ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Powbet δεν θα δεχτεί το αίτημα απόσυρσής μου. 2 εβδομάδες δίνοντάς μου δικαιολογίες.

Το Powbet δεν θα δεχτεί το αίτημα απόσυρσής μου. 2 εβδομάδες δίνοντάς μου δικαιολογίες.

πριν από 1 μήνα από joselutj94
|
563 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα, γράφω σε αυτό το φόρουμ γιατί είδα ένα παρόμοιο thread από έναν συνάδελφο πριν κανα δυο χρόνια στο οποίο ανέφερε επίσης ότι αυτός ο bookmaker δεν τον πλήρωνε και αφού έκαναν έφεση εδώ τελικά έκαναν την ουσιαστική ανάληψη.


Πριν από δύο εβδομάδες ζήτησα ανάληψη 300 ευρώ από αυτό το bookmaker και την πρώτη φορά που επικοινώνησα μου είπαν ότι χρειάστηκαν περίπου 3 ημέρες για να αποδεχθώ το αίτημα.

Μετά από αυτές τις 3 ημέρες, επικοινωνώ μαζί τους κάθε δύο ημέρες για να μάθω για το αίτημα ανάληψης και το μόνο που λαμβάνω είναι δικαιολογίες και καθυστερήσεις από την πλευρά τους για τη μη πραγματοποίηση της πληρωμής.


Έχω κάνει έρευνα στο Διαδίκτυο και αυτό το bookmaker έχει πολλές αρνητικές κριτικές σχετικά με τις πληρωμές, και αν δεν τους πιέσετε πραγματικά, δεν σας δίνουν σημασία.


Γι' αυτό έρχομαι εδώ για να δω αν μπορεί να λυθεί αυτό το πρόβλημα και μπορώ να λάβω τα χρήματά μου στον λογαριασμό μου, αφού τα χρειάζομαι επειγόντως και αυτοί οι άνθρωποι δεν πρόκειται να πληρώσουν κάτι τέτοιο.


Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.


όλα τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
joselutj94
πριν από 1 μήνα

Ενημερώνω το νήμα.


Μετά από 14 ημέρες από την αίτηση ανάληψης, οι ίδιοι έχουν ακυρώσει την ανάληψη και έχω τα χρήματα πίσω στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου.


Τι μπορεί να γίνει εναντίον αυτών των απαράμιλλων ανθρώπων;

Αυτόματη μετάφραση:
joselutj94
πριν από 1 μήνα

Hello,

It must be very difficult to bear, in my opinion. Personally, I would hope that the casino's support staff would offer at least some explanation. Another thing is why the verification took so long; could these two eventualities be related to each other? Have you ever been given an explanation for why these unpleasant things were happening?

Well, you may submit a free-of-charge complaint right away, just by using this link 👈 I'll gladly answer any questions you may have, yet for forum purposes, I would appreciate additional information to understand your current situation a bit better.

Radka
πριν από 1 μήνα

Είναι η πρώτη φορά που ζήτησα να κάνω ανάληψη χρημάτων μαζί τους, καθώς ο λογαριασμός ήταν ανοιχτός από την προηγούμενη ημέρα της πρώτης αίτησης ανάληψης.

Απλώς, κάθε φορά που προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί τους, μου έδιναν δικαιολογίες και με απέβαλλαν.

Αυτόματη μετάφραση:
joselutj94
πριν από 1 μήνα

That's why you should suggest a complaint where our team would try to help you if you don't know what to do and you keep getting the same answer. If you resort to this, be sure to let us know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα