Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτησηUser casino reviews

User casino reviews (σελίδα 25)

 από Daniel
|
305.617 προβολές 547 απαντήσεις |
|
1...24 25 26...28

Είναι καλό και βρίσκεις αυτό που σου αρέσει και σου ταιριάζει καλύτερα. Κάτω από τις δυνατότητες του καθενός, καλό θα ήταν να μας δοθεί η ευκαιρία να προωθήσουμε και εμείς...

Αυτόματη μετάφραση:
cesarbueno549

What did you come across and what specifically would you like to promote? Advertisement is prohibited on the forum, so I would direct your attention to that, or inserting prohibited links and the like.

But you can tell me a little more if you're interested so I know what you're talking about.

Ατανίνη

Αυτόματη μετάφραση:
stiliankaragozov061

Would you care to explain the meaning of this, please?

Γεια σας👋Πείτε μου γιατί απορρίφθηκε η κριτική μου; 🤔Έγραψα κάτι λάθος;

Αυτόματη μετάφραση:

Αγαπητέ Romi, πες μου γιατί απορρίπτεις τις κριτικές μου; Πώς να καταλάβετε πάρα πολλές ομοιότητες;; Αυτή είναι η κριτική μου και η προσωπική μου άποψη. Παρακαλώ εγκρίνετε τις κριτικές μου. Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σου! Πες μου, γιατί απέρριψες την κριτική μου για το καζίνο; Ο λόγος είναι η ομοιότητα με άλλες κριτικές... Παίζω σε αυτά τα καζίνο και γράφω την προσωπική μου άποψη. Παρακαλώ εγκρίνετε τις κριτικές μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Elen01bar

Hello there. Thank you for your interest.

Our internal system has detected some similarities in your reviews. Please know that only one user review is allowed per user. This is the reason your reviews were not approved.

Does it give you any sense, please?

Let us know, and if you have any other questions, we're here for you.

Romi

Τι εννοείς; Έχω μόνο μια κριτική, πώς καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν πολλά;;; Αν μιλάτε για ομοιότητες των διευθύνσεων IP, τότε χρησιμοποιώ VPN, ίσως αυτό είναι το πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Elen01bar

That would explain a lot; that is right.

In order to approve your user reviews retroactively, please provide screenshots showing your identification and casino account activity:

1) visible user name or email

2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities

Send it please to community@casino.guru.

We appreciate your cooperation.


Daniel

 🙌 This feature is great, and I’m excited to finally start using it. Can’t wait to leave my reviews and see what others think too!

William888

We look forward to your contribution.

If there is something you feel unfamiliar with, we're here for you.

Romi

Thanks! I’m looking forward to getting more involved. If I have any questions, I’ll definitely reach out!

Lambertovaviktorie@gmail.com

lambertovaviktorie

May I ask if there is any reason for sharing your email address on our forum?

It is good to be careful where you share your information, you know.


my promo code

3η θέση

Αυτόματη μετάφραση:

my promo code

What promo code are you talking about please? I would ask you not to accidentally post any advertisements. 🙂

3η θέση

Αυτόματη μετάφραση:

Hey, did you win a tournament or something? 😀

Ήταν υπέροχο, αλλά αν μπορούσες να τους δώσεις χρήματα σε πραγματικά χρήματα, θα ήταν ακόμα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
1...24 25 26...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα