Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτησηAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team

πριν από 4 έτη από Daniel
|
104.793 προβολές 179 απαντήσεις |
|
1 2...9
πριν από 4 έτη

Hey! Do you have any questions about our forum, the website or the Casino Guru company? Don't hesitate to ask. One of us is going to reply asap!

Daniel
πριν από 4 έτη

How is the Guru team holding up at this time? Is everything as normal? All personnel still at work?

inferno2110
πριν από 4 έτη

The company applies a general "home office policy" since 13th March so our offices are empty. The health of our employees and consultants is our no. 1 priority so since most of the people within the company have experience with working from home and all of us have laptops, it's not as complicated. Few people had issues getting back home from vacation, but they're already back safe and sound.

Actually Matej mentioned on yesterday's meeting that the work productivity in his team increased so the home office policy probably isn't a bad idea :-)

Daniel
πριν από 4 έτη

Ok just checking as I havent heard from my contact there in testing for a week now

inferno2110
πριν από 4 έτη

Επίσης, δεν έκανα επιστροφή από τις δοκιμές μου πριν από μία εβδομάδα.

Μπορεί να είναι με το κλείσιμο του μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
inferno2110
πριν από 4 έτη

I see...I already contacted Joe. He worked on some reports (as lauarual mentioned), but according to what I was told, he'll get back to you asap. No worries :-)

πριν από 4 έτη

The company applies a general "home office policy" since 13th March so our offices are empty. The health of our employees and consultants is our no. 1 priority so since most of the people within the company have experience with working from home and all of us have laptops, it's not as complicated. Few people had issues getting back home from vacation, but they're already back safe and sound.

Actually Matej mentioned on yesterday's meeting that the work productivity in his team increased so the home office policy probably isn't a bad idea :-)

πριν από 4 έτη

Είναι η ομάδα του Guru του Καζίνο να εργάζεται ή να κάνει διακοπές;

Δεν έχω επιστροφή από τις δοκιμές μου πριν από μία εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 4 έτη

It depends on the Team. Data and Complaint team needs to answer to people every day. So I guess at least a few people will be working. (I will be one of them) You probably need to ask Joe (Jozef) about his plans.

πριν από 4 έτη

It depends on the Team. Data and Complaint team needs to answer to people every day. So I guess at least a few people will be working. (I will be one of them) You probably need to ask Joe (Jozef) about his plans.

πριν από 4 έτη

Από αυτόν περιμένω απλώς μια απάντηση ..

Ευχαριστω ΤΕΛΟΣ παντων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

I ping him and got a short message that he already answered you today.

πριν από 4 έτη

Γεια σας, αν ήθελα επίσης να μάθω πώς είναι οι εργαζόμενοι γκουρού καζίνο, αν έλαβαν τα μέτρα για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας όλων των μελών, προφανώς είναι όλα καλά στο σπίτι ... Περίμενα επίσης αρκετές εβδομάδες για μια απάντηση από τον Joe, αλλά διατηρούμε επαφή και με την καλοσύνη σας όπως πάντα, και η καθυστέρηση είναι κατανοητή, καθώς ο κόσμος λειτουργεί διαφορετικά από το κανονικό, το μόνο που ελπίζω είναι να συνεχίσουμε τις δοκιμές και τις δοκιμές μας. Χαιρετισμούς σε όλους από τη Χιλή.

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 4 έτη

Hi, we still work from our homes, so there's no change regarding it. We're going to have an online meeting tomorrow, Joe should be present as well so I'm going to ask him. As far as I know, we still plan to do more tests in the future so you don't need to be worried about it.

Daniel
πριν από 4 έτη

Hi I have not heard from my contact for over 2 weeks now. I sent him a couple of stories that I wanted his opinion on before I posted them. Shall I post or wait?

Whitelighter
πριν από 4 έτη

Hi, who's your contact. Jozef as well?

Daniel
πριν από 4 έτη

yes

πριν από 4 έτη

How respond so quickly to all the questions they ask here? 

ed0XANd
πριν από 4 έτη

What do you mean? I check what's new on the forum couple times a day so it's not too difficult :)

πριν από 4 έτη

Είναι καθυστερημένα;

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την επαφή σχετικά με τις δοκιμές, αλλά δεν είχα επιστροφή για σχεδόν μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 4 έτη

Γεια νέα χρειάζομαι μια κατάθεση μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Nansi155
πριν από 4 έτη

Hi. How can we help you with it?

1 2...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα