Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους αποφάσισα να επαναχρησιμοποιήσω τον λογαριασμό μου στο PokerStars, που είχα εγγραφεί πριν από χρόνια, με σκοπό να παίξω στο καζίνο τους. Η ιδέα μου ήταν να παίξω BlackJack, που είναι το παιχνίδι που μου αρέσει. Έκανα αρκετές καταθέσεις, η πρώτη των 1000 USD, η άλλη των 200 USD, η άλλη των 628.
Στις 17 Ιουνίου, μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου στέλνοντας τα έγγραφά μου, κάτι που έκανα αμέσως. Μου ζήτησαν ακόμη και στιγμιότυπα οθόνης των μεθόδων κατάθεσης που χρησιμοποιήθηκαν, τα οποία και έστειλα, αποδεικνύοντας ότι έχω πλήρως επαληθευμένους λογαριασμούς τόσο στη Skrill όσο και στη Neteller. Εγκρίθηκαν και ξεκλείδωσαν τον λογαριασμό που είχε περιοριστεί μέχρι να στείλω την τεκμηρίωση.
Καθώς επιβεβαίωσαν ότι όλα ήταν τέλεια, έκανα αρκετές ακόμη καταθέσεις, φτάνοντας συνολικά περίπου τις 15 χιλιάδες USD.
Είχα ένα πολύ καλό σερί και κατάφερα να συγκεντρώσω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου εκείνες τις μέρες και ζήτησα ανάληψη 20 χιλιάδων USD. Εκεί ξεκίνησε το πρόβλημά μου αφού πρώτα περιόρισαν τις αναλήψεις και τις καταθέσεις μου μέχρι να στείλω ξανά έγγραφα (ζήτησαν μόνο νέο ενημερωμένο λογαριασμό κοινής ωφέλειας για τη διεύθυνσή μου, αφού είπαν ότι είχαν ήδη την ταυτότητά μου και εγκρίθηκε).
Το πιο ασυνήθιστο είναι ότι η δικαιολογία ήταν ότι "λόγω του όγκου των αναλήψεων που είχα κάνει από τον λογαριασμό μου" με περιόριζαν από το να κάνω έρευνα, όταν έκανα μόνο καταθέσεις και αυτή ήταν η πρώτη μου ανάληψη. Έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και από εκεί και πέρα μπλόκαραν εντελώς τον λογαριασμό μου και η απάντησή τους στα email μου είναι πάντα ότι ερευνούν και δεν μπορούν να μου δώσουν λεπτομέρειες, ότι όταν τελειώσει η έρευνα θα επικοινωνήσουν μαζί μου.
Έχω αποκλειστεί ο λογαριασμός και τα χρήματα μου από τον Αύγουστο. Επειδή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό που είχα σε αυτόν, αλλά ήταν περίπου 97 χιλιάδες USD.
Έχω στείλει email κάθε τόσο και η απάντηση που λαμβάνω είναι πάντα η ίδια. Ποτέ δεν μου έδωσαν ούτε την παραμικρή εξήγηση για το ποιο είναι το πρόβλημα. Συμμορφώθηκα με την αποστολή όλων όσων ζήτησαν. Απαιτώ να μου επιτρέψουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, αν και θα πρέπει επίσης να ξεκλειδώσουν εντελώς τον λογαριασμό μου αφού δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος να κρατήσω το μπλοκ. Ποτέ δεν έκανα κάτι λάθος και το δωμάτιο απλώς με μπλόκαρε επειδή ήθελα να κάνω την πρώτη μου ανάληψη.
In June of this year I decided to re-use my PokerStars account, registered years ago, with the intention of playing at their casino. My idea was to play BlackJack, which is the game I like. I made several deposits, the first of 1000 usd, another of 200 usd, another of 628.
On June 17, I was asked to verify my account by sending my documents, which I did immediately. They even asked me for screenshots of the deposit methods used, which I also sent, proving that I have fully verified accounts on both Skrill and Neteller. They were approved and they unlocked the account that had been restricted until I sent the documentation.
As they confirmed that everything was perfect, I made several more deposits, reaching a total of about 15 thousand USD.
I had a very good streak and I managed to accumulate a lot of money in my account in those days and I requested a withdrawal of 20 thousand USD. That's where my problem began since they first restricted my withdrawals and deposits until I sent documents again (they only requested a new updated utility bill for my address, since they said they already had my ID and it was approved).
The most unusual thing is that the excuse was that "due to the amount of withdrawals I had been making from my account" they were restricting me from investigating, when I had only been making deposits and this was my first withdrawal. I sent all the requested documents and from then on they blocked my account completely and their response to my emails is always that they are investigating and cannot give me details, that when the investigation is finished they will contact me.
I have had my account and funds blocked since August. Since I can't access my account I don't remember the exact amount I had in it but it was around 97 thousand USD.
I have been sending emails every so often and the response I receive is always the same. They have never given me even the slightest explanation as to what the problem is. I complied with sending everything they requested. I demand that they allow me to withdraw my funds, although they should also completely unlock my account since there is not a single reason to keep the block. I never did anything wrong and the room just blocked me for wanting to make my first withdrawal.
En junio de este año decidí volver a utilizar mi cuenta de PokerStars, registrada hace años, con la intención de jugar en su casino. Mi idea era jugar BlackJack que es el juego que me gusta. Realicé varios depósitos, el primero de 1000 usd, otro de 200 usd, otro de 628.
El día 17 de junio se me solicitó verificar mi cuenta enviando mis documentos, cosa que hice inmediatamente. Incluso me pidieron capturas de los métodos de depósitos utilizados, cosa que también envié, demostrando que tengo cuentas completamente verificadas tanto en Skrill como en Neteller. Los mismos fueron aprobados y me desbloquearon la cuenta que habían restringido hasta que enviara la documentación.
Como me confirmaron que todo estaba perfecto, volví a hacer varios depósitos mas, llegando a un total de unos 15 mil usd.
Tuve una muy buena racha y llegué a acumular bastante dinero en mi cuenta en esos días y solicité un retiro de 20 mil usd. Ahí comenzó mi problema ya que primero me restringieron los retiros y depósitos hasta que enviara de nuevo documentos (solo me solicitaron nueva factura de servicios actualizada para mi dirección, ya que mi DNI dijeron que ya lo tenían y estaba aprobado)
Lo mas insólito es que la excusa fue que "debido a la cantidad de retiros que habia estado haciendo de mi cuenta" me restringían para investigar, cuando solo había estado haciendo depósitos y este era mi primer retiro. Envié todos los documentos solicitados y a partir de ahí me bloquearon la cuenta completamente y su respuesta a mis correos es siempre que están investigando y no pueden darme detalles, que cuando termine la investigación me contactarán.
Llevo desde agosto con mi cuenta y fondos bloqueados. Como no puedo acceder a mi cuenta no recuerdo el monto exacto que tenía en ella pero eran alrededor de 97 mil usd.
He estado enviando correos cada poco tiempo y la respuesta que recibo es siempre la misma. Nunca me han dado ni la mas mínima explicación sobre cuál es el problema. Yo cumplí con enviar todo lo que me solicitaron. Exijo que me permitan retirar mis fondos, aunque también deberían desbloquear mi cuenta completamente ya que no hay ni un solo motivo para mantener el bloqueo. No hice nunca nada incorrecto y la sala simplemente me bloqueó por querer hacer mi primer retiro.