Στον παίκτη από τη Γερμανία κατασχέθηκαν τα κέρδη του ύψους 1970 ευρώ, επικαλούμενος κατάχρηση μπόνους. Η απόσυρσή του ακυρώθηκε και του επιστράφηκε η αρχική κατάθεση των 200 ευρώ. Ισχυρίζεται ότι έχει συμμορφωθεί με όλους τους όρους μπόνους.
The player from Germany had his winnings of 1970 euros confiscated citing bonus abuse. His withdrawal was cancelled, and he was refunded the initial deposit of 200 euros. He claims to have adhered to all bonus conditions.
Στον παίκτη από τη Γερμανία κατασχέθηκαν τα κέρδη του ύψους 1970 ευρώ, επικαλούμενος κατάχρηση μπόνους. Η απόσυρσή του ακυρώθηκε και του επιστράφηκε η αρχική κατάθεση των 200 ευρώ. Ισχυρίζεται ότι έχει συμμορφωθεί με όλους τους όρους μπόνους.
Πριν από μια εβδομάδα περίπου, κατέθεσα 200 ευρώ με μπόνους 75 τοις εκατό στο Blacklion Casino.
Αυτό το μπόνους μπόρεσα να εντοπίσω και να ενεργοποιήσω στο τμήμα ταμείου.
Μετά το στοίχημα του μπόνους, μπόρεσα να ζητήσω ανάληψη 1970 ευρώ.
Χθες, έλαβα το ακόλουθο email:
Αγαπητέ Jorg,
Ελπίζω αυτό το μήνυμα να σας βρει καλά.
Λυπούμαστε που σας ενημερώνουμε ότι τα κέρδη σας χάθηκαν λόγω εντοπισμένης κατάχρησης μπόνους στον λογαριασμό σας. Μετά από προσεκτικό έλεγχο των δραστηριοτήτων παιχνιδιού σας, διαπιστώσαμε ότι τα μπόνους ενεργοποιήθηκαν με εσφαλμένη σειρά, παραβιάζοντας τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Αυτή η ενέργεια θεωρείται παραβίαση των όρων μας και συνιστά κατάχρηση μπόνους.
Ως αποτέλεσμα, τα προνόμια παιχνιδιού σας έχουν ανασταλεί και τα κέρδη σας έχουν καταπέσει. Ωστόσο, το υπόλοιπό σας έχει επιστραφεί στον λογαριασμό σας.
Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την κατάχρηση μπόνους για να διασφαλίσουμε τη δικαιοσύνη και την ακεραιότητα για όλους τους παίκτες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή θέλετε να συζητήσετε περαιτέρω αυτό το θέμα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Τις καλύτερες ευχές,
Καζίνο Black Lion.
Η ανάληψη μου ακυρώθηκε και έλαβα την επιστροφή των 200 ευρώ της κατάθεσής μου.
Δεν καταλαβαίνω την απόφαση του καζίνο.
Τήρησα όλους τους όρους μπόνους.
Είμαι πλήρως επαληθευμένος και δεν ήταν η πρώτη μου απόσυρση
About a week ago, I deposited 200 euros with a 75 percent bonus at the Blacklion Casino.
This bonus I was able to locate and activate in the cashier section.
After wagering the bonus, I was able to request a withdrawal of 1970 euros.
Yesterday, I received the following email:
Dear Jorg,
I hope this message finds you well.
We regret to inform you that your winnings have been forfeited due to detected bonus abuse in your account. Upon careful review of your gaming activities, we found that bonuses were activated in an incorrect order, violating our terms and conditions. This action is considered a breach of our terms and constitutes bonus abuse.
As a result, your playing privileges have been suspended, and your winnings have been forfeited. However, your balance has been returned to your account.
We take bonus abuse seriously to ensure fairness and integrity for all players. If you have any questions or would like to discuss this matter further, please don't hesitate to contact our support team.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Black Lion Casino.
My withdrawal was cancelled and I received a refund of my 200 euro deposit.
I don't understand the casino's decision.
I adhered to all the bonus conditions.
I am fully verified and this was not my first withdrawal
ich habe vor circa 1 woche im blacklion casino 200 euro mit einen 75 protzent bonus eingezahlt.
diesen bonus konnte ich im cashier finden und aktivieren.
nachdem ich den bonus umgesetzt hatte konnte ich 1970 euro zur auszahlung beantragen.
gestern erhielt ich dann folgende email:
Dear Jorg,
I hope this message finds you well.
We regret to inform you that your winnings have been forfeited due to detected bonus abuse in your account. Upon careful review of your gaming activities, we found that bonuses were activated in an incorrect order, violating our terms and conditions. This action is considered a breach of our terms and constitutes bonus abuse.
As a result, your playing privileges have been suspended, and your winnings have been forfeited. However, your balance has been returned to your account.
We take bonus abuse seriously to ensure fairness and integrity for all players. If you have any questions or would like to discuss this matter further, please don't hesitate to contact our support team.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Black Lion Casino.
meine auszahlung wurde storniert und ich habe meine einzahlung von 200 euro zurück bekommen.
ich kann die entscheidung des casinos nicht nachvollziehen.
ich habe mich an alle bonubedingungen gehalten.
ich bin vollständig verifiziert und es war nicht meine erste auszahlung
Αγαπητέ fowi30,
Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της καταγγελίας σας. Λυπάμαι που μαθαίνω για το πρόβλημά σου. Επιτρέψτε μου να σας κάνω μερικές ερωτήσεις, ώστε να καταλάβω πλήρως την όλη κατάσταση. Καταλαβαίνω καλά ότι η επιστροφή χρημάτων έχει ήδη διεκπεραιωθεί;
Παρείχε το καζίνο περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την κατάχρηση μπόνους; Εάν υπάρχει οποιαδήποτε άλλη σχετική επικοινωνία ανάμεσα σε εσάς και το καζίνο, προωθήστε τη στο kristina.s@casino.guru . Εναλλακτικά, μπορείτε να το δημοσιεύσετε εδώ.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
Τις καλύτερες ευχές,
Κριστίνα
Dear fowi30,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Do I understand correctly that the refund has already been processed?
Did the casino provide any further details regarding the bonus abuse? If there is any other relevant communication between you and the casino, please forward it to kristina.s@casino.guru. Alternatively, you can post it here.
I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.
Best regards,
Kristina
Έλαβα πίσω την κατάθεση των 200 ευρώ και τα κέρδη των 1970 ευρώ ακυρώθηκαν.
Αυτά τα 200 ευρώ είναι ακόμα στον λογαριασμό μου στο καζίνο.
Το καζίνο δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την κατάχρηση μπόνους
I received my 200 euro deposit back and the winnings of 1970 euros were canceled.
These 200 euros are still in my casino account.
The casino has not provided any further details regarding bonus abuse
ich habe meine 200 euro einzahlung zurück erhalten und der der gewinn von 1970 euro wurde storniert.
diese 200 euro befinden sich noch in meinen casino konto.
das casino hat keine weiteren einzelheiten zum bonusmissbrauch angegeben
Ευχαριστώ πολύ fowi30 για τη συνεργασία. Θα μεταφέρω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Μπράνισλαβ ( branislav.b@casino.guru ) ποιος θα είναι στην υπηρεσία σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω ότι το πρόβλημα θα λυθεί προς ικανοποίησή σας στο εγγύς μέλλον.
Thank you very much, fowi30, for your cooperation. I will now transfer your complaint to my colleague Branislav (branislav.b@casino.guru) who will be at your service. I wish you the best of luck and hope the problem will be resolved to your satisfaction in the near future.
Γεια σου fowi30,
Θα επικοινωνήσω με το καζίνο και θα προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
Αγαπητή ομάδα του καζίνο Black Lion ,
Μπορείτε να μας δώσετε μια εξήγηση για την κατάσταση του παίκτη με περισσότερες λεπτομέρειες; Γιατί κατασχέθηκαν τα αμφισβητούμενα κέρδη του χρήστη;
Αν μιλάμε για παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων του καζίνο, μπορεί το καζίνο να τεκμηριώσει την απόφασή του με σχετικά στοιχεία;
Μπορείτε επίσης να διευκρινίσετε το μέρος που αναφέρει ότι τα μπόνους ενεργοποιήθηκαν με λάθος σειρά; Εάν διεκδίκησε τα μπόνους στο ταμείο του, όπου ήταν διαθέσιμο έτσι, πώς παραβίασε τους κανόνες ή γιατί το καζίνο το επιτρέπει έτσι εάν αργότερα κατάσχει τα κέρδη για αυτό και το θεωρεί παράβαση;
Μη διστάσετε να στείλετε τα απαραίτητα στοιχεία στη διεύθυνση email μου ( branislav.b@casino.guru ).
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την παροχή των πληροφοριών.
Hello, fowi30,
I will contact the casino and try my best to resolve the issue as soon as possible.
Dear Black Lion Casino team,
Could you please provide us with an explanation of the player's situation in more detail? Why have the user's disputed winnings been confiscated?
If we are talking about a breach of the casino's Terms and Conditions, is the casino able to substantiate its decision with relevant evidence?
Can you also clarify the part stating that bonuses were activated in an incorrect order? If he claimed the bonus(es) in his cashier, where it was available like this, how did he breach the rules or why does the casino allow it like that if it later confiscates winnings for that and considers it a violation?
Feel free to send the necessary evidence to my email address (branislav.b@casino.guru).
Thank you in advance for providing the information.
Αγαπητέ fowi30,
Απλώς σας ενημερώνω ότι υπάρχει μια συνεχής επικοινωνία μεταξύ εμένα και του καζίνο εκτός του νήματος και περιμένω πρόσθετες λεπτομέρειες.
Μόλις έχω νέα ή ενημέρωση, θα σας ενημερώσω ή το καζίνο θα απαντήσει απευθείας εδώ.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Dear fowi30,
Just letting you know that there is an ongoing communication between me and the casino outside of the thread, and I am waiting for additional details.
Once I have any news or an update, I will inform you or the casino will reply directly here.
Thank you for your patience and understanding.
Αγαπητέ fowi30,
Αφού συγκεντρώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, κλείνουμε αυτήν την καταγγελία ως αδικαιολόγητη.
Η προσφορά μπόνους καλωσορίσματος του καζίνο και οι όροι και η σειρά των συγκεκριμένων μπόνους κατάθεσης είναι σαφώς διαθέσιμα σε όλους τους παίκτες δημόσια στον ιστότοπο του καζίνο. Επιπλέον, μπορούν να διεκδικηθούν χρησιμοποιώντας κωδικούς μπόνους που εμφανίζονται στην ίδια ενέργεια, με μια πρόσθετη σημείωση σχετικά με τη σειρά των μπόνους και έναν σύνδεσμο προς τους όρους μπόνους.
Αν και δεν είναι 100% φιλικό προς το χρήστη ότι το σύστημα του καζίνο επιτρέπει τη διεκδίκηση κωδικών μπόνους όπως αυτό, δεν έχει νόημα να το κάνουμε και περιγράφεται και εξηγείται ξεκάθαρα στην ίδια ενότητα με την τοποθέτηση των κωδικών. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη τα συγκεκριμένα μπόνους, αποκτήσατε ένα αθέμιτο πλεονέκτημα χρησιμοποιώντας το τρίτο (καλύτερες συνθήκες) με την πρώτη κατάθεση, επομένως δεν θα έπρεπε να σας επιτραπεί να χρησιμοποιήσετε το δεύτερο μπόνους κατάθεσης, από το οποίο κερδίσατε.
Δεδομένου ότι η κατάθεσή σας επιστράφηκε σε εσάς, το καζίνο δεν έχει περαιτέρω υποχρεώσεις απέναντί σας.
Το καζίνο ενήργησε σωστά και σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Αποδεχόμαστε την απόφασή του.
Λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε με αυτό, αλλά παρακαλούμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο μέλλον, εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τη λύση παραπόνων, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε την αρχή τυχερών παιχνιδιών από την οποία ελέγχεται το καζίνο. Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να μου γράψετε στο branislav.b@casino.guru .
Σας ευχαριστούμε πολύ, Black Lion Casino Team, για τις πληροφορίες και τη συνεργασία σας.
Τις καλύτερες ευχές,
Branislav, Casino.Guru
Dear fowi30,
After gathering all the necessary information, we are closing this complaint as unjustified.
The casino's Welcome Bonus offer and its conditions and order of the particular deposit bonuses are clearly available to all the players publicly on the casino website. In addition, they are claimable by using bonus codes shown in the same action, with an additional note about the order of the bonuses and a link to bonus terms.
Although it is not 100% user-friendly that the casino's system allows claiming bonus codes like this, it does not make sense to do it, and it is clearly described and explained in the same section as the codes are placed. Also, considering the particular bonuses, you gained an unfair advantage by using the third (better conditions) with the first deposit, so you should not have been allowed to use the second deposit bonus, from which you won.
Since your deposit was returned to you, the casino has no further obligations towards you.
The casino acted correctly and in accordance with its terms and conditions. We accept its decision.
I am sorry we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any issues with this or any other casino. We are here to help.
If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by. In case of any questions, feel free to write to me at branislav.b@casino.guru.
Thank you very much, Black Lion Casino Team, for providing information and for your cooperation.
Best regards,
Branislav, Casino.Guru
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.