Είναι αλήθεια ότι, όταν αποκλείεστε από ένα διαδικτυακό καζίνο από ένα "μητρικό καζίνο", τα άλλα αδελφά καζίνο δεν επιτρέπεται να σας δεχτούν; Είναι με καζίνο με άδεια MGA.
Is it true that, when you block yourself from one online casino from a "mother casino" the other sister casino's are not allowed to accept you? It is with casinos with a MGA license.
Ειλικρινά, δεν νομίζω ότι πρέπει να το κάνουν. Μερικές φορές, είναι η ίδια ομάδα καζίνο, αλλά έχουν εντελώς διαφορετική διαχείριση και απλά δεν συνδέονται μεταξύ τους. Έχουν μόνο τον ίδιο ιδιοκτήτη - αυτό είναι.
Honestly, I don't think they have to do it. Sometimes, it's the same group of casinos, but they've got completely different management and they're simply not connected together. They only have the same owner - that's it.
Ρώτησα το MGA σχετικά με αυτό. Ναι, χρειάζονται μια σύνδεση μεταξύ καζίνο από την ίδια ομάδα όταν κάποιος αποκλείει τον εαυτό του ολοκληρωμένο για έναν ιστότοπο .. Έτσι, όταν μπλοκάρετε τον εαυτό σας σε ένα καζίνο με άδεια MGA και ένα άλλο καζίνο εντός της ίδιας ΟΜΑΔΑΣ σας δέχεται ότι δεν το κάνει επιτρέψτε να το κάνετε αυτό. Όταν κάνετε μια καταγγελία, πρέπει να σας επιστρέψουν ολόκληρες τις καταθέσεις.
I asked MGA about it; Yes, they need a connection between casino’s from the same group when somebody block himself complete for a website.. So, when you block yourself complete on a casino with a MGA license and a other casino within the same GROUP accept you they doesn’t allow to do that. When you make a complaint they need to give you de full deposits back.
Αυτό είναι πολύ καλό να το ξέρεις. Θα μπορούσατε να μου στείλετε ένα email ή να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του μέρους του κειμένου όταν κάποιος από το MGA το είπε αυτό; Καλό θα ήταν να το αποθηκεύσουμε για μελλοντικές περιπτώσεις
Δυστυχώς δεν νομίζω ότι τα καζίνο με άδειες Κουρασάο πρέπει να κάνουν το ίδιο.
That's really good to know. Could you please send me an email or post a screenshot of the part of the text when someone from MGA said this? It would be good to save this for future cases 🙂
Unfortunately I don't think that casinos with Curacao licenses have to do the same.
Πραγματικά? Οπότε, είναι αλήθεια τότε. Χμμμ. Καλύτερα να είστε πιο προσεκτικοί όταν απαντώ στη ζωντανή συνομιλία του καζίνο επειδή χρησιμοποιώ την αδελφή εταιρεία αθλητικών βιβλίων τους.
Really? So, it is true then. Hmmm. Better yet be more careful when I reply to the casino’s live chat because I use their sister company of sportsbook.
Αυτό ισχύει μόνο εάν δηλώσατε ότι είστε τυχεροί για τυχερά παιχνίδια.
This is only if u STATED your are gamblingadicted.. If u only selfexlude your acount by the tool on the site then they are not obligated to refund you.
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να κρύψετε αυτή την ανάρτηση;
Μετακίνηση ανάρτησης
Εμφάνιση ανάρτησης
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να εμφανίσετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή την ανάρτηση;
Διαγραφή συνομιλίας
Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε αυτή τη συνομιλία;
Επεξεργασία τίτλου συνομιλίας
Επεξεργασία κατηγορίας συνομιλίας
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Εκκρεμεί έλεγχος
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
OK
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Λάβετε νέα και καινούρια μπόνους χωρίς κατάθεση από εμάς
Εγγραφείτε στο εξατομικευμένο ενημερωτικό δελτίο μας
Δεν θα κοινοποιήσουμε τη διεύθυνση email σας σε τρίτους
Επιλέξτε τι είδους email επιθυμείτε να λαμβάνετε από εμάς και καταργήστε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή
Σας στείλαμε ένα email
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Δεν λάβατε το e-mail;
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Απενεργοποιήστε το AdBlock
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.