Γεια σου Jaro!
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Έκανα ακριβώς αυτό που μου πρότεινες, χωρίς επιτυχία. Εκκαθάριση το ιστορικό και τα cookie. Δοκίμασα τα προγράμματα περιήγησης Chrome και Edge, άλλαξα PC, δοκίμασα με το κινητό μου και το πρόβλημα είναι πάντα το ίδιο. Φτάνω στο βήμα περιορισμένου μπόνους, επιλέγω να προχωρήσω στην επόμενη ερώτηση και δεν έχω πλέον την επιλογή να συνεχίσω.
Μπορώ να υποβάλω καταγγελία καζίνο με άλλο τρόπο; Με email, για παράδειγμα;
Hello Jaro!
Thanks for the answer.
I did exactly what you suggested, without success. I cleared history and cookies. I tried the Chrome and Edge browsers, changed PCs, tested with my cell phone and the problem is always the same. I reach the Restricted Bonus step, I select to move on to the next question and I no longer have the option to continue.
Can I file a casino complaint in another way? By email, for example?
Olá Jaro!
Obrigada pela resposta.
Fiz exatamente o que sugeriu, sem sucesso. Limpei historico e cookies. Experimentei Navegador Chrome e Edge, mudei de pc, testei com o telemovél e o problema é sempre o mesmo. Chega ao passo de Bonus restrito, selecciono passar para a questão seguinte e deixa de ter opção de continuar.
Posso apresentar a reclamação de um casino de outra forma? Por mail, por exemplo?
Αυτόματη μετάφραση: