User casino reviews (σελίδα 25)

πριν από 3 έτη από Daniel
|
272212 προβολές 491 απαντήσεις |
|
1...24 25
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι καλό και βρίσκεις αυτό που σου αρέσει και σου ταιριάζει καλύτερα. Κάτω από τις δυνατότητες του καθενός, καλό θα ήταν να μας δοθεί η ευκαιρία να προωθήσουμε και εμείς...

Αυτόματη μετάφραση:
cesarbueno549
πριν από 1 εβδομάδα

What did you come across and what specifically would you like to promote? Advertisement is prohibited on the forum, so I would direct your attention to that, or inserting prohibited links and the like.

But you can tell me a little more if you're interested so I know what you're talking about.

πριν από 5 ημέρες

Ατανίνη

Αυτόματη μετάφραση:
stiliankaragozov061
πριν από 3 ημέρες

Would you care to explain the meaning of this, please?

πριν από 2 ημέρες

Γεια σας👋Πείτε μου γιατί απορρίφθηκε η κριτική μου; 🤔Έγραψα κάτι λάθος;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Αγαπητέ Romi, πες μου γιατί απορρίπτεις τις κριτικές μου; Πώς να καταλάβετε πάρα πολλές ομοιότητες;; Αυτή είναι η κριτική μου και η προσωπική μου άποψη. Παρακαλώ εγκρίνετε τις κριτικές μου. Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Γειά σου! Πες μου, γιατί απέρριψες την κριτική μου για το καζίνο; Ο λόγος είναι η ομοιότητα με άλλες κριτικές... Παίζω σε αυτά τα καζίνο και γράφω την προσωπική μου άποψη. Παρακαλώ εγκρίνετε τις κριτικές μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Elen01bar
πριν από 2 ημέρες

Hello there. Thank you for your interest.

Our internal system has detected some similarities in your reviews. Please know that only one user review is allowed per user. This is the reason your reviews were not approved.

Does it give you any sense, please?

Let us know, and if you have any other questions, we're here for you.

Romi
πριν από 2 ημέρες

Τι εννοείς; Έχω μόνο μια κριτική, πώς καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν πολλά;;; Αν μιλάτε για ομοιότητες των διευθύνσεων IP, τότε χρησιμοποιώ VPN, ίσως αυτό είναι το πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
Elen01bar
χθες

That would explain a lot; that is right.

In order to approve your user reviews retroactively, please provide screenshots showing your identification and casino account activity:

1) visible user name or email

2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities

Send it please to community@casino.guru.

We appreciate your cooperation.


Daniel
χθες

 🙌 This feature is great, and I’m excited to finally start using it. Can’t wait to leave my reviews and see what others think too!

William888
πριν από 4 ώρες

We look forward to your contribution.

If there is something you feel unfamiliar with, we're here for you.

1...24 25
Μετάβαση στη σελίδααπό 25 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα