Γεια, νομίζω ότι είναι γραμμένο πολύ απλά στη δεύτερη παράγραφο. Πρέπει να επιβεβαιώσετε την ενεργή διεύθυνση email σας απαντώντας στο email που λάβατε. Τότε όλα πρέπει να είναι καλά και απλά να περιμένετε το βραβείο. 😉
Hi, I think it's written quite simply in the second paragraph. You need to confirm your active email address by replying to the email you received. Then everything should be fine and just wait for the prize. 😉
Ευχαριστώ κύριε, πόσο καιρό θα φτάσει το δώρο;
Thank you sir, how long will the gift arrive?
Ο Juraj θα προσπαθήσει να στείλει τα κουπόνια το συντομότερο δυνατό, πιστεύω ότι και οι άλλοι παίκτες απάντησαν στο email. Αν παραταθεί θα σας ενημερώσω σίγουρα. 🙂
Juraj will try to send the vouchers as soon as possible, I believe the other players also replied to the email. If it's prolonged I'll let you know for sure. 🙂
Γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν καταχωρηθεί βραβεία, κύριε;
Why Until now there have been no prizes entered, sir?
Ο Juraj είναι υπεύθυνος για αυτήν την ατζέντα, αν ακόμα περιμένει να παραλάβει τα κουπόνια, δεν τα έστειλε, αλλά του το υπενθύμισα και θα σας ενημερώσω όταν με διαγράψει.
Juraj is in charge of this agenda, if he is still waiting to receive the vouchers, he did not send them, but I reminded him and I will give you an update when he writes me off.
Γεια πώς είσαι ? Ίσως απολαμβάνετε και εσείς τα τουρνουά μας; Ή θα θέλατε;
Μπορείτε να δείτε μερικά τουρνουά εδώ.
Αν θα παίξετε απλώς πείτε μου πώς σας άρεσε. 😀
Hello, how are you ? Are you possibly enjoying our tournaments too ? Or would you like to ?
You can see some here- tournaments.
If you will play just let me know how you enjoyed it. 😀
Λοιπόν, χαίρομαι που το ακούω, ας είναι προς όφελός σας και να έχετε μια όμορφη μέρα.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να λάβετε μέρος σε άλλα τουρνουά. 😉
Well, I'm glad to hear that, may it be to your advantage and have a nice day.
I hope you will be able to place in other tournaments. 😉
Γεια σας κύριε, γιατί δεν μπορεί να διεκδικηθεί η δωροκάρτα;
hello sir, why can't the gift card be claimed?
Τι εννοείς δεν μπορεί να διεκδικηθεί; Μπορείς να μου βγάλεις ένα στιγμιότυπο οθόνης σε παρακαλώ;
What do you mean it can't be claimed ? Could you take a screenshot for me please ?
Γεια, έγραψα στον Juraj και θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τι συμβαίνει. Όταν μάθω περισσότερα θα σας ενημερώσω.
Hi, I've written to Juraj and we'll try to find out what's going on. When I know more I will let you know.
Τι πρέπει να κάνω αφού κερδίσω αυτό το τουρνουά;
What should I do after winning this tournament?
Νομίζω ότι περιγράφεται αρκετά ξεκάθαρα εδώ. Θα πρέπει να λάβετε ένα email για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας και στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένετε να σταλεί το βραβείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει και τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων, γιατί έχει ξανασυμβεί εκεί να έχουν καταλήξει και email από εμάς.
Φυσικά συγχαρητήρια για τη νίκη. 🎉😊☘️
I think it is described quite clearly here. You should get an email to confirm your email address and then you'll have to wait for the prize to be sent. Be sure to check the spam folder as well, because it has happened before that emails from us have ended up there as well.
Of course congratulations on winning. 🎉😊☘️
Πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας απαντώντας στο email και όχι εδώ στο φόρουμ. Οπότε παρακαλώ κάντε το. 🙂
You have to confirm your email address by replying to the email and not here on the forum. So please do so. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.