πριν από 10 μήνες
Η διεύθυνση του σπιτιού σας εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού;
Does your home address appear on your bank statement?
La dirección de su casa sale en su extracto bancario?
0
Η διεύθυνση του σπιτιού σας εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού;
Does your home address appear on your bank statement?
La dirección de su casa sale en su extracto bancario?
Στην τράπεζά μου στην Ισπανία, η διεύθυνση κατοικίας μου δεν εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης, εμφανίζεται το όνομά μου, το επώνυμό μου, το έγγραφο ταυτότητάς μου
In my bank in Spain, my home address does not appear on the statement, my name, my surname, my identity document appear
En mi banco de españa, no sale la dirección de mi casa en el extracto, sale mi nombre, mis apellidos, mi documento de identidad
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το mifinity; Πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων..
Can someone help me with mifinity? I need to verify my account to be able to withdraw the money..
Alguien puede ayudarme con mifinity? Necesito verificar mi cuenta para poder retirar el dinero ..
Παρακαλώ μείνετε με αυτό το νήμα . στοχεύουμε να σας βοηθήσουμε εκεί. Έτσι, μετέφεραν όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σας εδώ. Σας ζητώ επίσης ευγενικά να βάλετε περισσότερες λέξεις σε μια ανάρτηση, για να διατηρήσετε τη συνομιλία ευανάγνωστη και επίσης να αποφύγετε την προσωρινή απαγόρευση λόγω υπερβολικά πολλών αναρτήσεων που γράφτηκαν μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.🙏
Please stick with this thread; we aim to help you there. Thus, I moved all your previous posts back here. I also ask you kindly to put more words into a single post, to keep the conversation readable and also to avoid being temporarily banned due to too many posts written within a certain time period.🙏
Συγνώμη έχεις δίκιο clientservices@mifinty.com όχι πελάτης. Νομίζω ότι η διεύθυνση ταυτότητάς σας πρέπει να ταιριάζει με αυτή του λογαριασμού σας. Καλή τύχη να πάρεις τα χρήματά σου. Υπογράφω καθώς έχω εγκαταλείψει τον τζόγο BYE😁
Sorry your right it's clientservices@mifinty.com not customer. I think your ID addresse has to match the one on your account. Good luck getting your money. Signing off as I have given up gambling BYE😁
Γεια σας, παρακαλώ, ποιος μπορεί να με βοηθήσει στο πώς να κάνω ανάληψη των χρημάτων γιατί έστειλα όλα τα έγγραφα αλλά με απορρίπτει και το κάνω εδώ και καιρό αλλά ακόμα δεν μπορώ, παρακαλώ, ποιος μπορεί να με βοηθήσει; Σας εκτιμώ που περάσατε καλά, σας ευχαριστώ.
Hello, please, who can help me on how to withdraw the money because I sent all the documentation but it rejects me and I have been doing it for a while but I still haven't been able to, please, who can help me? I appreciate you having a good day, thank you.
Buenas porfavor quién me pueda ayudar de como retirar el dinero porque envío toda la documentación pero me rechaza y llevo tiempo haciéndolo pero aún no he podido porfavor quién me pueda ayudar les agradezco que tengan buen día gracias
Θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω επικοινωνώντας μαζί τους και εξηγώντας ότι δυσκολεύεστε να λάβετε επαλήθευση για απόσυρση και τώρα ανησυχείτε. Στείλτε μου το όνομά σας και το email σας παρακαλώ στο nigelchambers59@outlook.com
I will try to help you by contacting them and explaining you are having difficulty in getting verified for withdrawal and are now distraught with worry. Send me your name and email please to nigelchambers59@outlook.com
Είναι πολύ γλυκό εκ μέρους σου! Είπα ότι χαίρομαι που επέστρεψες;
Πραγματικά είμαι! 💚🙌
That's very sweet of you! Did I say I'm glad you're back?
I truly am! 💚🙌
Θέλω αυτό το άτομο να πάρει τα μετρητά του, μπορώ να πω ότι ήταν αγχωτικό, ώστε οτιδήποτε μπορώ να κάνω για να βοηθήσω. Ήταν πάντα καλοί μαζί μου, κόλλησα στη δεύτερη επαλήθευση απόσυρσης και μου είπαν τι έπρεπε να κάνω.
I want this person to get their cash I can tell it's been stressful so anything I can do to help. They have always been good with me, I got stuck on my second withdrawal verfication and they told me what I needed to do.
Αυτό είναι πολύ ευγενικό εκ μέρους σας και ελπίζω να επιστρέψει σε εσάς με καλό τρόπο όταν προσπαθείτε να βοηθήσετε άλλους. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εάν καταφέρετε να βοηθήσετε, γιατί πιστεύω ότι αυτή είναι μια ιστορία που δεν τελειώνει ποτέ. Και σας ευχαριστώ. 😊
That's very kind of you and I hope it comes back to you in a good way when you try to help others. You could update us if you manage to help, because this is a never ending story I feel. And thank you. 😊
Ναι, έχει καθυστερήσει εδώ και χρόνια, θέλω να δω μια θετική λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με το Mifinity.
Yeah it's been dragging on for ages I want to see a positive resolution to the problem they are having with Mifinity.
Θέλω αυτό το άτομο να πάρει τα μετρητά του, μπορώ να πω ότι ήταν αγχωτικό, ώστε οτιδήποτε μπορώ να κάνω για να βοηθήσω. Ήταν πάντα καλοί μαζί μου, κόλλησα στη δεύτερη επαλήθευση απόσυρσης και μου είπαν τι έπρεπε να κάνω.
I want this person to get their cash I can tell it's been stressful so anything I can do to help. They have always been good with me, I got stuck on my second withdrawal verfication and they told me what I needed to do.
Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η υποστήριξη δεν μπορεί να κάνει το ίδιο για αυτόν τον παίκτη. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας, αν θυμάμαι καλά, και δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος μέχρι στιγμής. 🤷♂️
I just can't figure out why the support can't do the same for this player. It has been almost a month, if I recall correctly, and no progress has been made so far. 🤷♂️
Μεγάλη σκέψη. Από καιρό σε καιρό, κάποιος έρχεται να ζητήσει βοήθεια. Ως εκ τούτου, η λογική εξήγηση που κοινοποιήθηκε εδώ θα μπορούσε πραγματικά να κάνει τη διαφορά. 🙌
Great thought. From time to time, someone comes seeking help; hence, the reasonable explanation shared here could truly make a difference. 🙌
Γεια σας, έχουν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες και έχω πάρει 200 ευρώ από 12.000 ευρώ, αυτή η εταιρεία τζόγου είναι ένα μεγάλο αστείο! Ν
Hello, it's almost been 3 weeks and I have received 200 euros out of 12,000 euros, this gambling company is a big joke! N
Hej har snart gått 3 veckor har fått ut 200 euro av 12000 euro, detta spelbolag är ett stort skämt ! N
Δεν νομίζω ότι η Mifinity είναι εταιρεία τζόγου, πιστεύω ότι είναι πάροχος πληρωμών.
I don't think Mifinity is a gambling company, I believe they're a payment provider.
Γεια σας, προσπαθώ σχεδόν 3 μήνες να πάρω τα χρήματά μου από το mifinify και στέλνω όλα τα έγγραφα και η απόρριψή μου είναι ίδια με την έγκρισή μου εκείνη τη στιγμή, σας διαβεβαιώνω ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα,
Hello, I have been trying for almost 3 months to get my money from mifinify and I send all the documentation and my rejection is the same as my approval at the time, I assure you that I do not understand anything,,
Hola yo ya tengo casi 3meses que estoy ententando saca mi dinero de mifinify y mando todos las documentación y mi rechaza las misma que en su momento mi aprobado ,los aseguro que no entiendo nada,,
Είχα ένα πρόβλημα με το Mifinity το Σαββατοκύριακο τους έστειλα email και έλαβα μια απάντηση τη Δευτέρα στις 14:00 που μου έδωσε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα σε αυτό. Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω ότι είναι αληθινό!!
I had an issue with Mifinity at the weekend I emailed them and got an answer Monday at 2pm which gave me a satisfactory outcome to it. I'm beginning to doubt this is real!!
Γεια σας, προσπαθώ σχεδόν 3 μήνες να πάρω τα χρήματά μου από το mifinify και στέλνω όλα τα έγγραφα και η απόρριψή μου είναι ίδια με την έγκρισή μου εκείνη τη στιγμή, σας διαβεβαιώνω ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα,
Hello, I have been trying for almost 3 months to get my money from mifinify and I send all the documentation and my rejection is the same as my approval at the time, I assure you that I do not understand anything,,
Hola yo ya tengo casi 3meses que estoy ententando saca mi dinero de mifinify y mando todos las documentación y mi rechaza las misma que en su momento mi aprobado ,los aseguro que no entiendo nada,,
Νομίζω ότι κανείς δεν ξέρει πού μπορεί να είναι το πρόβλημα. Όταν συνεχίζεται εδώ και τρεις μήνες, δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να μην έχετε ακόμη καταλήξει σε μια λογική λύση με υποστήριξη. Γιατί απορρίπτονται τα έγγραφα;
I think nobody knows where the problem might be. When it has been going on for three months, I don't understand how it is possible that you still haven't come to a reasonable solution with support. Why are the documents being rejected ?
Είχα ένα πρόβλημα με το Mifinity το Σαββατοκύριακο τους έστειλα email και έλαβα μια απάντηση τη Δευτέρα στις 14:00 που μου έδωσε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα σε αυτό. Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω ότι είναι αληθινό!!
I had an issue with Mifinity at the weekend I emailed them and got an answer Monday at 2pm which gave me a satisfactory outcome to it. I'm beginning to doubt this is real!!
Βλεπω οτι μαλλον δεν εχεις καταφερει να λυσεις το θεμα του player και σιγα σιγα μου τελειωνουν τα λογια γιατι πραγματικα δεν ξερω που μπορει να ειναι το προβλημα. Νομίζω ότι έχεις πολύ δυνατά νεύρα σε αυτή την κατάσταση.
I see that you have probably not managed to solve the issue of the player and I am slowly running out of words because I really don't know where the problem could be. I think you've got a pretty strong nerve in this situation.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα μόνο με την αφίσα. Έδωσα στο Mifinity 5 αστέρια στο Trust pilot, αφού επαληθεύσετε δύο φορές, μπορείτε να κάνετε ανάληψη έως και 10.000 χωρίς περαιτέρω επαλήθευση. Οι αναλήψεις είναι άμεσες και οι καταθέσεις από τραπεζικό λογαριασμό απευθείας στο καζίνο δωρεάν. Σε σύγκριση με τη χρήση της Visa για καταθέσεις και τραπεζική μεταφορά για ανάληψη, τα τέλη είναι πολύ φθηνότερα
I don't think there is a problem just with the poster. I gave Mifinity 5 stars on Trust pilot once you have verified twice you can withdraw up to 10,000 without further verfication. The withdrawals are instant and deposits from bank account straight to casino free. In comparison to using Visa for deposits and bank transfer for withdrawal the fees are a lot cheaper
Ναι, ξέρω ότι έχεις καλή εμπειρία με το Mifinity γιατί θυμάμαι ότι το έγραψες. Αυτό που εννοούσα ήταν ότι προσπαθούσατε να βοηθήσετε την παίκτρια και μάλιστα προσφερθήκατε να το δοκιμάσετε μαζί της και ότι μάλλον δεν τα καταφέρατε, επειδή συνέχιζε να γράφει ότι δεν μπορούσε να επαληθεύσει. Νομίζω ότι αυτό είναι μεγαλύτερο από την ατελείωτη ιστορία.
Yes I know you have good experience with Mifinity because I remember you wrote it. What I meant was that you were trying to help the player and even offered to try it with her, and that you probably didn't succeed, because she kept writing that she couldn't verify. I think that's longer than the endless story.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.