ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤι κάνω εάν το καζίνο στο οποίο παίζω δεν θέλει να με πληρώσει;

Τι κάνω εάν το καζίνο στο οποίο παίζω δεν θέλει να με πληρώσει;

πριν από 3 μήνες από razieldealumbre
|
1752 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Είχα το πρώτο σφάλμα πριν από περισσότερο από ένα μήνα και δεν μου απάντησαν. Μετά πάλι τρεις φορές το ίδιο σφάλμα σε μια εβδομάδα και με ένα σύνολο βραβείων που είναι εξίσου σημαντικά για μένα, με κάνουν να στέλνω τις πληροφορίες ξανά και ξανά, έτσι έχουν περάσει περισσότερες από 15 ημέρες, πλένουν τα χέρια τους και κανένας το λύνει, μου λένε όχι. Έπαιξα ότι τα στοιχήματα δεν ήταν εκεί, μετά από δύο μέρες τα βρήκαν αλλά δεν κέρδισα αφού έχω στιγμιότυπα που αποδεικνύουν ότι αν κέρδιζα, η λύση ήταν να συνεχίσω να παίζω γιατί θα κερδίσω ξανά, σε γελάνε, κάνουν πλάκα σου και δεν δίνουν καμία λύση

Αυτόματη μετάφραση:
razieldealumbre
πριν από 3 μήνες

Hi,

It appears that you have a long history with the website, so I would really like to ask you to share its name, at least in the beginning. Others might find value in your rather unsettling experiences, in addition to the fact that we will likely have a few more inside looks at the particular casino.

A few more specifics about your current problem, in my opinion, might also be helpful.

You have probably completed the verification process by now, but the casino nevertheless declined your withdrawal request for an unknown reason. In that regard, could you please be more specific?

Are you aware of the precise reason?

What games have you played, by the way?

Please respond, and we will try to come up with something.

πριν από 3 μήνες

Απλώς για να διευκρινίσω, γράφω εδώ γιατί μου φάνηκε ότι είναι φόρουμ καζίνο (δεν ξέρω αν είναι το καζίνο σας).

Το εν λόγω παιχνίδι είναι richpigguien αν και τον Μάιο έχασα χρήματα που κέρδισα στο Mega wild fruits άλλο ένα παιχνίδι από το ίδιο καζίνο, με την ευκαιρία απλά με κράτησαν σε αναμονή και τελικά καμία λύση, τώρα στις 9 Ιουνίου άρχισα να έχω το πρόβλημα πάλι, κέρδισα και προφανώς προστέθηκε στο υπόλοιπο αλλά η πλατφόρμα κόλλησε και μετά επανεκκινήθηκε, μου ζήτησε να συνδεθώ ξανά γιατί έκλεισε και όταν έβαλα τα χρήματα που κέρδισα δεν υπήρχαν πια, μίλησα στην υποστήριξη και μου είπαν ότι ήταν εκεί και ότι θα εμφανιστεί το πολύ σε 24 ή 48 ώρες, κάτι που δεν έγινε πριν από αυτό το "λάθος" έκανα δύο αναλήψεις για το ίδιο ποσό και μόνο η μία έφτασε, η άλλη εξαφανίστηκε, περίμενε μέρες και τώρα βγαίνει μόνο μία ανάληψη, μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω και καλά το ίδιο όπως πάντα αλλά τίποτα μετά κέρδισα ένα μικρότερο ποσό και πάλι το ίδιο πράγμα τη στιγμή που κέρδισα, κατάφερα να τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης αλλά μετά το κόλλησε, επανεκκίνησε και τα λεφτά δεν υπήρχαν, πάλι σε υποστήριξη τα ίδια και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει λύση, λένε ότι δεν έπαιξα ποτέ γιατί δεν φαίνονται τα στοιχήματα, μετά τα βρήκαν αλλά δεν κέρδισα και έχω το στιγμιότυπα οθόνης, στην υποστήριξη του Telegram μου είπαν ότι το κάνουν αυτό για να αποφύγουν να πληρώσουν, αλλά δεν έχω κερδίσει πια τόσο πολύ όσο άλλοι, τους πληρώνουν τα κέρδη τους, είπαν επίσης ότι είμαι μια μεμονωμένη περίπτωση, αλλά βρίσκω περισσότερα άτομα με το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα, δεν ξέρω πώς να τους κάνω να μου πληρώσουν τα λεφτά μου γιατί επειδή είναι διαδικτυακό καζίνο είσαι εκτός νόμου θεωρητικά, μου έχουν στείλει ό,τι μου έχουν ζητήσει, μάλιστα επέμεναν ότι αν δεν έστελνα το ιστορικό του παιχνιδιού δεν θα μπορούσαν να με βοηθήσουν, αλλά το παιχνίδι δεν έχει ιστορικό, όχι για τους παίκτες τουλάχιστον, ίσως αυτό δεν έχει να κάνει με εσάς, αλλά αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει, καθοδηγήσει, συμβουλέψει , θα το εκτιμούσα γιατί σοβαρά, για μένα αυτό είναι ήδη ένα αστείο 🥺 Κέρδισα αυτά τα χρήματα και θέλω και χρειάζομαι τα χρήματά μου, νιώθω ότι είναι άδικο να παίζουν έτσι με τους ανθρώπους, αλλά όταν δεν είμαστε εμείς αυτοί που κερδίστε εκατομμύρια, καλά, ξέρω αρκετούς που έχουν. Έχω κερδίσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια πέσος Χιλής και πληρώνονται χωρίς κανένα πρόβλημα, ελπίζω να με βοηθήσετε εκ των προτέρων, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Συμβαίνει σε αρκετούς ανθρώπους η εφαρμογή μετά από λίγο από το πουθενά επανεκκινήσει ή κολλήσει, σε βγάζει από το παιχνίδι και μετά πρέπει να συνδεθείς, σου ζητά να επιβεβαιώσεις ότι δεν είσαι ρομπότ και όταν καταφέρεις εισάγετε τα χρήματα δεν είναι εκεί

Σε αυτά που είχα η αποτυχία είναι πλούσια γουρουνάκια και επίσης Mega άγρια φρούτα και στα δύο έχει τύχει να κερδίσω και να εξαφανιστούν τα λεφτά, αλλά και ο τρελός χρόνος έχει κολλήσει μεταξύ άλλων, μόνο σε αυτά δεν έχει τύχει να κερδίσω και "χάστε τα λεφτά σας" υπάρχουν αρκετά παιχνίδια που έχουν ελαττώματα γιατί κολλάνε ή κλείνουν, δεν σε αφήνουν να ποντάρεις και σε πολλές περιπτώσεις αφήνεις χρήματα στην πλατφόρμα και την επόμενη μέρα λείπουν. Αυτό συνέβη σε εμένα και σε άλλους ανθρώπους που κατά τύχη κατέληξαν να μιλήσουν Από αυτά τα διαδικτυακά καζίνο, αυτό που με σοκάρισε περισσότερο είναι η απάντηση που έχω σε ένα στιγμιότυπο οθόνης από την υποστήριξη του καζίνο του Telegram όπου μου λένε ότι το κάνουν για να μην πληρώσουν και μετά ήταν τόσο αρνητικοί που δεν ήταν αυτή η υποστήριξή τους και τέτοια πράγματα, φαίνεται ότι κανείς δεν ξέρει πώς λειτουργούν τα παιχνίδια, ξέρουν πολύ λιγότερα από τους παίκτες και νιώθω ότι αυτό είναι έλλειψη σεβασμού


Αυτόματη μετάφραση:
razieldealumbre
πριν από 3 μήνες

This doesn't sound very good at all. Could you share the name of this online casino, please? Only this way could our complaint team be able to help you solve this issue.

So, did you manage to get the money from the first withdrawal already?

We will wait for your reply here, ready to step in if possible.

πριν από 3 μήνες

Όχι, δεν μου έχουν δώσει λύση για τίποτα, έχω ακόμη και όλα τα στιγμιότυπα και μου λένε ότι δεν κέρδισα τίποτα, το έψαχνα και απλά εκείνη την ώρα προφανώς είχαν λάθη αλλά δεν θα το κάνουν. υποθέστε το, στην πραγματικότητα έπαιζα τώρα και το παιχνίδι είχε κολλήσει και μάλιστα κατέρρευσε. Με αποσύνδεσε μόνος μου, το παιχνίδι ήταν πολύ αργό, μίλησα με την υποστήριξη και τίποτα σύμφωνα με αυτούς όλα είναι καλά, το καζίνο είναι 1 νίκη, δεν ξέρω πώς μπορώ να τους κάνω να μου πληρώσουν τα χρήματά μου, πρώτα ήταν γύρω Έφτασαν 100.000 $ και μετά 134.000 $ από άλλη ανάληψη που δεν έγινε ποτέ, μετά 852.800 $ και τα τελευταία 72.900 $

δηλαδή συνολικά περίπου 1.158.800 $ (σε πέσο Χιλής) που σύμφωνα με αυτούς δεν κέρδισα ποτέ

Η προσοχή τους είναι επίσης φρικτή, αφού αναγνώρισαν ότι είχα κερδίσει αλλά ότι έπρεπε να περιμένω γιατί τα χρήματα θα εμφανίζονταν το πολύ σε 48 ώρες, μετά από καιρό και εξηγώντας τι συνέβη χίλιες φορές μου λένε μόνο ότι δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι Κέρδισα, επίσης, στις 18 Μαΐου, με πήραν τηλέφωνο λέγοντας ότι ένας μάνατζερ (πράκτορας ή μάνατζερ) θα επικοινωνήσει μαζί μου γιατί με όλους αυτούς τους τρόπους που λένε ότι δεν επικοινώνησαν ποτέ, σήμερα ρώτησα και μου είπαν ότι το πολύ σε δύο ώρες θα μου μιλούσε, ότι μετά τα μεσάνυχτα που έπρεπε να είχε συμβεί με άφησαν να περιμένω, μίλησα για να κάνω μια ερώτηση και μου είπαν μόνο ότι πρέπει να περιμένω, οπότε η ιδέα τους είναι ότι δεν πρέπει καν να κοιμηθώ περιμένοντας κάτι που να συμβεί. Βλέπω πώς περισσότεροι άνθρωποι παίζουν και κερδίζουν και πολλοί κερδίζουν εκατομμύρια και πληρώνονται αμέσως και για μένα ήταν μικρά κέρδη που δεν θέλουν να με πληρώσουν, η ίδια υποστήριξη μου είπε ότι, έχω το στιγμιότυπο από όπου μου λένε ότι κανε το για να μην πληρωσεις και παρολο που τα εχουν ηχογραφηθει ολα (η συνομιλια εκει που μου ειπαν) τωρα το αρνουνται και λενε οτι δεν το κανουν ειναι υποστηριξη τους αφου το εβαλαν στη διαθεση των παικτων οταν σημειωθηκε μια μεγαλη αποτυχια Σαββατοκύριακο κέρδισα αυτό το μεγάλο ποσό με τα τελευταία χρήματα που μου είχαν απομείνει εκείνη την περίοδο επειδή έμεινα χωρίς δουλειά, οπότε θέλω μόνο τα λεφτά μου Μου φαίνεται ότι απλώς με κοροϊδεύουν, γιατί με κάνουν να στείλω το πληροφορίες ξανά και ξανά για τίποτα, τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
razieldealumbre
πριν από 3 μήνες

Thank you for the information. Now that we know at which casino this occurred, I would suggest you file a complaint. Our team will look into all this and try to help. Please try to describe the situation well so it is all clear. Just follow this link to do so, and let us know if you need any other assistance.

Keep us informed about any updates regarding your issue.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα