ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Lyracasino με αφήνει στη σκοτεινή πληρωμή

Το Lyracasino με αφήνει στη σκοτεινή πληρωμή

πριν από 2 έτη από wennertom
|
3815 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια. Βρέθηκε το Lyracasino μέσω του Casinoguru. Καταβλήθηκαν 303 ευρώ. Ρωτήστε αν θέλετε τα έγγραφα για επαλήθευση. Καμία απάντηση. Επίσης τα επόμενα 3 email. Καμία απάντηση. Τότε έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση εδώ στο φόρουμ από έναν Φινλανδό παίκτη που βίωσε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Το Lyracasino δεν φαίνεται να απαντά σε email. Αν έχω δίκιο, το Lyracasino ανήκει σε μια ομάδα καζίνο με πολύ καλή βαθμολογία εδώ στο Casinoguru. Αγαπητή ομάδα του Casinoguru, βρίσκεστε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες ή τους διαχειριστές της ομάδας γύρω από το Happyspins (βαθμολόγηση 9,8), η οποία έχει καλή βαθμολογία. Μπορείτε να ρωτήσετε γιατί προφανώς κατηγορηματικά δεν προσφέρετε καμία υποστήριξη; Και έτσι απογοητεύουν τους παίκτες τους; Βλέπω ήδη τον εαυτό μου να κάνει το επόμενο παράπονο. Αλλά περίμενε λίγο ακόμα. Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία με το Lyracasino;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hi, I'm sorry to hear about the negative experience you have with a casino that's rated well on our website. I'm wondering, when did you send them the first email out of the 3?

πριν από 2 έτη

Γεια. Μόλις πριν από 24 ώρες. Γι' αυτό εξακολουθώ να είμαι επιφυλακτικός με την προσωπική μου εκτίμηση. Αλλά ένα μικρό σημάδι ζωής από το Lyracasino αν θέλουν έγγραφα ή όταν μπορείτε να περιμένετε μια πληρωμή. Θα ήταν υπέροχο. Και πάνω από όλα υποστήριξη. Όπως είπα, ο Φινλανδός παίκτης δεν έχει λάβει απάντηση εδώ και 3 μέρες. Έτσι νιώθω αυτή τη στιγμή 😂

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

That's what I thought. 24 hours is nothing and you also sent 2 more emails since then. Just give them some time to reply and if you're impatient, you can always try the live chat that I found there.

file

There are numerous casinos where the verification takes 2 weeks, which is quite a lot according to me, but if you manage to get verify within a week, which is still possible, then I'd say it's fine.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια. Δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία😂. Αυτό είναι το πρόβλημα. Λέει: Αφήστε ένα μήνυμα. Και όπως είπα, δεν μου ζήτησαν έγγραφα. Δεν έχω καθόλου πληροφορίες από το Lyracasino. Δυστυχώς . Εξάλλου, δύο εβδομάδες είναι εντελώς απαράδεκτες. Το πολύ 1 εβδομάδα μέχρι την πληρωμή. Και άλλα καζίνο το κάνουν σε λίγες ώρες. Τότε γιατί να χρειάζονται άλλοι 14 μέρες; Χαιρετισμοί

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Honestly, I don't know why some casinos need two or even more weeks to complete the verification process. Some players say it's because they try to delay the withdrawal and hope you lose the money while waiting, but I rather think it's because they don't have enough human resources so everything takes too much time.

πριν από 2 έτη

Εάν είναι το προσωπικό, ένα καζίνο θα πρέπει να κοινοποιήσει ένα πρόγραμμα και στη συνέχεια να το τηρήσει. Κάθε παίκτης θα το καταλάβαινε. Είμαι σίγουρος ότι το πρόβλημα είναι γενικό. Εμείς οι παίκτες δεν αντέχουμε ούτε ένα λάθος. Maxbet - παιχνίδια που απαγορεύονται από επαληθεύσεις κ.λπ. Και τα καζίνο συχνά δεν τηρούν τους δικούς τους Όρους και Προϋποθέσεις. παράδειγμα ευθύ. Το Lyracasino μου ζήτησε έγγραφα πριν από μια ώρα. Αν και το έστειλα ήδη χθες. Σημαίνει ότι απλά δεν διάβασαν τα email μου από χθες. Αλλά το καλύτερο πράγμα για το Lyracasino είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις: απαιτείται KYC για κατάθεση 2000 ευρώ. Αλλά έχω πληρώσει μόνο 50 ευρώ. Μόνο ένα μικρό παράδειγμα αυτού. Οι όροι και οι προϋποθέσεις ισχύουν μόνο για τους παίκτες😂

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Yeah, I completely understand this. It's clear they didn't read your email. I remember that when I worked as a customer support agent in a casino, we always checked everything we received from the player just to make sure that we wouldn't ask for something we already have.

Apparently, the person who asked you for the documents didn't do it. There are casinos where you can verify by uploading your documents into a special form and they're verified automatically. I'd say that's the most convenient way.

Generally speaking, casinos always remain silent even thought they've got some issues. It can simply happen to you that you're suddenly short of staff, because someone was fired, another person got sick, another is in quarantine etc. They usually don't give you any info and they just repeatedly ask you to wait.

πριν από 2 έτη

Τότε απλά πες το. Έχουμε ελλείψεις προσωπικού λόγω ασθένειας. Όλα επεξεργάζονται σε 72 ώρες. πλήρης

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Yeah, I never understood why it's so complicated to say it. I feel like the lack of transparency towards players is a big issue of the whole gambling business. There are cases where players are asked to send documents and the casino says: "this couldn't be accepted". But the player doesn't know if the image is a low quality one or what's exactly wrong about the previously sent image etc.

I know it's difficult, especially when you win, wait for the money, but nobody reacts to your messages, but the generally strategy should be to keep waiting and remind yourself once in a few days. In most of the cases, your account will eventually be verified and the withdrawal approved.

Then you can decided if it was an OK experience or not. If not, you can grab your winnings and look for another casino. There are plenty you can choose from.

πριν από 2 έτη

Ναι, σωστά. Απλώς παρακολουθώ τις κριτικές από το Casinoguru. Και είμαι ακόμα απογοητευμένος ξανά και ξανά. Όπως τώρα από το Lyracasino. Αυτό είναι πραγματικά λυπηρό.

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

I know it's disappointing, but it still doesn't mean you've been scammed. I hope you'll eventually get your winnings. Just make sure you don't lose the money before you manage to withdraw them!

πριν από 1 έτος

I know this is an old post, but I'm a new customer on Lyracasino and now have withdrawals waiting to be processed. Could wennertom tell me whether or not he got his money in the end? I found Lyracasino through casino.guru and the high rating convinced me, but I'm a little scared now.


Hope I'm not breaking any rules by bumping up this post.

Anonymized412
πριν από 1 έτος

Hey there.

Don't worry, this is the forum and all questions are welcomed. 🙂

Just a small hint, you should ask the member wennertom directly by using the reply button, it provides the recipient with the notification and increase your chance of getting an answer sooner.:

file


May I know what makes you worry about your worried? What seems to be wrong?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα