Βρήκα ένα ωραίο παιχνίδι και κατέληξα να κερδίσω R21000,00 αλλά δεν μπορώ να βγάλω τα κέρδη μου είναι πάντα μια δικαιολογία. Πρώτα πρέπει να χρησιμοποιήσω τον λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας για ΗΜΧ, μετά τον λογαριασμό επιταγής μου, μετά η ΗΜΧ έχει ένα τεχνικό πρόβλημα και πρέπει να χρησιμοποιήσω ηλεκτρονικά πορτοφόλια, μετά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Bitcoin καθώς δεν το χρησιμοποίησα ποτέ για να κάνω την κατάθεση. Προσπαθώ εδώ και μέρες αλλά έχει απορριφθεί 21 φορές! Μην παίζετε σε αυτή την πλατφόρμα!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Εννοείς ότι κανείς δεν σου ζήτησε ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σου; Αυτό είναι καλό, τουλάχιστον ξέρετε ότι το καζίνο δεν είναι ανέντιμο.
Επίσης, βλέπω ότι γράφεις βοήθεια, χρειάζεσαι κάτι;
You mean no one has ever asked you for your password ? That's good, at least you know the casino isn't dishonest.
Also, I see you're writing help, do you need a hand with anything ?
Βρήκα ένα ωραίο παιχνίδι και κατέληξα να κερδίσω R21000,00 αλλά δεν μπορώ να βγάλω τα κέρδη μου είναι πάντα μια δικαιολογία. Πρώτα πρέπει να χρησιμοποιήσω τον λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας για ΗΜΧ, μετά τον λογαριασμό επιταγής μου, μετά η ΗΜΧ έχει ένα τεχνικό πρόβλημα και πρέπει να χρησιμοποιήσω ηλεκτρονικά πορτοφόλια, μετά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Bitcoin καθώς δεν το χρησιμοποίησα ποτέ για να κάνω την κατάθεση. Προσπαθώ εδώ και μέρες αλλά έχει απορριφθεί 21 φορές! Μην παίζετε σε αυτή την πλατφόρμα!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Γεια σας, θα μπορούσατε να μου πείτε για ποια πλατφόρμα μιλάμε από όπου προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Πιστεύω ότι δεν είναι ωραίο αν η απόσυρσή σας έχει απορριφθεί πολλές φορές και πάντα υπάρχει κάτι διαφορετικό πίσω από αυτό, ακόμα κι αν χρησιμοποιήσατε μια εναλλακτική. Πόσο καιρό προσπαθείτε να αποσυρθείτε; Υπάρχει κάτι που σας έχει προτείνει το καζίνο για να αποτρέψει την εκ νέου απόρριψη της απόσυρσής σας;
Hello, could you tell me what platform are we talking about where you are trying to withdraw money ? I believe it's not nice if your withdrawal has been rejected several times and there is always something different behind it even if you used an alternative. How long have you been trying to withdraw ? Is there anything that the casino has recommended to you to prevent your withdrawal from being rejected again ?
Γεια σας, πολύ καλά, τις προάλλες ένα μέλος της οικογένειας και εγώ καταθέσαμε χρήματα με την πιστωτική του κάρτα στον λογαριασμό μου mystake, περίπου 30 ευρώ, κερδίσαμε 480 ευρώ και όταν ήρθε η ώρα της ανάληψης, μου ζήτησαν να επαληθεύσω την πιστωτική μου κάρτα μιας και δεν το είχα φυσικά, έτσι έστειλα το αντίγραφο κίνησης. με όλες τις καταθέσεις που έγιναν με αυτήν την κάρτα στο καζίνο Μου απάντησαν ότι δεν μπορούσαν να το επαληθεύσουν μέσω σαρωτή (καθώς η τράπεζά μου μου παρείχε το έγγραφο μόνο φυσικά) μου ζήτησαν να στείλω μια κίνηση του λογαριασμού μου στην οποία να δω όλες τις καταθέσεις που έγιναν, το έστειλα στο οποίο δεν έλαβα καμία απάντηση. Τέλος, όταν δεν έλαβα απάντηση, επικοινώνησα με την τράπεζα για να δω αν υπάρχει τρόπος να λάβω το αντίγραφο κίνησης της κάρτας σε PDF και το έστειλα ξανά χωρίς απάντηση.
Hello, very good, the other day a family member and I deposited money with their credit card into my mystake account, about 30 euros, we earned 480 euros and when it was time to withdraw, they asked me to verify my credit card since I didn't have it physically, so I sent the bank statement. with all the deposits made with that card in the casino They responded to me that they could not verify it through a scanner (since my bank only provided me with the document physically) they asked me to send a statement of my account in which To see all the deposits made, I sent it to which I did not receive any response. Finally, when I did not receive a response, I contacted the bank to see if there was any way to get the card statement in PDF and I sent it again without a response.
Hola muy buenas el otro día un familiar y yo ingresamos dinero con su tarjeta de crédito en mi cuenta de mystake unos 30 euros ganamos 480 euros y a la hora de retirar me solicitaron la verificación de mi tarjeta de crédito al no tenerla física mande el extracto bancario con todos los depósitos hechos con esa tarjeta en el casino Me respondieron que no podían verificarlo a través de un escáner (ya que en mi banco solo me aportaban el documento de manera física)me pidieron que sino mandase un extracto de mi cuenta en el que se vieran todos los depósitos realizados lo envié a lo que no recibí respuesta alguna por último al no recibir respuesta me contacté con el banco para ver si había alguna manera de conseguir el extracto de la tarjeta en PDF y lo Volví a mandar sin respuesta
Γειά σου. Μπορώ πρώτα να ρωτήσω σε ποιο καζίνο τα ζήσατε όλα αυτά, παρακαλώ;
Επίσης, ποιο μέλος της οικογένειας εννοείς; Έχετε κάποιο κοινό λογαριασμό με αυτό το άτομο, ίσως; Ρωτάω γιατί συνήθως δεν επιτρέπεται η χρήση άλλης κάρτας εκτός από αυτή που είναι στο όνομά σου. Μπορεί να υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις όταν πρόκειται μόνο για κοινούς λογαριασμούς.
Πότε ακριβώς ξεκίνησε η διαδικασία επαλήθευσης, παρακαλώ;
Hello there. May I first ask at which casino did you experience all this, please?
Also, what family member do you mean? Have you got some joint account with this person, perhaps? I am asking because usually it is not allowed to use another card except the one which is in your name. There might be some exceptions when it comes to joint accounts only.
When exactly did the verification process start, please?
Είναι μαλακίες..
Αυτό ζητούν! Όταν προσπαθείς να πάρεις τα κέρδη σου...
Γεια σου Πέτρο,
Σας ευχαριστούμε που παίξατε μαζί μας!
Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με το τελευταίο σας αίτημα ανάληψης. Λάβετε υπόψη ότι απέτυχε η κάρτα σας δεν δέχεται αναλήψεις. Για το λόγο αυτό, θα χρειαστεί να το ζητήσετε ξανά μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης.
Για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία επαλήθευσης, χρειαζόμαστε ακόμα τα ακόλουθα έγγραφα:
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ:
Να μας στέλνετε πάντα και τις δύο πλευρές του εγγράφου.
Δεχόμαστε:
• Ταυτότητα
• Διαβατήριο
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχει λήξει και ότι μπορούμε να δούμε το πλήρες κείμενο και τις τέσσερις γωνίες του εγγράφου.
Λάβετε υπόψη ότι χρειαζόμαστε έγχρωμη φωτογραφία, δεν εγκρίνουμε τα σαρωμένα έγγραφα.
Απόδειξη διεύθυνσης: Βεβαιωθείτε ότι το έγγραφο δεν είναι παλαιότερο των 3 μηνών με την ημερομηνία έκδοσης να αναφέρεται σαφώς και να είναι ορατές και οι τέσσερις γωνίες του εγγράφου.
Έγγραφα που εγκρίνουμε:
• Λογαριασμός κοινής ωφέλειας (αέριο, νερό ή σταθερό/ευρυζωνικό)
• Τραπεζικό έγγραφο (ένα αντίγραφο κίνησης ή άλλη επιστολή που σας έχει σταλεί)
• Έγγραφο που εκδόθηκε από την κυβέρνηση
Πιστωτική κάρτα: **6321
Υποβάλετε μια καθαρή φωτογραφία τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω μέρους της πιστωτικής κάρτας με το όνομά σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι ορατά μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία, ακολουθώντας την περικομμένη μορφή: 1234 56XX XXXX 6789 στο μπροστινό μέρος, με την ίδια κάλυψη στο πίσω μέρος. Μην αποκρύπτετε την ημερομηνία λήξης ή τον κωδικό CVC (3 ψηφία). Επιπλέον, η κάρτα πρέπει να φέρει ορατή υπογραφή για λόγους επικύρωσης.
Τραπεζικός λογαριασμός:
Χρειαζόμαστε ένα αρχείο PDF με αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού XXXXXX από την ηλεκτρονική σας τράπεζα. Χρειαζόμαστε και βλέπουμε το πλήρες όνομα, το λογότυπο της τράπεζας, το IBAN και το BIC / SWIFT. Μπορείτε να το βρείτε κάνοντας είσοδο στην ηλεκτρονική του τράπεζα.
Μόλις μας ζητηθεί ξανά, θα επεξεργαστούμε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο για εσάς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Γεια, για ποιο καζίνο μιλάμε εδώ; Έχω διαβάσει ολόκληρη την ανάρτηση, αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι τα κανονικά έγγραφα που παρέχει ένας παίκτης στο καζίνο για να επαληθεύσει τον εαυτό του. Ποιό είναι το λάθος σ'αυτό ; 🤔
Hi, what casino are we talking about here ? I have read the whole post but I have a feeling that it is the normal documents that a player provides to the casino to verify themselves. What's wrong with that ? 🤔
Neonvegas.com
Πλήρωσα με κάρτα και λένε στην ιστοσελίδα τους ότι θα μεταφέρουν τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου.. τώρα θέλουν να τους στείλω τόσες πληροφορίες για τον εαυτό μου και την πιστωτική μου κάρτα.. δεν θα κάνω!
Θα επικοινωνήσω με την αστυνομία
Neonvegas.com
I paid with card and they say on their website that they will transfer the money back to my account.. now they want me to send them so much information about my self and my credit card.. i will not!
I am going to contact the police
Λοιπόν, νομίζω ότι είναι μια επαλήθευση που θα κάνατε σε σχεδόν οποιοδήποτε καζίνο αν θέλατε να κάνετε ανάληψη χρημάτων, οπότε δεν μου φαίνεται κάτι περίεργο όπως ήδη ανέφερα. Επαληθεύετε πάντα τον εαυτό σας και τον τρόπο πληρωμής, επομένως ποιο είναι το πρόβλημα; Παίζετε σε ένα διαδικτυακό καζίνο για πρώτη φορά;
Μόνο όταν περάσετε με επιτυχία αυτή τη διαδικασία θα σας επιτραπεί να κάνετε ανάληψη, επομένως προφανώς γι' αυτό θα πρέπει να λάβετε ξανά τα χρήματα στον λογαριασμό παίκτη σας. 🤔
Well, I think it's a verification that you would do in almost any casino if you wanted to withdraw money, so it doesn't seem to me as something strange as I already mentioned. You always verify yourself and the payment method so what do you see as the problem ? Are you playing in an online casino for the first time ?
Only when you go through this process successfully you will be allowed to withdraw, so obviously that's why you should get the money back to your player account again. 🤔
Όχι δεν είναι η πρώτη φορά!
Και δηλώνουν ξεκάθαρα ότι θα βάλουν τα χρήματα πίσω στην κάρτα Master μου !!!!
1-5 τραπεζικές ημέρες
Σκέφτεσαι πολύ
No it's not the first time!
And they clearly state that they will pit the money back on my Master card !!!!
1-5 bank days
You think to much
Όχι δεν είναι η πρώτη φορά!
Και δηλώνουν ξεκάθαρα ότι θα βάλουν τα χρήματα πίσω στην κάρτα Master μου !!!!
1-5 τραπεζικές ημέρες
Σκέφτεσαι πολύ
No it's not the first time!
And they clearly state that they will pit the money back on my Master card !!!!
1-5 bank days
You think to much
Δεν νομίζω ότι το σκέφτομαι πολύ. Απλώς ήθελα να μάθω πού βλέπεις το πρόβλημα, γιατί δεν το είδα σε αυτά που έγραψες.
Το ότι το καζίνο δεν θέλει να σας δώσει χρήματα θα ήταν σίγουρα ένα, αλλά δεν είναι αν δεν έχετε κάνει την επαλήθευση. Αυτό είναι ένα συνηθισμένο πράγμα που συμβαίνει.
Εάν το περάσετε με επιτυχία όπως είπα, τότε θα μπορείτε να αποσύρετε.
I don't think I think too much. I just wanted to know where you see the problem, because I didn't see it in what you wrote.
That the casino doesn't want to give you money would certainly be one, but it's not if you haven't done the verification. That's a common thing that happens.
If you pass it successfully like I said, then you should be able to withdraw.
Γεια, έχετε πρόβλημα με την απόσυρση του καζίνο, κατάλαβα σωστά; Που σου συμβαίνει; Ποιος είναι ο λόγος που δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, μπορείτε να μου πείτε περισσότερα παρακαλώ;
Hi, you have a casino withdrawal issue, did I get that right ? Where is it happening to you ? What is the reason you can't withdraw, could you tell me more please ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.