Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτησηAsk the Casino Guru team

Ask the Casino Guru team

 από Daniel
|
114.464 προβολές 179 απαντήσεις |
|
1 2...9

Hey! Do you have any questions about our forum, the website or the Casino Guru company? Don't hesitate to ask. One of us is going to reply asap!

Daniel

How is the Guru team holding up at this time? Is everything as normal? All personnel still at work?

inferno2110

The company applies a general "home office policy" since 13th March so our offices are empty. The health of our employees and consultants is our no. 1 priority so since most of the people within the company have experience with working from home and all of us have laptops, it's not as complicated. Few people had issues getting back home from vacation, but they're already back safe and sound.

Actually Matej mentioned on yesterday's meeting that the work productivity in his team increased so the home office policy probably isn't a bad idea :-)

Daniel

Ok just checking as I havent heard from my contact there in testing for a week now

inferno2110

Επίσης, δεν έκανα επιστροφή από τις δοκιμές μου πριν από μία εβδομάδα.

Μπορεί να είναι με το κλείσιμο του μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
inferno2110

I see...I already contacted Joe. He worked on some reports (as lauarual mentioned), but according to what I was told, he'll get back to you asap. No worries :-)

The company applies a general "home office policy" since 13th March so our offices are empty. The health of our employees and consultants is our no. 1 priority so since most of the people within the company have experience with working from home and all of us have laptops, it's not as complicated. Few people had issues getting back home from vacation, but they're already back safe and sound.

Actually Matej mentioned on yesterday's meeting that the work productivity in his team increased so the home office policy probably isn't a bad idea :-)

Είναι η ομάδα του Guru του Καζίνο να εργάζεται ή να κάνει διακοπές;

Δεν έχω επιστροφή από τις δοκιμές μου πριν από μία εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual

It depends on the Team. Data and Complaint team needs to answer to people every day. So I guess at least a few people will be working. (I will be one of them) You probably need to ask Joe (Jozef) about his plans.

It depends on the Team. Data and Complaint team needs to answer to people every day. So I guess at least a few people will be working. (I will be one of them) You probably need to ask Joe (Jozef) about his plans.

Από αυτόν περιμένω απλώς μια απάντηση ..

Ευχαριστω ΤΕΛΟΣ παντων.

Αυτόματη μετάφραση:

I ping him and got a short message that he already answered you today.

Γεια σας, αν ήθελα επίσης να μάθω πώς είναι οι εργαζόμενοι γκουρού καζίνο, αν έλαβαν τα μέτρα για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας όλων των μελών, προφανώς είναι όλα καλά στο σπίτι ... Περίμενα επίσης αρκετές εβδομάδες για μια απάντηση από τον Joe, αλλά διατηρούμε επαφή και με την καλοσύνη σας όπως πάντα, και η καθυστέρηση είναι κατανοητή, καθώς ο κόσμος λειτουργεί διαφορετικά από το κανονικό, το μόνο που ελπίζω είναι να συνεχίσουμε τις δοκιμές και τις δοκιμές μας. Χαιρετισμούς σε όλους από τη Χιλή.

Αυτόματη μετάφραση:
paulish

Hi, we still work from our homes, so there's no change regarding it. We're going to have an online meeting tomorrow, Joe should be present as well so I'm going to ask him. As far as I know, we still plan to do more tests in the future so you don't need to be worried about it.

Daniel

Hi I have not heard from my contact for over 2 weeks now. I sent him a couple of stories that I wanted his opinion on before I posted them. Shall I post or wait?

Whitelighter

Hi, who's your contact. Jozef as well?

Daniel

yes

How respond so quickly to all the questions they ask here? 

ed0XANd

What do you mean? I check what's new on the forum couple times a day so it's not too difficult :)

Είναι καθυστερημένα;

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την επαφή σχετικά με τις δοκιμές, αλλά δεν είχα επιστροφή για σχεδόν μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

Γεια νέα χρειάζομαι μια κατάθεση μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Nansi155

Hi. How can we help you with it?

1 2...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα