Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1GoodBet Casino - γενική συζήτηση

1GoodBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Anonymized134
|
13.589 προβολές 48 απαντήσεις |
|
12 3
Radka
πριν από 1 έτος

did not give a deadline

Tulio
πριν από 1 έτος

Then I leave the decision up to you.

If you prefer to submit a complaint, use this link, please.

πριν από 1 έτος

Η ζωντανή υποστήριξη δεν λειτουργεί! Εκτός από ένα «μόλις υπάρξει χρόνος θα το φροντίσουμε» ή κάτι τέτοιο, δεν υπήρξε απάντηση μέχρι στιγμής!;


Μετά μου έκλεψαν χρήματα στην κυριολεξία ζωντανά μπροστά στα μάτια μου!

Έπαιζα σε ένα PRAGMATIC SLOT, στοίχημα στο 0,80 ....

Μετά από περίπου 77 € που είχε απομείνει πίστωση...πήδηξε κάτω στα 8 € περίπου... Ήμουν απρόσεκτος, μετά το παρατήρησα κάποια στιγμή, με 5,20 € πίστωση σταμάτησα το SLOT!!

Κοίταξα τη λίστα του ιστορικού του παιχνιδιού και έκανα ένα SCREENSHOT, ο καθένας μπορεί να δει με τα μάτια του ότι ξαφνικά λίγο κάτω από τα 70 € εξαφανίζονται στον αέρα!; Τι μπορεί να κάνει κανείς σε μια τέτοια κατάσταση; file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

a while ago, part of my balance disappeared, and in my other deposit the same thing happened, I contacted the casino who said to wait a month, because it was under maintenance, a month passed, the casino is no longer working, I contacted curacao via email, where I was told that it is not possible to process it because it is no longer regulated by them, so that's it? did I lose my 942EUR?

Tulio
πριν από 1 έτος

That sounds like fraud to me! 🙁

In my eyes, suggesting a month for the maintenance sounds very suspicious, I wish you had come sooner...

At this point, the casino no longer exists, which makes me worried significantly.

The only thing you have not tried so far is submitting a complaint. I do not dare to speculate about the result, however. Once the casino is closed, the management no longer exists. I'm sorry, it does not look good.

https://casino.guru/complaints/create




πριν από 1 έτος

I can't find it on the list for the complaint, but the site sometimes works, and it has this link: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, shouldn't I try something that way?

Tulio
πριν από 1 έτος

I was offering you a free complaint through Casino Guru Resolution Center.

Fort that I sent you the green link. What you seem to be looking for is a complaint submitted to the licensing authority, but your link only leads to a validator - a feature that shows if the casino's license is still valid.

If I may, forget about the authority and click or tap this link:

https://casino.guru/complaints/create

It's the easiest way to get the support. Try that, please.


πριν από 1 έτος

Μου απομένουν 883 $ στον λογαριασμό μου με αυτούς τους απατεώνες. Δεν απαντούν στα γράμματα. Απλώς εξαφανίστηκαν μαζί με τα χρήματά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
xray200
πριν από 1 έτος

Hi, I think you're not the only one having problems in the casino. However, I noticed that the casino has been closed for some time, so it will probably be harder to get a response from them in this case, and I'm afraid it will be just as hard to resolve your issue. 

Anyway, the only thing I can suggest in this situation is to file a complaint, although I don't think it will be very successful. 

Do you think you can at least try, even though it may not have a happy ending ? 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα