Είναι μαλακίες..
Αυτό ζητούν! Όταν προσπαθείς να πάρεις τα κέρδη σου...
Γεια σου Πέτρο,
Σας ευχαριστούμε που παίξατε μαζί μας!
Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με το τελευταίο σας αίτημα ανάληψης. Λάβετε υπόψη ότι απέτυχε η κάρτα σας δεν δέχεται αναλήψεις. Για το λόγο αυτό, θα χρειαστεί να το ζητήσετε ξανά μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης.
Για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία επαλήθευσης, χρειαζόμαστε ακόμα τα ακόλουθα έγγραφα:
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ:
Να μας στέλνετε πάντα και τις δύο πλευρές του εγγράφου.
Δεχόμαστε:
• Ταυτότητα
• Διαβατήριο
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχει λήξει και ότι μπορούμε να δούμε το πλήρες κείμενο και τις τέσσερις γωνίες του εγγράφου.
Λάβετε υπόψη ότι χρειαζόμαστε έγχρωμη φωτογραφία, δεν εγκρίνουμε τα σαρωμένα έγγραφα.
Απόδειξη διεύθυνσης: Βεβαιωθείτε ότι το έγγραφο δεν είναι παλαιότερο των 3 μηνών με την ημερομηνία έκδοσης να αναφέρεται σαφώς και να είναι ορατές και οι τέσσερις γωνίες του εγγράφου.
Έγγραφα που εγκρίνουμε:
• Λογαριασμός κοινής ωφέλειας (αέριο, νερό ή σταθερό/ευρυζωνικό)
• Τραπεζικό έγγραφο (ένα αντίγραφο κίνησης ή άλλη επιστολή που σας έχει σταλεί)
• Έγγραφο που εκδόθηκε από την κυβέρνηση
Πιστωτική κάρτα: **6321
Υποβάλετε μια καθαρή φωτογραφία τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω μέρους της πιστωτικής κάρτας με το όνομά σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι ορατά μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία, ακολουθώντας την περικομμένη μορφή: 1234 56XX XXXX 6789 στο μπροστινό μέρος, με την ίδια κάλυψη στο πίσω μέρος. Μην αποκρύπτετε την ημερομηνία λήξης ή τον κωδικό CVC (3 ψηφία). Επιπλέον, η κάρτα πρέπει να φέρει ορατή υπογραφή για λόγους επικύρωσης.
Τραπεζικός λογαριασμός:
Χρειαζόμαστε ένα αρχείο PDF με αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού XXXXXX από την ηλεκτρονική σας τράπεζα. Χρειαζόμαστε και βλέπουμε το πλήρες όνομα, το λογότυπο της τράπεζας, το IBAN και το BIC / SWIFT. Μπορείτε να το βρείτε κάνοντας είσοδο στην ηλεκτρονική του τράπεζα.
Μόλις μας ζητηθεί ξανά, θα επεξεργαστούμε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο για εσάς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Αυτόματη μετάφραση: