ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΜικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό

Μικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από Joanna22
|
55179 προβολές 267 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...15
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Tatiana848T διαγράφηκε
Tatiana848T
πριν από 9 μήνες

Passport and bank statement with address of residence on it, give them what they want and you will be verified

πριν από 9 μήνες

Passport and bank statement with address of residence on it, give them what they want and you will be verified

πριν από 9 μήνες

Δεν καταλαβαίνω mifinify έχετε όλη τη διεύθυνση την ειδοποίηση τραπεζικού λογαριασμού και λέω ότι δεν είναι σωστό η αλήθεια είναι ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 9 μήνες

Those two documents you showed were not a passport or a bank statement showing your proof of residence. When you give them what they want you will be verified!

πριν από 9 μήνες

Αλλά το διαβατήριό μου είναι από τη Βραζιλία και δεν ζω πια στη Βραζιλία, ζω στην Ισπανία, επομένως η διεύθυνσή μου είναι από την Ισπανία

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 9 μήνες

file Ούτε αυτό λειτουργεί; Επειδή αυτή είναι η απόδειξη της διεύθυνσής μου επειδή εγκρίθηκε το έγγραφο ταυτότητας που ζήτησαν η έλλειψη μου εγκρίνει το αποδεικτικό διεύθυνσης που θα ήταν αποδείξεις και νερό Luis ipoteca ή ασφάλιση, στη συνέχεια σκοτώνουν την απόδειξη σταθερού τηλεφώνου για να ελέγξουν τη διεύθυνσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 9 μήνες

file Κοίτα το, δείχνει αποδεικτικό εγκεκριμένης διεύθυνσης, δεν καταλαβαίνω τίποτα γιατί δεν με αφήνει να πάρω χρήματα, παρακαλώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει 😪 παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 9 μήνες

Send your documentation to clientservices@mifinity.com and ask them why it keeps being rejected, that way you will know what the problem is.

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

I made you the offer of mediation between you and Mifinity send your registered email to me at nigelchambers59@outlook.com and I will explain your having issues and you need a full explanation as to why your documentation keeps stopping you from being verified

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

I can see that it has moved forward at least a little when you already know what documents are needed. However, I have also seen from the conversation that they are still being rejected. But there is still mediation on your part and it is very nice that you are still trying to help. I also think that you are extremely patient in this case. I hope that this will be resolved once and for all and that the verification will be successful. If you both succeed, feel free to update us. Good luck. ☘️😊

Jaro
πριν από 9 μήνες

It's not that difficult the app guides you through it up load your passport and a bank statement with details including your home address. The documents they showed were neither so it's no wonder they keep getting rejected

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί η διεύθυνσή μου βρίσκεται στην τεκμηρίωση όπου μπορείτε να δείτε τη διεύθυνσή μου καθαρά, δεν καταλαβαίνω τίποτα πώς είναι δυνατόν η ταυτότητα να εγκρίνει πού μπορείτε να δείτε τη διεύθυνσή μου είναι στην ίδια τεκμηρίωση και η διεύθυνση δεν Δεν με εγκρίνετε, όλα αυτά είναι πολύ περίεργα

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 9 μήνες

Send your documentation to clientservices@mifinity.com and ask them why it's being rejected you will get an answer in 24hrs but not at weekends

πριν από 9 μήνες

Γεια σε όλους,


Έχω το πρόβλημα ότι έκανα κατάθεση με την Virtual Mastercard μέσω Skrill, γιατί τώρα πρέπει να επαληθεύσω την κάρτα μέχρι να έχω ξανά το υπόλοιπό μου.

μπορεί να προσθέσει.


Αλλά αυτό δεν είναι δυνατό γιατί το Skrill δεν έχει προβλεπόμενη χρήση

επιτρέπει και συνεπώς έχω τον κωδικό επαλήθευσης Vierstellingen

δεν μπορούν να δουν ή να έχουν λάβει.


Επικοινώνησα με τη Mifinity αρκετές φορές μέσω email και

απαιτείται εναλλακτική λύση.


Δυστυχώς, στο τέλος πάντα παίρνω την ίδια απάντηση, δηλαδή ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή.


Είχε κανείς το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα;


Θα ήμουν πολύ ευγνώμων για την υποστήριξή σας.


Χαιρετίσματα


TTulip


Αυτόματη μετάφραση:
thomasschappeler
πριν από 9 μήνες

Hi, according to what I can see, support probably didn't give you the answer you wanted. Does that mean there is no alternative to do it ? I've moved your post here and hopefully someone will be able to help you as many players have experience with Mifinity. 

Fingers crossed it all works out well.

πριν από 9 μήνες

Γειά σου,


εντάξει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
thomasschappeler
πριν από 9 μήνες

You're welcome, if you manage to sort it out in the meantime, let us know. I'll be waiting.

thomasschappeler
πριν από 9 μήνες

When you go onto the app to your account where the balance you want too withdraw is you will see the withdrawal options, in my case the bank account I verified. You might see that the option your looking for is there but you might have to verify that option which if I read you post correctly is Skrill

πριν από 9 μήνες

Θεέ μου, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να αποσύρω τα χρήματα από το mifinify; Στέλνω τη διεύθυνσή μου και η απόρριψή μου είναι πλέον απόρριψή μου 28 φορές 😭

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 9 μήνες

I received your email I have replied with an instruction to what I need to clarify your situation and get the problem resolved.

Nigel

1...10 11 12...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα