ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Ready Casino δεν πλήρωσε τα κέρδη μου

Το Ready Casino δεν πλήρωσε τα κέρδη μου

πριν από 2 εβδομάδες από NunhezLeticia
|
656 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Εδώ και δέκα μέρες περιμένω τις αναλήψεις μου στο Ready. Ζητήθηκαν αναλήψεις μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης του λογαριασμού και την επιβεβαίωση μέσω συνομιλίας. Ωστόσο, μετά από αμέτρητες προσπάθειες επίλυσης του, η απάντηση είναι πάντα η ίδια «περιμένετε για απελευθέρωση». Η σελίδα του καζίνο αναφέρει ΑΜΕΣΗ πληρωμή μέσω pix, ή έως και τρεις ημέρες για μεταφορά και ζήτησα μέσω pix.

Χειρότερο από αυτό, είναι η ταπείνωση στην οποία υπόκεινομαι από το Καζίνο, δύο φορές που μου ζήτησαν να στείλω μια selfie κρατώντας ένα κομμάτι χαρτί γραμμένο "γεια σε ετοιμότητα καζίνο" και την τρέχουσα ημερομηνία μαζί με το έγγραφο. Το έστειλα και κάλεσα στο chat μέρες αργότερα επειδή δεν είχαν επαληθεύσει αυτήν τη φωτογραφία, ενημερώθηκα από τον πράκτορα ότι ο λογαριασμός επαληθεύτηκε πλήρως, έχω αποδείξεις γι' αυτό. Έλαβα ακόμη και το email επιβεβαίωσης. Ζήτησα αναλήψεις που απορρίφθηκαν, προς αγανάκτησή μου, το ζήτησαν για άλλη μια φορά. Ίδια selfie. Πάνω στο έγγραφο είναι το χαρτί γραμμένο ξανά, και εξακολουθεί να αναβοσβήνει το δεξί μου μάτι, εκεί πήγα να υποβάλω τον εαυτό μου σε αυτό για άλλη μια φορά. Στη συνέχεια, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε ξανά και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληρωμές. Υπερβολικά αδιέξοδο καζίνο. Δεν έχουν λύσει τίποτα μέσω chat εδώ και 10 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
NunhezLeticia
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, I'm sorry to hear that nothing has changed. So you're saying you have a verified account, yes ? But when you make a withdrawal, what is the problem if they don't want to give it to you or haven't sent it yet ? We give casinos 14 days to resolve this process, but I noticed that you have already filed a complaint. 

Could you answer Tomas's questions ? 

Just click here. ⬅️

I hope this will be resolved soon and you will get your money back. If you have anything new, be sure to let me know.

πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου!

Ναι, έχω τριπλό επαληθευμένο λογαριασμό. Με άλλα λόγια, αφού έλαβα επιβεβαίωση επαλήθευσης, ζήτησα αναλήψεις και μου ζήτησαν άλλη πανομοιότυπη φωτογραφία λέγοντας ότι δεν επαληθεύτηκα. Έλαβα ακόμη και τα email και έχω μια εκτύπωση της συνομιλίας που επιβεβαιώνει τους ελέγχους.

Οι αναλήψεις παραμένουν σε εκκρεμότητα επ' άπειρον. Το πρώτο ζητήθηκε στις 05/04/2024. Άλλαξα τράπεζα και ζήτησα τα άλλα στις 13/04 καθώς ήταν ακόμη σε εκκρεμότητα. Χθες ζήτησα ένα γιατί το είχα ακυρώσει κατά λάθος χθες.

11 ημέρες χωρίς πληρωμή και όλα επαληθεύονται. Χρειάζεστε βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi,


I'm very sorry to hear the hassle you have experienced. Could you please send me the email you have registered with, so I can see why support have delayed this.

πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου!

Ναι, έχω τριπλό επαληθευμένο λογαριασμό. Με άλλα λόγια, αφού έλαβα επιβεβαίωση επαλήθευσης, ζήτησα αναλήψεις και μου ζήτησαν άλλη πανομοιότυπη φωτογραφία λέγοντας ότι δεν επαληθεύτηκα. Έλαβα ακόμη και τα email και έχω μια εκτύπωση της συνομιλίας που επιβεβαιώνει τους ελέγχους.

Οι αναλήψεις παραμένουν σε εκκρεμότητα επ' άπειρον. Το πρώτο ζητήθηκε στις 05/04/2024. Άλλαξα τράπεζα και ζήτησα τα άλλα στις 13/04 καθώς ήταν ακόμη σε εκκρεμότητα. Χθες ζήτησα ένα γιατί το είχα ακυρώσει κατά λάθος χθες.

11 ημέρες χωρίς πληρωμή και όλα επαληθεύονται. Χρειάζεστε βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I understand your situation and it's certainly not a pleasant wait. Since you have a complaint, our team will certainly try to help. However, I saw in the casino's official thread that they wrote: "Also its my understanding that the payments have started to be released to you" 

So I believe it will only be a matter of time before you get your money. If not, like I said, you have an open complaint and we'll be here.

ReadyCasino
πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου!


το καταχωρημένο email είναι Ν unhezleticia@gmail.com . Ευχαριστώ για τον έλεγχο.


Εάν είναι απαραίτητο, μπορώ να στείλω όλες τις επιβεβαιώσεις που έλαβα μέσω email σχετικά με την επαλήθευση του λογαριασμού μου, καθώς και νέα αιτήματα για επαναλαμβανόμενες selfies μετά την πλήρη επαλήθευση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου!

Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτήν την απογοητευτική κατάσταση.

Από την αρχή συνεργάζομαι με όλα τα αιτήματα, ακόμα και επαναλαμβανόμενα. Σήμερα, για άλλη μια φορά ζήτησαν μια νέα selfie και για άλλη μια φορά, την έστειλα. Ελπίζω να το παραλάβω σύντομα, καθώς έχουν περάσει πάνω από δέκα μέρες αναμονής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Wish I never traded here, they locked me out of my account and wouldn't let me withdraw the $200k I invested. It was really hard, I couldn't maintain my mortgage and had to sell my house. But with help from a Professional, I was able to get back my money. Reach out for help, if you're facing the same issues with them and need your money out. robertslee618 @ gmail.com...

πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου!

Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας να με βοηθήσετε να επιλύσω αυτήν την απογοητευτική κατάσταση.

Από την αρχή συνεργάζομαι με όλα τα αιτήματα, ακόμα και επαναλαμβανόμενα. Σήμερα, για άλλη μια φορά ζήτησαν μια νέα selfie και για άλλη μια φορά, την έστειλα. Ελπίζω να το παραλάβω σύντομα, καθώς έχουν περάσει πάνω από δέκα μέρες αναμονής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

If you have to send it several times, did you ask what the problem is ? I find it quite illogical if there was none, only the casino needs the same document over and over again. But you have to have a reason from them of course. 

Anyway, you're welcome and I hope you'll be able to sort it out as soon as possible as I can see you're cooperating. 🙂 

πριν από 2 εβδομάδες

Wish I never traded here, they locked me out of my account and wouldn't let me withdraw the $200k I invested. It was really hard, I couldn't maintain my mortgage and had to sell my house. But with help from a Professional, I was able to get back my money. Reach out for help, if you're facing the same issues with them and need your money out. robertslee618 @ gmail.com...

πριν από 1 εβδομάδα

Oh, that's a lot of money you invested in a casino. I don't think things like that are a good idea, especially when it's that much money. Never play for more than you can afford, because it can backfire. 

Anyway, if you're talking about some help, how did you manage to get the funds ? 🤔

NunhezLeticia
πριν από 1 εβδομάδα

Hi again, I spoke with Dama anti-fraud and they told me the reason why your selfies keep being rejected is that the selfies are not within their guidelines, eks. there was one were you wrote the wrong date don't the note, one, where one eye is closed etc. the latest is because of the elbow is not visible. I know its super frustrating and annoying, but even we from our end have said they can release the money, they told us they need to do these checks to be compliant.

angelamax592
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, you have never played on our casino, we don't accept players from the UK and have no players who have deposited 200,000 I understand you want people to write you on your email, but Admin should not allow this.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

The documents were rejected several times due to:


wrong date on handwritten note

One eye closed

Not visible elbow


I understand for users and players I understand its super annoying and seems silly to do this, but we don't make the compliance and KYC rules, and as you know, we can be penalized quite significantly if this is not upheld. We have however from our casinos site ask dama to fast track with no further delays.

πριν από 1 εβδομάδα

Hi, you have never played on our casino, we don't accept players from the UK and have no players who have deposited 200,000 I understand you want people to write you on your email, but Admin should not allow this.

πριν από 1 εβδομάδα

Hello. Thank you for the clarification. Unfortunately nothing in the players post is against our rules, and therefore we have no reason for deleting nor removing the players post. Hope everyone will read your information about him/her not being your player, or even angelamax592 could come forward with some explanation.


πριν από 1 εβδομάδα

The documents were rejected several times due to:


wrong date on handwritten note

One eye closed

Not visible elbow


I understand for users and players I understand its super annoying and seems silly to do this, but we don't make the compliance and KYC rules, and as you know, we can be penalized quite significantly if this is not upheld. We have however from our casinos site ask dama to fast track with no further delays.

πριν από 1 εβδομάδα

Thank you for your insides, we truly appreciate it. Hopefully there will be a chance for you to explain everything in the players complaint. Or you should try to contact Tomas, our complaint specialist, regarding this case.

πριν από 1 εβδομάδα

Hi again, I spoke with Dama anti-fraud and they told me the reason why your selfies keep being rejected is that the selfies are not within their guidelines, eks. there was one were you wrote the wrong date don't the note, one, where one eye is closed etc. the latest is because of the elbow is not visible. I know its super frustrating and annoying, but even we from our end have said they can release the money, they told us they need to do these checks to be compliant.

πριν από 1 εβδομάδα

Γειά σου! Όλες οι selfies έγιναν δεκτές και μετά από κάθε υποβολή, λάμβανα επιβεβαίωση επαλήθευσης λογαριασμού. Η selfie με το μάτι που κλείνει το μάτι ζητήθηκε στη συνομιλία και έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτού του αιτήματος.

Επομένως, δεν πιστεύω ότι ήταν έτσι, καθώς αν δεν συμμορφωνόταν με τις οδηγίες του Καζίνο, δεν θα είχε ολοκληρωθεί καμία επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
NunhezLeticia
πριν από 1 εβδομάδα

Hi again, its very clear that communication around your case have been muddy at best, and I'm very sorry for this, personally, I find it extremely frustrating as well and I ask the team for a meeting when they are back so we can ensure these things are not happening again to any players, I do appreciate your patience explaining to me, when I'm back and my PC I will add some free spins to you account, also just to be 100% clear have you received all your winnings? since I was notified last week it was released to you.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα