Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτησηAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team (σελίδα 4)

πριν από 4 έτη από Daniel
|
105.676 προβολές 179 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...9
Daniel
πριν από 3 έτη

It's interesting how we feel a need adjusting our surroundings to our general liking 😀 - names included. Veronica is a nice name, though.

Radka
πριν από 3 έτη

I was about to ask you that. I remember last year in April or May. In a ' Covid around the world' news special they interviewed a young couple in India because She gave birth to twins the night before. " And do they have names yet?"

Yes, Covid and Corona.


Well done, Those kids will just love going to school every day. If you plan moving to Germany and get 2 more kids I recommend Adolf and Eva for names.

πριν από 3 έτη

Γειά σου! Πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, του έστειλα κάποιες πληροφορίες την περασμένη εβδομάδα και ακόμα δεν απαντά, ήθελα να μάθω για αυτόν... Συγγνώμη που το γράφω εδώ αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να το εντοπίσω, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία 😉😊

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 3 έτη

Hello, I'm sorry for the delay, I just wanted to write back something funny on that matter... Well when the situation is growing up again, it's somehow not funny AGAIN 😀. Good point with the names, you made me laught 🙂

paulish
πριν από 3 έτη

Hello paulish. No problem, I will forward your message to Jozef 🙂 Do you know that there are several Jozef in Casino Guru team? Any clue for me, who is the one you seek, please? 😀

Radka
πριν από 3 έτη

Γειά σου! Είναι ο joe or jozef zimmerman (το email του είναι jozef@casino.guru) Ελπίζω να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του αφού δεν απαντά στα email που του γράφω και πρέπει να μάθω αν έλαβε τις πληροφορίες που του έστειλα ... Ευχαριστώ πολύ !!! 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 3 έτη

Hello, thank you, just wanted to be sure 🙂 I asked him to answer you. Let me know if you need anything else.

πριν από 3 έτη

Πού βασίζεται η ομάδα σας;

Αυτόματη μετάφραση:
zorans71
πριν από 3 έτη

Hi, the major part of team is based in Bratislava and Banska Bystrica (Slovakia). Bratislava office consists mainly from developers, affiliate team, designers, PR, Finance department etc., while Banska Bystrica team is focused on player complaints and casino reviews + regular updates.

Anyway, we have a few members in Czech Republic and then many external copywriters, translators and casino testers who are based everywhere around the world.

πριν από 2 έτη

It's been quite a while since you asked us something, so a little encouragement may be in order 🙂.

Go ahead, ask us anything, just skip the science, please:

"top ten questions science still can't answer"

😁💪


πριν από 2 έτη

As I had to cancel my trip to Ukraine earlier this year (for obvious reasons) I still plan to go around in central Europe at some point, the classic ToDo for this is :

  • Czech Republic/Prague
  • Hungary/Budapest.

But is a stop in the middle to Bratislava or elsewhere in Slovakia worth the trip 😀 ?

Thebaum
πριν από 2 έτη

Hello,

I would like to answer, sadly I'm from the Czech Republic myself and visit Slovakia only very sporadically. 😀

Not much of a traveler myself. 🤔

πριν από 2 έτη

Can you please tell me why your site gives Mr. Bet such a perfect reputation? When you read the reviews the majority of them are negative and yet they have 9.6 out of ten. Is the casino compensating Casino Guru for positive reviews or what? I was scammed by Mr. BET and many other people were as well. Please stop giving them such a positive reputation it is not accurate.


Kyle

Mogolor
πριν από 2 έτη

Hello Kyle,

feel free to visit the casino's reputation tab and read it all - it all stated there:

https://casino.guru/Mr-Bet-Casino-review#tab=js-tab-reputation

To get more familiar with our approach, check our review and rating process:

https://casino.guru/our-casino-reviews

I just want to add that user reviews are separated from the reputation score, because we may all have different tastes and experiences, we, however, keep an eye on complaints, because of those consists of direct and proven information.

πριν από 2 έτη

I need to get in touch with someone from the team. Thanks!

mrTretton37
πριν από 2 έτη

Hello,

what do you need, please? There are several teams behind the Casino Guru website hence need further information. 🙂

Radka
πριν από 2 έτη

Need Jozef from testing to reply to my email. You can tell him it is a casino tester from Sweden that just recently got the kb-test task.


wanna know if everything is the way it should!

mrTretton37
πριν από 2 έτη

Hello,

I understand - I've already followed the information to him.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Είμαι δοκιμαστής καζίνο από την Ισπανία. Έστειλα δύο εργασίες που έγιναν στο jozef (jozef@casino.guru) στις 17 Αυγούστου και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει ούτε μου έχει στείλει την πληρωμή. Ούτε στα email μου απαντά.

Έχω στείλει ένα email στη διεύθυνση info@casino.guru και δεν έχω λάβει επίσης απάντηση

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Mlansky
πριν από 2 έτη

Hello,

I'll update Jozef tomorrow. Sadly I can't do more at the moment.

1...3 4 5...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα