε το ίδιο, επικοινώνησα με το καζίνο που μου είπε να περιμένω ένα μήνα, γιατί ήταν υπό συντήρηση, πέρασε ένας μήνας, το καζίνο δεν λειτουργεί πλέον, επικοινώνησα curacao μέσω email, όπου μου είπαν ότι δεν γίνεται να το επεξεργαστώ γιατί δεν ρυθμίζεται πλέον από αυτούς, άρα αυτό είναι; έχασα τα 942 ευρώ μου;
a while ago, part of my balance disappeared, and in my other deposit the same thing happened, I contacted the casino who said to wait a month, because it was under maintenance, a month passed, the casino is no longer working, I contacted curacao via email, where I was told that it is not possible to process it because it is no longer regulated by them, so that's it? did I lose my 942EUR?
Αυτό μου ακούγεται σαν απάτη! 🙁
Στα μάτια μου ακούγεται πολύ ύποπτο να προτείνω μήνα για τη συντήρηση, μακάρι να είχες έρθει νωρίτερα...
Σε αυτό το σημείο, το καζίνο δεν υπάρχει πλέον, κάτι που με κάνει να ανησυχώ σημαντικά.
Το μόνο που δεν έχετε δοκιμάσει μέχρι στιγμής είναι η υποβολή καταγγελίας. Δεν τολμώ όμως να κάνω εικασίες για το αποτέλεσμα. Μόλις κλείσει το καζίνο, η διαχείριση δεν υπάρχει πλέον. Λυπάμαι, δεν φαίνεται καλά.
https://casino.guru/complaints/create
That sounds like fraud to me! 🙁
In my eyes, suggesting a month for the maintenance sounds very suspicious, I wish you had come sooner...
At this point, the casino no longer exists, which makes me worried significantly.
The only thing you have not tried so far is submitting a complaint. I do not dare to speculate about the result, however. Once the casino is closed, the management no longer exists. I'm sorry, it does not look good.
https://casino.guru/complaints/create
Δεν μπορώ να το βρω στη λίστα για το παράπονο, αλλά ο ιστότοπος μερικές φορές λειτουργεί, και έχει αυτόν τον σύνδεσμο: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb55c967e should be να δοκιμάσω κάτι με αυτόν τον τρόπο;
I can't find it on the list for the complaint, but the site sometimes works, and it has this link: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, shouldn't I try something that way?
Σας πρόσφερα ένα δωρεάν παράπονο μέσω του Κέντρου Επίλυσης Γκουρού του Καζίνο.
Οχυρό που σου έστειλα τον πράσινο σύνδεσμο. Αυτό που φαίνεται να αναζητάτε είναι μια καταγγελία που υποβάλλεται στην αρχή αδειοδότησης, αλλά ο σύνδεσμός σας οδηγεί μόνο σε έναν επικυρωτή - μια δυνατότητα που δείχνει εάν η άδεια του καζίνο εξακολουθεί να ισχύει.
Εάν μου επιτρέπεται, ξεχάστε την εξουσιοδότηση και κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο:
https://casino.guru/complaints/create
Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λάβετε την υποστήριξη. Δοκιμάστε το, παρακαλώ.
I was offering you a free complaint through Casino Guru Resolution Center.
Fort that I sent you the green link. What you seem to be looking for is a complaint submitted to the licensing authority, but your link only leads to a validator - a feature that shows if the casino's license is still valid.
If I may, forget about the authority and click or tap this link:
https://casino.guru/complaints/create
It's the easiest way to get the support. Try that, please.
Μου απομένουν 883 $ στον λογαριασμό μου με αυτούς τους απατεώνες. Δεν απαντούν στα γράμματα. Απλώς εξαφανίστηκαν μαζί με τα χρήματά μου!
I have $883 left in my account with these scammers. They do not respond to letters. They simply disappeared along with my funds!
У мене залишилось 883$ на рахунку у цих шахраїв. На листи вони не відповідають. Вони просто зникли разом з моїми коштами!
Γεια, νομίζω ότι δεν είστε ο μόνος που αντιμετωπίζετε προβλήματα στο καζίνο. Ωστόσο, παρατήρησα ότι το καζίνο έχει κλείσει εδώ και αρκετό καιρό, οπότε πιθανότατα θα είναι πιο δύσκολο να λάβετε απάντηση από αυτούς σε αυτήν την περίπτωση και φοβάμαι ότι θα είναι εξίσου δύσκολο να επιλύσετε το πρόβλημά σας.
Τέλος πάντων, το μόνο που μπορώ να προτείνω σε αυτή την κατάσταση είναι να κάνω καταγγελία, αν και δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία.
Πιστεύετε ότι μπορείτε τουλάχιστον να προσπαθήσετε, παρόλο που μπορεί να μην έχει αίσιο τέλος;
Hi, I think you're not the only one having problems in the casino. However, I noticed that the casino has been closed for some time, so it will probably be harder to get a response from them in this case, and I'm afraid it will be just as hard to resolve your issue.
Anyway, the only thing I can suggest in this situation is to file a complaint, although I don't think it will be very successful.
Do you think you can at least try, even though it may not have a happy ending ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.