Το Bigboost δεν επαληθεύει τον λογαριασμό αδερφέ, ακόμα αντιμετωπίζω το ίδιο δεν απαντούν στα μηνύματα μου, ειδικά η ομάδα υποστήριξης. Παρέχω όλα τα έγγραφα που παγώνουν όλο το παιχνίδι μου. Τι μπορώ να κάνω τώρα
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Εάν έχετε αρχεία για τα πάντα, ανοίγει μια διαφωνία εδώ, ελπίζουμε ότι τα παιδιά από το casinoguru θα σας βοηθήσουν.
If you have records of everything open a dispute here, hopefully the guys from casinoguru will help you.
Το Bigboost δεν επαληθεύει τον λογαριασμό αδερφέ, ακόμα αντιμετωπίζω το ίδιο δεν απαντούν στα μηνύματα μου, ειδικά η ομάδα υποστήριξης. Παρέχω όλα τα έγγραφα που παγώνουν όλο το παιχνίδι μου. Τι μπορώ να κάνω τώρα
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Γεια, λυπάμαι που ακούω ότι αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα στο καζίνο. Σχετικά με την επαλήθευση, το καζίνο σας είπε γιατί δεν δέχτηκαν τα έγγραφά σας; Έγιναν δεκτές ή όχι; Πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας;
Επίσης, θα μπορούσατε να γράψετε τις δημοσιεύσεις σας στο καζίνο στο οποίο ανήκει και επομένως εδώ: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
Αυτό το νήμα δεν προορίζεται για αυτό το καζίνο, έτσι απλά για να μην ανακατεύουμε περιττά πράγματα εδώ.
Πες μου περισσότερα και θα προσπαθήσω να βοηθήσω.
Hi, I'm sorry to hear that you're having this problem in the casino. Regarding the verification, did the casino tell you why they didn't accept your documents? Were there any accepted or not? How long has your situation been going on?
Also, could you please write your posts to the casino to which it belongs and therefore here: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
This thread is not intended for this casino, so just not to mix unnecessary things here.
Tell me more and I'll try to help.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.