ΦόρουμΥπεύθυνος ΣτοιχηματισμόςΕμπειρίες New Era BV με προστασία παίκτη

Εμπειρίες New Era BV με προστασία παίκτη

πριν από 5 μήνες από Anonymized689
|
3130 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Anonymized689 διαγράφηκε
Anonymized689
πριν από 5 μήνες

Hello!

I bet we will find more details in your complaint. Thank you for submitting one. Still, could you bring here more details regarding the situation? Sharing might help others, I reckon.

Speaking of complaints, it is your turn now, kindly respond - you may start directly by using this link 👈

Don't worry, we're here for you.

πριν από 3 μήνες

Μπορώ να το επιβεβαιώσω. Winscore κέρδη από τα προβλήματα των παικτών! Προσπαθώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου εδώ και τρεις εβδομάδες.


Δεν γίνεται επίτηδες.


Κάτω τα χέρια! Δεν θα μπορούσε να είναι πιο αμφίβολο!

Αυτόματη μετάφραση:
Paulito81
πριν από 3 μήνες

In such cases, I'd say it's truly important to share as many details as possible. May I have a few questions if you don't mind?

What caused such a delay? Do you know the reason? It also could be useful to mention whether this casino provides full instructions on how to close the account.

If so, would you say these have been followed?

Feel free to share the story, please. I don't want to press on if you are not comfortable with that.

πριν από 1 μήνα

Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει ένα σύστημα πίσω από αυτό. Επισημαίνεται συνεχώς ότι η αίτηση δεν υποβλήθηκε «σωστά» κ.λπ.

Η ομάδα ανήκει στη μαύρη λίστα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized689
πριν από 1 μήνα

Hi, could you also point out what this case is about because I don't understand much. Are you referring to a previous post? Can you describe your situation a bit please? 

Δημοσίευση από Anonymized689 διαγράφηκε
Anonymized689
πριν από 1 μήνα

Sounds serious.

Would you mind providing information about the nature of the delayed requests and the casino's response, please?

It would also be helpful to clarify if we are discussing regular requests to close accounts or if this is a permanent self-exlusion brought on by gambling issues. Please feel free to provide a detailed explanation of how such requests were made. Understanding the true events may raise awareness among others or aid in averting potential problems, I'd say.

πριν από 1 μήνα

Γειά σου,


Το παρακάτω πρόβλημα υπάρχει συστηματικά εντός του Ομίλου Καζίνο.

1. Δεν υπάρχει επιλογή αυτοκλειδώματος μέσω του λογαριασμού

2. Δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός που να αποκλείει παίκτες από την Ευρώπη που στην πραγματικότητα έχουν αποκλειστεί από αδειοδοτημένα καζίνο λόγω εθισμού στον τζόγο.

3. Δεν υπάρχει τρόπος να αποκλείσετε τον εαυτό σας μέσω της υποστήριξης συνομιλίας.

4. Παραπέμπεστε στη διεύθυνση email. Δεν λαμβάνετε απάντηση για μέρες.

5. Δεν είναι σαφές σε ποια διεύθυνση email πρέπει να σταλεί το αίτημα. Κάποια στιγμή μετά από αρκετές ημέρες, θα αποκλειστείτε το πολύ για 30 ημέρες. Αυτό ισχύει και αν ζητήσετε μόνιμη απαγόρευση. Είναι σαφές γιατί πρέπει να υπάρχουν λειτουργίες απαγόρευσης. Είναι ακριβώς αυτή η φάση στην οποία οι παίκτες αγωνίζονται και φλέγονται που γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης.


6. Τα παραπάνω σημεία υποδηλώνουν μια συστηματική προσέγγιση για την εκμετάλλευση των εξαρτημένων παρά την προστασία τους.

7. Τα παραπάνω σημεία με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει προστασία παικτών και η «άδεια» είναι κακόγουστο αστείο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized689
πριν από 1 μήνα

Welcome back, and thank you for these safeguard posts.

I hope it is okay if I draw your attention to a very important detail.

Firstly, it is important to specify whether a player's desire to self-exclude from a casino is motivated by increasing harm from gambling or by an addiction to gambling. It appears that you overlooked the request I made earlier for you to be more specific.

To be honest, it is very difficult to reply to your posts without having this basic knowledge. I will try to ask again: Could you please make it clear whether we are talking about requests to close accounts on a regular basis or whether this is a long-term self-delusion stemming from gambling problems?

Furthermore, if you play in casinos that are not under the jurisdiction of the GGL, please do not assume that these casinos will treat you with the same level of responsibility; this is a dangerous assumption. To return to the original topic, it is safer to contact each casino and explicitly state that you wish your account to be closed and for what reason.

As fellow human beings like you and me, support workers make an effort to react to your statements rather than your presumptions.

To provide you with an approximate timeline, each time our specialists handle a complaint regarding a delayed account closure, the casino has between 36 and 72 hours to finish the process and close the account.

I truly hope you will provide more concrete information about things you have been through in your next post. Thank you.



πριν από 3 εβδομάδες

The following has been replied by Realspin Casino which is also indirectly run by New Era when account closing due to gambling Problems has been requested.

"Thank you for contacting us with your closure request!


It is regrettable to hear about your decision, but we will do our best to help!


We invite you to try out the live casino section, where you will find games that guarantee you the best possible experience with a real croupier.


Every day, our team takes the responsibility of uploading new games and improving the old ones. We offer a wide range of games for our customers to try out and where they can find various game features such as free spins, scatters, etc. Have you already visited our JackPot section? There you can choose a game and play for the top prize.


We will be awaiting your reply, in order to proceed according to your wishes. Hopefully, this helps with deciding if you wish to stay with us.


If there is anything else that we can assist you with – we remain at your disposal 24/7!


Best regards,..."

I will forward the original Email to you if you are Interesed.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Anonymized689
πριν από 3 εβδομάδες

I appreciate you sharing the casino's response, but I think it is still important to acknowledge how you announced your request for self-exclussion. Do you remember everything I have said so far? If so, please supply this piece of information so that everyone has a complete picture of the events you continue to follow here on the forum.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Δημοσίευση από Anonymized689 διαγράφηκε

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα