Γεια σε όλους,
Δεν είμαι σίγουρος αν κάποιος το έχει ξανασυναντήσει αυτό. Είχε λογαριασμό στο Goldwin Casino για περισσότερα από 2 χρόνια. Πλήρως επαληθευμένο ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ (καθώς σας αναγκάζουν να στέλνετε μια νέα απόδειξη διεύθυνσης κάθε χρόνο).
Είχαν απομείνει 400 στον λογαριασμό, αλλά έπρεπε να επιστρέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο επειδή η μητέρα ήταν άρρωστη, όπου δεν τους επιτρέπεται να λειτουργούν νόμιμα επειδή δεν έχουν άδεια UKGC.
Είπαν ότι δεν θα επεξεργάζονταν την επιστροφή χρημάτων μέχρι να στείλω ένα αποδεικτικό διεύθυνσης για τη διεύθυνσή μου στο Ηνωμένο Βασίλειο και μια selfie με την απόδειξη της διεύθυνσης; Το υποστήριξα γιατί δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο και δεν θέλω να ενημερωθεί ο λογαριασμός Goldwin, απλά πρέπει να κλείσει και να γίνει η επιστροφή χρημάτων. Το έστειλα πάντως, τώρα με αγνόησαν 4 μέρες;
Εδώ είναι το νήμα παραπόνων - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14
Hello everyone,
Not sure if anyone has ever come across this before. Had an account at Goldwin Casino for over 2 years. Fully verified THREE TIMES (as they make you send a new proof of address every year).
Had 400 left in the account but have had to move back to the UK due to mother being ill, where they aren't allowed to operate legally due to not having UKGC license.
They said they would not process the refund until I sent a proof of address for my UK address and a selfie of me holding the proof of address? I argued this as they can't operate in the UK and I don't want the Goldwin account updated, I just need it closed and the refund done. I sent it anyway, now they've ignored me for 4 days?
Here is the complain thread - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14