ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Space Casino έκλεισε τον λογαριασμό μου

Το Space Casino έκλεισε τον λογαριασμό μου

πριν από 9 μήνες από frgimagen
|
1471 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα,

Το όνομά μου είναι Federico Romero Guiulfo. Στις 3 Φεβρουαρίου κατέθεσα 10 χιλιάδες PEN, την ίδια μέρα έφτασα σε υπόλοιπο 43 χιλιάδες PEN λόγω της περιουσίας που είχα στα παιχνίδια που προσφέρουν. Για αυτό, είχε ήδη περάσει την επικύρωση ταυτότητας και διεύθυνσης. Ήταν όταν προσπάθησα να αποσύρω 20 χιλιάδες PEN που μου έγραψαν και μου ζήτησαν το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού μιας και τα στιγμιότυπα οθόνης δεν ήταν αρκετά. Για να γίνει αυτό, έκλεισαν την πρόσβαση στον λογαριασμό μου (πράγμα που μου φάνηκε περίεργο, αφού δεν μου είχε συμβεί ποτέ με κανέναν άλλο στοιχηματικό οίκο)

Προχώρησα στην αποστολή όλων των εγγράφων που ζητήθηκαν και που μπορούσα να λάβω (καθώς ήταν Κυριακή και η τράπεζά μου δεν λειτουργούσε). Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας έστειλα περισσότερα έγγραφα επειδή η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι επρόκειτο να επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά αυτό δεν συνέβη. Ρώτησα αν θα ήταν χρήσιμο να στείλω περισσότερα έγγραφα και μου είπαν ναι. Στείλτε έγγραφο από την τράπεζα που τους πήγε μόνο η κατάθεση. Περίμενα όλη την εβδομάδα για απάντηση και την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου μου είπαν ότι κλείνουν εμπορικούς δεσμούς μαζί μου. Σε αυτό το σημείο έχω καταλήξει εξαιρετικά απογοητευμένος, γιατί τους εμπιστεύτηκα, κατέθεσα τα χρήματά μου και διέτρεξα τον κίνδυνο να κερδίσω ή να χάσω, αλλά κέρδισα. Η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη, με στέλνουν να ελέγξω τους Όρους και τις Προϋποθέσεις. Χρειάζομαι μια λύση σε αυτή την κατάσταση, είμαι ένας απλός πολίτης που στάθηκε τυχερός. Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να δώσετε μια λύση στο πρόβλημά μου και εάν χρειάζεστε επιπλέον έγγραφα μπορώ να την προσφέρω. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
frgimagen
πριν από 9 μήνες

Hello, I'm sorry that this situation has arisen. So the casino didn't tell you any specific reason why they closed your account, they just mentioned the commercial ties yes ? I don't know what it could be and therefore some precise clarification from the casino would be useful. 

I also noticed that your account was probably not verified yet and the casino did various checks and probably found something to close your account. Anyway, I have a question, did you play slots or any live games or did you win on sports betting ? 

Besides, I noticed that you have already opened a complaint with us and if you feel that you have done nothing wrong and you have not broken any rules, then I think you have done the right thing. Our team will try to help you and we will see where we can get in your case. I firmly believe that everything will be resolved fairly. 

If you have any new information, be sure to let me know. 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro,

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου. Ο λογαριασμός μου δεν επαληθεύτηκε. Στην πρώτη περίπτωση, επικύρωσαν το Έγγραφο Ταυτότητάς μου και την απόδειξή μου για να επιβεβαιώσουν τη διεύθυνσή μου. Όταν ζήτησα να κάνω ανάληψη μέρους του υπολοίπου μου, μου ζήτησαν τραπεζικά έγγραφα και ταυτόχρονα έκλεισαν την πρόσβασή μου στον λογαριασμό. Αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ με άλλα καζίνο. Γενικά, ορισμένες λειτουργίες είναι περιορισμένες μέχρι να επιλυθεί η επαλήθευση, αλλά η πρόσβαση δεν κλείνει όσο επιλύονται τα τραπεζικά έγγραφα, κάτι που μου φάνηκε υπερβολικό.


Σε απάντηση στην ερώτησή σας, το μόνο που έμεινε ήταν να επικυρώσει ένα τμήμα τα τραπεζικά μου έγγραφα, αλλά άργησαν να μου απαντήσουν μέχρι να καταλήξουμε στο γνωστό αποτέλεσμα. Έστειλα τραπεζικό αντίγραφο, τραπεζικές συναλλαγές, μια λεπτομέρεια από την τράπεζά μου σχετικά με την κατάθεση σε αυτούς, μια επίσημη απόδειξη που εκδόθηκε από την τράπεζά μου ότι ο λογαριασμός ανήκει σε εμένα και ό,τι είναι δυνατό για να ανακτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου.


Έπαιξα μόνο στο Live Casino.


Όσο για την εξήγησή σας, ήταν πολύ ευρεία και δεν μου επισημαίνετε καμία λεπτομέρεια στο κεφάλαιο 3.5 των Όρων και Προϋποθέσεων σας, όπου δεν φταίω σύμφωνα με τις οδηγίες σας. Ο τρόπος δράσης μου ήταν νόμιμος και σύμφωνα με όλα όσα αναφέρονται εκεί. Δεν μου ζήτησαν ποτέ επιπλέον πράγματα. Εγώ ήμουν αυτός που έστειλα πρόσθετες πληροφορίες για να γίνουν οι λεπτομέρειες πιο σαφείς και να βοηθήσω στη διαδικασία επαλήθευσης. Η τελική απάντησή τους ήταν πολύ ασαφής και χωρίς λεπτομέρειες (διακοπή της επιχειρηματικής μας σχέσης και κατάσχεση των χρημάτων μου σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους 3.5).

Αυτόματη μετάφραση:
frgimagen
πριν από 8 μήνες

Thank you for a closer explanation of the situation. I understand that in the ongoing verification of your account it was closed, which seems a bit strange to me if they gave you no reason. I think that might make everything clear and give us the key to this puzzle. Without that, unfortunately, we can really only guess why it happened. 

However, I would like to remind you that you got the Terms from the casino and not from us since we are not a casino. 

Anyway, since I already mentioned that you have a complaint, we will have to be patient and hopefully our team will be able to find out what the issue is and what the problem is with your account. 

I hope everything will be resolved eventually and if you have any new information from the casino, don't hesitate to let us know in the complaint section and here on the forum.

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 8 μήνες

Γεια σου Jaro, σε ευχαριστώ πολύ για την ανησυχία σου, είμαι εξαιρετικά σοκαρισμένος και ανήσυχος. Εδώ είναι δύο Οίκοι Στοιχημάτων (Marathon Bet και Bet Safe) όπου εγκρίνουν την επαλήθευση μου χωρίς πρόβλημα και όπου είχα καταθέσεις και αναλήψεις χωρίς πρόβλημα

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Και από την άλλη, μια μεταγραφή της συνομιλίας που είχα με την Εξυπηρέτηση Πελατών του Space Casino όπου μου λένε το υπόλοιπό μου και την ανάληψη σε εξέλιξη.

file

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
frgimagen
πριν από 8 μήνες

Well, it looks like it's going to be tougher in this casino, but I firmly believe that you will be able to open an account and withdraw money. Veronika is investigating everything necessary so I suppose that now it will be important to be a bit patient and wait and see what she finds out. 

However, I would like the casino to take a responsible approach and explain why the account was closed in the meantime. But only time will tell if that will happen. 

Good luck. ☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα