πριν από 2 μήνες
Ωραίο applaction Μου αρέσει να παίζω κουλοχέρηδες... ευχαριστώ για όλους
Nice applaction i like slots game playing... thank forall
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ωραίο applaction Μου αρέσει να παίζω κουλοχέρηδες... ευχαριστώ για όλους
Nice applaction i like slots game playing... thank forall
Το νούμερο 1 καζίνο απορριμμάτων που έχω δει ποτέ στη ζωή μου
Στο όνομα του kyc πήραν άχρηστα έγγραφα και παραβιάζουν την προσωπική ασφάλεια του χρήστη
Δίνοντας 0,1 αστέρια σε αυτό το καζίνο
Ran*I καζίνο matherfucker καζίνο
Number 1 waste casino ever seen in my life
In name of kyc they taken waste documents and breaches user personal security
Giving 0.1 star this casino
Ran*I casino matherfucker casino
Λυπάμαι που η εμπειρία σας δεν ήταν καλή στο καζίνο για το οποίο γράφετε.
Θα μπορούσατε ίσως να μας πείτε ακριβώς ποιο καζίνο έχετε στο μυαλό σας, ωστόσο, και τι ακριβώς έχει συμβεί;
I'm sorry that your experience was not good at the casino you write about.
Could you perhaps tell us exactly which casino you have in mind, though, and what exactly has happened?
Γεια σας, προσπαθώ να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο εδώ και ώρες. Παλαιότερα, είχαν το SPEI ως επιλογή απόσυρσης, αλλά όχι πλέον. Δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω τις επιλογές που έχουν. Επίσης, δεν έχω λάβει καμία καθοδήγηση από τους χειριστές σχετικά με τον τρόπο ανάληψης χρησιμοποιώντας τις νέες επιλογές τους.
Hello, I've been trying to withdraw my funds from the casino for hours. Previously, they had SPEI as a withdrawal option, but no longer. I don't know how to use the options they do have. I also haven't received any guidance from the operators on how to withdraw using their new options.
Hola, tengo ya horas intentando retirar mis fondos del casino, antes tenían a SPEI como opción de retiro, pero ya no, y las opciones que tienen no las se utilizar, tampoco he recibido orientación por parte de los operadores para que me expliquen cómo debo retirar con sus nuevas opciones...
Γειά σου,
Αυτό πρέπει να είναι τόσο μπερδεμένο. Ποιες επιλογές είναι διαθέσιμες για εσάς και πού παίζετε; Ίσως όλοι μαζί να βρούμε τη λύση. Ωστόσο, θα συνεχίσω να προσπαθώ την υποστήριξη του καζίνο.
Hello,
That must be so confusing. What options are available for you, and where do you play? Perhaps together we can figure the solution out. However, I would keep trying the casino's support.
Τι θα θέλατε να πείτε για το Pragmatic;
What would you like to say about Pragmatic?
Γεια σας. Καλώς ορίσατε.
Εννοείς με κριτικές χρηστών;
Αν σας αρέσει ή δεν σας αρέσει κάποιο online καζίνο, μπορείτε να γράψετεεδώ την κριτική σας σχετικά με την εμπειρία σας.
Hello. Welcome.
Do you mean with user reviews?
If you like or dislike some online casino, you can write your user review here about your experience.
Γεια σας, μη διστάσετε να γράψετε ολόκληρη την άποψή σας, παρακαλώ.
Hello, don't hesitate to write down your whole opinion, please.
Εξαιρετικό και μπορείτε να μας πείτε τι σας αρέσει περισσότερο ή μήπως τι θα βελτιώνατε; 🙂
Excellent and can you tell us what you like the most, or maybe what would you improve?🙂
Είδες και τα τελευταία σχέδια για κριτικές; 🙂
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το νήμα:
Εννοώ, το βίντεο είναι βίντεο τελικά...
Did you see the latest plans for reviews too? 🙂
Check out this thread:
I mean, video is video afer all...
Το Σάββατο το πρωί άρχισα να παίζω Fun 88 και έπαιξα Plinko2. Μετά από λίγα λεπτά παρατήρησα ότι πολλά κέρδη δεν είχαν πιστωθεί. Ήταν συνολικά 7.000 πέσος, κάτι που δεν αντικατοπτριζόταν στο παιχνίδι. Θα παραπονεθείτε στην τεχνική υποστήριξη του Full 88 και θα αρχίσουν να επαληθεύουν ποιο είναι το πρόβλημα. Χρειάζονται 24 ώρες για να μου απαντήσουν, κάτι που δεν συνέβη. Επικοινώνησα μαζί τους το βράδυ και τους είπα ότι δεν είχαν πιστωθεί και μου είπαν ότι βρίσκονταν ακόμα στη διαδικασία έρευνας, και ούτω καθεξής μέχρι την 5η ημέρα, που είναι σήμερα. Μου είπαν ότι δεν έχουν πιστωθεί λόγω της συντήρησης που έχει το Fun 88.
Λίγα λεπτά αργότερα, με ειδοποιούν ότι δεν μπορούν να πιστωθούν επειδή, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, δεν φέρουν ευθύνη για τις αποτυχίες των παιχνιδιών, δηλαδή;
On Saturday morning I started playing Fun 88 and played Plinko2. After a few minutes I noticed that several winnings were not credited. It was a total of 7,000 pesos, which was not reflected in the game. You are going to complain to the Full 88 technical support chat and they begin to verify what the problem is. It takes 24 hours for them to give me an answer, which was not the case. I contacted them at night and told them that they were not credited and they told me that they were still in the investigation process, and so on until day 5, which is today. They told me that they have not been credited due to the maintenance that Fun 88 has.
Minutes later, they notify me that they cannot be credited because it is in the terms and conditions that they are not responsible for the failures of the games, that is?
El sábado por la mañana entre a jugar fun 88 y juego plinko2 a los minutos noto que varias ganancias no las acreditaba en sí fue un tota de 7000 pesos lo que no me reflejo el juego, Vas A quejarme a chat con soporte técnico de full 88 empiezan a Verificar cuál es el problema, Pasan 24 horas para que me den una respuesta Lo cual no fue así me comunico con ellos por la noche y les digo que no fueron acreditadas y me dicen que siguen en proceso de investigación así sucesivamente hasta llegar al día 5 que es el día de hoy me comentan que no han sido acreditadas por el mantenimiento que tiene Fun 88
Minutos después me notifica que no que no podrán ser acreditadas que porque está en términos y condiciones que ellos no se hacen responsables en las Fallas de los juegos oseea??
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.