Γειά σου,
Το παρακάτω πρόβλημα υπάρχει συστηματικά εντός του Ομίλου Καζίνο.
1. Δεν υπάρχει επιλογή αυτοκλειδώματος μέσω του λογαριασμού
2. Δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός που να αποκλείει παίκτες από την Ευρώπη που στην πραγματικότητα έχουν αποκλειστεί από αδειοδοτημένα καζίνο λόγω εθισμού στον τζόγο.
3. Δεν υπάρχει τρόπος να αποκλείσετε τον εαυτό σας μέσω της υποστήριξης συνομιλίας.
4. Παραπέμπεστε στη διεύθυνση email. Δεν λαμβάνετε απάντηση για μέρες.
5. Δεν είναι σαφές σε ποια διεύθυνση email πρέπει να σταλεί το αίτημα. Κάποια στιγμή μετά από αρκετές ημέρες, θα αποκλειστείτε το πολύ για 30 ημέρες. Αυτό ισχύει και αν ζητήσετε μόνιμη απαγόρευση. Είναι σαφές γιατί πρέπει να υπάρχουν λειτουργίες απαγόρευσης. Είναι ακριβώς αυτή η φάση στην οποία οι παίκτες αγωνίζονται και φλέγονται που γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης.
6. Τα παραπάνω σημεία υποδηλώνουν μια συστηματική προσέγγιση για την εκμετάλλευση των εξαρτημένων παρά την προστασία τους.
7. Τα παραπάνω σημεία με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει προστασία παικτών και η «άδεια» είναι κακόγουστο αστείο.
Hello,
The following problem exists systematically within the Casino Group.
1. There is no option to self-lock via the account
2. There is no mechanism that excludes players from Europe who are actually banned from licensed casinos due to gambling addiction.
3. There is no way to block yourself via chat support.
4. You are referred to the email address. You don't receive a response for days.
5. It is not clear to which email address the request should be sent. At some point after several days, you will be banned for a maximum of 30 days. This is also the case if you request a permanent ban. It is clear why there have to be ban functions. It is precisely this phase in which players are struggling and on fire that is being exploited.
6. The above points indicate a systematic approach to exploiting addicts rather than protecting them.
7. The above points lead me to conclude that there is no player protection and the "license" is a bad joke.
Hallo,
folgende Problematik gibt es bei der Casino Gruppe systematisch.
1. Es gibt keine Option zur Selbstsperre über den Account
2. Es gibt keinen Mechanismus, der Spieler aus Europa ausschließt, die eigentlich auf Grund von Spielsucht entsprechend gesperrt sind in lizenzierten Casinos.
3. Es gibt keine Möglichkeit sich über den Chat Support zu sperren.
4. Man wird an die Email Adresse verwiesen. Hier erhält man tagelang keine Antwort.
5. Es ist nicht klar, an welche Mail Adresse die Anfrage geschickt werden soll. Irgendwann nach mehreren Tagen wird man maximal für 30 Tage gesperrt. Auch dann wenn man eine dauerhafte Sperre anfordert. Man weiß genau warum es Sperrfunktionen geben muss. Genau diese Phase, in der Spieler angeschlagen sind und heiß laufen wird sich zu nutzen gemacht.
6. Obenstehende Punkte deuten auf eine Systematik hin Süchtige auszunutzen und nicht zu schützen.
7. Obenstehende Punkte veranlassen mich zu der Schlussfolgerung, dass es keinen Spielerschutz gibt und die "Lizenz" ein schlechter Witz ist.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: