Winnerz a Fraud!

πριν από 2 έτη από Birgule81
|
8557 προβολές 17 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

What is youre experience of this new casino? If you dont have any, stay far away.opened an account 27/1,lost some and asked emailed them asking them to close my account due to gambling issues. They instructed me to do it using a cooloff function on the site, i did so and blocked my self for 30 days…. 30/1 addict as i am I opened a new account on the same site signing and depositing with bankid /veryfing personalid, name and adress each time i deposit. I won some, and first today i got contacted by their Securitydepartment receiving info that my new account are blocked (of course) and the winnings confiscated (can understand that), when asking them to send back the approximatly 347 euros i deposit since yesterday, im told that they hav placed those money on the account i opened 27/1 and asked them go close due to gambling issues.. horrifying, when demanding them to pay those funds immideatly to my bankaccount (that i used for deposits) they answer me "As a loyalty gesture, we have refunded your deposits to your first player accouny", as a lotalty gesture? This is maffiabehaviour, and they should be blacklisted immideatly, everyone should stay far away, due to player safety matters. The fact that they can Hold except winnings Also youre money are horryfying. They should be blacklisted asap, they dont have a mgalicens i know and i feel stupid even considering opening an account with them, they are regulated through an Estonian licens, and as a EU-member i thought they were safe.

Birgule81
πριν από 2 έτη

Hello, just to be sure - did you mean this casino, please?

Radka
πριν από 2 έτη

https://www.winnerz.com/, this one-might be the same..not sure

Birgule81
πριν από 2 έτη

There are cases where casinos deserve to be blacklisted, but this isn't one of them. You breached their terms and conditions by creating another account. They did what only a fair casino would do: They voided the winnings, but returned the deposits.

Of course, the problem is that they had to close the 2nd account immediately so they decided to move the deposits to your 1st account. If I understand it correctly, your 1st account is closed now due to self-exlusion for 30 days, but it will be reopen after that. Then, that will be the moment when you should be able withdraw back all your deposits.

The only thing I'm concerned about is the fact that they shouldn't let you reopen the account if it's closed due to gambling issues. It should remain closed when you mention that this is the reason for closing your account. But the tool you described probably works differently. It doesn't matter what's the reason for closing account, the player has always an option to choose a specific period (30days etc.).

πριν από 2 έτη

Όπως εσείς και η λειτουργία σας δεν πρέπει να υποτιμάται, έτσι και εσείς δραστηριοποιείτε σε μια αγορά όπου ο πελάτης είναι πολύ ευάλωτος. Ως εθισμένος στον τζόγο, όπου αναφέρω ενεργά τον εθισμό και ζητώ να με αποκλειστεί, να μπορώ να δημιουργήσω έναν άλλο λογαριασμό και μετά να καταθέσω περίπου 15-20 φορές είναι φρικτό, κερδίζοντας και αγοράζοντας το γεγονός ότι κατάσχουν τα κέρδη. Ωστόσο, από την ασφάλεια των παικτών και από αυτή την πτυχή, είναι τρομακτικό το γεγονός ότι και οι δύο απειλούν να κατάσχουν τα κατατεθειμένα κεφάλαια και τελικά πιστεύουν ότι κάνουν μια καλή πράξη που τους βάζει στον ίδιο λογαριασμό που είχε ανοίξει προηγουμένως που σας ζητήθηκε να κλείσετε λόγω εθισμός στα τυχερά παιχνίδια. Λαμβάνοντας υπόψη ότι δημιουργείτε / πληρώνετε με bankid όπου επαληθεύονται όλες οι πληροφορίες όπως αριθμός κοινωνικής ασφάλισης / όνομα / διεύθυνση κ.λπ., γιατί περιμένουν να καταθέσω περίπου 20 φορές και πιθανώς να διεκδικήσω ένα κέρδος πριν κλείσουν τον λογαριασμό; Θα ήταν χαρά αν μπορούσατε να κλείσετε τον εαυτό σας παγκοσμίως και να αποφύγετε αυτή την κόλαση

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Απλώς σημαίνει ότι είμαστε όλοι ενήλικες και πρέπει να αναλάβουμε τη δική μας ευθύνη, ωστόσο, υπάρχουν παίκτες εκεί έξω που αναλαμβάνουν την ευθύνη τους και καθιστούν αδύνατες εκδηλώσεις όπως αυτό, θα ήταν εντελώς αδύνατο για μένα να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό στο Quick.bet, καθώς μόλις συνδέομαι με το BankID μου μπλοκάρομαι, το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους παίκτες, αυτός ο παίκτης σου δίνει την ευκαιρία να ανοίξεις ξανά, να καταθέσεις πολλές φορές και μετά να κλείσεις. Αυτό ακριβώς θα έκανε ένας σοβαρός παίκτης σε μια αγορά με πολλά ευάλωτα άτομα.

Αυτόματη μετάφραση:
Birgule81
πριν από 2 έτη

It's interesting to see that you mentioned the option to shut yourself off globally. We started a global exclusion initiative during last year. It's gonna be a long process, but we'd like to help creating a tool that would enable this. Take a look: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

I agree that considering the fact you deposited with BankID, then it shouldn't be that difficult for the casino to block your account immediately. There are systems that can block you automatically when you add the same name and details about yourself, when you use the same IP address or even the same device. Then this should be possible as well.

Daniel
πριν από 2 έτη

Θαυμάζω πραγματικά τη δουλειά σας στην εφαρμογή ενός τέτοιου εργαλείου, ένα παγκόσμιο εργαλείο αποκλεισμού θα ωφελούσε πάρα πολύ έναν απίστευτο αριθμό ατόμων και οικογενειών. Διαβάστε μια συνέντευξη με έναν από τους εκπροσώπους σας που με εντυπωσίασε, απευθύνομαι και ελπίζω σε όλους τους ηθοποιούς που δεν παίρνουν σοβαρά αυτόν τον εθισμό και τα προβλήματα να αναθεωρήσουν αμέσως τους κανόνες και τις διαδικασίες τους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να βγουν έξω και να καταλήξουν στο φως, υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός σοβαρών, υπεύθυνων και ταλαντούχων ηθοποιών - σίγουρα υπάρχουν εξίσου πολλοί κακοί, είναι σημαντικό οι άνθρωποι εκεί έξω να έχουν μια ιδέα για το ποιος σε και σε ποιον να μην απευθυνθώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

All is fine until you try get money out. Then they use every rule against you. My neighbor country acts like nigerians. Very sad.

πριν από 2 έτη

Unfortunately this message didn't show me before I registered. They have one their own review in main page. This is one man casino = zombie casino. No support, no cash history, no game history. Only automatic emails. Don't waste your time.

Daniel
πριν από 2 έτη

You don't have much responsible gaming options in your site. Your software have option to give clients possibility set deposit limits...but you have decided to not use it.

πριν από 2 έτη

Unfortunately this message didn't show me before I registered. They have one their own review in main page. This is one man casino = zombie casino. No support, no cash history, no game history. Only automatic emails. Don't waste your time.

πριν από 2 έτη

Hello,

I answered you here.

Did you play with any bonus? Do you have some screenshots showing there is no history available?

JuhaK
πριν από 2 έτη

We don't really have any software that would allow our clients to set deposit limits, since we're not a casino, we have no clients in terms of players who deposit and lose money and we don't even accept any form of deposits.

We also have a whole website section dedicated to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Daniel
πριν από 2 έτη

I hope that this global exclusion thing will be implemented soon. Many friends of mine committed suicide. Online gaming is the only where we cannot be rescued at the moment.

Birgule81
πριν από 2 έτη

Totally agree..

πριν από 2 έτη

I hope that this global exclusion thing will be implemented soon. Many friends of mine committed suicide. Online gaming is the only where we cannot be rescued at the moment.

πριν από 2 έτη

I would not say "only" but yes - there is a lot to be done in order to improve the current state of a proper safer gambling environment.

πριν από 2 έτη

Winnerz.com<————-> fraud scammers dont play or deposit.yesterday 2020-10-21 i won 4600 euro and i Disney get the money out the keep asking for more end more dokumention of income and finlly about what car u have etc, etc just wont pay the money out the the shut my account down rest is hostory

richardbollstrom8
πριν από 2 έτη

Hello,

it sounds like you had a real issue passing the account verification. Any particular document you find hard to provide, please?

I can imagine that you would like your winnings to be paid out immediately, but the casino must verify you and your payment option to accept the withdrawal, this is an inevitable procedure in every decent casino.

Let me know how it goes, please.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα